Mokerslag voor Riedewald: Crystal Palace degradeert vertrokken Ajacied

    Mokerslag voor Riedewald: Crystal Palace degradeert vertrokken Ajacied

    maandag 13 november 2017 om 14:01

    Jaïro Riedewald verruilde afgelopen zomer Ajax voor Crystal Palace, maar komt vooralsnog bedrogen uit. Maandag speelt hij mee bij de beloften.

    Dat blijkt uit de opstelling van de O23-ploeg die Crystal Palace communiceerde via de officiële kanalen. Riedewald staat tussen een hele rits aan onbekende namen. Alleen Pape Souaré, die op de weg terug is na zijn ernstig auto-ongeluk, speelt soms in de hoofdmacht.

    Voor Riedewald is het een nieuwe klap. Na het ontslag van Frank de Boer, die zich afgelopen zomer sterk maakte voor zijn komst, komt de oud-Ajacied (21) niet meer in het stuk voor bij Crystal Palace. Manager Roy Hodgson lijkt hem helemaal niet meer nodig te hebben.

    Extra pijnlijk: iets meer dan twee jaar geleden was Riedewald nog basisspeler bij het Nederlands elftal. Met Patrick van Aanholt en Timothy Fosu-Mensah spelen er nog twee Nederlanders bij Premier League-hekkensluiter Crystal Palace.

    Plaats een reactie

    rpouls +117
    maandag 13 november 2017 om 14:09
    Zo zie je maar een kwartier Ajax is niet genoeg/////
    Vind ik leuk
    jari11 +500
    maandag 13 november 2017 om 14:10
    Haha deze jongens roepen het helaas over zichzelf af, direct vertrekken als je even niet in de basis staat. Dan krijg je dit
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1286
    maandag 13 november 2017 om 14:17
    Wel in de basis in elk geval!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6551
    maandag 13 november 2017 om 14:22
    Ongelooflijk he....

    Terug naar Ajax!!!!

    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    maandag 13 november 2017 om 14:52
    Ik vrees dat Bosz het heel aardig zag voor wat betreft Riedewald en dat dit bevestigd is bij Palace...

    Hij koos voor de mogelijkheden en het geld. Nu is er geen weg terug. Helaas pindakaas.

    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    maandag 13 november 2017 om 14:22
    Kan hij wel zeggen dat ie ooit met Kaikai op het veld heeft gestaan.
    Als je snel leest is dat net Kaka
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    maandag 13 november 2017 om 14:32
    Mijnheer moet op de bank en vertrekt.........boontje...
    Vind ik leuk
    FCHeineken +813
    maandag 13 november 2017 om 14:33
    Jammer joh.... de 1 na de ander verlaat de Eredivisie met 7 minuten ervaring.
    Als dan zelfs ervaren Eredivisie spelers als Klaassen het moelijk krijgen in de PL, dan weet je dat het als veel minder ervaren speler helemaal lastig gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 13 november 2017 om 14:49
    Kan Riedewald ook op linksback spelen ? Wellicht een optie om hem te huren voor de rest van de seizoen. Bij PSV kunnen we nog wel een linksback gebruiken.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    maandag 13 november 2017 om 15:03
    Hij kan er spelen. Vorig seizoen bij Ajax speelde hij niet best op deze positie.

    Wij hebben dijks in de aanbieding. Interesse?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    maandag 13 november 2017 om 15:15
    Aan zijn inzet en mentaliteit zal het niet liggen. Overigens moeten we de competitie ook niet al te spannend maken.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    maandag 13 november 2017 om 18:10
    Haha
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12000
    maandag 13 november 2017 om 15:01
    Hij had ook gewoon bij Ajax moeten blijven en zich richten op de LB-positie..
    Maar ja, de trainers van de afgelopen jaren jagen elk jong talent de tent uit..
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8853
    maandag 13 november 2017 om 15:12
    Koste ajax de uefa cup, kan niet eens fatsoenlijk ingooien
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8853
    maandag 13 november 2017 om 15:11
    De nieuwe rijkaard was het toch?
    Vind ik leuk
    Sheriff +32
    maandag 13 november 2017 om 15:16
    Gewoon weer lekker terug naar Ajax. Goed geprobeerd in de PL, maar helaas niet goed genoeg....
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4188
    maandag 13 november 2017 om 15:20
    Weer een zogenaamde topper van Ajax.
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    maandag 13 november 2017 om 15:50
    Hij heeft in ieder geval al een mooie transfersom in zijn zak gestoken, dankzij de Boer
    Net als Depay toentertijd dankzij Gaal.

    Als hij totaal mislukt, wat ik niet hoop voor die jongen, heeft ook nu weer Overmars het zeer goed gedaan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23487
    maandag 13 november 2017 om 15:51
    Klote voor die jongen, maar dat is de enige plek waar hij bij een PL-club thuis hoort, in de beloften. Onbegrijpelijk dat die jongen naar een PL-club is gehaald!
    Vind ik leuk
    hantayo +993
    maandag 13 november 2017 om 17:33
    Dom van de Boer ook, je moet eerst wennen daar,als je niet top bent, het is heel intens en fysiek. Die tijd heeft ie niet gekregen. Een Sanchez heeft wel genoeg in huis om meteen te slagen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23487
    dinsdag 14 november 2017 om 13:48
    Ja precies. Dit is een flop die heel Nederland van tevoren al zag aankomen.
    Vind ik leuk
    Yass +105
    maandag 13 november 2017 om 16:00
    Niks mis mee idd.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1162
    maandag 13 november 2017 om 16:08
    die droomd dat hij een goede voetballer is
    Vind ik leuk
    yuuup +9315
    maandag 13 november 2017 om 18:10
    Goed gezien van Ajax. Een leuke speler voor de breedte bij een subtopper maar zeker geen basismateriaal voor de top van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:11
    Was door vp tot talent gebombedeert
    Vind ik leuk
    onbemind +213
    maandag 13 november 2017 om 19:00
    Jammer voor ajaxtalent Riedewald, kon best aardig voetballen.
    Vind ik leuk
    glenn +1037
    maandag 13 november 2017 om 19:29
    alweer een naam bij op het lange lijstje van super talenten die het snel snel even gingen maken in het buitenland....als hij gewoon bij Ajax gebleven was en zijn kans afgewacht had was hij nu een gelukkig man in de plaats van Sanchez
    Vind ik leuk
    FACT +2242