Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'

    Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'

    zondag 22 oktober 2017 om 17:54

    Nicolai Jörgensen is boos op zichzelf na De Klassieker. In eerste instantie niet omdat hij een penalty heeft gemist, maar omdat hij bij een 1-1 stand een 100% kans om Feyenoord op voorsprong te schieten heeft laten liggen.

    "Ik ben heel erg boos op mezelf", zegt Jörgensen voor de camera van FOX Sports. "Ik speelde een goede wedstrijd, maar het gaat mij om de goals. De penalty is een penalty. Die kun je missen. De kans die ik later kreeg, was nóg groter. Ik had moeten scoren. Dat is mijn werk. Ik ben erg teleurgesteld in mezelf."

    Bij Jörgensen overheerst logischerwijs de teleurstelling na de 1-4 nederlaag tegen Ajax. "Ik heb erg hard gewerkt om fit te worden. Ik ben het pas een week. Op dit moment voel ik me niet geweldig. Vandaag ben ik erg boos en morgen moeten we weer hard werken, omdat het seizoen nog lang is."

    Poll

    Heeft Jörgensen teleurgesteld?

    (290 stemmen)

    Plaats een reactie

    Max Delius +2799
    zondag 22 oktober 2017 om 17:56
    Inderdaad had jij ons, hoe onvoorstelbaar het ook klinkt, naar de 3-1 moeten schieten. En als je twee 100% kansen zo verprutst heb je als spits gefaald.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3855
    zondag 22 oktober 2017 om 18:05
    Toch ben ik absoluut niet boos op hem !
    Vind ik leuk
    Max Delius +2799
    zondag 22 oktober 2017 om 18:07
    Boos niet, wel teleurgesteld. Die twee 100% kansen moet een spits van het niveau Jorgensen maken.
    Vind ik leuk
    Enden +3934
    zondag 22 oktober 2017 om 18:05
    3-1? Hebben ze dan met 2-1 voor gestaan?
    Vind ik leuk
    soksa +1496
    zondag 22 oktober 2017 om 19:04
    Hij doelt op het feit dat hij 2 kansen miste. Die penalty en daarna kans vlak daarna. Als hij die alle twee gemaakt zou hebben had het 3-1 gestaan
    Vind ik leuk
    Enden +3934
    zondag 22 oktober 2017 om 20:53
    Sorry maar op het moment dat die pingel erin geschoten wordt verandert dat toch de wedstrijd en komt die hele situatie op de 3-1 er niet.

    Vind dat altijd zo'n rare gedachtegang. Wij hadden 5 kansen dus met 5-0 Voor kunnen staan. Nee, je had vijf keer de kans op de 1-0.
    Echt zo'n tekst waarbij iedereen elkaar napraat.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zondag 22 oktober 2017 om 17:56
    Neem.ze allemaal maar op die manier...
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 17:57
    heeft toch wel gedaan wat hij kon.hij heeft geen bal gehad en heeft bijna 2x gescoord, tweemaal gestopt door onana
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 17:57
    Lekker bezig Jorgenson!

    De topper van de tegenpartij :-)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zondag 22 oktober 2017 om 17:58
    Die penalty kan je missen. Die kans die je later kreeg was nog groter. Lag de bal op de doellijn?
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 17:59
    Had hij 2-1gemaakt dan had het 4-1 voor Feyenoord geworden. Slechte klassieker.
    Vind ik leuk
    BassieN +11256
    zondag 22 oktober 2017 om 18:12
    Als mn tante kloten had..
    Vind ik leuk
    Utca030 +12480
    zondag 22 oktober 2017 om 18:03
    Even met haller oefenen Jorgensen. Dan mis je er geen 1 meer
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 18:08
    Ja, tegen Cillessen was het een fluitje van een cent geweest. Dan had je blind kunnen trappen.
    Vind ik leuk
    Stefrutten +350
    zondag 22 oktober 2017 om 18:10
    Kan gewoon gebeuren. Is wel een spits die verder redelijk speelde en zoveel mogelijk dreigend probeerde te zijn. Ja hij mist 2 zeer goede kansen maar hoelang is hij weer fit. Ben allang blij dat hij een hele wedstrijd heeft gespeeld en er goed doorheen kwam. Zijn vorm komt zeker wel terug qua scoren
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 18:13
    volgens mij was t 0-1 toen hij de penalty mistte
    Vind ik leuk
    Voebtal +5823
    zondag 22 oktober 2017 om 18:19
    Makkelijk om te zien wie de betere Deense spits was vandaag. Dolberg slechts 20 minuten gespeeld en 2x gescoord. En deze jongen hopeloos falen. Het is niet voor niets dat hij in het buitenland door het ijs is gezakt.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4125
    zondag 22 oktober 2017 om 18:29
    Ik vind het een top spits voor feijeoord
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 20:03
    Waren in alle opzichten de mindere en hij zal wel een andere wedstrijd hebben gezien
    Vind ik leuk
    glenn +1028
    zondag 22 oktober 2017 om 20:59
    een strafschop naast schieten dat heet ...gefaald....3 prachtige topreddingen van André Onana dat heet NIET gefaald bij mij....hij is gewoon een topspits en de beste spits die Feyenoord na mckaay al gehad heeft....maar tja het is een intelligente nuchtere slimme jongen en dat zijn ze daar al jaren niet meer gewoon na een stapel gekken in hun spits .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jörgensen boos en teleurgesteld in zichzelf: 'Penalty is een penalty'