'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'

'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'

zondag 19 november 2017 om 16:48

Fraai of verdiend was het allerminst. Toch boekte koploper PSV zondagmiddag wéér een overwinning in de Eredivisie, de elfde van het seizoen alweer. Deze eeuw was er niet eerder een club die in de eerste twaalf duels van het seizoen 33 punten pakte. Op social media balen Ajax-fans van 'lucky' PSV, feliciteren kenners de ploeg van trainer Phillip Cocu nú al met de landstitel en kunnen fans van de lijstaanvoerder hun geluk niet op. 

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Is het kampioenschap nu al beslist?

(1538 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 19 november 2017 om 16:55
De enige overgebleven titelkandidaat Pec zal nu ook het bijltje er wel bij neer leggen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:56
Haha. Heerlijke humor ;)
Vind ik leuk
Nashua +5723
zondag 19 november 2017 om 17:13
Delirium Tremens
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:24
Prima biertje, maar om echt te genieten (en kapot van te gaan) vind ik Trignac XII. Zalig
Vind ik leuk
Nashua +5723
zondag 19 november 2017 om 18:55
Gaarne nog meer tips a.u.b.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:57
Haha dit vind jij de mooiste overwinningen of niet Stratum? ;-)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:03
dit zijn de allerlekkerste...
Ik ga morgen wel ff op de fansite van psv kijken of ze ook rood witte bontjassen verkopen want nondeju wa zal het koud zijn straks in februari achter die kar aan........
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:06
Wat een grootspraak.
Je mag Nederland niet eens in !
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:07
ik zeg niks wanneer ik kom....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:19
Gisteravond zei je nog dat je alleen naar mooi voetbal keek.....maar altijd nog beter lelijk en onverdiend kampioen dan geen kampioen....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:57
Jullie hebben het voetbal uitgevonden jullie spelen de Hollandse schoolvoetbal ook uitgevonden jullie hebben 200 honderd ml op de bank en jullie hebben de beste jeugd en de mooiste stadion de meeste snuivers de meeste boeren maar staan nog steeds 8 punten achter haaaaaa
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:36
kunnen ze dan met het domme carnaval(zuipfeest) vieren
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:38
petertje : een pilletje prozac jungske worde rustig van
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:53
Niet mijn prozac jatten, er zijn zat andere soorten met leuke namen die je kunt gebruiken zoals amitriptyline al besef ik ook wel dat prozac een stuk beter uitkomt
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:21
Genoeg van boven de sloten die komen tijdens carnaval om feest te vieren droeftoeter!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:36
Ga volgende week toch jagen. Zal kijken of ik voor jou nog een extra velletje kan schieten
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 19:56
Als het goed afloopt zijn dat de lekkerste ja, maar de manier waarop ze speelde was niet best dus ik zou maar niet te vroeg juichen als ik jou was.
Nu valt alles goed, maar Wie weet valt alles dadelijk de andere kant op en dan kan het hard gaan. En schrijf Ajax nou niet gelijk af, in Eindhoven weten ze als geen ander hoe wij uit het niets weer terug kunnen komen.
Hoogmoed komt voor de val ;-)

Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:05
alles kan en parijs is nog ver maar psv werd in augustus al begraven door jan en alleman en zou eindigen achter vitesse heerenveen az utrecht ajax en feijenoord .
Iedereen die mij kent weet dat ik toen ook een grote waffel had en die heb ik nu nog wat er ook gebeurd.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:07
Ja je had ook zomaar een Amsterdammer kunnen zijn ;-p
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:14
hahaha prima reactie
Vind ik leuk
MeAgain +3863
zondag 19 november 2017 om 22:10
Jullie kunnen helemaal niet terug komen. Psv kan het alleen maar verknallen.

