Dreun voor Van den Brom: We hebben echt een speler verloren die belangrijk was

Dreun voor Van den Brom: "We hebben echt een speler verloren die belangrijk was"

donderdag 12 oktober 2017 om 15:58

John van den Brom heeft Fredrik Midtsjo aangewezen als vervanger van de langdurig geblesseerde Marko Vejinovic. De Noorse versterking van AZ begint zondag tegen FC Groningen in de basis.

"Het is een jongen die de tijd heeft gehad en hij moet er nu klaar voor zijn", stelt Van den Brom tegenover AZ TV. "Hij is een logische vervanger, al is hij niet hetzelfde type speler als Marko. Het kan iets veranderen in hoe wij spelen, maar je kunt er wel van uitgaan dat hij zijn basisdebuut gaat maken."

De AZ-trainer baalt dat hij Vejinovic de rest van het seizoen missen. In de laatste competitiewedstrijd voor de interlandbreak, thuis tegen Feyenoord (0-4), viel de Feyenoord-huurling uit met een kruisbandblessure. "We hebben echt een speler verloren die belangrijk was", aldus Van den Brom. Vejinovic gaf in de eerste zeven competitiewedstrijden van het seizoen vier assists.

Plaats een reactie

donderdag 12 oktober 2017 om 16:06
Hm blijft kut. Hoop dat AZ Vejinovic overneemt want hij was lekker bezig. Al de 2e belangrijke speler die wegvalt in het prille seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:08
Bel Hassani is toch een prima vervanger lijkt me.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:08
Lijkt me niet.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:09
Deed het prima in Almelo.
Waarom zal hij zich niet herpakken in Alkmaar?
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:11
Als hij alle randzaken even laat liggen en fullfocus op AZ1 zet zie ik hem nog wel kans maken om goed te presteren. Ik geef hem de voordeel van de twijfel.

Misschien kan El Hamdaoui hem de goede richting sturen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 oktober 2017 om 16:13]
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:14
ja, de lamme helpt de blinde.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:13
Willy Overtoom deed het ook prima in Almelo maar kon er geen kut van. Ik hoop het van harte dat Bel Hassani het straks laat zien maar tot nu toe heeft hij nog niet overtuigd.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:51
moet ie wel speelkansen krijgen
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:12
Goeie speler, deed het in Noorwegen perfect en was er een van de betere. De ED verschilt niet zoveel meer met de Noorse Tippeligaen.

Ik verwacht dat hij een smaakmaker zal zijn in Alkmaarse dienst...
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:14
Die Scandinavische spelers hebben sowieso een goede instelling passen zich makkelijk aan aan de Nl-leefstijl
Vind ik leuk
sammie +60
donderdag 12 oktober 2017 om 16:28
Ik vind van der Brom een smoezelige man met zijn kaasgebitje !
Wat heeft dat met voetbal te maken ? Niets !
Mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen !
Vind ik leuk
mchollie +2658
donderdag 12 oktober 2017 om 16:58
Vergeet Stengs niet, AZ heeft al 2 belangrijke spelers verloren in 2 belangrijke wedstrijden.

Nu de schouders er onder en zet een mooie reeks neer.
Vind ik leuk
pico323 +3500
donderdag 12 oktober 2017 om 17:28
Blessures horen er nu eenmaal bij. Hoe vervelend ook. Maar ik heb niets meer met AZ omdat die v/d Brom daar zit.
Ik kan de man niet uitstaan. Wat een jankerd is dat.
Met Az komt het wel weer goed. zodra die malloot daar weg is.
Kan me ook niet voorstellen dat Ajax deze man als trainer wilde.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 17:45
Verbeek, v Gaal, Adriaanse.. dat zijn de trainers die AZ echt uitstraling gaven. Waren ook niet vies van een akkefietje met de pers en het team fysiek helemaal top fit te maken.. Hoe gek het ook klinkt ik mis de relletjes tussen de pers en trainer v Gaal, Verbeek had die momenten ook. Niet dat dat gelijk hun een goede trainer maakte maar ze hadden wel een eigen persoonlijkheid en waren goudeerlijk plus het team wou voor ze door het vuur gaan. Achja Misschien ben ik wat te sentimenteel...

In de tijd v van Gaal keek ik altijd uit naar de persconferentie zetten speciaal studiosport aan.. mooie tijden, tegenwooridg hoor je iedere week hetzelfde gelul niet alleen bij AZ maar bijna elke trainer in de ED