PSV-spelers spreken al over Ajax: 'Dan wordt dat een mooie wedstrijd'

    PSV-spelers spreken al over Ajax: 'Dan wordt dat een mooie wedstrijd'

    zondag 19 november 2017 om 22:03

    Jeroen Zoet verwacht niet dat hij inspraak krijgt in de benoeming van een nieuwe bondscoach voor het Nederlands elftal. Een klein groepje Oranje-spelers wordt wél geraadpleegd.

    De KNVB moet op zoek naar een opvolger van Dick Advocaat, die na de interland tegen Roemenië bekendmaakte dat hij stopt. In de zoektocht naar een vervanger klopt Gudde aan bij enkele spelers. "Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar volgens mij heeft de nieuwe directeur (Eric Gudde, red.) duidelijk aangegeven dat hij alle tijd neemt", zegt de PSV-doelman bij FC Afkicken. "Ik heb nog geen tien interlands gespeeld, dus ik denk niet dat ze bij mij uitkomen."

    Zoet werd ook gevraagd naar de titelrace. Hij geeft toe dat enkele spelers al spreken over de wedstrijd in Amsterdam tegen Ajax, die op 10 december wordt gespeeld. "We beginnen er nu over, maar Sparta en Excelsior komen ook nog op onze weg. Als we het blok tot Ajax goed doorkomen en dan nog steeds een voorsprong hebben van acht punten, wordt dat een hele mooie wedstrijd."

    Plaats een reactie

    Mari +8653
    zondag 19 november 2017 om 22:07
    haha, Zoet.
    Als Vermeer weer gaat keepen wordt hij weer derde keeper of zo.
    Een voordeel is dat PSV niet bang hoeft te zijn dat ze binnen nu en 5 jaar een andere keeper moeten gaan zoeken
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:13
    Ja Mari, het blijft zuur voor jou dat PSV nog wist te winnen vandaag. Ga maar fijn naar je bedje toe dan is je grootste leed morgenvroeg alweer geschied.
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    zondag 19 november 2017 om 22:32
    Nee hoor,
    Ik beschouw voetbal als een genotsmiddel. Dus als ik er naar kijk wil ik genieten. Ik zal je dit met een voorbeeld proberen duidelijk te maken.
    Lang geleden
    Ajax-PSV Olympisch stadion (er was nog geen JCArena)
    Vanenburg speelt bij Ajax, vlak voor mijn ogen. Fantastisch, geweldige wedstrijd. (Man wat was ik moe na die wedstrijd).
    Hij werd helaas gewisseld. Maar ik heb genoten.
    O ja
    Ajax verloor met 2-1.
    Vind ik leuk
    buddha +8787
    maandag 20 november 2017 om 00:32
    das lang geleden. dat was de laatste goeie pot van ajax.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9769
    maandag 20 november 2017 om 02:40
    Vanenburg....? Toch meer een balletdanser voor een zaalvoetbalteam, sorry.....
    Vind ik leuk
    tannat +13722
    maandag 20 november 2017 om 05:32
    Dat was dus nog voordat hij met PSV de EC pakte?
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 08:05
    Dat is inderdaad lang geleden. Ik ben zelf ook nog in het Olympisch Stadion geweest en ook in de Meer bij wedstrijden van Ajax tegen PSV. Dat waren hele andere tijden met heel ander voetbal waarbij de commerciële belangen (gelukkig) nog niet zo groot waren. Voetbal draait tegenwoordig teveel om commercie en dus euro's. Jammer.
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    maandag 20 november 2017 om 10:33
    Ja, inderdaad de commercie. Ik weet niet hoe het zit bij PSV, maar ik heb het idee dat ze bij Ajax vooral inzetten op technische snufjes, alles in kaart brengen heet het geloof ik en dat ze daardoor spelers teveel als robots willen zien voetballen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    zondag 19 november 2017 om 22:27
    Een flauw grapje is je gegund na vandaag :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166711
    zondag 19 november 2017 om 22:31
    goed verhaal man , doen we niks mee
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    zondag 19 november 2017 om 22:33
    Niet helemaal waar. je hebt er wel wat mee gedaan, al besef je dat zelf niet. Je hebt het gelezen. Waarvan akte
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    zondag 19 november 2017 om 23:11
    Zo gaat het 10 december ook....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    zondag 19 november 2017 om 22:48
    Last van hersendiaree ?
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    zondag 19 november 2017 om 22:54
    Als je geen hersenen hebt kan je hier inderdaad geen last van hebben.
    Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen dat je ook geen opvoeding hebt gehad.
    Niet getreurd je kan zo te zien typen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    zondag 19 november 2017 om 23:01
    Last van azijn syndroom ?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    zondag 19 november 2017 om 22:07
    Die wedstrijd moeten we winnen, anders is het wel klaar denk ik..
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    zondag 19 november 2017 om 22:10
    Als het gat 8 punten is en PSV komt naar Amsterdam, indien PSV dan wint in de Arena dan is het gat al erg groot.
    Maar die wedstrijd zal wel een mooie pot worden, die alle kanten op kan. Waar Ajax zo ie zo de bovenliggende partij zal zijn en PSV zal gokken op snelle uitbraken.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45201
    zondag 19 november 2017 om 22:31
    Ajax zal moeten komen...speelt PSV in de kaart.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12960
    zondag 19 november 2017 om 22:55
    Ja dat is niks nieuws, PSV speelt altijd van dat anti-voetbal, maar goed als hun het liefst zo spelen prima.
    Dan moet Ajax gewoon in een zeer hoog tempo gaan spelen om daar snel doorheen te kunnen komen, maar wel oppassen voor die counter want dan is PSV het gevaarlijkst.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9795
    zondag 19 november 2017 om 23:09
    Laten we niet gaan overdrijven en doen alsof Ajax al jaren de pannen van het dak speelt.

