Van Hooijdonk prijst 'geweldige' Ajacied: Zijn hele manier en presentatie

    Van Hooijdonk prijst 'geweldige' Ajacied: "Zijn hele manier en presentatie"

    Gepubliceerd: zondag 22 oktober 2017 om 22:48zo 22-10-2017 om 22:48

    Pierre van Hooijdonk vond de eerste helft bij Feyenoord-Ajax niet om aan te zien. De analist vergelijkt het met een gemiddelde amateurwedstrijd op zaterdagmiddag.

    "Die eerste 45 minuten... Als dat ergens op veld 5 bij een amateurclub gebeurt, geloven we het ook", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Het begon echt irritant te worden. Zo knullig. Younes schiet dan weer een bal tegen de boarding aan. Bij hem is dat geen toeval. Er moest een blunder aan te pas komen om die wedstrijd open te breken. Gelukkig hebben we er een hoop gezien."

    Pi-Air prijst de rol van André Onana, die belangrijk was met reddingen en een strafschop stopte. "Ik vond Onana echt goed op de momenten dat hij er moest staan. Hij speelde De Ligt niet heel fijn in bij de gelijkmaker. Ik vind hem niet goed omdat hij de penalty stopte, maar om zijn hele manier en presentatie. Hij doet geen stomme dingen. Een geweldige redding."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    zondag 22 oktober 2017 om 22:54
    Word een top keeper
    Vind ik leuk
    El Cazador +7631
    zondag 22 oktober 2017 om 22:54
    Nou eindelijk eens iets zinnigs uit zijn mond, mss gaat die het nog eens leren!!!
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2438
    zondag 22 oktober 2017 om 22:55
    Pi Air die iemand goed vindt? Heeft hij belangen in deze speler?
    Vind ik leuk
    buddha +9088
    maandag 23 oktober 2017 om 00:21
    doet hij om de ajacien bij vp te plezieren ;)
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 22:56
    Hij kan dat weten heeft zelf altijd belabberd gespeeld
    Vind ik leuk
    Sil95 +11514
    zondag 22 oktober 2017 om 22:57
    Zou hij deze teksten ook gepredikt hebben als zijn geliefde Feyenoord met 4 1 had gewonnen?
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 23:32
    Maar hij heeft wel gelijk kerels. Ben wel blij met de 3 punten.
    Vind ik leuk
    Gerro +7520
    zondag 22 oktober 2017 om 23:56
    Pi Air kijk je ook weleens Engelse wedstrijden daar zijn er ook genoeg die niet om aan te gluren zijn. En nog liever ga eens wedstrijden van 20 jaar terug analyseren toen je zelf nog een balletje trapte daar waren er ook genoeg slechte wedstrijden alleen zagen we toen enkel de samenvatting en de hoogtepunten en dan leek het heel wat.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1661
    maandag 23 oktober 2017 om 00:43
    Het is te hopen dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven, want ik ben bang dat hij wel snel vertrekt.
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 01:13
    Je kunt gerust bang zijn, want die blijft zeker niet langer dan 2 jaar nog hier.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 01:13]
    Vind ik leuk
    Mo +11813