'Had het niveau van Messi en Neymar kunnen halen, maar ik hield niet van trainen'

'Had het niveau van Messi en Neymar kunnen halen, maar ik hield niet van trainen'

maandag 23 oktober 2017 om 08:21

Antonio Cassano had een grootse carrière kunnen hebben, als hij had iets beter voor zichzelf had gezorgd. Dit beweert het inmiddels 35-jarige enfant terrible in gesprek met RaiSport.

Cassano kwam uit voor onder meer AS Roma, Real Madrid, AC Milan en Internazionale, maar viel vooral op met uitspattingen buiten het veld. "Mijn probleem is dat ik nooit weet met wat voor stemming ik wakker word", aldus de aanvaller. "Ik had het niveau van Messi en Neymar kunnen halen als ik een andere kop zou hebben. Maar ik hield niet van trainen, ik at wat ik wilde… Ik heb mezelf gewoon kapotgemaakt."

Deze zomer kondigde Cassano tot twee keer toe zijn afscheid aan, maar de Italiaan beweert dat hij nog steeds niet definitief gestopt is. De voetbalwereld kan Cassano echter steeds minder bekoren. "Mannen als Francesco Totti en ik speelden nog op straat, tussen de geparkeerde auto's. Tegenwoordig is het allemaal zo georganiseerd, met al die iPads. Ik zie in Italië alleen nog maar organisatie en geen enkel talent. Wedstrijden in de Serie A zijn zo slaapverwekkend dat ik liever kijk naar jongens die in het park een balletje trappen."

Lees meer over:Serie AAntonio Cassano

Plaats een reactie

Strijp +5695
maandag 23 oktober 2017 om 08:24
Dat hadden we allemaal wel kunnen halen toch?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:28
VP nog een keer de titel aanpassen, dan is hij goed.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:30
Ten eerste tussen Messi en Neymar zit ook nog een heel groot gat in verschil.

Ten tweede Messi doet er ook niks voor is gewoon een natuur talent en dat heb je of dat heb je niet en maar een iemand heeft dat op aarde en dat is Messi.
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 08:50
Messi doet er niks voor? Ik hoop dat je een grapje maakt. Die man leeft als een ware autist voor zn sport.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:54
Dat is onzin het is wel meerdere malen bewezen dat Messi gewoon tijdens trainingen uit zijn neus aan het vreten is. Je ziet ook gewoon dat alles echt is gewoon geschenk uit de hemel. Wat hij op trainingen doet is zijn conditie op peil houden. Zijn acties zijn weergaloos hij dribbelt gewoon fantastisch en dat heeft hij altijd al gekund. Maar Ronaldo je ziet gewoon aan de manier van schieten, dribbelen en passen dat alles getraind is.
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 10:12
Dat niveau halen, week in week uit, is onmogelijk met alleen maar talent. Dan kan je nog zo veel talent hebben maar dan mis je net dat beetjeautomatisme en balgevoel dat je absoluut nodig hebt in de CL en la liga.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 12:02
Soksa toch verkeerd sorry , Messi is nu eenmaal een natuurtalent zoals Pélé, Maradonna, Ronaldinho en niet vergeten Cruyff, die worden zo geboren, vergelijk het met kinderen die hoogbegaafd zijn, ik lees laatst een jonge kerel van 16 die in zijn eerste jaar geneeskunde aan de unief van Gent studeert , ook daar stel ik mij vragen bij,maar dat zijn natuurlijke gaven die je meekrijgt van de geboorte, en niet veel mensen hebben dit geluk, die moeten daar echt niets voor doen .
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 15:41
Waar hoor je mij zeggen dat Messi géén natuurtalent is dan? Tuurlijk heeft die man ontiegelijk veel talent. Maar mijn punt was dat als je tegenwoordig niet meer obessief bezig bent met je sport je never nooit week in week uit op dat niveau presteert. En dat hou je zeker niet jaar in jaar uit vol. Kijk wat voor belachelijk goede spelers er bij barca hebben gespeeld. Denk je nou werkelijk dat hij beter is dan de ronaldo's, rivaldo's, Henry's etc terwijl hij niks uitvoert. Dat is echt onzin.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 15:57
Toch is het zo, zeg ik dan dat hij niets doet? Dat zeg jij hij traint met zijn club elke dag s' morgens en in de namiddag zoals iedereen, kijk gewoon op web side Barça en je ziet ze alle dagen dollen , maar na de training is er zijn Casa, zijn zwangere vrouw en zijn oogappels Ronaldo daarentegen die traint hard omdat hij geen natuurtalent is, en die moet er wel hard voor werken, en als je het nog niet snapt weet ik het ook niet meer hoor , goede dag verder
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 18:58
Toch is het zo? Omdat jij dat zegt? Goed argument inderdaad. En hou maar heel gauw op met je 'ik zie ze alle dagen dollen' Als dat zo was winnen ze nooit de champions league en La liga. Als je werkelijk denkt dat ze dan boven real eindigen en de champions league winnen ben je niet serieus te nemen.

