Van Hooijdonk prijst 'geweldige' Ajacied: Zijn hele manier en presentatie

Van Hooijdonk prijst 'geweldige' Ajacied: "Zijn hele manier en presentatie"

zondag 22 oktober 2017 om 22:48

Pierre van Hooijdonk vond de eerste helft bij Feyenoord-Ajax niet om aan te zien. De analist vergelijkt het met een gemiddelde amateurwedstrijd op zaterdagmiddag.

"Die eerste 45 minuten... Als dat ergens op veld 5 bij een amateurclub gebeurt, geloven we het ook", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Het begon echt irritant te worden. Zo knullig. Younes schiet dan weer een bal tegen de boarding aan. Bij hem is dat geen toeval. Er moest een blunder aan te pas komen om die wedstrijd open te breken. Gelukkig hebben we er een hoop gezien."

Pi-Air prijst de rol van André Onana, die belangrijk was met reddingen en een strafschop stopte. "Ik vond Onana echt goed op de momenten dat hij er moest staan. Hij speelde De Ligt niet heel fijn in bij de gelijkmaker. Ik vind hem niet goed omdat hij de penalty stopte, maar om zijn hele manier en presentatie. Hij doet geen stomme dingen. Een geweldige redding."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 22:54
Word een top keeper
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:54
Nou eindelijk eens iets zinnigs uit zijn mond, mss gaat die het nog eens leren!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:55
Pi Air die iemand goed vindt? Heeft hij belangen in deze speler?
Vind ik leuk
buddha +4877
maandag 23 oktober 2017 om 00:21
doet hij om de ajacien bij vp te plezieren ;)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:56
Hij kan dat weten heeft zelf altijd belabberd gespeeld
Vind ik leuk
feyeniels +16734
zondag 22 oktober 2017 om 23:06
Dan heb je dus echt geen idee waar je over praat. Hij heeft het Nederlandse voetbal bijna hoogstpersoonlijk de laatste Europese prijs bezorgd...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:13
Voor de rest helemaal niks gepresteerd buiten Feyenoord heeft hij nergens voldaan
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:18
Mijn hemel, wat doe jij op een voetbalforum? Je hebt er de ballen verstand van.
In de wijk Fenerbahçe in Turkije en in Glasgow te Schotland kan hij zelfs nu nog niet normaal over straat lopen, zo populair is hij daar nog steeds.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:19
Valt wel mee geloof ik.
achter de clubs de wedstrijden en tussen haakjes (goals)
1989–1991 RBC Roosendaal 69 (33)
1991–1995 NAC Breda 115 (81)
1995–1997 Celtic 69 (44)
1997–1999 Nottingham Forest 71 (36)
1999–2000 Vitesse Arnhem 29 (25)
2000–2001 Benfica 30 (19)
2001–2003 Feyenoord 61 (52)
2003–2005 Fenerbahçe 53 (32)

[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 23:20]
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 01:11
Dat zijn wel cijfers zeg.
Vind ik leuk
Enden +1794
maandag 23 oktober 2017 om 06:45
Jij bent niet echt serieus te nemen. Bijna overal topscoorder geworden.
Feyenoord persoonlijk de Uefa cup bezorgd.
Wanneer hij de terechte penalty mee had gekregen ook oranje richting een prijs geduwd als pinchhitter.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:21
Ehmm de laatse Europese prijs hebben de dames gepakt :)
Vind ik leuk
Sil95 +4200
zondag 22 oktober 2017 om 22:57
Zou hij deze teksten ook gepredikt hebben als zijn geliefde Feyenoord met 4 1 had gewonnen?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:24
Nee, want als dat het geval was dan had Onana niet geweldig gekeept.

"Pi-Air prijst de rol van André Onana, die belangrijk was met reddingen en een strafschop stopte."
Vind ik leuk
flipper +862
zondag 22 oktober 2017 om 23:32
Maar hij heeft wel gelijk kerels. Ben wel blij met de 3 punten.
Vind ik leuk
Gerro +3292
zondag 22 oktober 2017 om 23:56
Pi Air kijk je ook weleens Engelse wedstrijden daar zijn er ook genoeg die niet om aan te gluren zijn. En nog liever ga eens wedstrijden van 20 jaar terug analyseren toen je zelf nog een balletje trapte daar waren er ook genoeg slechte wedstrijden alleen zagen we toen enkel de samenvatting en de hoogtepunten en dan leek het heel wat.
Vind ik leuk
robery +2530
maandag 23 oktober 2017 om 05:47
“We”... ik zat in zijn tijd gewoon in het stadion. Het niveau was toen een stuk hoger dan tegenwoordig. En niet zo’n beetje ook.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:43
Het is te hopen dat hij nog een paar jaar bij Ajax wil blijven, want ik ben bang dat hij wel snel vertrekt.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 01:13
Je kunt gerust bang zijn, want die blijft zeker niet langer dan 2 jaar nog hier.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 01:13]
Vind ik leuk
Mo +7966