Dost domineert headlines in Portugal: vraagprijs van 60 miljoen euro

    Dost domineert headlines in Portugal: vraagprijs van 60 miljoen euro

    woensdag 11 oktober 2017 om 22:44

    Bas Dost domineert woensdag de voorpagina's van de Portugese kranten. Onderwerp van gesprek: een mogelijke transfer naar het Everton van Ronald Koeman.

    ESPN meldde dinsdag dat Dost zich mogelijk kan opmaken voor een Premier League-transfer en dat wordt breed uitgemeten in Portugal. Het toonaangevende A Bola gelooft echter niet in een deal tussen Everton en Sporting Portugal, de huidige werkgever van Dost.

    Dat heeft te maken met het feit dat Sporting niet van plan is om de 28-jarige schutter te verkopen. In het contract van Dost is een ontsnappingsclausule van zestig miljoen euro opgenomen en daar houdt de topclub uit Lissabon aan vast. Elk bod dat lager is dan zestig miljoen wordt volgens A Bola retour afzender gestuurd.

    Heel waarschijnlijk lijkt een miljoenentransfer van Dost daarom niet. De spits, die dinsdagavond inviel tijdens de laatste WK-kwalificatiewedstrijd van Nederland tegen Zweden (2-0), lijkt in elk geval in de winterse transferperiode niet te verkassen.

    Plaats een reactie

    2 steps +141
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:53
    Koopje! PSG haalt hem ipv Cavani.
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:59
    Cavani hoeven ze niet te halen, die hebben ze al ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 23:00]
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4975
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:54
    Hij zit tegenwoordig steeds vaker op de bank daar dus zou mij niks verbazen als ze hem verkopen voor een bedrag rond de 40 miljoen...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 15:14
    In de CL bedoel je omdat ze dan op de counter spelen. in de competitie speelt hij gewoon hoor. zou wellicht wel passen in Engeland.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:54
    Bas Dost is echt wel 60 miljoen waard hoor!
    Als ie er evenveel scoort als vorig jaar is dat zo'n 2 miljoen per goaltje, peulenschil
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:15
    Het verschil is wel dat de Portugese competitie anders is dan de Engelse.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2248
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:39
    Ga weg...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 oktober 2017 om 05:49
    In Portugal zijn de verdedigers echte slagers.
    Gaat er hard tegen hard aan toe iedereen wilt die stap naar Spanje of Engeland maken.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 11 oktober 2017 om 22:57
    Dost moet gewoon lekker in Portugal blijven. Dat is een prima niveau voor hem.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1121
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:02
    Koeman maak je zelf niet verder belachelijk en bemoei je niet met transferzaken. Je bent een goede coach, maar snapt niks over het doen van aankopen!!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6107
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:02
    60 miljoen?

    Kanonne
    Vind ik leuk
    james89 +521
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:11
    60 miljoen lege flessen zeker, a 25 cent...
    Vind ik leuk
    kerel +1534
    donderdag 12 oktober 2017 om 04:20
    nog te duur man..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:25
    Hoppa vanaf nu wel in de spits en narsingh op rechts en op links wie kan er iemand buitenom
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12472
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:25
    Kpeman, en dat moet onze bondscoach worden.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36092
    donderdag 12 oktober 2017 om 04:57
    en jijj gelooft dit meteen?
    Vind ik leuk
    Gerro +5454
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:31
    60 miljoen voor een beperkte speler lijkt mij veel.Scoren met koppen kan ie maar dan zul je wel buiten spelers nodig hebben die hem tegen z'n bakkes schieten
    Vind ik leuk
    Objectief +2794
    woensdag 11 oktober 2017 om 23:49
    En dan nog kiezen voor middelmaat Janssen. Typisch Hollandse coaches
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2789
    donderdag 12 oktober 2017 om 00:24
    Als Koeman hem haalt is het einde oefening. Ook hij zal floppen in Engeland.
    Vind ik leuk
    Lusitano +232
    donderdag 12 oktober 2017 om 01:53
    Dost domineerde totaal niet de headlines vandaag. Portugal gaat naar het WK in Rusland was de enige headline bij alle plaatselijke kranten! In geen enkel tv programma is dit ter sprake gekomen hooguit in een kort nieuwsbericht een pagina of drie verder maar nergens als headline ..Bronvermelding doen we dus niet meer aan logisch als dit stukje niet klopt. Sorry maar Dost is echt niet belangrijk de dag nadat Portugal zich heeft geplaatst voor een groot toernooi. Was namelijk ook niet belangrijk geweest als Holland zich had geplaatst!

    ESPN is een Amerikaanse nieuwszender en niet Portugees. Journalistiek is ook een vak!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 02:07]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36092
    donderdag 12 oktober 2017 om 04:59
    Pas maar.op. je maakt de stagiaire nog.kwaad.hier.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23700
    donderdag 12 oktober 2017 om 06:34
    Dost 60 miljoen. War gaat het nog over.
    ..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22053
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:51
    Mooi gerucht! Elke boomlange spits zal in verband worden gebracht met Everton.. 60M is overigens koopje tegenwoordig ;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32790
    donderdag 12 oktober 2017 om 07:55
    Ik heb het altijd al gezien:

    het is een topspits...




    ;-)
    Vind ik leuk
    Kramertje +775
    donderdag 12 oktober 2017 om 09:15
    redelijke spits maar geen topspits, mischien topspits voor de portugese competitie of de nederlandse competitie maar niet meer dan dat.
    maar als je daar al 60 miljoen voor moet betalen dan is het einde zoek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dost domineert headlines in Portugal: vraagprijs van 60 miljoen euro