PSV was concreet voor Belgisch international: 'Maar ze boden niet genoeg'

PSV was concreet voor Belgisch international: 'Maar ze boden niet genoeg'

woensdag 18 oktober 2017 om 09:23

PSV en Anderlecht waren in de zomer van 2016 concreet voor Nicolas Lombaerts, terwijl de Belg zelf open stond voor een transfer. Zenit Sint-Petersburg wilde hem echter niet laten gaan, vertelt Lombaerts aan Sport/Voetbalmagazine.

"Zenit wilde me niet absoluut verkopen. De voorzitter verwachtte dat ik net zoals voordien wel terug in de ploeg zou komen", zegt Lombaerts. "Toen ben ik naar de trainer gestapt. Eerst zei hij dat ik weg mocht, maar een paar dagen voor het eind van de transferperiode vertrok Ezequiel Garay (naar Valencia, red.) plots. Toen mocht ik niet meer weg."

Lombaerts neemt Anderlecht niets kwalijk. "Mocht Anderlecht vlugger al zijn troeven op tafel gelegd hebben, was het misschien gelukt, maar zeker ben ik niet. Anderlecht kan ik in heel die zaak weinig verwijten. Het is gewoon moeilijk onderhandelen met Zenit."

Ook PSV wilde de verdediger graag aantrekken. "Ja, maar die boden niet genoeg voor Zenit." Deze zomer kreeg Lombaerts alsnog zijn transfer. KV Oostende legde naar verluidt zo'n anderhalf miljoen euro neer.

Plaats een reactie

woensdag 18 oktober 2017 om 09:32
Interresant
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 oktober 2017 om 09:33]
Vind ik leuk
jaja_PSV +17395
woensdag 18 oktober 2017 om 09:45
Oostende....off all places.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 09:53
Leuke gezellige kustplaats hoor.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 10:03
Klopt en ook leuk Brugge licht er dicht bij
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:02
Zeer mooie stad Brugge/Zeebrugge.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:53
Haha. P soort Scheveningen den haag maar dan anders.
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 13:54
Ja precies, ik hou sowieso van de kust. Ben er geboren en zoek het vaak op. Nu woon ik ook weer lekker aan de kust :p
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 10:06
Kun je lekker met de kusttram naar de Panne!
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 09:53
Voor anderhalf miljoen euro had je een hele degelijke speler gehad.
Vind ik leuk
NederBelg +1086
woensdag 18 oktober 2017 om 10:36
Op het moment dat Anderlecht en PSV concreet waren vroeg Zenit 5 miljoen voor Lombaerts. KV Oostende werd pas maanden later de lachende 3e.
En maar goed ook...
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 12:28
Hadden ze het toch beter in de gaten moeten houden. Maar waarom ''maar goed ook''??
Vind ik leuk
NederBelg +1086
woensdag 18 oktober 2017 om 17:04
Midden - noord... lombaerts is op zn retour. En traag. Niet beter dan schwaab. Met ruimte in de rug een kwetsbare speler. Niks voor PSV wat mij betreft.
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 18 oktober 2017 om 09:57
Nou volg ik de Belgische competitie niet. Maar staat Oostende tegenwoordig boven Anderlecht?
Vind ik leuk
woensdag 18 oktober 2017 om 10:23
Ik zal je wat leuks vertellen, Oostende staat helemaal onderaan in de Pro League. Hebben schijnbaar een rijke eigenaar, vorig seizoen een sterk seizoen gedraaid maar dit jaar loopt het voor geen meter.
Vind ik leuk
Nistel +970
woensdag 18 oktober 2017 om 10:45
Zo, dat is nog eens een nieuwtje zeg!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV was concreet voor Belgisch international: 'Maar ze boden niet genoeg'