'Als hij technisch directeur wordt en dan Ten Hag belt, zie ik een bedreiging'

'Als hij technisch directeur wordt en dan Ten Hag belt, zie ik een bedreiging'

vrijdag 20 oktober 2017 om 23:34

FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren is niet bang dat FC Twente ineens met Erik Ten Hag aan de haal gaat. De Tukkers zijn op zoek naar een vervanger van René Hake, die uit zijn functie van hoofdtrainer is gezet.

"Ik heb begrepen dat ze met Gertjan Verbeek aan het praten zijn", zegt Van Seumeren vrijdag bij RTV Utrecht. "Erik komt ook uit Twente. Ik denk niet dat hij op dit moment kiest voor Twente, maar hij zou daar wel ooit trainer kunnen worden."

Ondanks dat Verbeek de boel lijkt te moeten gaan redden in Enschede, is Van Seumeren er nog niet helemaal gerust op. Als Fred Rutten het stokje over gaat nemen van technisch directeur Jan van Halst, lonkt er mogelijk alsnog gevaar. "Waar ik me zorgen over maak is dat Rutten technisch directeur wordt en hij dan Erik gaat bellen. Daar zie ik misschien een bedreiging." Van Halst heeft echter aangegeven geen stap opzij te zetten.

Poll

Wie is een betere trainer voor Twente?

(523 stemmen)

Plaats een reactie

Koeroe +1017
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:37
Als hij 85 is en misschien een tweede divisie club wilt trainen om zijn pensioen bij te vullen misschien ja
Vind ik leuk
Mo +7966
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:37
Haha waarom zou Ten Hag in godsnaam naar Twente willen....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 04:16
Idd, Guardiola gaat ook niet opeens naar crystal palace...
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 05:36
Dat is wel een leuke uitdaging voor Guardiola haha
Vind ik leuk
zomer +537
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:03
Heeft guardiola daar gespeeld dan, of liggen zijn roots daar
Vind ik leuk
Ale +1185
zaterdag 21 oktober 2017 om 09:19
Pfff
Vind ik leuk
Mo +7966
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:52
Echt he....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 07:33
zeggen we het eens andersom "waarom zou Ten Hag niet naar Twente willen?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:27
Omdat Ten Hag verder wil. En niet achteruit..
Das toch logisch.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:14
logica is in het voetbal ver te zoeken dus wie zal het zeggen
Vind ik leuk
Mo +7966
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:53
Omdat Ten Hag bij Utrecht zit en een veel beter elftal tot zijn beschikking heeft. Daar veranderd zelfs die 4-0 helemaal niks aan
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:13
er zouden zomaar gevoelens mee kunnen spelen, als je eenmaal besmet bent met het Twente virus dan weet je maar nooit.
Vind ik leuk
Mo +7966
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:22
Zou een hele rare move zijn van Ten Hag
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:59
Volgens jou!!!
Vind ik leuk
Mo +7966
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:29
Volgens jou niet dan? Is echt wel een flinke stap omlaag hoor
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 07:50
Nee als Utrecht dit weekend verliest praat je over 4 punten en als je de wedstrijd Twente Utrecht gezien hebt dan kun je niet anders dan bekennen dat Twente niet voor Utrecht onder doet. Twente zit dan weliswaar nu in zwaar weer, maar daar komt het wel weer uit en als je dan de resultaten van de laatste 10 jaren pakt doet Twente het ten opzichte van Utrecht niet zo slecht.
Vind ik leuk
Mo +7966
zondag 22 oktober 2017 om 10:29
De selectie van Utrecht heeft gewoon meer kwaliteit dan die van Twente. Dat is geen mening, dat is een feit
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:42
Ten Hag zit prima bij Utrecht. Hij komt vast ooit bij Twente terug.. Ten Hag zelf heeft geen signalen afgegeven dat hij interesse heeft in een gang naar Twente..
Vind ik leuk
vrijdag 20 oktober 2017 om 23:44
Na Utrecht naar de Nederlandse top of een mooie club in de Bundesliga ofzo.. Voorlopig is Twente echt geen optie voor de zeer ambitieuze vakman Ten Hag.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 00:15
Zie hem ook liever geen bondscoach. Lekker paar jaar bij Utrecht blijven en dan rustig verder kijken. Duitsland zou wel mooi zijn ja.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 00:13
Gauw aangifte doen Fransie ;-)
Vind ik leuk
HansVites +2086
zaterdag 21 oktober 2017 om 00:45
Ten Hag word geen trainer van Twente ze hebben Verbeek al zo goed als binnen.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 07:36
Vertel: wat weet jij meer dan ik. ER bestaat een redelijke kans dat Verbeek trainer wordt maar meer ook (nog) niet. Het kwartje kan nog alle kanten op.
Vind ik leuk
HansVites +2086
zaterdag 21 oktober 2017 om 11:53
Let maar op die snor praatte bijna zijn mond voorbij vrijdag.
Verbeek word de nieuwe trainer dat geef ik je op een briefje.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:12
Die snor kan niet verder denken dan dat zijn snor groot is.
Vind ik leuk
Leffe +919
zaterdag 21 oktober 2017 om 01:18
"Van Halst heeft echter aangegeven geen stap opzij te zetten",..Nee, deed hij dat maar, want het is alles voor en na en met Verhalst.
Vind ik leuk
defons +1240
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:12
Ze schieten er niks mee op omdat hake het probleem niet is maar van Halst is het probleem die had vervangen moeten worden en niet Hake.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Als hij technisch directeur wordt en dan Ten Hag belt, zie ik een bedreiging'