LIVE-discussie: Oranje met vier wijzigingen in laatste interland Advocaat

LIVE-discussie: Oranje met vier wijzigingen in laatste interland Advocaat

dinsdag 14 november 2017 om 18:55

Oranje-bondscoach Dick Advocaat kiest dinsdagavond voor vier wijzigingen in zijn laatste interland met het Nederlands elftal. In Boekarest is Roemenië de tegenstander.

In vergelijking met de Oranje-opstelling in de gewonnen oefenwedstrijd tegen Schotland (0-1), ondergaat vooral de verdediging een metamorfose. Matthijs de Ligt vervangt de zieke Karim Rekik, terwijl Joël Veltman als rechtsback begint. Tegen Schotland stond op die plek Timothy Fosu-Mensah, maar hij is niet helemaal fit.

Op het middenveld verliest Georginio Wijnaldum zijn basisplaats aan Davy Pröpper. Hij staat naast Daley Blind en Kevin Strootman. De aanval wordt gevormd door Memphis Depay, Ryan Babel en Steven Berghuis. Laatstgenoemde is de vervanger van de gepasseerde Quincy Promes. Jasper Cillessen behoudt zijn plek onder de lat.

Oranje trapt om 20.00 uur af tegen Roemenië. Het is naar alle waarschijnlijkheid de laatste wedstrijd van Advocaat als bondscoach. Het is tevens de laatste wedstrijd van het Nederlands elftal in 2017.

De opstellingen:

Roemenië: Pantilimon; Balasa, Chiriches, Moti, Ganea; Chipciu, Hoban, Bicfalvi; Tanase, Budescu, Tucudean.

Nederland: Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk, Aké; Blind, Strootman, Pröpper; Berghuis, Babel, Memphis.

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 18:58
Bij de tags staat breaking News haha
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:01
Hup Holland hup !
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:25
Zo is t.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:01
Wat een triest zooitje
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:03
Berghuis voor Promes ? Promes moet je ook in de spits zetten Dick.
Vind ik leuk
mirkoff +1896
dinsdag 14 november 2017 om 19:52
Promes hoort helemaal niet in Oranje want die presteert helemaal niks bij Oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:29
Als dat de nieuwe selectieprocedure gaat worden. Waarom staat er nog iemand op doel dan? Om eens een voorbeeld te geven.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:02
De Ligt ook niet... komt ook elke keer terug... Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:03
Die strootman komt mijn strotuit mannn

Passééé!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 19:03]
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 19:04
Nou Babel, wees maar weer belangrijk voor Oranje!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:10
Weer belangrijk? Vijfenveertig interlands en vijf doelpunten zijn de statistieken van Babel in Oranje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 19:12]
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 19:36
Belchineesje toch...

Laatste interlands heb ik het over he....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:41
Oooooohh, zegt dan....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:34
Wat voor belangrijke dingen zou ie vandaag volgens jou kunnen doen dan?
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 19:42
Belangrijke dingen op een dag, hmm niet iets voor jou om het daar over te hebben aangezien jij hier vele jaren elke dag ontzettend veel uur langer dan een werkdag besteed aan veel onzin berichten...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:43
Werken is voor de dommen
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 19:49
Ja echt dom hoor geld verdienen en iets bereiken in het leven, nee elke dag veel uren al jaren lang onzinnig doen op een voetbalsite, nee dat is slim!

Precies jouw niveau ook die bien/vamos/fuego dus praat maar weer gauw met hem mee, jullie vullen elkaars lage niveau perfect aan!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:52
Ik las zojuist ergens dat toeristen vinden dat nederlanders zanikken maar als je jou reacties leest snap ik waarom ze dat vinden
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:04
Bla bla bla meer komt er niet uit jou..

Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:13
Volgens mij komt er bij jou ook niet veel meer uit. Het zijn altijd ruzie’s waarbij jij betrokken bent die een topic verkloten!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:23
Heel goed kijken welke twee er weer begonnen. Op een ontopic bericht van mij. Maar jouw mede fans aanspreken nee daar blink jij nooit in uit. Nogmaals heel goed kijken wie er weer begonnen..... Ik reageer alleen maar.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:39
Is jou vaker al gezegd dat jij je zeer makkelijk laat uitlokken door beide heren, die daar duidelijk op uit zijn zoals je zelf ook wellicht door hebt. Gevolg: topics die compleet naar de knoppen worden geholpen en volstaan met onnozele discussies!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:40
Is jou vaker al gezegd dat jij je zeer makkelijk laat uitlokken door beide heren, die daar duidelijk op uit zijn zoals je zelf ook wellicht door hebt. Gevolg: topics die compleet naar de knoppen worden geholpen en volstaan met onnozele discussies!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:43
Spreek degene aan die begonnen, die daar op uit zijn, en niet op mij. Beetje kansloos weer dit.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:06
Hij bedoelt ermee dat je niet verplicht bent om telkens maar weer te reageren!
Soms is het beter voor je om dingen langs je af te laten glijden...
En dat is ook beter voor de rest van dit forum
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:20
De 0 - 2 maken, zit er dik in.......
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 21:21]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:09
ohw jee... Dat zijn er dus 2 in de verdediging die continu grote fouten maken. Het wordt dus in ieder geval 2 doelpunten voor de tegenstander. Ben bang dat wij niet verder komen dan 1. Dus 2-1.
Vind ik leuk
5697956 +1537
dinsdag 14 november 2017 om 19:15
Lex Ouwejan had vandaag zijn debuut moeten maken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:15
Wat een armoe eigenlijk als je deze opstelling ziet zeg, ondanks een paar blessures natuurlijk maar toch...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:18
Dit is wel zo'n beetje het meest kleurloze NL elftal aller tijden
Vind ik leuk
5697956 +1537
dinsdag 14 november 2017 om 20:01
Dat klopt. Ditmaal zijn er zo min mogelijk negers opgesteld. Tegen Schotland speelden er wel zeven negers. Ik dacht dat ik naar Ivoorkust zat te kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:36
Rare manier van voetbal kijken heb jij. En vond je ze knap?
Vind ik leuk
HansVites +2086
dinsdag 14 november 2017 om 19:28
Quincy Promes is toch wel 3 klassen beter als die Berghuis.
Quincy Promes hoort trouwens ook op 10 te spelen.
Vind ik leuk
poklane +2887
dinsdag 14 november 2017 om 21:41
Berghuis 3 assist, koe-koek
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
dinsdag 14 november 2017 om 19:32
Veltman, Strootman, Babel, facepalm.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 19:38
Komop, we weten nu toch al een tijdje dat we geen toppers meer hebben als voorheen, lijkt wel of dat niemand dat in de gaten heeft?

Word een beetje gaaap oud nieuws bla bla in elke Oranje topic, ja Nederlanders kunnen idd zaniken tot een eeuwigheid daar moet ik de toeristen gelijk in geven;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:47
Zijn er zoveel toeristen bij jou thuis geweest dan?
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:03
Weer zo'n dom bericht...
Amsterdam hé, staat bekend om de toeristen hé, echt al jaren elke dag besteed jij uren aan zulke onzin berichten, jij moet echt totaal geen leven hebben...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:04
Totaal oninteressant. En sbs maar uitgebreid voorbeschouwen.
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:07
Babel is in ieder geval van te voren bij de thuiskapper geweest.

Tenminste iets dat blinkt in Oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:10
Het Oranje Legioen is ook met grote hoeveelheden naar Boekarest afgereisd. Ik hoorde zelfs dat ze extra politie eenheden hebben moeten inzetten om de grote menigte te kunnen controleren..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:18
Dat zijn vast dan die 3.000 KNVB mensen. Die een gratis reisje kregen aangeboden. Omdat t zo goed gaat met de zaken.
Zo'n vriendschappelijk duel levert al gauw 5 ton op. Opmaken die handel. Voor ze t weten staan ze op straat.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:41
Nou houd je maar vast, maar liefst 20 (!) hooligans meegereisd!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:11
Is dit in de Amsterdam Arena? Thuiswedstrijd voor Roemenië... nummer 17 heeft laatst mijn autoradio nog gestolen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:14
Geen flauw idee, waar er gespeeld word. Maar er staat Boekarest.

