'Hij wil niet bestbetaalde Premier League-speler worden. Dat is niet zijn doel'

'Hij wil niet bestbetaalde Premier League-speler worden. Dat is niet zijn doel'

vrijdag 20 oktober 2017 om 23:55

Mesut Özil is niet blij met de berichten die hem linken aan een transfer naar Manchester United. De Duitser heeft volgens The Sun furieus gereageerd op de geruchten. Özil wordt gelinkt aan een hereniging met José Mourinho, met wie hij samenwerkte bij Real Madrid.

Özil heeft volgens de boulevardkrant duidelijk gemaakt dat hij absoluut niet bezig is met een transfer naar United, maar ook dat hij al sinds maart niet meer met Arsenal gesproken heeft over contractverlenging. Ook het gerucht dat hij ruim 330.000 per week wil verdienen, wordt door de Duitser van tafel geveegd.

Een bron laat aan The Sun weten dat het beëindigen van de contractonderhandelingen een hele andere reden had dan de zogenaamde vertrekwens van Özil. "Op dat moment was er onzekerheid over de toekomst van Arsène Wenger, dus zijn de gesprekken gestopt. Özil heeft geen 330.000 euro per week aangeboden gekregen. Sterker nog, hij heeft geen aanbiedingen van welke club dan ook. Hij wil ook niet de bestbetaalde Premier League-speler worden. Dat is niet zijn doel."

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 00:13
Goedzo Ozil , vond Man utd zwz beter bij je passen. Hij is transfervrij zeker een versterking op t middenveld.
Aangezien pogblacks vaak blessa is
Vind ik leuk
Sanders +1665
zaterdag 21 oktober 2017 om 02:55
Totaal verschillende spelers maar tansfervrij is ie zeker welkom :-)
Vind ik leuk
Gavv +577
zaterdag 21 oktober 2017 om 07:59
Het is niet omdat Pogba nu een redelijk zware blessure heeft dat hij daarom een blessuregevoelige speler is :) Net even opgezocht, voor dit seizoen heeft hij op 3 jaar amper 15 matchen gemist met United of Juve.. Op 60 matchen per seizoen ofzo is dat niets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 08:05]
Vind ik leuk
Gavv +577
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:05
Het is niet omdat Pogba nu een redelijk zware blessure heeft da hij een blessuregevoelige speler is :) Net even opgezocht, voor dit seizoen heeft hij op 3 jaar amper 15 matchen gemist met United of Juve.. Op 60 matchen per seizoen ofzo is dat niets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 08:08]
Vind ik leuk
mba4u2c +712
zaterdag 21 oktober 2017 om 01:25
Er komen vast nog wel een paar andere topclubs voor hem, zowel in Engeland als daarbuiten. Let op mijn woorden.
Vind ik leuk
furgist +1452
zaterdag 21 oktober 2017 om 07:16
De eredivisie blijft maar in zijn hoofd rondzingen
Vind ik leuk
Bongo +622
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:13
Jupiler league is meer zijn niveau
Vind ik leuk
John M. +3197
zaterdag 21 oktober 2017 om 10:23
Maar wie wil hem gratis hebben?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 08:01
Best bestaande speler is niet z'n doel. Maar dat zou toch wel verdomd lekker zijn toch?
Vind ik leuk
kees ee +289
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:02
. . gelukkig, want zo'n salaris DAAR, zegt nix over je voetbalcapaciteiten !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Hij wil niet bestbetaalde Premier League-speler worden. Dat is niet zijn doel'