Amrabat heeft ruim een uur nodig na Klassieker: Dat is het eigenlijk vooral

    Amrabat heeft ruim een uur nodig na Klassieker: "Dat is het eigenlijk vooral"

    Gepubliceerd: zondag 22 oktober 2017 om 21:51zo 22-10-2017 om 21:51

    Sofyan Amrabat stond 74 minuten na De Klassieker FOX Sports te woord. De Feyenoorder had na de 1-4 nederlaag tegen Ajax even nodig om zichzelf mentaal op te laden voor het persrondje. 

    "Het is een heel grote teleurstelling. Dat is het eigenlijk vooral", zegt Amrabat tegen FOX Sports. Op het moment dat verslaggever Hans Kraay jr. in de kleedkamer van Feyenoord kwam om te kijken waar Amrabat was, zaten er nog zes spelers in hun wedstrijdkleding. "Dat zegt denk ik genoeg", zegt Amrabat. "Er werd niet veel gezegd. Iedereen is ontzettend teleurgesteld. Het was vooral heel stil. Ik ook ja."

    Amrabat is teleurgesteld, maar wil niet bij de pakken neerzitten. Reden om te huilen ziet hij niet. "Ik ga naar huis. Dan ga ik herstellen en mijn rust pakken. Meer niet. Een potje huilen? Nee, ik huil niet snel. Ik ben teleurgesteld, maar we zijn mannen. Waarom zou ik moeten huilen?"

    Plaats een reactie

    wilheimus +1470
    zondag 22 oktober 2017 om 21:55
    Zoooooo niet genderneutraal, waarom mogen mannen niet huilen? #openminded
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9517
    zondag 22 oktober 2017 om 21:58
    Hoeveel miljoen heeft hij gekost ? Deze gast maakt toch niet serieus een kans op oranje wel ?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11684
    zondag 22 oktober 2017 om 22:45
    Wat een oliedomme reactie, was een van de beste jongens op het veld de afgelopen wedstrijden en dan heeft ie 1 kut actie en moet je hem zo de grond in trappen....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34677
    maandag 23 oktober 2017 om 06:31
    Dude denk even voor je reageert... hij is een middenvelder ;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46788
    zondag 22 oktober 2017 om 22:06
    Ik ben hier in Eindhoven ook heel teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11513
    zondag 22 oktober 2017 om 22:50
    Ach zielepoot , neem een pilsje zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46788
    zondag 22 oktober 2017 om 23:35
    Niks zielepiet. Wij hebben gewoon WEER gewonnen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11649
    maandag 23 oktober 2017 om 07:19
    Als jullie tegen ons maar verliezen, dan mag je daarna weer alles winnen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46788
    maandag 23 oktober 2017 om 07:52
    Altijd lastig..
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 23:08
    Lampje! !!! Welke goede wedstijd hebben jullie gespeeld dan dit seizoen? Jullie overwinningen waren toch cadeautjes.
    Vind ik leuk
    danny117869 +2319
    zondag 22 oktober 2017 om 22:10
    Waarom mag de pers in de kleedkamer komen dat is toch echt privé terrein lijkt me
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5620
    zondag 22 oktober 2017 om 22:13
    Gio mag zich nu toch serieus zorgen gaan maken. Ik ben hem enorm dankbaar voor de titel vorig seizoen, maar dit seizoen is het wanprestatie op wanprestatie. En dan komt Gio er weer aan met zijn wekelijkse partijtje open deuren intrappen... We zijn sinds de winterstop van vorig seizoen in een neerwaartse spiraal wat betreft oks spel, en.het wordt alsmaar erger. Volledig de verantwoordelijkheid van Gio.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 22:14]
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +6000
    zondag 22 oktober 2017 om 23:11
    Hij was het 2 seizoenen geleden helemaal kwijt, door Dick en wat geluk en rust ging het weer. Seizoen daarop werden de wedstrijden gewonnen door Kuyt, Elia, Jorgensen, Toornstra, Karsdorp en redelijke verdedigers voor NL begrippen. Maar hoe groot was Gio zn aandeel daarin?
    Hij maakt nog bijna de fout om Kuyt niet op te stellen de laatste 2 wedstrijden. Werd nog spannend bij Excelsior maar Kuyt deed het een week later wel toen hij wel basis stond.
    Gio is een matige coach, Cocu ook en Keizer (en de Boer) ook....
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2038
    maandag 23 oktober 2017 om 00:43
    En daarom vraag ik me af hoe hardleers wij nederlanders zijn. En maar blijven vasthouden aan "De Nederlandse School". En das ook met coaches. En bondscoaches. Haal eens een goeie buitenlandse coach. Ik zou Löw wel eens bij oranje aan het werk willen zijn
    Vind ik leuk
    Voebtal +7608
    zondag 22 oktober 2017 om 22:19
    Om dat het om te huilen was?!
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 23:05
    Dat gio het veld moet ruimen vindt ik wat voorbarig. Je moet eens kijken wat voor achterhoede er staat? Volgens mij missen we er een paar ........
    Vind ik leuk
    derksen +8933
    zondag 22 oktober 2017 om 23:06
    Omdat je om te huilen bent misschien amrabat
    Man man wat ben jij slecht!
    En ergste nog van alles je bent zo ongelooflijk langzaaaaaaaaam!
    Kan echt niet zelfs in eredivisie niet
    Amrabat is Denk ik nog langzamer als vd burgerking!
    Vind ik leuk
    Kuip +8511
    zondag 22 oktober 2017 om 23:19
    Al die ophef om deze jongen voor het Nederlands elftal te laten kiezen. Huis, tuin en keuken voetballer. Zelfde als Ziyech, andere voetballer, maar evengoed vind ik het geen ramp dat ook hij niet voor Oranje heeft gekozen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    maandag 23 oktober 2017 om 08:13
    We hebben in Oranje inderdaad zo'n "geweldig" middenveld, daar kan Ziyech echt niet tegenop.......???
    Vind ik leuk
    D.J +22
    maandag 23 oktober 2017 om 11:05
    Het is een middenvelder en dan ga je maar lekker lopen klote in achter hoede en geef je de bal aan tegenstander wat is dat voor gelul hij doet niet anders pielen en bal inleveren tegenstander domme overtredingen te lage handelings snelheid en maar ophemelen voor nederlands elftal laat lekker voor marokko gaan klote en dan loop daar ook nog berghuis met zijn grote bek we zijn klaar voor ajax ik heb hem niet gezien houd bal binnen voor ajax 4de doelpunt overschat mannetje en die van bronkhorst kan ook wel oprotten die helpt alles wat is opgebouwd naar de klote paardelul zou kraai junior zeggen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws