Feyenoord gaat echt niet verliezen. Ze gaan gewoon winnen van 020, klaar

    "Feyenoord gaat echt niet verliezen. Ze gaan gewoon winnen van 020, klaar"

    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:36

    Dat Rick Karsdorp geen Feyenoorder meer is, betekent niet dat de familie Karsdorp De Klassieker voorbij laat gaan. Vader Fred en broer Kevin leven nog steeds in spanning naar de beladen wedstrijd toe.

    "Het spookt iedere dag door je hoofd. Zeker. Ik ga er vanuit dat ze gaan winnen, maar als ze verliezen zet ik mijn telefoon een week uit", zegt Kevin tegen Recht uit Rotterdam. "Je gaat slapen met zenuwen. Een week van tevoren ben je er al mee bezig. Je leeft er naartoe. Op de wedstrijddag ben je extra gespannen, laat je het op me afkomen en hoop je dat ze gaan winnen. We zeggen liever ook geen Ajax, we zeggen liever 020."

    Vader Fred beaamt dat. "Dat is wel waar. Rick heeft vanaf zijn tiende bij Feyenoord gespeeld. In de jeugd heeft hij heel veel tegen Ajax gespeeld. Het blijft iets aparts. We zijn in hart en nieren Feyenoorder, dus dan blijft het een gespannen situatie." Kevin denkt dat De Klassieker uiteindelijk een prooi gaat worden voor de Rotterdammers. "Feyenoord gaat echt niet verliezen. Ze gaan gewoon winnen van 020, klaar."

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (595 stemmen)

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +14930
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:39
    Wat is dit voor kut interview? Wie is er geïnteresseerd in de mening van de vader en de broer van Karsdorp? En mensen die 020 zeggen kun je sowieso al niet serieus
    nemen.
    Vind ik leuk
    Mo +11371
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:41
    Precies Jan!
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:43
    Ik denk niet dat hij Jan heet
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3381
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:44
    Jan zijn vader dan, ook goed
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:47
    Ja senior
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12758
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:56
    Hahah je was me voor
    Vind ik leuk
    Old Star +7264
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:45
    Ik wou net zeggen, de arme sukkelaar... 020 figuren... dan ben je eigenlijk al uitgelult...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89052
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:26
    Maar sommige ajaxcieden hebben weer 020 in hun VP naam. Wat moeten we daar dan mee :D
    Vind ik leuk
    Richard020 +12899
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:58
    Gelukkig maar dat ik een Ajacied ben en geen Ajaxcied!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12286
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:10
    Ajaxcieden? Pfffff, niveau ado
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14595
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:16
    Wat heeft ADO met Ajax te maken?
    Vind ik leuk
    Farmer +11577
    zondag 22 oktober 2017 om 00:29
    Hmm..
    Ado en Ajax.. de meest 'voor-de-hand-liggende' link is nu niet bepaald de meest vredelievende gedachte :P
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5211
    zaterdag 21 oktober 2017 om 16:14
    Er zijn ook niet Ajacieden die 020 in hun naam hebben staan, goos.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89052
    zaterdag 21 oktober 2017 om 16:27
    Klopt maar er zijn er ook met, en nu een patstelling :)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5211
    zaterdag 21 oktober 2017 om 18:15
    Ik ga op punten door :-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89052
    zaterdag 21 oktober 2017 om 18:18
    Haha :D
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11789
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:48
    nul...nul dettig!!! beter dan nul,, nul twintig hè!
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:56
    Neeej bèter he
    Vind ik leuk
    buddha +8368
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:10
    dettig ?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5211
    zaterdag 21 oktober 2017 om 18:16
    Dat is bijna net zo'n klassieker als die van morgen

