Bekritiseerde Pastoor bijt van zich af: 'Waarom stel je die vraag op die manier?'

Bekritiseerde Pastoor bijt van zich af: 'Waarom stel je die vraag op die manier?'

zaterdag 21 oktober 2017 om 22:25

Alex Pastoor heeft zich geen moment druk gemaakt om alle kritiek op zijn positie. De Sparta-trainer stond onder druk vanwege de magere resultaten in Rotterdam-West en boekte zaterdagavond tegen Excelsior voor het eerst sinds 10 september een resultaat in een Eredivisie-wedstrijd.

"Of we dit nog om gaan keren met mij als trainer? Ja natuurlijk", bijt Pastoor van zich af in gesprek met FOX Sports. "Waarom stel je nou op die manier die vraag? Wil jij er ook aan bijdragen dat de trainer naar de uitgang geduwd wordt?" Pastoor laat weten dat hij geen boodschap heeft aan de ophef binnen de vijfde Sparta-colonne. "De spelers en ik hebben dat niet. Dit gaat al honderd jaar zo. Waarom zou ik me daar druk om maken?"

"Als het ophoudt tussen mij en mijn spelersgroep of mijn staf, dan trek ik zelf wel aan de palen", vervolgt Pastoor, die benadrukt dat hij nog altijd uitstekend samenwerkt met de Sparta-selectie. "Anders had ik wel een ander antwoord gegeven." Eerder op de avond had veteraan Michel Breuer al benadrukt dat de spelersgroep nog altijd achter Pastoor staat.

Poll

Haalt Pastoor de kerst op Het Kasteel?

(372 stemmen)

Plaats een reactie

Guusman +1945
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:29
Haha ik zie steeds meer een jonge Lowie in hem.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:30
De media bepaald ...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:18
Triest genoeg wel ja. De media vertrouw ik al jaren niet meer en lees of kijk het amper nog.
Vind ik leuk
JCJWZ +9117
zondag 22 oktober 2017 om 04:58
Behalve dan op vp natuurlijk?
Vind ik leuk
Guusman +1945
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:33
Aan je palen trekken zal zoiets betekenen als aan je stutten trekken.

"Stutten - aan de stutten trekken: de benen nemen. Vgl. gelijksoortige uitdrukkingen zoals de spat nemen, de kuierlatten nemen.

De stutten zijn de verticale balkstutten, die zich aan beide zijden van het schip bevinden om de dekken tegen doorzakken te behoeden. Hier overdrachtelijk gebruikt voor de benen die het menselijk lichaam ondersteunen."

[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 22:37]
Vind ik leuk
tikkietoe +2791
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:34
Ik zie Pastoor toch eigenlijk de Kerst wel halen, want de spelersgroep heeft aan nog vertrouwen in hem te hebben en mijn eigen afweging is wie ze als zijn vervanger kunnen krijgen die het beter gaat doen.
Vind ik leuk
JCJWZ +9117
zondag 22 oktober 2017 om 05:00
Geen spelersgroep ter wereld die in de media zal aangeven geen vertrouwen meer te hebben in hun trainer. Iets wat men intern veel eerder eerlijk zal aangeven.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 05:01]
Vind ik leuk
Broes +824