PSV-spelers spreken al over Ajax: 'Dan wordt dat een mooie wedstrijd'

PSV-spelers spreken al over Ajax: 'Dan wordt dat een mooie wedstrijd'

zondag 19 november 2017 om 22:03

Jeroen Zoet verwacht niet dat hij inspraak krijgt in de benoeming van een nieuwe bondscoach voor het Nederlands elftal. Een klein groepje Oranje-spelers wordt wél geraadpleegd.

De KNVB moet op zoek naar een opvolger van Dick Advocaat, die na de interland tegen Roemenië bekendmaakte dat hij stopt. In de zoektocht naar een vervanger klopt Gudde aan bij enkele spelers. "Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar volgens mij heeft de nieuwe directeur (Eric Gudde, red.) duidelijk aangegeven dat hij alle tijd neemt", zegt de PSV-doelman bij FC Afkicken. "Ik heb nog geen tien interlands gespeeld, dus ik denk niet dat ze bij mij uitkomen."

Zoet werd ook gevraagd naar de titelrace. Hij geeft toe dat enkele spelers al spreken over de wedstrijd in Amsterdam tegen Ajax, die op 10 december wordt gespeeld. "We beginnen er nu over, maar Sparta en Excelsior komen ook nog op onze weg. Als we het blok tot Ajax goed doorkomen en dan nog steeds een voorsprong hebben van acht punten, wordt dat een hele mooie wedstrijd."

Plaats een reactie

Mari +2241
zondag 19 november 2017 om 22:07
haha, Zoet.
Als Vermeer weer gaat keepen wordt hij weer derde keeper of zo.
Een voordeel is dat PSV niet bang hoeft te zijn dat ze binnen nu en 5 jaar een andere keeper moeten gaan zoeken
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:09
Grappig man.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:13
Ja Mari, het blijft zuur voor jou dat PSV nog wist te winnen vandaag. Ga maar fijn naar je bedje toe dan is je grootste leed morgenvroeg alweer geschied.
Vind ik leuk
Mari +2241
zondag 19 november 2017 om 22:32
Nee hoor,
Ik beschouw voetbal als een genotsmiddel. Dus als ik er naar kijk wil ik genieten. Ik zal je dit met een voorbeeld proberen duidelijk te maken.
Lang geleden
Ajax-PSV Olympisch stadion (er was nog geen JCArena)
Vanenburg speelt bij Ajax, vlak voor mijn ogen. Fantastisch, geweldige wedstrijd. (Man wat was ik moe na die wedstrijd).
Hij werd helaas gewisseld. Maar ik heb genoten.
O ja
Ajax verloor met 2-1.
Vind ik leuk
buddha +5206
maandag 20 november 2017 om 00:32
das lang geleden. dat was de laatste goeie pot van ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
maandag 20 november 2017 om 02:40
Vanenburg....? Toch meer een balletdanser voor een zaalvoetbalteam, sorry.....
Vind ik leuk
tannat +1203
maandag 20 november 2017 om 05:32
Dat was dus nog voordat hij met PSV de EC pakte?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 08:05
Dat is inderdaad lang geleden. Ik ben zelf ook nog in het Olympisch Stadion geweest en ook in de Meer bij wedstrijden van Ajax tegen PSV. Dat waren hele andere tijden met heel ander voetbal waarbij de commerciële belangen (gelukkig) nog niet zo groot waren. Voetbal draait tegenwoordig teveel om commercie en dus euro's. Jammer.
Vind ik leuk
Mari +2241
maandag 20 november 2017 om 10:33
Ja, inderdaad de commercie. Ik weet niet hoe het zit bij PSV, maar ik heb het idee dat ze bij Ajax vooral inzetten op technische snufjes, alles in kaart brengen heet het geloof ik en dat ze daardoor spelers teveel als robots willen zien voetballen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19886
zondag 19 november 2017 om 22:27
Een flauw grapje is je gegund na vandaag :)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:31
goed verhaal man , doen we niks mee
Vind ik leuk
Mari +2241
zondag 19 november 2017 om 22:33
Niet helemaal waar. je hebt er wel wat mee gedaan, al besef je dat zelf niet. Je hebt het gelezen. Waarvan akte
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 23:11
Zo gaat het 10 december ook....
Vind ik leuk
Bizzy +8631
zondag 19 november 2017 om 22:48
Last van hersendiaree ?
Vind ik leuk
Mari +2241
zondag 19 november 2017 om 22:54
Als je geen hersenen hebt kan je hier inderdaad geen last van hebben.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen dat je ook geen opvoeding hebt gehad.
Niet getreurd je kan zo te zien typen.
Vind ik leuk
Bizzy +8631
zondag 19 november 2017 om 23:01
Last van azijn syndroom ?
Vind ik leuk
MojoRisin +1629
zondag 19 november 2017 om 22:07
Die wedstrijd moeten we winnen, anders is het wel klaar denk ik..
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zondag 19 november 2017 om 22:10
Als het gat 8 punten is en PSV komt naar Amsterdam, indien PSV dan wint in de Arena dan is het gat al erg groot.
Maar die wedstrijd zal wel een mooie pot worden, die alle kanten op kan. Waar Ajax zo ie zo de bovenliggende partij zal zijn en PSV zal gokken op snelle uitbraken.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19886
zondag 19 november 2017 om 22:31
Ajax zal moeten komen...speelt PSV in de kaart.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:55
Ja dat is niks nieuws, PSV speelt altijd van dat anti-voetbal, maar goed als hun het liefst zo spelen prima.
Dan moet Ajax gewoon in een zeer hoog tempo gaan spelen om daar snel doorheen te kunnen komen, maar wel oppassen voor die counter want dan is PSV het gevaarlijkst.
Vind ik leuk
Spiegel +613
zondag 19 november 2017 om 23:09
Laten we niet gaan overdrijven en doen alsof Ajax al jaren de pannen van het dak speelt.