    #pilinjemikengaan
    Vind ik leuk
    Youri99 +8887
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:14
    Ik zeg eigelijk ook nooit Feyenoord, ik zeg altijd Fc de stommerts... dat is misschien wel iets ruiger dan 020 maar zo ben ik
    Vind ik leuk
    furgist +1394
    zaterdag 21 oktober 2017 om 07:56
    Nou, ruigheid word door iedereen weer anders gedefinieerd. Fc de stommerts vind ik nog een symphatiek koosnaampje. Je bedoelt Feijenoord toch?
    Vind ik leuk
    John M. +4637
    zaterdag 21 oktober 2017 om 10:37
    Feyenoord en 020, iets klopt niet in je zin.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8887
    zondag 22 oktober 2017 om 00:34
    Iets klopt niet aan jouw niveau begrijpend lezen of je kan geen verbanden leggen
    Vind ik leuk
    John M. +4637
    zondag 22 oktober 2017 om 14:40
    Jongetje toch, wat sta jij gauw klaar voor een beoordeling.
    Ik zeg nog dit: Feyenoord is niet FC de stommerts en Ajax is niet 020. Als je de namen van de clubs niet kan of wil zeggen vind ik dat heel erg kinderachtig. Ik neem aan dat 1999 jouw geboortejaar is en als dat zo is gedraag je dan als iemand van net achtien.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:44
    Je zegt het juist.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11951
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:20
    Precies dit!! Amen!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 15:00
    Typisch gevalletje 1 keer kampioen in de 18 jaar. Men heeft nu alweer te kleine schoenen in Rotjeknor.
    Anders zouden ze er niet naast lopen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6162
    zondag 22 oktober 2017 om 16:29
    Als er 1 zou moeten zijn die dat kan begrijpen zou jij het zijn jij bent Jan zijn vader.Lol!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5791
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:39
    Mogen de beste van die middag winnen!!!
    De competitie is trouwens nog lang zat.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +254
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:40
    Geen woorden maar daden dan weten we na zondag meer van
    Vind ik leuk
    Mo +11371
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:40
    Zo zielig dat sommige de naam Ajax of Feyenoord niet uit willen spreken en daarom maar 020 of 010 gebruiken, triest
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:44
    Tja over tien jaar weet niemand meer waar 020 vandaan kwam maar wordt het vast nog steeds gebezigd. Wie heeft er nog een vaste lijn? Er is al genoeg haat en nijd in de wereld. Als je zelfs als Feyenoord speler kengetallen moet gebruiken hoe kunnen er dan ooit weer uitsupporters meegaan zonder de boel te verbouwen.
    Vind ik leuk
    Nuance +8524
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:49
    Kijk hieronder maar....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:52
    Tja ok 010 020 en boeren. Of is dat dan toch 040? Zolang het een geuzen 'naam' is vind ik het best zolang we wel normaal tegen elkaar kunnen blijven doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 21:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:46
    ❌❌❌
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:19
    3 kruizen? Je bent de zwakste schakel...... tot ziens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:46
    vier op een rij
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2772
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:52
    Aldus vader Aso Karsdorp
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 21:58
    Pfff!! "We zeggen liever geen ajax maar 020" Dat je dit denkt is nog tot daar aan toe maar dat je dit dan ook nog gewoon in het openbaar zegt en verwacht dat je serieus genomen wordt is al genoeg om opgenomen te worden
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12758
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:00
    Ik zie altijd veel mensen zeuren op Ajax gerelateerde berichten die eigenlijk nergens op slaan.
    Nu is er een bericht over de familie van een ex-Feyenoorder die het hebben over dat ze hun telefoon een week uitzetten als ze verliezen van"020", maar waarom zie ik nu niemand klagen? Is dit nou echt zo interessant?
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2955
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:51
    Ik zie juist iedereen klagen op dit artikel hoor ... weet niet wat jij ziet ?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12758
    zaterdag 21 oktober 2017 om 14:53
    Ik bedoel meer het commentaar richting VP, dat ze altijd van die onzin verhalen over Ajax plaatsen.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2955
    zaterdag 21 oktober 2017 om 22:23
    Ohhh zo bedoel je, sorrie.
    Ja dan ben ik het inderdaad met je eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:01
    droom lekker verder uitslag staat al vast en weer een nederlaag voor 010
    Vind ik leuk
    Johan.l +4130
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:08
    Loopt zijn vader nu met een Roma shirt hahaha wat een verrader
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2955
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:49
    Waar zie jij zijn vader dan ?
    Vind ik leuk
    HansVites +4605
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:12
    We zeggen liever ook geen Ajax, we zeggen liever 020

    Dan ben je wel een heel sneu geval zeg dat zijn nu die mongolen die het liefste hebben dat er maar een paar clubs in de ere divisie spelen en het liefst van het niveau Roda en Excelsior zodat ze niet nerveus worden als ze een keer kunnen verliezen van NAC bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    DuWijk +310
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:19
    Jij komt er wel Kevin. Klasse man. Nu gauw de haven in kan je zondag gaan schuimbekken op de tribune.
    Vind ik leuk
    13 +11505
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:13
    Fred en Kevin werken bij Karsdorp Auto’s in Stolwijk, dus jouw stereotype gaat niet op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:27
    De onschuldige kleutersymboliek van een onbeduidend kengetal valt te billijken boven het debiteren van profane onhebbelijkheden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:28
    Bla bla bla

    Next....
    Vind ik leuk
    MOTM +508
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:37
    Tja. Je kunt wel roepen "020" maar als je van ze verliest dan sta je wel extra voor schut.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 oktober 2017 om 22:42
    heeft ricky de bankzitter ooit gewonnen van Ajax?
    Vind ik leuk
    13 +11505
    vrijdag 20 oktober 2017 om 23:16
    Afgezien van in de jeugd sowieso in de beker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 oktober 2017 om 00:04
    Als het zondag 0-20 word hoor je ze dat nooit meer zeggen ;)
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    zaterdag 21 oktober 2017 om 01:07
    Wat een arrogantie ;)!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5806
    zaterdag 21 oktober 2017 om 01:17
    Wat een ongelofelijk simpel volk zeg.
    Vind ik leuk
    North +2394
    zaterdag 21 oktober 2017 om 01:41
    Stoerrrrr
    Familie kutdorp..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20505
    zaterdag 21 oktober 2017 om 06:29
    Oeehhhhhh 020...
    Vind ik leuk
    pico323 +5343
    zaterdag 21 oktober 2017 om 09:50
    In hart en nieren Feyenoorder, laat me biet lachen. De zak met geld kwam voorbij en hij was weg. Hoezo clubliefde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Feyenoord gaat echt niet verliezen. Ze gaan gewoon winnen van 020, klaar"