Dreun voor Van den Brom: We hebben echt een speler verloren die belangrijk was

    Dreun voor Van den Brom: "We hebben echt een speler verloren die belangrijk was"

    donderdag 12 oktober 2017 om 15:58

    John van den Brom heeft Fredrik Midtsjo aangewezen als vervanger van de langdurig geblesseerde Marko Vejinovic. De Noorse versterking van AZ begint zondag tegen FC Groningen in de basis.

    "Het is een jongen die de tijd heeft gehad en hij moet er nu klaar voor zijn", stelt Van den Brom tegenover AZ TV. "Hij is een logische vervanger, al is hij niet hetzelfde type speler als Marko. Het kan iets veranderen in hoe wij spelen, maar je kunt er wel van uitgaan dat hij zijn basisdebuut gaat maken."

    De AZ-trainer baalt dat hij Vejinovic de rest van het seizoen missen. In de laatste competitiewedstrijd voor de interlandbreak, thuis tegen Feyenoord (0-4), viel de Feyenoord-huurling uit met een kruisbandblessure. "We hebben echt een speler verloren die belangrijk was", aldus Van den Brom. Vejinovic gaf in de eerste zeven competitiewedstrijden van het seizoen vier assists.

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +13858
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:06
    Hm blijft kut. Hoop dat AZ Vejinovic overneemt want hij was lekker bezig. Al de 2e belangrijke speler die wegvalt in het prille seizoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80975
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:12
    Goeie speler, deed het in Noorwegen perfect en was er een van de betere. De ED verschilt niet zoveel meer met de Noorse Tippeligaen.

    Ik verwacht dat hij een smaakmaker zal zijn in Alkmaarse dienst...
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1465
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:14
    Die Scandinavische spelers hebben sowieso een goede instelling passen zich makkelijk aan aan de Nl-leefstijl
    Vind ik leuk
    sammie +56
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:28
    Ik vind van der Brom een smoezelige man met zijn kaasgebitje !
    Wat heeft dat met voetbal te maken ? Niets !
    Mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen !
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    donderdag 12 oktober 2017 om 16:58
    Vergeet Stengs niet, AZ heeft al 2 belangrijke spelers verloren in 2 belangrijke wedstrijden.

    Nu de schouders er onder en zet een mooie reeks neer.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:28
    Blessures horen er nu eenmaal bij. Hoe vervelend ook. Maar ik heb niets meer met AZ omdat die v/d Brom daar zit.
    Ik kan de man niet uitstaan. Wat een jankerd is dat.
    Met Az komt het wel weer goed. zodra die malloot daar weg is.
    Kan me ook niet voorstellen dat Ajax deze man als trainer wilde.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1465
    donderdag 12 oktober 2017 om 17:45
    Verbeek, v Gaal, Adriaanse.. dat zijn de trainers die AZ echt uitstraling gaven. Waren ook niet vies van een akkefietje met de pers en het team fysiek helemaal top fit te maken.. Hoe gek het ook klinkt ik mis de relletjes tussen de pers en trainer v Gaal, Verbeek had die momenten ook. Niet dat dat gelijk hun een goede trainer maakte maar ze hadden wel een eigen persoonlijkheid en waren goudeerlijk plus het team wou voor ze door het vuur gaan. Achja Misschien ben ik wat te sentimenteel...

    In de tijd v van Gaal keek ik altijd uit naar de persconferentie zetten speciaal studiosport aan.. mooie tijden, tegenwooridg hoor je iedere week hetzelfde gelul niet alleen bij AZ maar bijna elke trainer in de ED