Persoonlijk bericht van Robben maakt indruk: Ook een voorbeeld als mens

Persoonlijk bericht van Robben maakt indruk: "Ook een voorbeeld als mens"

dinsdag 14 november 2017 om 15:53

Haar uitverkiezing tot Beste speelster ter wereld kwam voor Oranje-international Lieke Martens als een grote verrassing. Leuke bijkomstigheid waren de felicitaties van diverse spelers van het mannelijke Nederlands elftal, zegt ze in magazine Helden. 

Op een doordeweekse avond werd Martens, sinds dit jaar speelster van FC Barcelona, verrast. "De FIFA komt nog even filmen na de training, werd er tegen me gezegd, om wat op te nemen voor morgenavond. Prima, dacht ik. Ik stond nog even te kletsen op het veld. Ga maar naar binnen, zeiden ze. En daar stond Marco van Basten, met m'n hele team en de staf. Van Basten feliciteerde me met de prijs, zei dat hij me een goede en technische voetballer vindt. Prachtig om te horen uit zijn mond."

"Vanuit de voetbalwereld kreeg ik mooie reacties. Een paar internationals feliciteerden me. Natuurlijk Jasper Cillessen, maar ook Virgil van Dijk en Memphis Depay. Arjen Robben had mij en wat andere speelsters na het EK al gefeliciteerd, en nadat ik Europees Voetballer van het Jaar was geworden. Zijn bericht vond ik speciaal, hij is niet alleen een topvoetballer, maar ook een voorbeeld als mens."

Lees meer over:NederlandNederland

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 16:03
Robben - Martens = Huwelijk.
Vind ik leuk
mcmodd +11449
dinsdag 14 november 2017 om 16:13
Daar zou wel eens een talent uit kunnen komen, maar Robben is al voorzien. Lieke misschien ook wel? Laten we het er op houden dat we trots mogen zijn met Europese toppers van Nederlandse bodem.
Vind ik leuk
Sytz +1027
dinsdag 14 november 2017 om 16:23
Hmmm, goed idee! Laten we voetballertjes en voetbalstertjes gaan kweken zodat we straks de beste zijn bij de mannen en vrouwen!
Vind ik leuk
Sanders +1667
dinsdag 14 november 2017 om 16:34
Oranje fokkers
Vind ik leuk
derksen +6829
dinsdag 14 november 2017 om 16:37
Lekker dan ik dacht dat half Nederland wel ervaring had met vrouwelijke collega's die der weg omhoog hadden geneukt

Dat heb ik weer ben ik de enigste die dat mee heb gemaakt

Excuses mede vp 'ers zal het niet meer doen/zeggen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:42
Gaat het?
Vind ik leuk
derksen +6829
dinsdag 14 november 2017 om 16:48
Gaat die te ver?
Vind ik leuk
036 +2462
dinsdag 14 november 2017 om 16:57
Voor jouw niveau waarschijnljk niet.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:02
Mwuah zitten sterke punten tussen! Over dat afsnijden en vrouw/meisje mee is nee.
Vind ik leuk
derksen +6829
dinsdag 14 november 2017 om 17:18
Moet ik hem wissen?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:14
Nee nee, je moet typen wat je typen wilt. Dat kan jij als geen ander! Hou dat zo haha.
Normaal post jij geen reacties in die stijl dus vandaar dat ik vroeg of het gaat haha.
Niks persoonlijks. Was oprecht bezorgt om een mede reaguurder op dit forum!
Vind ik leuk
Kayzer +1377
dinsdag 14 november 2017 om 18:00
Meetoo##???
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Persoonlijk bericht van Robben maakt indruk: "Ook een voorbeeld als mens"