In de winterstop verwacht ik wel een aantal wijzigingen zowel voor Ajax en psv.
De weg is nog lang en er kan nog vanalles gebeuren maar nu al z’n voorsprong is wel heeel erg lekker.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:35
Dan komen wij toch alsnog terug, PSV kan het zoveel verknallen als ze willen, maar dan moeten wij nog wel zien te winnen om überhaupt terug te komen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:44
Je moet nog 22 wedstrijden maar volgens PSV fans ben je nu al kampioen na amper 12 waarvan de tweede overwinning op rij onverdiend, dit geluk blijft niet duren natuurlijk blessure en schorsingen moeten nog komen en de terugslag. Je zag het ook aan Feyenoord vorig seizoen die het bijna nog uit handen gaf terwijl ze 9 punten voorstonden.
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 17:24
De andere tob-clubs doen er alles aan om niet de CL in te stromen en daar voor joker te staan. Maar PSV vindt in Februari een joker prima als hij veren heeft en de tapkraan open is.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:49
Tuurlijk zijn dit voor Eindhoven de allerlekkerste. Waar een echte club gewoon met goed voetbal wil winnen, willen jullie op geluk winnen. Van goed voetbal hebben jullie al afstand gedaan bij de aanstelling van Cocu
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:57
Amsterdamners die klagen over geluk. Altijd leuk om te horen ...
Vind ik leuk
Nashua +5723
zondag 19 november 2017 om 17:15
Je wordt kampioen met o.a. luizen-overwinningen. Toch neem ik mijn petje voor Schippie af, PEC speelt leuk voetbal.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:21
Het rare is ... hij doet t beter dan Jans. Nooit verwacht.
Misschien moet Pastoor dan maar trainer van Feyenoord worden. Daar verwacht ik ook niks van. Als het op die manier werkt ... vooruit maar.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:30
Van het Schip blijkt een geweldige trainer te zijn.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:43
Tot nu toe. Morgen kan hij wel weer ontslagen moeten worden.
#schipbreuk zal dan klinken.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:45
Dan naar Feyenoord als voormalig Ajacied, hij zal het niet minder doen dan Gio.
Vind ik leuk
Nashua +5723
zondag 19 november 2017 om 18:52
Giovanni verdient meer krediet, toch landskampioen na 18 jaar geworden.