Daarbij zeg je eerst 'zeg ik dat hij niets doet dan' terwijl je 2 zinnen later zegt dat ze alle dagen zitten te dollen. Lekker tegenstrijdig.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 19:45
zeg idioot Dollen is heel wat anders dan leven als een autist hoor ,als er nu iemand tegenstrijdig is ben jij het wel hoor, en zo te zien ben ik hier niet alleen met mijn mening en weet je wat ga eens vroeg slapen, ik denk dat je dat zeer goed kan gebruiken, vanaf nu reageer ik niet meer hoor , slaap lekker sukkel
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 19:49
@soksa het is niet obessief maar obsessief, weer mis en namen schrijf je altijd met hoofdletter , dit even ter informatie, voor iemand die toch alles zo goed weet hahahaha
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 21:36
1. Je reageert terwijl je net zegt dat je niet meer gaat reageren?

2. Wat erg dat ik een woord verkeerd schrijf. Geeft wel aan dat je inhoudelijk niks in te brengen hebt dat je daar over begint.

3. Maar als we het dan toch over taal gaan hebben: het is 'zo te zien ben ik niet alleen IN mijn mening. En je hoort een punt te schrijven als je stopt met een zin. Geen komma.

4. Slaap lekker. Jammer dat ze zo vroeg naar bed moeten in de inrichting waar je zit!
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 23:00
IN MIJN MENING ?????????? zit jij in derde kleuter?
Kon niet slapen en heb aan de verzorging toelating gevraagd of ik in de recreatie zaal wat ontspanning mocht zoeken.
Ik heb die ook gekregen omdat ik de slimste mens ben van het rusthuis.
IN MIJN MENING hahahahahah
Vind ik leuk
soksa +880
dinsdag 24 oktober 2017 om 06:54
Ik sta niet alleen in mijn mening ja. Hopelijk hebben ze taal boeken daar in die inrichting van je.

Heb je het nodig dat je over je zelf zegt dat je slim bent? Voel je je zo onzeker? Arm jochie.
Vind ik leuk
dinsdag 24 oktober 2017 om 09:06
met mijn mening slimmeke , in mijn mening is kleutertaal , en ja ik ben slim , zat in het onderwijs , en herkende snel domme leerlingen!
Vind ik leuk
soksa +880
dinsdag 24 oktober 2017 om 09:50
Je bent grappig. Gaf je net zulke beperkte kindertjes als jezelf les? :)

Overigens wel triest dat je zo slecht leestekens gebruikt als je docent bent (geweest) dan.

