'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'

    'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'

    zondag 19 november 2017 om 16:48

    Fraai of verdiend was het allerminst. Toch boekte koploper PSV zondagmiddag wéér een overwinning in de Eredivisie, de elfde van het seizoen alweer. Deze eeuw was er niet eerder een club die in de eerste twaalf duels van het seizoen 33 punten pakte. Op social media balen Ajax-fans van 'lucky' PSV, feliciteren kenners de ploeg van trainer Phillip Cocu nú al met de landstitel en kunnen fans van de lijstaanvoerder hun geluk niet op. 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Is het kampioenschap nu al beslist?

    (1539 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 16:55
    De enige overgebleven titelkandidaat Pec zal nu ook het bijltje er wel bij neer leggen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17179
    zondag 19 november 2017 om 16:56
    Haha. Heerlijke humor ;)
    Vind ik leuk
    Nashua +6553
    zondag 19 november 2017 om 17:13
    Delirium Tremens
    Vind ik leuk
    thebigeasy +479
    zondag 19 november 2017 om 17:24
    Prima biertje, maar om echt te genieten (en kapot van te gaan) vind ik Trignac XII. Zalig
    Vind ik leuk
    Nashua +6553
    zondag 19 november 2017 om 18:55
    Gaarne nog meer tips a.u.b.
    Vind ik leuk
    SB +315
    zondag 19 november 2017 om 16:58
    Vergeet az niet he.
    Een oefenpotje op 10 december dan maar?;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:04
    Just another day at the office
    Vind ik leuk
    Kevindo +614
    zondag 19 november 2017 om 17:11
    Plattekar is zojuist weer terug in de stalling gereden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:13
    klopt , de testronde richting stadhuis plein is prima verlopen
    Vind ik leuk
    Kevindo +614
    zondag 19 november 2017 om 17:15
    Het is je gegund!
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 18:43
    Pas op maat. Eindhoven is gebouwd op moerasgrond en daar zak je langzaam in weg... ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 18:45
    als we gaan gaan we met zijn allen
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    zondag 19 november 2017 om 18:51
    Als je bouwt op palen, kunnen ze onderuit gezaagd worden;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36230
    zondag 19 november 2017 om 19:01
    Verrotting is het eerder...
    Vind ik leuk
    Chucky +242
    zondag 19 november 2017 om 20:05
    Zandgrond vriend...zandgrond
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 00:09
    Dacht ik ook maat.. check de wiki maar over Eindhoven... gebouwd op moeras
    Vind ik leuk
    Utca030 +8014
    zondag 19 november 2017 om 17:12
    Gefeliciteerd marcel
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:14
    tja met die isi heb ik weer prima zaken gedaan.
    Ik verwacht morgen een belletje van chelsea....
    Vind ik leuk
    Utca030 +8014
    zondag 19 november 2017 om 17:20
    Denk zelf manchester city
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:21
    zou ook kunnen , laat het bieden maar beginnen.....
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    zondag 19 november 2017 om 17:33
    Beginnen bij 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:39
    50 miljoen mexicaanse peso?
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    zondag 19 november 2017 om 18:17
    Nee, bitcoins.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:18
    Om uiteindelijk op de tweede plaats te eindigen. Best of the rest.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:20
    Voorwaar een knappe prestatie van pec.
    Het is nu zaak voor de Zwollenaren om die plek 2 die ze op 10 december terug gaan krijgen te consolideren maar dat lijkt me geen probleem.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:48
    ik las net dat psv verloren heeft van ajax (vrouwen) dus dat geluk is ook afgelopen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 17:52
    Je moet niet alles geloven wat er in de linda staat
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 17:52]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12605
    maandag 20 november 2017 om 08:10
    Als Pec de enige overgebleven titelkandidaat is dan zijn er nu dus geen titelkandidaten meer?
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 16:56
    Oke. Winnen is winnen. Lekker boeiend zeg.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zondag 19 november 2017 om 17:03
    Ik wou dat wij zoveel mazzel hadden.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:09
    Je dwingt het ook af...
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    zondag 19 november 2017 om 16:57
    geluk dwing je gewoon af
    Vind ik leuk
    Old Star +6941
    zondag 19 november 2017 om 16:57
    Sjaak zal zich weer goed opwinden over de scheids en gestolen overwinningen ;-)
    Vind ik leuk
    Smash +2554
    zondag 19 november 2017 om 17:02
    Over de scheids kan Sjaak vandaag niets zeggen.
    Vind ik leuk
    John M. +4184
    zondag 19 november 2017 om 17:06
    Sjaak hoopt dat PSV degradeert
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:13
    Ik denk alleen wat ik hoop , wantalles mag je denken
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:08
    Sjaak heeft mond diaree
    Vind ik leuk
    Verratti +1727
    zondag 19 november 2017 om 16:57
    Winnen van de nummer twee uit is goed. PEC speelde weer goed en kan wel tweede worden uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    pos +7843
    zondag 19 november 2017 om 16:57
    Hehe een gelijkspel had betekend dat Ajax het kampioenschap compleet in eigen handen had schrijft zo'n onbenul hierboven. Gewoon plaatsen hoor VP. Humor op zondag is altijd leuk.
    Vind ik leuk
    Jelliiee +943
    zondag 19 november 2017 om 17:18
    Is toch ook zo?
    Vind ik leuk
    pos +7843
    zondag 19 november 2017 om 18:59
    Zeker daarom is het ook humor. Maar goed de Ajacieden op mijn werk ( alhoewel 0 wedstrijdbezoekjes gemiddeld per jaar, dat soort) roepen tegenwoordig al in oktober dat de prijzen verdeeld worden in mei. Blijft vermakelijk.
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2953
    zondag 19 november 2017 om 18:50
    Schitterend en dan vragen ze zich af waarom men zo hard juicht als ze op hun bek gaan...
    Vind ik leuk
    piet potlood +1985
    zondag 19 november 2017 om 16:58
    het mooiste aan deze hele wedstrijd is nog wel de afgunst van onze amsterdamse vrienden. Hier kan ik oprecht gruwelijk van genieten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 16:58
    alles beter dan Ajax liever psv is dit jaar gewoon de beste
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 16:59
    Sjaak zal wel wit kijken nu lol
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 16:59
    Zo'n pleuris geluk hadden zelfs wij niet vorig jaar haha!
    Gefeliciteerd met de titel!
    Vind ik leuk
    Mauritz +1304
    zondag 19 november 2017 om 17:00
    Even heerlijk genieten van al het commentaar op deze overwinning, echt geweldig al die huilende baby ajaxietjes.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:10
    Een kinderhand is kennelijk gauw gevuld. Geniet er maar van!
    Vind ik leuk
    SB +315
    zondag 19 november 2017 om 17:00
    Verheug me nu al op Derksen, Sjaakie en Borst. Uit de kritiek put ik wel veel plezier.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:03
    zonder wat geluk word geen enkele club kampioen
    Vind ik leuk
    mazu +1346
    zondag 19 november 2017 om 17:06
    wat een godvergeten luizen ploeg is dat psv, als die kampioen worden geeft dat precies de dramatische staat van het Nederlandse voetbal weer. Gatverdamme wat een triest zooitje is dat zeg

