Limburgse politie heeft verdachte VVV-fans op het oog: 'Maar nog geen namen'

    Limburgse politie heeft verdachte VVV-fans op het oog: 'Maar nog geen namen'

    woensdag 18 oktober 2017 om 09:49

    De Limburgse politie heeft een aantal verdachten op het oog die zich na de wedstrijd van VVV-Venlo - PSV schuldig hebben gemaakt aan racistische geluiden en opmerkingen. Dat vertelt een woordvoerder aan Omroep Brabant.

    "We hebben alleen nog geen namen nog bij de gezichten", stelt de woordvoerder. De politie heeft contact met VVV om achter de namen van de raddraaiers te komen. Mocht dat niet lukken, dan wordt mogelijk overgegaan tot het verspreiden van de foto's van de verdachten. "Maar daar is nog geen sprake van."

    De officier van justitie moet in dat geval ook toestemming verlenen om de beelden te mogen verspreiden. De politie heeft aanwezigen gevraagd om alle filmpjes die te maken kunnen hebben met het voorval op te sturen.

    De VVV-fans die zich schuldig maakten aan racisme kunnen een stadionverbod tegemoet zien. Ook kunnen ze strafrechtelijk worden vervolgd.

    Lees meer over:EredivisieVVV-VenloPSV

    Plaats een reactie

    Napolitanos +8866
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:51
    Zielige figuren ! Nooit meer toelaten in en stadion ! Koppen openbaar maken in de krant die dat doen
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:53
    Sterk, verdachten op het oog.. Zij hebben dus ook dat filmpje gezien, nu de namen nog..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:56
    Gewoon ff dreigen met foto in de krant. Dan komen ze van eigens
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:55
    Mooizo, hopelijk worden ze een tijdje uit het stadion gezet. Dit soort figuren blijven maar lekker thuis
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 09:59
    Je kan tegenwoordig beter iemand de kop inslaan dan oe oe oe roepen!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:03
    Jij vind het dus een beetje overdreven?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:01
    Ze hebben al aantal namen. Geert Wilders, Fleur Hagema, Martin Bosma en Dion Graus.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:02
    En Hirsi Ali...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:03
    Mark Rutte niet te vergeten.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:04
    Volgens mij heb ik die nooit kankerneger horen zeggen. Beetje domme reactie.

    Hou jij het maar bij je pizza-keten Harry.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:07
    Rodapaus je hebt inderdaad gelijk, ze zeggen wel ergere dingen. Ook een stukje pizza pvvertje? Of ga je net als anders overstappen naar FVD?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5201
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:11
    Ik ben absoluut geen PVV-er maar Geertje roept geen erge dingen over de islam. Hij maakt zich enkel zorgen dat ze het land overnemen.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2207
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:40
    En gelijk heeft hij!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5201
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:08
    Dat Limburgse dialect heeft wel wat weg van oerwoudgeluiden.
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +332
    woensdag 18 oktober 2017 om 10:51
    Misschien ook een compliment richting de club VVV voor de wijze hoe ze met dit soort "nep-supporters " omgaat.

    Ben benieuwd of de daders helemaal alleen naar de politie durven te gaan. In een groep en met drank durven ze alles maar eenmaal nuchter zijn het meestal zielenpieten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 11:53
    tuurlijk niet goed wat daar is gebeurt, maar dan kun je zondag de halve kuip een stadionverbod opleggen. wat dat wordt geroepen gaat veel erger worden
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 12:33
    Juist optreden dan. Er wordt niks aan gedaan. Perez zit ook elke week bij foxsports. Wordt te snel vergeten en geaccepteert helaas. Vindt goed dat ED dot heeft geplaatst, maar waarom doen de media dit niet elke week.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 oktober 2017 om 13:07
    Kan die Limburgse politie ook in den haag gaan helpen? Daar straffen ze ons inplaats van de daders na het zelfde gedrag.

    En gaat Geert zijn dorps genoten nog vrijpleiten? En wanneer gaan we hem net als bij de onderwereld ook vervolgen? De PVV is één van de hoofd verantwoordelijke partijen ik zeg trek het passage proces door en vervolg die neo nazis!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Limburgse politie heeft verdachte VVV-fans op het oog: 'Maar nog geen namen'