Wat nog triester is, is dat je je zelf continu complimentjes moet geven. Met je ik ben slim. Iedereen met een HBO diploma kan overigens docent zijn. Niet extreem bijzonder.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 24 oktober 2017 om 09:58]
Vind ik leuk
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:45
Ik gaf les aan kinderen die veel moeite hadden om iets te kunnen leren, kinderen die traag van begrip waren, zoals jij bijvoorbeeld.
Ik heb heel veel kinderen een duwtje in de richting kunnen geven, de richting die ze verdienden, en daar ben ik enorm trots op.
Als in nu aan de schoolpoort mijn kleinkinderen ga ophalen, dan zie ik veel ex leerlingen die nu zelf ouders zijn, en dan ben ik trots op wat ik heb verwezenlijkt. Als ik u in mijn klas had gehad zou je nooit zo een onbeschoft iemand geworden zijn . Ik heb medelijden met uw bekrompen persoonlijkheid.
Desalniettemin wens ik u nog een fijne dag.
Vind ik leuk
soksa +880
dinsdag 24 oktober 2017 om 12:05
En ja daar ga je weer met de complimentjes aan jezelf. Ik word er bijna misselijk van. En je kan mij wel onbeschoft noemen. Maar volgens mij was jij degene die begon met schelden met het woord idioot. Dus volgens mij ben jij niet in de positie om daar iets over te zeggen.
Vind ik leuk
MOTM +465
maandag 23 oktober 2017 om 12:21
Ben het eens met Sil Meijer.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 11:54
@ soksa ik zeer veel beelden van Messi thuis , dat ie leeft voor zijn sport maar hij speelt zeer veel met thiago en en Mateo, zijn zoontjes, hij neemt heel veel tijd om met zijn zonen te spelen, dus autistisch bezig voor zijn sport is wat overdreven. Een hele goede huisvader .
Vind ik leuk
soksa +880
maandag 23 oktober 2017 om 15:36
Je kan tegelijkertijd mrt topsport bezig zijn op een heel hoog niveau en nog steeds met je kind spelen. Ook Messi heeft, ondanks dat hij er heel veel voor doet en laat echt wel een aantal vrije uurtjes per week. Zeker als ze een dagje rust/vrij hebben kan hij echt wel even rustig een balletje trappen met zn zoontje. Heeft dus niks met elkaar te maken.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
maandag 23 oktober 2017 om 08:55
Messi traint als een dolle hoor. Zo'n wasbordje krijg je niet zomaar.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
maandag 23 oktober 2017 om 08:59
Dat valt bij Messi echt reuzen mee.
Vind ik leuk
Sanders +1660
maandag 23 oktober 2017 om 09:15
Ik denk dat zeggen dat ie er helemaal niks voor doet wat overdreven is maar je ziet inderdaad dat messi zijn klasse gewoon aangeboren is.

Als je met een ronaldo gaat vergelijken op training dat winnen er uberhaupt maar weinig :p
Vind ik leuk
MOTM +465
maandag 23 oktober 2017 om 12:23
Nee. Hij traint niet als een dolle. En tijdens wedstrijden maakt ie ook veel minder meters dan de rest.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
dinsdag 24 oktober 2017 om 08:44
Hij traint iig en doet geen domme dingen buiten de wedstrijd. En natuurlijk is Cassano is Messi of Neymar, maar hij had veel en veel verder kunnen komen als hij voor het voetbal geleefd had. De Italiaanse Theo Janssen
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:35
En ik was bijna net zo goed als Cruyff. Zelfs nog iets beter ... Maar ja. Helaas. Die kunstknieen werkten niet mee. Maar anders ...

Onzin te koop! De 2e voor de halve prijs.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 08:36]
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:46
Heb je er ook de jus de nonsens bij?
Vind ik leuk
Zippy +2751
maandag 23 oktober 2017 om 08:41
"" wedstrijden in de Serie A zijn zo slaapverwekkend.............""

Niet alleen in de Serie A, gisteren was er een topper in Nederland, daar viel je in een winterslaap van.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:03
Ik had beter dan Cruijff kunnen worden maar voetbal was niks noor mij toen ik nog kind was was
Vind ik leuk
Sanders +1660
maandag 23 oktober 2017 om 09:17
Die gast heeft aandacht te kort zeg, ook dat ie twee keer zijn afscheid vals aankondigt... triest.
Vind ik leuk
DubRtd +14882
maandag 23 oktober 2017 om 09:44
Hij is/was wel net zo vervelend als Neymar.
Dat dan weer wel.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:25
Ondanks elke reactie hieronder, vind ik dat hij wel een punt heeft hoor...
maar er zijn zoveel spelers die er veel meer uit hadden kunnen halen.
Balotelli, vd Vaart, Gascoigne, Adriano mss wel de beste van allemaal, heel jammer...

En de meeste zullen nog nooit van de naam hebben gehoord maar Gerrie Splinter was misschien wel de beste speler van NL. Cruijff heeft altijd gezegd dat Gerrie beter was dan hij maar die deed de gekste dingen en leefde niet voor de sport. Ze zijn samen opgegroeid en ook wel samen gevoetbald maar niemand kent Gerrie en Cruijff is wereldberoemd
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 14:43
De vader van Arno Splinter (uit de Ajax opleiding, later De Graafschap)?
Met zijn oom heb ik nog samen gewerkt.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 14:44]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Had het niveau van Messi en Neymar kunnen halen, maar ik hield niet van trainen'