    EDIT VP: clubnamen graag op een normale manier schrijven.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6204
    zondag 19 november 2017 om 17:09
    Hé kleuter, de naam van de club is PSV. En als die club kampioen wordt, is het aan de andere ploegen om daar wat aan te doen. Zo niet, dan geeft dat eerder de staat aan van de andere ploegen.
    Vind ik leuk
    mazu +1346
    zondag 19 november 2017 om 17:46
    Hé smurf, die ploeg die ik vanmiddag heb zien mazelen is de naam van een voetbalclub niet eens waar. Pisvee is de naam, de grootste mazzelaars van Nederland. Ik hoop dat ze binnenkort verschrikkelijk op hun bek gaan. Pec was prima en had moeten winnen, we hadden extreem veel pech vanmiddag. Topclub Pisvee?? pffffff.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:50
    jullie zouden toch blij moeten zijn met de overwinning van psv, een concurrent voor de 2de plaatst verliest namelijk.
    Vind ik leuk
    mazu +1346
    zondag 19 november 2017 om 17:54
    ik ben niet voor Ajax sukkel
    Vind ik leuk
    Cappie +6711
    zondag 19 november 2017 om 18:51
    Hahaha. Dit zijn altijd de fijnste opmerkingen na zo'n overwinning. Dat maak het op deze manier winnen toch nog nét iets leuker. Dankjewel! :D
    Vind ik leuk
    Chucky +242
    zondag 19 november 2017 om 20:09
    Gekkie
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:07
    De euforie over de Alcatraz-act van PSV wint het van het chagrin over het verlies van PEC omdat Ajax niet is ingelopen op de Eindhovenaren.