Nu het minder gaat is het Giovanni die weer niet goed is maar "tante" Martha v. Geel blijft weer buiten schot
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
zondag 19 november 2017 om 21:28
Totdat hij een paar wedstrijden verliest........dan kan hij
"er helemaal niets van"
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 14:36
Dat was vroeger Wim... in de Watergraafsmeer... lucky Ajax.
Maar sinds de Arena is Ajax de brillance kwijt, de schoonheid van voetbal, de flair... ze doen nog wel alsof maar ik geloof het niet meer.
De talentjes ook, die zijn zo bleek...
Ik heb geen voorkeur dus ik hoop dat Ajax ooit zichzelf weer vindt.. maar laat het hele NL-voetbal dat ook doen.
Vind ik leuk
Gerro +3696
maandag 20 november 2017 om 23:48
Rotterdam zal daar nu wel bij aansluiten haha
Vind ik leuk
SB +145
zondag 19 november 2017 om 16:58
Vergeet az niet he.
Een oefenpotje op 10 december dan maar?;)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:04
Just another day at the office
Vind ik leuk
Kevindo +404
zondag 19 november 2017 om 17:11
Plattekar is zojuist weer terug in de stalling gereden.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:13
klopt , de testronde richting stadhuis plein is prima verlopen
Vind ik leuk
Kevindo +404
zondag 19 november 2017 om 17:15
Het is je gegund!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:43
Pas op maat. Eindhoven is gebouwd op moerasgrond en daar zak je langzaam in weg... ;)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:45
als we gaan gaan we met zijn allen
Vind ik leuk
reggie +939
zondag 19 november 2017 om 18:51
Als je bouwt op palen, kunnen ze onderuit gezaagd worden;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +19884
zondag 19 november 2017 om 19:01
Verrotting is het eerder...
Vind ik leuk
Chucky +130
zondag 19 november 2017 om 20:05
Zandgrond vriend...zandgrond
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:09
Dacht ik ook maat.. check de wiki maar over Eindhoven... gebouwd op moeras
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 00:12
Staat hij daar nu al geparkeerd? Net als die bus in jullie doel zeker?
Vind ik leuk
Utca030 +2467
zondag 19 november 2017 om 17:12
Gefeliciteerd marcel
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:14
tja met die isi heb ik weer prima zaken gedaan.
Ik verwacht morgen een belletje van chelsea....
Vind ik leuk
Utca030 +2467
zondag 19 november 2017 om 17:20
Denk zelf manchester city
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:21
zou ook kunnen , laat het bieden maar beginnen.....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:33
Beginnen bij 50 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:39
50 miljoen mexicaanse peso?
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:17
Nee, bitcoins.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:18
Om uiteindelijk op de tweede plaats te eindigen. Best of the rest.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:20
Voorwaar een knappe prestatie van pec.
Het is nu zaak voor de Zwollenaren om die plek 2 die ze op 10 december terug gaan krijgen te consolideren maar dat lijkt me geen probleem.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:48
ik las net dat psv verloren heeft van ajax (vrouwen) dus dat geluk is ook afgelopen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:52
Je moet niet alles geloven wat er in de linda staat
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 17:52]
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:23
Ja want dat heeft verband?? Alu hoedje op?
Vind ik leuk
JCJWZ +9886
maandag 20 november 2017 om 08:10
Als Pec de enige overgebleven titelkandidaat is dan zijn er nu dus geen titelkandidaten meer?
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:55
Gefeliciteerd met het mazzel kampioenschap PSV.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:38
Haha! En dat zeg jij als fan van Feyenoord?! Vorig seizoen alweer vergeten? :)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:08
Wij hadden geen mazzel maar wel geluk.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:40
ze spelen toch voorronde,die ze niet overleven
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:04
aldus een ervaringsdeskundige
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:23
Wat nou “mazzel”? En is het seizoen al afgelopen??
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 19:54
Snauw niet zo robery!!!!!!!
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 20:12
Als ik zou snauwen dan had ik wel uitroeptekens gebruikt.
Vind ik leuk
Noudyo. +10437
zondag 19 november 2017 om 19:49
Dank je.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:56
Oke. Winnen is winnen. Lekker boeiend zeg.
Vind ik leuk
Vak-DD +8110
zondag 19 november 2017 om 17:03
Ik wou dat wij zoveel mazzel hadden.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:09
Je dwingt het ook af...
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:56
Als PSV zo blijft spelen als vandaag gaan ze echt nog genoeg punten laten liggen! Dit geluk kan toch niet door blijven gaan ;-)
Vind ik leuk
Ruud40 +7155
zondag 19 november 2017 om 17:02
Als het geluk ze in de steek laat is er toch altijd nog de scheidsrechter om de helpende hand toe te steken?

Denk dat vandaag de factor "Kuipers" en stuk betrouwbaarder was voor PSV dan de factor "geluk".

Je kunt door geluk in de steek gelaten worden, maar een scheidsrechter bepaald zelf of ie iemand die drie keer geel verdiend van het veld stuurt of gewoon lekker laat staan. Je kunt namelijk best 1x coulant zijn naar een speler toe, maar als je als scheids een speler 2 vd 3 gele kaarten niet geeft, kun je beter thuisblijven.

Waardoor hij dus een flink aandeel heeft in het resultaat van de wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:37
Inderdaad Kuipers floot weer eens een echte partij met vooroordelen, Hendrix had rood moeten hebben maar begreep ook dat hij maar zo in Engels begon te lullen, blijkbaar voelt hij zich te groot voor dit soort wedstrijden en bevoordeelt hij daardoor de grotere clubs.