    Onder De Boer was het saai. Onder Bosz een half seizoen leuk. En onder Keizer alleen afgelopen zaterdag tegen NAC.

    Dus Anti-voetbal. Meh, muv afgelopen seizoen heeft Ajax minder of niet aanzienlijk veel meer doelpunten gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 23:11]
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    zondag 19 november 2017 om 23:12
    Heeft Ajax onder de Boer ook altijd gedaan en toch was jij waarschijnlijk één van de hardst juichende supporters. Niet zo hypocriet dus!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12960
    maandag 20 november 2017 om 00:22
    Ajax speelde onder de Boer ook saai voetbal, maar niet van dat afwachtende spel zoals je bij PSV ziet.
    Het spel onder De Boer was voornamelijk veel balbezit en achterin overspelen totdat er een opening kwam.
    Maar Ajax wil wel altijd zelf het spel maken.
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    maandag 20 november 2017 om 08:51
    PSV speelde gisteren saai, maar dit seizoen valt dat verder reuze mee, anders scoor je niet zo veel als dat ze nu doen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12960
    maandag 20 november 2017 om 09:40
    Ach zolang het effectief is is er geen reden om je spel aan te passen toch? Het is alleen niet altijd even mooi en leuk om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    maandag 20 november 2017 om 02:02
    Ieder zijn eigen mening. Ik vind resultaat veel belangrijker. En er zijn genoeg wedstrijden waar het swingt. Vandaag even niet, maar grote kansen zijn er niet weg gegeven.
    Dat ajax moet opletten op de counters is het gevaarlijke, want dat wordt er regelmatig omgezet in een goed resultaat voor PSV.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +798
    zondag 19 november 2017 om 23:13
    Volgende week eerst maar eens van RJC winnen!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    zondag 19 november 2017 om 22:08
    Zoete inspraak bij de benoeming van een bondscoach.... het moet niet gekker worden. Waar haalt die zogenaamde journalist die vraag vandaan ?!?!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    zondag 19 november 2017 om 22:09
    Dan is het verschil al 11 punten dus dat worden er dan 14.
    Saaie competitie.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:13
    Ajax zie Ik geen punten verspelen tegen Roda & zoals wij gisteren speelde ook niet tegen ons.

    Gat blijft 8 punten omdat Ik PSV ook geen punten zie verspelen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    zondag 19 november 2017 om 22:34
    Verbeek krijgt Twente wel weer aan het voetballen joh....

    Kijk maar toen ze tegen ons moesten, volop strijd....komt goed.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:37
    Een zwaluw maakt nog lang geen zomer, wij krijgen een loodzwaar seizoen voor de kiezen, geloof maar dat de nederlaag gisteren keihard is aangekomen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    zondag 19 november 2017 om 22:40
    Sterkte Marco, blijf vertrouwen houden in je club.....komt wel goed joh.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:31
    Who the f..k is Jeroen Zoet. Heeft hij goed gezien. En op 10 december wordt het vissen voor hem.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166711
    zondag 19 november 2017 om 22:35
    Verders gaat alles wel goed franske ? Thuis alles prima op je werk ?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    zondag 19 november 2017 om 22:35
    Ja klopt.....die kan dan wel vrij nemen krijgt toch niets te doen!!!!
    Vind ik leuk
    Smash +3252
    zondag 19 november 2017 om 23:14
    Klopt, maar dat is dan na de mooie overwinning op Ajax met een hengel in zijn hand!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    zondag 19 november 2017 om 23:22
    Volgende week Excelsior uit is ook lastig. Als ze die winnen mag Sparta thuis geen probleem zijn. Als dat goed gaat kan je in Amsterdam bij winst een voorschot op de titel nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 05:42
    PSV verliest in de Arena van Ajax..
    Cocu gaat sws niet aanvallen en Ajax moet er gwn vel bovenop zitten want ff serieus het is alleen Lozano die het daar echt laat zien voor de rest niemand..
    Ajax wint met 3-0 want er word nu gesproken dat PSV zo heel goed is nou we zullen het zien..
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 07:35
    Als het nu ook al voor de spelers DE wedstrijd van het jaar is dan is het wel erg droevig daar in lampenstad.
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 10:01
    PSV is kansloos tegen Ajax!
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 19:15
    Dan ga ik persoonlijk de sneeuwkettingen naar Eindje brengen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws