'Duidelijk het beste team van Europa. Had liever tegen mindere ploeg gespeeld'

    'Duidelijk het beste team van Europa. Had liever tegen mindere ploeg gespeeld'

    maandag 16 oktober 2017 om 21:36

    SSC Napoli-trainer Maurizio Sarri maakt zijn borst nat voor de Champions League-clash tegen Manchester City. De Italiaan plaatst zijn ploeg in de underdogpositie.

    "Het is duidelijk het beste team van Europa. Ze winnen al hun wedstrijden met minstens vijf doelpunten verschil", zegt Sarri op de persconferentie. "De laatste keer dat ze niet scoorden was in augustus. Ook defensief zijn ze ijzersterk. Het zal erg moeilijk worden tegen ze. Het was beter geweest als we tegen een minder team moesten spelen. De kracht die zij hebben heeft Real Madrid niet eens."

    Napoli wil logischerwijs door naar de volgende ronde, maar beoordeelt de wedstrijd tegen City niet als cruciaal. "De wedstrijd van dinsdag is het minst belangrijk, omdat City op een compleet ander niveau zit. Zij kunnen al hun wedstrijden winnen. De andere wedstrijden worden wel cruciaal, maar als wij punten van City af kunnen snoepen zou dat ideaal zijn."

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (407 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sil Meijer +13117
    maandag 16 oktober 2017 om 21:41
    Daar doet hij Tottenham en Ajax toch echt te kort hoor...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    maandag 16 oktober 2017 om 21:47
    "Laatste keer dat ze niet scoorden was in Augustus"
    Alsof dat al zo heel lang geleden is ofzo :-p
    Vind ik leuk
    maandag 16 oktober 2017 om 21:50
    Wat een mietje. Het indekken is al begonnen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 oktober 2017 om 21:56
    Jup das waar. Maar city heeft nu wel eenmaal hele goeie spelers
    Vind ik leuk
    Baijiu +1208
    maandag 16 oktober 2017 om 21:59
    Heeft wel gelijk. Ik haat het om te zien, vanwege de manier waarop het stand is gekomen daar, maar vooralsnog staat op city geen maat dit seizoen, en dat in de pl. Opzicht wel leuk dat het pep is die ze zo laat spelen, en zich hier definitief lijkt te gaan bewijzen als trainer die een elftal naar zijn hand kan zetten en op die typisch attractieve manier kan laten spelen
    Vind ik leuk
    Mo +11365
    maandag 16 oktober 2017 om 22:00
    Ook weer niet overdrijven he. Real wint gewoon van City, Barca denk ik ook wel
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15613
    maandag 16 oktober 2017 om 22:03
    Alles kan gebeuren in een wedstrijd maar City is echt wel in vele betere vorm dan Real en Barca. City is op dit moment echt het beste team in Europa als je gewoon naar vorm en spel en uitslagen kijkt.
    Vind ik leuk
    Mo +11365
    maandag 16 oktober 2017 om 22:07
    Qua uitslagen en spel heb je helemaal gelijk. Maar Real heeft nog steeds op bijna elke positie een betere speler
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 oktober 2017 om 22:07]
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15613
    maandag 16 oktober 2017 om 22:21
    Wat Santi zegt.
    Vind ik leuk
    Sanders +3517
    dinsdag 17 oktober 2017 om 02:01
    Vorm of niet. Ik zou liever tegen city spelen dan real.
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +600
    dinsdag 17 oktober 2017 om 08:27
    Een betere selectie wil ook niet altijd zeggen dat je een beter team hebt. Kijk naar Leicester City en in mindere mate Feyenoord afgelopen seizoen. Werden ook verdiend kampioen met een mindere selectie!
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:28
    en daar is nu ook niks meer van over :)
    Vind ik leuk
    Mo +11365
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:53
    Ajax was voetballend beter maar Feyenoord was voor de rest gewoon gelijkwaardig. Het is natuurlijk ook hun geluk geweest dat Ajax thuis tegen 2 degradatieploegen 5 punten verspeeld. We hadden het dus volledig aan ons zelf te danken
    Vind ik leuk
    poklane +4686
    maandag 16 oktober 2017 om 23:28
    Uiteindelijk hebben wij wel echt een kutloting gehad zeg. Het beste City ooit en tevens het best voetballende team op deze aarde, en met Napoli gewoon een Italiaans titelkandidaat. Veel slechtere lotingen zullen wij, Ajax of PSV in de toekomst niet krijgen.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +710
    dinsdag 17 oktober 2017 om 06:34
    Voorlopig helemaal geen CL meer voor NLse clubs; kwalificeren via play-offs is al een te grote hobbel de laatste jaren
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:31
    en terecht!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:10
    Man City de beste van Europa?! Ik denk dat Real Madrid en Barcelona nog steeds beter zijn hoor. City kan een keer van ze winnen, maar wanneer het over 2 wedstrijden zal gaan dan zouden ze nooit doorgaan. Het kwaliteitsverschil is te groot
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    dinsdag 17 oktober 2017 om 10:30
    Beetje in de underdogpositie manoeuvreren denk ik. naar mijn mening is zijn eigen Napoli op dit moment de best spelende ploeg in Europa.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Duidelijk het beste team van Europa. Had liever tegen mindere ploeg gespeeld'