Kuipers en Blom fluiten als dikke stront op dit moment, gaan zo vaak de fout in dat ze zelfs na het zien het niet meer durven toegeven.
Vind ik leuk
Chucky +130
zondag 19 november 2017 om 20:07
Kuipers is toch een Tukker.
Vind ik leuk
Quareck +3358
zondag 19 november 2017 om 18:05
Jammer dat de scheids niet alles bepaalt, anders konden jullie bij zijn voordeur triest gaan lopen huilen.. ik vind jullie trieste gejank echt leuk:)
Vind ik leuk
Polly11 +1842
zondag 19 november 2017 om 23:14
Aldus Ruud040
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:06
Als ze zo spelen als vandaag winnen ze er nog veel met 0-1... ;-)

Zonder gekheid: mazzel overwinning. Wedstrijd was eigenlijk nog bijna slechter dan de uitwedstrijd tegen Heerenveen. Aan de andere kant had de eerste helft ook gewoon op 0-1 moeten staan. Thomas haalt de bal van de lijn. Tweede helft was wachten op de 1-0... gelukkig mistte Zwolle de scherpte voor de goal. Krijgen weinig tegen, maar scoren ook moeizaam.

Maar dat zijn net zoveel punten als Ajax gisteren. Daar kan je je weer afvragen of het spel van NAC niet wat geholpen heeft aan de 0-8...
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:34
Gebeurt ook wel daar hoef je niet bang voor te zijn.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:01
Dat denk ik dus ook. Laat ze maar roepen en denken dat ze er al zijn, des te harder straks de klap is als ze Ajax weer eroverheen zien gaan ;-p
Vind ik leuk
Polly11 +1842
zondag 19 november 2017 om 23:15
Wij houden niet van vrouwen als Sylvie Meis, dus ga je gang
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:56
Moeilijk he? Als een andere club ook eens geluk heeft ...
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:01
Gold voor Feyenoord het vorige seizoen ook, als je aan het eind van de rit bovenaan staat ben je verdient kampioen hoe dit kampioenschap ook tot stand moge komen.
Vind ik leuk
Smash +570
zondag 19 november 2017 om 17:01
Ajax had gisteren geen geluk met NAC als tegenstander!? Bij de amateurs zie je hun manier van verdedigen niet eens terug. Neemt niet weg, dat PSV inderdaad wel geluk heeft gehad, hoewel Kuipers nog alles probeerde om dit te voorkomen. 3 Minuten bijtrekken terwijl er alleen al aan de blessure van een PEC speler 3 minuten verloren waren. Dan scoort PSV en trek je er gewoon nog eens 2 minuten bij. Daarnaast een penalty onthouden, gele kaarten geven aan PSV, terwijl PEC wegkomt met dezelfde overtredingen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:33
Kuipers probeerde wat te voorkomen? Hendrix had rood moeten hebben, alles met een gekleurde bril zien wil niet zeggen dat het juist is. Je betrekt Ajax in je weerwoord maar vergeet gemakshalve dat PSV hetzelfde had tegen Utrecht maar daar zal iemand als jij een wereldpartij van maken.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:47
niet elke overtreding van psv hoeft altijd geel te zijn, dat is voor andere clubs toch ook niet.
Volgens mij maakte pec de 1ste zelfs meer overtredingen dan psv
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:57
geluk dwing je gewoon af
Vind ik leuk
Old Star +4132
zondag 19 november 2017 om 16:57
Sjaak zal zich weer goed opwinden over de scheids en gestolen overwinningen ;-)
Vind ik leuk
Smash +570
zondag 19 november 2017 om 17:02
Over de scheids kan Sjaak vandaag niets zeggen.
Vind ik leuk
John M. +3287
zondag 19 november 2017 om 17:06
Sjaak hoopt dat PSV degradeert
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:13
Ik denk alleen wat ik hoop , wantalles mag je denken
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 20:15
Ik kijk niet graag in jouw bol dan.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:08
Sjaak heeft mond diaree
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:57
Winnen van de nummer twee uit is goed. PEC speelde weer goed en kan wel tweede worden uiteindelijk.
Vind ik leuk
pos +5030
zondag 19 november 2017 om 16:57
Hehe een gelijkspel had betekend dat Ajax het kampioenschap compleet in eigen handen had schrijft zo'n onbenul hierboven. Gewoon plaatsen hoor VP. Humor op zondag is altijd leuk.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:18
Is toch ook zo?
Vind ik leuk
pos +5030
zondag 19 november 2017 om 18:59
Zeker daarom is het ook humor. Maar goed de Ajacieden op mijn werk ( alhoewel 0 wedstrijdbezoekjes gemiddeld per jaar, dat soort) roepen tegenwoordig al in oktober dat de prijzen verdeeld worden in mei. Blijft vermakelijk.
Vind ik leuk
ruuddevil +2389
zondag 19 november 2017 om 18:50
Schitterend en dan vragen ze zich af waarom men zo hard juicht als ze op hun bek gaan...
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:58
het mooiste aan deze hele wedstrijd is nog wel de afgunst van onze amsterdamse vrienden. Hier kan ik oprecht gruwelijk van genieten.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:58
alles beter dan Ajax liever psv is dit jaar gewoon de beste
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:59
Sjaak zal wel wit kijken nu lol
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:42
Die zal zijn huisraad wel hebben gesloopt.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 16:59
Zo'n pleuris geluk hadden zelfs wij niet vorig jaar haha!
Gefeliciteerd met de titel!
Vind ik leuk
Mauritz +365
zondag 19 november 2017 om 17:00
Even heerlijk genieten van al het commentaar op deze overwinning, echt geweldig al die huilende baby ajaxietjes.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:10
Een kinderhand is kennelijk gauw gevuld. Geniet er maar van!
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:39
Doen we dan ook. Ik vergeet niet die belachelijke sportpagina voor het weekend: “heel Holland hoopt”... Calimero gedrag van de media. Bah.
Vind ik leuk
SB +145
zondag 19 november 2017 om 17:00
Verheug me nu al op Derksen, Sjaakie en Borst. Uit de kritiek put ik wel veel plezier.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:03
zonder wat geluk word geen enkele club kampioen
Vind ik leuk
mazu +474
zondag 19 november 2017 om 17:06
wat een godvergeten luizen ploeg is dat psv, als die kampioen worden geeft dat precies de dramatische staat van het Nederlandse voetbal weer. Gatverdamme wat een triest zooitje is dat zeg

