'Ik ga ervan dromen. Uiteraard heb ik een dansje gedaan in De Kuip!'

'Ik ga ervan dromen. Uiteraard heb ik een dansje gedaan in De Kuip!'

zondag 22 oktober 2017 om 18:14

André Onana speelt het liefst iedere wedstrijd van Ajax in De Kuip. De vijandige sfeer in Rotterdam-Zuid doet de Ajax-doelman alleen maar goed.

"We zouden wat mij betreft elke week in de Kuip mogen spelen", lacht Onana in gesprek met AT5. "De sfeer, de druk. Ik hou daar wel van. Bang voor de vijandige sfeer was ik niet. Ik denk niet aan de supporters achter me en concentreer me op m'n werk."

Ajax won geflatteerd met 1-4 van Feyenoord, maar na de 1-2 van Kasper Dolberg rekende Onana zich al rijk. "Na de 1-2 wist ik eigenlijk al dat het voorbij was, toen begon ik m'n jongens te feliciteren", aldus de Kameroener, die niet van plan is om mee te feesten in Amsterdam. "Ik ga de wedstrijd terugkijken en er van dromen denk ik. Uiteraard heb ik wel een dansje gedaan in het stadion!"

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Leedz +4147
zondag 22 oktober 2017 om 18:15
Waar is Aad de Mos nu trouwens?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 20:29
Hagenees De Mos komt de gehele week nog voorbij, waarom en hoe het allemaal anders liep dan zijn voorspelde 1-1.
Vind ik leuk
BassieN +9650
zondag 22 oktober 2017 om 18:17
Mooi stadion he André!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:18
Uiteraard. Veel meer sfeer en veel betere mat.
Vind ik leuk
Jordanees +9057
zondag 22 oktober 2017 om 18:22
Gelukkig hebben we nu al een hele tijd een goede grasmat, maar die van jullie is altijd top. Heeft ook met de ligging van het stadion te maken. Daar hadden ze bij de bouw van de JC Arena niet echt aan gedacht;)

En een vijandige sfeer is altijd fijn, dan wil je toch meer je best doen, geeft meer motivatie, althans dat moet de bedoeling zijn en fijn dat Onana dat zo ervaart, zegt wel wat over zijn mentaliteit.
Vind ik leuk
Sil95 +6907
zondag 22 oktober 2017 om 18:25
Ik durf te wedden dat de sfeer in de Kuip echt niet zo veel beter is dan in de ArenA. Het Feyenoord publiek wordt zo nu en dan ook erg opgehemeld.
Vind ik leuk
Nuance +4686
zondag 22 oktober 2017 om 20:46
Ja joh in de Arena is he5 precies hetzelfde, totdat het tegen zit. Dream on.
Vind ik leuk
Johan.l +4176
zondag 22 oktober 2017 om 18:26
Idd bedankt voor de geweldige mat,
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:03
Vind persoonlijk de mat van Rutjes beter
Vind ik leuk
Hyena +22881
zondag 22 oktober 2017 om 18:30
Normaal gesproken wel, maar vandaag was ook de sfeer in de Kuip echt heel erg matig. Er werden amper liederen gezongen, er werd vooral heel veel geschreeuwd na arbitrale beslissingen en het liep leeg voor het eindsignaal.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:33
Ik vergelijking met welk ander stadion? Het was vreselijk vandaag, wat een kluiten kwamen er uit die mat, gewoon een kwestie van niet diep genoeg zaaien, prutsers die “grasmeesters” daar
Vind ik leuk
Nuance +4686
zondag 22 oktober 2017 om 20:47
Haha, wat ben jij een koe?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:48
Ajax was ook wel blij met die mat.
Vind ik leuk
darmianto +7992
zondag 22 oktober 2017 om 19:13
Sfeer als in Feyenoord supps die na de gemiste penalty elkaar de hersens in gingen slaan?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:18
Geflatteerd? Haha.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 18:21
Mooie vent die Onana. Had zn Afrikaanse moves weleens willen zien :P
Vind ik leuk
Zippy +3240
zondag 22 oktober 2017 om 18:45
Nu moet ik Kief bij treden: wat een oerslechte wedstrijd zeg, zei hij onder Tottenham-Liverpool.
Inderdaad Wim, men heeft geprobeerd het wereldrecord slechtste wedstrijd te spelen en het is die 22 spelers echt gelukt.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 19:24
"dansje gedaan in de Kuip", wie anders dan Onana :D
Vind ik leuk
Sniper1 +999
zondag 22 oktober 2017 om 20:35
Leek weer beetje op de Onana van vorig seizoen.... :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik ga ervan dromen. Uiteraard heb ik een dansje gedaan in De Kuip!'