Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'

Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'

zondag 22 oktober 2017 om 17:54

Nicolai Jörgensen is boos op zichzelf na De Klassieker. In eerste instantie niet omdat hij een penalty heeft gemist, maar omdat hij bij een 1-1 stand een 100% kans om Feyenoord op voorsprong te schieten heeft laten liggen.

"Ik ben heel erg boos op mezelf", zegt Jörgensen voor de camera van FOX Sports. "Ik speelde een goede wedstrijd, maar het gaat mij om de goals. De penalty is een penalty. Die kun je missen. De kans die ik later kreeg, was nóg groter. Ik had moeten scoren. Dat is mijn werk. Ik ben erg teleurgesteld in mezelf."

Bij Jörgensen overheerst logischerwijs de teleurstelling na de 1-4 nederlaag tegen Ajax. "Ik heb erg hard gewerkt om fit te worden. Ik ben het pas een week. Op dit moment voel ik me niet geweldig. Vandaag ben ik erg boos en morgen moeten we weer hard werken, omdat het seizoen nog lang is."

Poll

Heeft Jörgensen teleurgesteld?

(289 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 17:56
Inderdaad had jij ons, hoe onvoorstelbaar het ook klinkt, naar de 3-1 moeten schieten. En als je twee 100% kansen zo verprutst heb je als spits gefaald.
Vind ik leuk
Gizmo +3434
zondag 22 oktober 2017 om 18:05
Toch ben ik absoluut niet boos op hem !
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:07
Boos niet, wel teleurgesteld. Die twee 100% kansen moet een spits van het niveau Jorgensen maken.
Vind ik leuk
Enden +1801
zondag 22 oktober 2017 om 18:05
3-1? Hebben ze dan met 2-1 voor gestaan?
Vind ik leuk
soksa +880
zondag 22 oktober 2017 om 19:04
Hij doelt op het feit dat hij 2 kansen miste. Die penalty en daarna kans vlak daarna. Als hij die alle twee gemaakt zou hebben had het 3-1 gestaan
Vind ik leuk
Enden +1801
zondag 22 oktober 2017 om 20:53
Sorry maar op het moment dat die pingel erin geschoten wordt verandert dat toch de wedstrijd en komt die hele situatie op de 3-1 er niet.

Vind dat altijd zo'n rare gedachtegang. Wij hadden 5 kansen dus met 5-0 Voor kunnen staan. Nee, je had vijf keer de kans op de 1-0.
Echt zo'n tekst waarbij iedereen elkaar napraat.
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 22 oktober 2017 om 17:56
Neem.ze allemaal maar op die manier...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:57
heeft toch wel gedaan wat hij kon.hij heeft geen bal gehad en heeft bijna 2x gescoord, tweemaal gestopt door onana
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:57
Lekker bezig Jorgenson!

De topper van de tegenpartij :-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:58
Die penalty kan je missen. Die kans die je later kreeg was nog groter. Lag de bal op de doellijn?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:58
Jørgensen moet nog ff inkomen ...
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
zondag 22 oktober 2017 om 18:09
one season wonder ? ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:42
Nu al? Jij bent daar snel mee.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
zondag 22 oktober 2017 om 18:58
Het was ook met een knipoog, bij dolberg werd dit namelijk al gezegd
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 17:59
Had hij 2-1gemaakt dan had het 4-1 voor Feyenoord geworden. Slechte klassieker.
Vind ik leuk
BassieN +7693
zondag 22 oktober 2017 om 18:12
Als mn tante kloten had..
Vind ik leuk
Utca030 +2203
zondag 22 oktober 2017 om 18:03
Even met haller oefenen Jorgensen. Dan mis je er geen 1 meer
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:08
Ja, tegen Cillessen was het een fluitje van een cent geweest. Dan had je blind kunnen trappen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:10
Kan gewoon gebeuren. Is wel een spits die verder redelijk speelde en zoveel mogelijk dreigend probeerde te zijn. Ja hij mist 2 zeer goede kansen maar hoelang is hij weer fit. Ben allang blij dat hij een hele wedstrijd heeft gespeeld en er goed doorheen kwam. Zijn vorm komt zeker wel terug qua scoren
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:13
volgens mij was t 0-1 toen hij de penalty mistte
Vind ik leuk
Voebtal +287
zondag 22 oktober 2017 om 18:19
Makkelijk om te zien wie de betere Deense spits was vandaag. Dolberg slechts 20 minuten gespeeld en 2x gescoord. En deze jongen hopeloos falen. Het is niet voor niets dat hij in het buitenland door het ijs is gezakt.
Vind ik leuk
MOELE +239
zondag 22 oktober 2017 om 18:28
Leer eerst eens voetbal schrijven
Vind ik leuk
Voebtal +287
zondag 22 oktober 2017 om 18:43
Die was al bezet :)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:44
Dolberg stond dan ook tegenover alleen StJuste ... met heel veel ruimte.
Vind ik leuk
Johan.l +3956
zondag 22 oktober 2017 om 18:29
Ik vind het een top spits voor feijeoord
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:03
Waren in alle opzichten de mindere en hij zal wel een andere wedstrijd hebben gezien
Vind ik leuk
glenn +805
zondag 22 oktober 2017 om 20:59
een strafschop naast schieten dat heet ...gefaald....3 prachtige topreddingen van André Onana dat heet NIET gefaald bij mij....hij is gewoon een topspits en de beste spits die Feyenoord na mckaay al gehad heeft....maar tja het is een intelligente nuchtere slimme jongen en dat zijn ze daar al jaren niet meer gewoon na een stapel gekken in hun spits .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'