EDIT VP: clubnamen graag op een normale manier schrijven.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:09
Hé kleuter, de naam van de club is PSV. En als die club kampioen wordt, is het aan de andere ploegen om daar wat aan te doen. Zo niet, dan geeft dat eerder de staat aan van de andere ploegen.
Vind ik leuk
mazu +474
zondag 19 november 2017 om 17:46
Hé smurf, die ploeg die ik vanmiddag heb zien mazelen is de naam van een voetbalclub niet eens waar. Pisvee is de naam, de grootste mazzelaars van Nederland. Ik hoop dat ze binnenkort verschrikkelijk op hun bek gaan. Pec was prima en had moeten winnen, we hadden extreem veel pech vanmiddag. Topclub Pisvee?? pffffff.....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:50
jullie zouden toch blij moeten zijn met de overwinning van psv, een concurrent voor de 2de plaatst verliest namelijk.
Vind ik leuk
mazu +474
zondag 19 november 2017 om 17:54
ik ben niet voor Ajax sukkel
Vind ik leuk
Cappie +5778
zondag 19 november 2017 om 18:51
Hahaha. Dit zijn altijd de fijnste opmerkingen na zo'n overwinning. Dat maak het op deze manier winnen toch nog nét iets leuker. Dankjewel! :D
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:43
“Pisvee” hoe zielig en klein kan je zijn. Hahaha.
Vind ik leuk
Chucky +130
zondag 19 november 2017 om 20:09
Gekkie
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:07
De euforie over de Alcatraz-act van PSV wint het van het chagrin over het verlies van PEC omdat Ajax niet is ingelopen op de Eindhovenaren.