Onder De Boer was het saai. Onder Bosz een half seizoen leuk. En onder Keizer alleen afgelopen zaterdag tegen NAC.

Dus Anti-voetbal. Meh, muv afgelopen seizoen heeft Ajax minder of niet aanzienlijk veel meer doelpunten gemaakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 23:11]
Vind ik leuk
Smash +578
zondag 19 november 2017 om 23:12
Heeft Ajax onder de Boer ook altijd gedaan en toch was jij waarschijnlijk één van de hardst juichende supporters. Niet zo hypocriet dus!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 00:22
Ajax speelde onder de Boer ook saai voetbal, maar niet van dat afwachtende spel zoals je bij PSV ziet.
Het spel onder De Boer was voornamelijk veel balbezit en achterin overspelen totdat er een opening kwam.
Maar Ajax wil wel altijd zelf het spel maken.
Vind ik leuk
Smash +578
maandag 20 november 2017 om 08:51
PSV speelde gisteren saai, maar dit seizoen valt dat verder reuze mee, anders scoor je niet zo veel als dat ze nu doen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:40
Ach zolang het effectief is is er geen reden om je spel aan te passen toch? Het is alleen niet altijd even mooi en leuk om naar te kijken.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
maandag 20 november 2017 om 02:02
Ieder zijn eigen mening. Ik vind resultaat veel belangrijker. En er zijn genoeg wedstrijden waar het swingt. Vandaag even niet, maar grote kansen zijn er niet weg gegeven.
Dat ajax moet opletten op de counters is het gevaarlijke, want dat wordt er regelmatig omgezet in een goed resultaat voor PSV.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:13
Volgende week eerst maar eens van RJC winnen!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:07
Wordt sowieso een mooie wedstrijd.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 22:11
Ik verwacht een ruime overwinning van PSV maar zo'n scenario als vandaag zou ook wel leuk zijn!!
Vind ik leuk
Iggy +1943
zondag 19 november 2017 om 22:40
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:14
Dat zijn de mooiste overwinningen
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:08
Zoete inspraak bij de benoeming van een bondscoach.... het moet niet gekker worden. Waar haalt die zogenaamde journalist die vraag vandaan ?!?!
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 22:09
Dan is het verschil al 11 punten dus dat worden er dan 14.
Saaie competitie.....
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:13
Ajax zie Ik geen punten verspelen tegen Roda & zoals wij gisteren speelde ook niet tegen ons.

Gat blijft 8 punten omdat Ik PSV ook geen punten zie verspelen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 22:34
Verbeek krijgt Twente wel weer aan het voetballen joh....

Kijk maar toen ze tegen ons moesten, volop strijd....komt goed.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:37
Een zwaluw maakt nog lang geen zomer, wij krijgen een loodzwaar seizoen voor de kiezen, geloof maar dat de nederlaag gisteren keihard is aangekomen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 22:40
Sterkte Marco, blijf vertrouwen houden in je club.....komt wel goed joh.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:31
Who the f..k is Jeroen Zoet. Heeft hij goed gezien. En op 10 december wordt het vissen voor hem.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:35
Verders gaat alles wel goed franske ? Thuis alles prima op je werk ?
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 22:35
Ja klopt.....die kan dan wel vrij nemen krijgt toch niets te doen!!!!
Vind ik leuk
Smash +578
zondag 19 november 2017 om 23:14
Klopt, maar dat is dan na de mooie overwinning op Ajax met een hengel in zijn hand!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:35
Tegen Ajax gaan ze eraf met 8-0 ;-)
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:56
BOERUUUHHHHHHH
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 19 november 2017 om 23:13
BOERUUUHHHHHHH
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 23:22
Volgende week Excelsior uit is ook lastig. Als ze die winnen mag Sparta thuis geen probleem zijn. Als dat goed gaat kan je in Amsterdam bij winst een voorschot op de titel nemen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 05:42
PSV verliest in de Arena van Ajax..
Cocu gaat sws niet aanvallen en Ajax moet er gwn vel bovenop zitten want ff serieus het is alleen Lozano die het daar echt laat zien voor de rest niemand..
Ajax wint met 3-0 want er word nu gesproken dat PSV zo heel goed is nou we zullen het zien..
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 07:35
Als het nu ook al voor de spelers DE wedstrijd van het jaar is dan is het wel erg droevig daar in lampenstad.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:01
PSV is kansloos tegen Ajax!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:15
Dan ga ik persoonlijk de sneeuwkettingen naar Eindje brengen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV-spelers spreken al over Ajax: 'Dan wordt dat een mooie wedstrijd'