    Zo belangrijk is Ajax voor ons. Want zij zijn de beste...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 17:08]
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2953
    zondag 19 november 2017 om 18:53
    Goed bedacht man
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:13
    Het record is op 8 april van PSV. Dat record zal er wel dik aan gaan nu.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:14
    Heeft PSV ook eens mazzel zonder goed te spelen...is toch heel wat jaartjes andersom geweest...
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1716
    zondag 19 november 2017 om 17:19
    Ik heb een eventuele kampioenschap voor Ajax na vanmiddag wel opgegeven!
    Hoe bestaat het dat PSV zo veel geluk mag hebben, tegen AZ werd er 3-2 gewonnen terwijl AZ minimaal een punt verdiende.
    Tegen FC Twente wordt het 4-3 door een eigen doelpunt van Thesker in de 91e minuut en vandaag maakt Isimaat de 0-1 in de 93e minuut tegen PEC Zwolle na een kleine blunder van Boer.
    Geef toe dat op dit moment het voor mij weinig uitmaakt of het nou 6 of 8 punten achterstand zijn, logischerwijs bij 6 wel iets meer hoop gehad maar nu het PSV zo veel meezit kan het bijna niet meer fout gaan zou je zeggen.
    Wanneer het Ajax in een wedstrijd tegenzit dan wint het niet onverdiend, nee dan verliest het gewoon van Heracles (2-1), speelt het gelijk bij ADO Den Haag (1-1), verliest het van Vitesse (1-2) en van FC Utrecht (1-2).
    Vind ik leuk
    Cappie +6711
    zondag 19 november 2017 om 20:15
    Even de 4-0 overwinning tegen Sparta vergeten? Maar twee eigen doelpunten en een van richting veranderd schot.
    De 1-4 tegen Feyenoord?
    De 0-4 tegen Heerenveen?

    Ja, als Ajax geluk heeft dan gebeurd dat vaak iets eerder en loopt het daarna nog uit dus dan lijkt het qua score geen gestolen overwinning.

    En de wedstrijden die je wel verliest zoals tegen Vitesse en Utrecht moet je ook eerlijk toegeven dat die gewoon verdiend verloren zijn. En zelfs tegen Heracles en ADO eigenlijk.
    Ja, Ajax heeft de bal wel veel, maar je moet er wel iets mee doen in plaats van oeverloos achterin rondspelen. En je kan wel leuke schotjes op goal produceren, maar als die recht op de keeper zijn of veel te zacht dan tellen die voor de statistieken wel, maar niet voor het daadwerkelijke spelbeeld.
    Vind ik leuk
    cheeks +3079
    zondag 19 november 2017 om 17:25
    Heer en meester. PEC laten uitrazen, ze even het idee geven dat ze kunnen winnen en dan zelf eventjes, heel eventjes maar, aanzetten en gedecideerd de 0-1 maken zoals alleen echte kampioenen dat kunnen. Geheel op eigen kracht, PSV heeft niet net als Ajax de hulp van de tegenstander nodig om te kunnen winnen. Wat een klasse, iedere wedstrijd weer genieten van die overmacht.
    Vind ik leuk
    mazu +1346
    zondag 19 november 2017 om 17:58
    kneus
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:26
    Zondag 19 November 2018.