Zo belangrijk is Ajax voor ons. Want zij zijn de beste...
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:12
Zoiets ja.
Vind ik leuk
ruuddevil +2389
zondag 19 november 2017 om 18:53
Goed bedacht man
Vind ik leuk
Vuur +24
zondag 19 november 2017 om 17:08
Vervelende wedstrijd, mede door het trage spel van Zwolle. Supertraag opbouwen, balletje rondspelen, balletje terug op de keeper, tijdrekken... En dan wordt PSV laf genoemd. Alleen maar omdat Zwolle veel balbezit had. Waar het overigens helemaal niets mee deed. Ze speelde gewoon op een 0-0. Gelukkig ging dat net voor 't end mis.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:12
Laf was het niet maar zeker niet verdiend, maar dat geluk heeft juist de kampioen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:13
Het record is op 8 april van PSV. Dat record zal er wel dik aan gaan nu.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:14
Heeft PSV ook eens mazzel zonder goed te spelen...is toch heel wat jaartjes andersom geweest...
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:19
Ik heb een eventuele kampioenschap voor Ajax na vanmiddag wel opgegeven!
Hoe bestaat het dat PSV zo veel geluk mag hebben, tegen AZ werd er 3-2 gewonnen terwijl AZ minimaal een punt verdiende.
Tegen FC Twente wordt het 4-3 door een eigen doelpunt van Thesker in de 91e minuut en vandaag maakt Isimaat de 0-1 in de 93e minuut tegen PEC Zwolle na een kleine blunder van Boer.
Geef toe dat op dit moment het voor mij weinig uitmaakt of het nou 6 of 8 punten achterstand zijn, logischerwijs bij 6 wel iets meer hoop gehad maar nu het PSV zo veel meezit kan het bijna niet meer fout gaan zou je zeggen.
Wanneer het Ajax in een wedstrijd tegenzit dan wint het niet onverdiend, nee dan verliest het gewoon van Heracles (2-1), speelt het gelijk bij ADO Den Haag (1-1), verliest het van Vitesse (1-2) en van FC Utrecht (1-2).
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:23
Voetbal blijft een sport voor malloten en zwakzinnigen. Die winnen meestal ook.
Vind ik leuk
Cappie +5778
zondag 19 november 2017 om 20:15
Even de 4-0 overwinning tegen Sparta vergeten? Maar twee eigen doelpunten en een van richting veranderd schot.
De 1-4 tegen Feyenoord?
De 0-4 tegen Heerenveen?

Ja, als Ajax geluk heeft dan gebeurd dat vaak iets eerder en loopt het daarna nog uit dus dan lijkt het qua score geen gestolen overwinning.

En de wedstrijden die je wel verliest zoals tegen Vitesse en Utrecht moet je ook eerlijk toegeven dat die gewoon verdiend verloren zijn. En zelfs tegen Heracles en ADO eigenlijk.
Ja, Ajax heeft de bal wel veel, maar je moet er wel iets mee doen in plaats van oeverloos achterin rondspelen. En je kan wel leuke schotjes op goal produceren, maar als die recht op de keeper zijn of veel te zacht dan tellen die voor de statistieken wel, maar niet voor het daadwerkelijke spelbeeld.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:23
Als we in de winterstop nog voor staan met 8 pnt dan worden we kampioen, het is nu nog zeker niet beslist.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:25
Dan ook nog niet hoor.

Het is pas zo, als t zo is. En zo is t.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:53
twee maal verliezen en ze stoppen alweer met dat gebler, geluk blijft nooit zolang aan je zijde
Vind ik leuk
cheeks +2019
zondag 19 november 2017 om 17:25
Heer en meester. PEC laten uitrazen, ze even het idee geven dat ze kunnen winnen en dan zelf eventjes, heel eventjes maar, aanzetten en gedecideerd de 0-1 maken zoals alleen echte kampioenen dat kunnen. Geheel op eigen kracht, PSV heeft niet net als Ajax de hulp van de tegenstander nodig om te kunnen winnen. Wat een klasse, iedere wedstrijd weer genieten van die overmacht.
Vind ik leuk
mazu +474
zondag 19 november 2017 om 17:58
kneus
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:26
Zondag 19 November 2018.