Toevallig had ik van nr. 15 een goedkoop modelletje op de kop getikt. Jij mag m hebben hoor ... voor 250 euro.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:16]
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:17
Aaah oke. Rijsbergen dus. Wist niet dat die camping nog open was.

Nr 7 heeft hier gestuced. Raad ik je niet aan. Kun je beter Polen voor inhuren of je moet van een golvend plafond houden dan is dit wel de beste.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:19]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:12
Roemenië ... zijn die beter dan Schotland? Het zal toch niet?
Vind ik leuk
FCU10 +433
dinsdag 14 november 2017 om 20:12
Barney Army!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:17
We moeten allemaal niet meer achterom kijken wat is geweest, en daar over zeuren dat het er niet meer is, maar gewoon realistisch zijn, sommige gedragen zich als successupporter terwijl in clubverband de meeste dat andere verwijten. Het frisse voetbal nu van Oranje kan me wel bekoren. Niet alleen maar vooraan staan als het goed gaat met Oranje! Want daar is het Oranje volk wel heel goed in, achter Oranje staan als het wat minder gaat, nee dat zit er bij vele niet in...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:43
De waarheid is hard. Als Feyenoord zo speelt, dan ben ik ook niet altijd positief. Maar toch blijf ik supporter.

Maar in een stadion zou ik nooit fluiten. Dat vind ik toch wat anders.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:50
De Orange supporters, ik heb daar zo niks mee! Ik vind de Oranje supporter een stel carnaval gangers, het moet leuk zijn, Oranje moet het goed doet, want dan is het feest, straat feest, en doen we met ze alle gek. Maar als we die toppers ff niet hebben dan gaan ze met ze alle de internationals die erin staan afzaniken ook al spelen ze goed maar hetzelfde riedeltje lees je dan, over De Ligt, over Babel enz, ook al spelen zoals nu gewoon goed. En we missen de toppers van voorheen, maar geeft het Oranje volk dan wel genoeg waardering aan die oud toppers? Nee joh bijvb een vdVaart word dagelijks de grond ingeschreven alleen maar omdat hij in zijn nadagen zit. Het Oranje publiek, ik vind het een nep publiek, vind het ook niet leuk om te constateren.. successupporter zijn in m'n ogen nep supporters ...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 20:51]
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
dinsdag 14 november 2017 om 20:22
Als je Sneijder ziet, Wesley kap ermee jongen. Het word triest.
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:28
Zo zo daar werd wel even gecombineerd.... en zo snel dat ze het zelf niet meer kunnen bijhouden en buitenspel staan.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:28
In 2019 speelt het Nederlands elftal weer, nu kan ik gewoon rustig darts kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:31
Wat een gepruts
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:31
Als een linksbuiten de bal verliest en het is gelijk gevaarlijk in de tegenstoot dan klopt je organisatie toch ook van geen kanten. Middenveld was nergens te bekennen.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:39
Goede actie weer van De Ligt!
Hij speelt goed! Oranje speelt wel lekker, niks mis mee..
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:43
Zo die scheids is van hetzelfde niveau. Veltman krijgt geel en die overtreding op Veltman blijft onbestraft....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 20:45
Het is in ieder geval een leukere wedstrijd dan die tegen de Schotten
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 20:47
Het is gewoon weer 45 min treurig voetbal. Heeft er iemand een serieuze kans gehad?

Bagger....
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 20:56
Pfff... Ja het was misschien niet goed geweest als vNistelrooij, vBommel, Stam niveau op het veld stond. Maar deze Oranje spelers worden de grond ingeschreven maar toch verwachten jullie allemaal hetzelfde van ze dat we gewend waren van onze oude toppers.. Dit Oranje is van een ander niveau, en dit niveau speelde een aardige eerste helft waar wij gewoon de bovenliggende partij waren. Word het chagrijn op Oranje wel beu hoor, tis elke keer hetzelfde, ja we zijn nu van een ander niveau, dus dat niveau moeten we niet meer beoordelen op het top niveau dat we waren. Sta gewoon achter Oranje!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:19
Dat mag jij vinden.

Ik vind het treurig. Ook al is het een ander niveau. Net als de Eredivisie is het gewoon pure armoede en dramatisch voetbal.

Er is in de eerste helft 0,0 gecreëerd er wordt gewoon niets geforceerd. En ook voor dit niveau is dat gewoon slecht.

Dan kunnen er nog wel leuke wedstrijden tussen zitten maar dat betekent niet dat het goed voetbal is.

Overigens heb ik in de 2e helft al meer gezien van Oranje dan in de eerste helft. Blijkbaar kunnen ze toch kansen creeren. En zo hoort het.
Vind ik leuk
Noudyo. +9839
dinsdag 14 november 2017 om 20:56
Ierland op 1-0. Ben ik al blij genoeg mee
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:06
Jaaaaa Memphis!!!! Heerlijke actie Berghuis!!
Vind ik leuk
Maxx Jw +326
dinsdag 14 november 2017 om 21:15
2-0!!!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 21:13
Dit Oranje is gewoon goed bezig!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:13
Mooie assist van die Roemeen. Het voor dit niveau weergaloos binnengekopt. Wereldgoal.
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:15
Wauw mooie aanval. Niet gewend
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:16
Jaaaaa 0-2!!!! Mooi binnengetikt door Babel na goede voorbereiding van Berghuis..
Vind ik leuk
pos +4739
dinsdag 14 november 2017 om 21:18
Onverslaanbaar zijn we aan het worden.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:22
Ik hoop dat Sneijder nog een mooie actie maakt. Of scoort.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 21:25
En natuurlijk maakt Babel weer een goal, mensen vinden het leuker om elke keer het riedeltje naar voren te halen, hoe dramatisch Veltman, Babel, De Ligt, Cillessen wel niet is voor Oranje, maar als ze goed spelen, het goed doen dan nog steeds kunnen ze het niet goed doen in andermans ogen... (Vaak ook met club gevoelens te maken) Dit Oranje doet het gewoon goed! Wees daar een keer blij mee in plaats van dat chagrijn...
Vind ik leuk
Maxx Jw +326
dinsdag 14 november 2017 om 21:30
Wat is er toch met Strootman...weer zo zwak aan de bal.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:35
Moet wel gezegd worden dat Mathijs de Ligt een puike partij speelt!!
Vind ik leuk
Maxx Jw +326
dinsdag 14 november 2017 om 21:37
Speelt idd goeie pot!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:37
Tot aan de 0-2 in de 2e helft was het ok. Daarna na alle wisselingen en waarschijnlijk de instelling van het staat 0-2 dus rustig aan is het weer slecht.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:39
Jaaaaa 0-3 Luuk de Jong!!!! Lekker mannen!
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 14 november 2017 om 21:40
Dat vind ik leuk voor Luuk!
Veel over zich heen gehad maar nu mooi een goal voor Oranje!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:41
Zo zie je dat als een buitenspeler voorzetten(en ook nog een goede voorzetten) kan geven hij van waarde kan zijn. Dat is weer eens wat anders dan dat naar binnen kruipen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1816
dinsdag 14 november 2017 om 21:42
Luuk op weg naar zijn oude vorm....10 december bereikt hij zijn topvorm !!!
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:52
Nou, de 2e helft was nog leuk om naar te kijken er gebeurde tenminste iets. De eerste 45 min waren gewoon slecht.
Vind ik leuk
DEWEE +1699
dinsdag 14 november 2017 om 21:53
Goh ik lig op een lijn;) met Kieft
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 22:40
Teleurstellend dat wederom een Oranje-wedstrijdtopic wordt aangegrepen door tot elkaar veroordeelde jijbakkende cognitieve laagvliegers die primeur aangrijpen om hun sociale deficit en ziekelijke clubaffiniteit en/of abjecte clubhaat te etaleren.

‘ja maar hij begon’….
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Oranje met vier wijzigingen in laatste interland Advocaat