Wenger: 'We hadden en hebben altijd contact, maar Overmars zit nu bij Ajax'

Wenger: 'We hadden en hebben altijd contact, maar Overmars zit nu bij Ajax'

donderdag 12 oktober 2017 om 14:13

Arsenal-manager Arsene Wenger stelt dat er geen sprake is van een terugkeer van Marc Overmars naar de Londense club. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat Overmars een functie gaat krijgen in het Emirates Stadium.

Wenger ontkent donderdag echter op de persconferentie dat er sprake is van een akkoord. "Nee, op dit moment is hij directeur voetbalzaken bij Ajax. "We hadden en hebben altijd contact met elkaar, maar op dit moment is het niet aan de orde", is de Fransman stellig.

In Italië werd melding gemaakt van een overstap van Overmars naar Arsenal in de zomer van 2018. Hij zou Wenger moeten bijstaan met transferzaken. Eerder werd de oud-voetballer van de Engelse club ook al gelinkt aan een directeursfunctie bij zijn oude werkgever. Ook destijds liep dat niet uit op een transfer.

Plaats een reactie

Bdog +3014
donderdag 12 oktober 2017 om 14:22
French Wenger en Dutch winger, wel een mooi duo.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:25
Ik denk dat Wenger dat ook niet wil. Hij heeft het nu nog in eigen hand. Het zal pas gaan spelen als Wenger vertrokken is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:26
Wenger wil helemaal niet bijgestaan worden wat betreft transferzaken.. Die richt veel liever zelfstandig nog een tijdje Arsenal verder ten gronde.
Vind ik leuk
Gozert +2324
donderdag 12 oktober 2017 om 14:39
Mijn zegen heeft 'ie. ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:37
Marc Netto met de hand op de knip past wat dat betreft wel bij Arsenal.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:52
Als je de actualiteit een beetje zou volgen had je geweten dat je uitspraak hier aardig achterhaald is.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:52
Het blijft raar dat iedereen denkt dat Overmars graag geen geld uitgeeft, terwijl er toch duidelijkheid is gegeven dat Overmars juist wel spelers wil kopen en tegengehouden wordt door de RVC.

Probeer eens een eigen mening te geven in plaats van de papegaai uit te hangen door met de meute mee te lopen lullen!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:55
Ja jongen dat zou het einde van de sociale media betekenen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:59
Volgens mij ben jij hier de papegaai.

Ik citeer Overmars: “Je leest ook wel ‘we willen niet uitgeven’ of ‘de raad van commissarissen houdt ons tegen’, maar dat is totaal niet aan de orde. Het is andersom. Die willen juist dat we het besteden”, zo sprak de technisch directeur opvallende woorden.

RvC wil gewoon uitgeven hoor!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:07
De RVC heeft eerder aangegeven dat ze niet zo maar miljoenen willen uitgeven, dat moet jij als een van de velen PSV'ers die het Ajax beleid op de voet volgt toch weten? Jij moet toch ook weten als Ajax kenner ondanks je liefde voor PSV dat er al vaker duidelijk is gemaakt dat Overmars de halt werd toegeroepen wanneer Overmars een speler wilde kopen, de laatste keer was het geval met Richarlison!

Maar dat vergeet jij liever zolang je maar op Ajax kan bashen!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:20
Kraam geen onzin uit man!
Waar bash ik dan?
Richarlison was al rond maar besloot op het laatst naar Watford te gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:27
"Wij wilden zelf horen vanuit de directie hoe het gekomen is dat Ajax in deze situatie is beland, nadat er in mei nog een Europese finale is gespeeld", schrijft de AFCA Supportersclub. De belangrijkste vraag was daarbij of de clubleiding voldoende vertrouwen in een goed seizoen heeft. Het kampioenschap en de bekerwinst worden een 'absolute must' genoemd.

"Overmars geeft toe dat het de afgelopen jaren te stroperig is gegaan, waarbij er niet met volle snelheid zaken konden worden geregeld", schrijft de Supportersclub in een verslag van het overleg. Minstens één transfer liep mis omdat Ajax te traag handelde, zou Overmars hebben toegegeven. Volgens Ajax Life zou het kunnen gaan om de overstap van Richarlison.


[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 15:27]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:28
Jij lult weer uit je nek MUG.... de enige die onzin lult ben je... achterlijke MUG....
Vind ik leuk
Mo +6421
donderdag 12 oktober 2017 om 15:58
Volgens mij was dat omdat Ajax geen half miljoen extra salaris wilde betalen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:26
Spaanse boer heeft altijd wat op Ajax te zeiken... dat is zo'n gillende keukenmeid wat gaat gillen dat Ajax een koopclub is wanneer ze spelers kopen... en is ook zo'n gillende keukenmeid wat gaat lopen gillen dat Ajax gierig is wanneer ze niet kopen.... bij dat Spaanse boertje is het nooit goed wat Ajax ook doet...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 15:57
Ik zeik helemaal niet, maar reageer op Richard.
Ik citeer Overmars dus lul ik uit me nek?
Je lult zelf uit je nek pannenkoek, ajax doet veel dingen goed naar mijn mening.
Anders ga je lekker op een ajax forum reageren met je Amstelveense humor.

Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:23
Pannenkoek wow.... Ik reageer ook op een Ajax forum... dat is toch wat jullie altijd zeggen dat voetbalprimeur gewoon een Ajax site is.... beter een Amstelvener dan een MUG...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:41
Lijkt me beter voor het voorbestaan van Arsenal van niet.
Vind ik leuk
furgist +1426
donderdag 12 oktober 2017 om 16:52
Nou, ik denk dat we gaan uitzwaaien binnenkort..
Vind ik leuk
Itsese +1571
donderdag 12 oktober 2017 om 17:54
Wanbeleid, en leedvermaak... Er blijft helemaal niks van Ajax over zo. Geld gaat in de zakken van aandeelhouders, het kwaliteit speelt af en toe bij jong dan weer bij het 1e, de gene van de kampioens jaren moeten het maar af en toe laten zien. Alle wereldklasse spelers zijn al verkocht, maar kom ik terug op aandeelhouders...... pfff, wat mogen wij PSVers gewoon in onze handjes wrijven met een Cocu, Brands en Gerbrands!
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 21:15
Waar rook is is vuur
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wenger: 'We hadden en hebben altijd contact, maar Overmars zit nu bij Ajax'