De dag dat PSV afscheid nam van het primeurmantra 'kampioen van de armoede' waar Ajax een abonnement op had.
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
zondag 19 november 2017 om 17:32
Kijk je nu ook al in de toekomst?
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:29
Achteraf ben ik wel blij dat PSV geen Europa League speelt.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:29
Tja zit je dan 200 miljoen op de bank en weer geen titel haaaaaaa
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:53
Tja zit je dan thuis op de bank, meer met Ajax bezig ipv je eigen club supporten hahaha
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:39
Ik lees meerdere reacties over onterecht gewonnen. Wat is er onterecht aan deze overwinning. Is Zwolle ten onrechte een goal afgekeurd of was de goal van PSV niet volgens de regels? Naar mijn weten niet dus was het gewoon een terechte overwinning.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 17:49
Sjaak Swart is nu bezig om al het servies kapot te smijten in de keuken dus zou maar effe niet aanbellen nog.
Vind ik leuk
Jozef +22983
zondag 19 november 2017 om 17:51
Grappig die poll....

zouden er werkelijk mensen zijn die denken dat het beslist is?

Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:12
alleen de geheelonthouders denk ik.....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:22
Idd 13 punten voor op Feyenoord geven wij echt niet meer af !
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:14
PSV zal zeker nog punten laten liggen maar hetzelfde geldt voor AJAX en FEYENOORD....
Vind ik leuk
Siem +118
zondag 19 november 2017 om 18:15
Die luizenploeg blijft geen geluk houden Cocu is een laffe trainer gaat hem.opbreken die lafheid
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 19:35
Welke lafheid bedoel je Siemetje? Was Cocu echt zo’n lafaard geweest dan had hij Isimat wel achterin gelaten in de blessuretijd. Maar lefgozert Cocu speelde vol op de 3 punten in de blessuretijd.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:21
Precies, wat doet Isimat in de laatste minuut daar ! Het heet jaloezie ! Kampioenuh
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:23
Jazeker, in Holland noemt men dat "op alles of niets spelen en de overwinning zelf afdwingen". Gebeurt dit bij PSV dan is het geluk, toeval of een gestolen overwinning.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:30
Heerlijk die zure reacties
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 19:31
Dan PSV maar kampioen. Beter dan het door NAC geholpen Ajax. 0-8. Niet serieus te nemen uitslag.
Vind ik leuk
robery +2712
zondag 19 november 2017 om 19:49
Zie net de goals... Jezus zeg... lijkt wel gekocht die wedstrijd. Niet 1 verdedigende aktie gezien.
Vind ik leuk
kees ee +303
zondag 19 november 2017 om 19:39
scoren in de laatste minuten ? ; als ajax zoiets overkomt heeft dat vlgns de kenners altijd iets met kwaliteit te maken !?
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 19:41]
Vind ik leuk
Cappie +5778
zondag 19 november 2017 om 20:15
Hahahaha. Luizenploeg. Lekker hoor. :D
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 20:21
Heerlijke zege in de topper ! Kampioenuh !
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
zondag 19 november 2017 om 21:43
Als PSV het van dit voetbal moet hebben en Kampioen wordt is het nog slechter gesteld met het nivo van de ED dan ik al vermoedde....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:53
Precies als je ziet dat de kampioen nu al 13 punten achterstaat en de competitie in november al beslist is. Maar de strijd om plaats 2 ligt nog open
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
zondag 19 november 2017 om 21:58
Toch maakt Feyenoord het altijd spannend, of ze worden per ongeluk kampioen of vechten tegen het degradatiespook.
In beide gevallen vult het de tribunes, slimme man, die van Geel......
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:51
De vuurpijltjes hebben geholpen vannacht -:)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:47
vuile homo psvérs wat een mazzel zijn hartstikke slecht en winnen met mazzel schijf psv
Vind ik leuk
Vuur +24
maandag 20 november 2017 om 08:24
In de nieuwe KRO serie "IQ Onbekend" hebben we te gast in de studio: Denise van Brakel!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 15:45
1x lucky PSV weegt toch niet op tegen al die jaren van 020
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Luizenploeg' PSV mazzelt: 'Kan iemand even aanbellen bij Sjaak Swart?'