    De dag dat PSV afscheid nam van het primeurmantra 'kampioen van de armoede' waar Ajax een abonnement op had.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5725
    zondag 19 november 2017 om 17:32
    Kijk je nu ook al in de toekomst?
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:29
    Achteraf ben ik wel blij dat PSV geen Europa League speelt.
    Vind ik leuk
    Gekkeedduh +105
    zondag 19 november 2017 om 17:29
    Tja zit je dan 200 miljoen op de bank en weer geen titel haaaaaaa
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 20:53
    Tja zit je dan thuis op de bank, meer met Ajax bezig ipv je eigen club supporten hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:39
    Ik lees meerdere reacties over onterecht gewonnen. Wat is er onterecht aan deze overwinning. Is Zwolle ten onrechte een goal afgekeurd of was de goal van PSV niet volgens de regels? Naar mijn weten niet dus was het gewoon een terechte overwinning.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 17:49
    Sjaak Swart is nu bezig om al het servies kapot te smijten in de keuken dus zou maar effe niet aanbellen nog.
    Vind ik leuk
    Jozef +32815
    zondag 19 november 2017 om 17:51
    Grappig die poll....

    zouden er werkelijk mensen zijn die denken dat het beslist is?

    Vind ik leuk
    stratumseind +138829
    zondag 19 november 2017 om 18:12
    alleen de geheelonthouders denk ik.....
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 20:22
    Idd 13 punten voor op Feyenoord geven wij echt niet meer af !
    Vind ik leuk
    de buffels +424
    zondag 19 november 2017 om 18:14
    PSV zal zeker nog punten laten liggen maar hetzelfde geldt voor AJAX en FEYENOORD....
    Vind ik leuk
    Siem +129
    zondag 19 november 2017 om 18:15
    Die luizenploeg blijft geen geluk houden Cocu is een laffe trainer gaat hem.opbreken die lafheid
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 19:35
    Welke lafheid bedoel je Siemetje? Was Cocu echt zo’n lafaard geweest dan had hij Isimat wel achterin gelaten in de blessuretijd. Maar lefgozert Cocu speelde vol op de 3 punten in de blessuretijd.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 20:21
    Precies, wat doet Isimat in de laatste minuut daar ! Het heet jaloezie ! Kampioenuh
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 20:23
    Jazeker, in Holland noemt men dat "op alles of niets spelen en de overwinning zelf afdwingen". Gebeurt dit bij PSV dan is het geluk, toeval of een gestolen overwinning.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 18:30
    Heerlijk die zure reacties
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 19:31
    Dan PSV maar kampioen. Beter dan het door NAC geholpen Ajax. 0-8. Niet serieus te nemen uitslag.
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    zondag 19 november 2017 om 19:39
    scoren in de laatste minuten ? ; als ajax zoiets overkomt heeft dat vlgns de kenners altijd iets met kwaliteit te maken !?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Cappie +6711
    zondag 19 november 2017 om 20:15
    Hahahaha. Luizenploeg. Lekker hoor. :D
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 20:21
    Heerlijke zege in de topper ! Kampioenuh !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    zondag 19 november 2017 om 21:43
    Als PSV het van dit voetbal moet hebben en Kampioen wordt is het nog slechter gesteld met het nivo van de ED dan ik al vermoedde....
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 21:53
    Precies als je ziet dat de kampioen nu al 13 punten achterstaat en de competitie in november al beslist is. Maar de strijd om plaats 2 ligt nog open
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    zondag 19 november 2017 om 21:58
    Toch maakt Feyenoord het altijd spannend, of ze worden per ongeluk kampioen of vechten tegen het degradatiespook.
    In beide gevallen vult het de tribunes, slimme man, die van Geel......
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 21:51
    De vuurpijltjes hebben geholpen vannacht -:)
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:47
    vuile homo psvérs wat een mazzel zijn hartstikke slecht en winnen met mazzel schijf psv
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 15:45
    1x lucky PSV weegt toch niet op tegen al die jaren van 020
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'