Heitinga: Sommigen zitten me soms echt aan te kijken van 'wie is die vent?'

    Heitinga: "Sommigen zitten me soms echt aan te kijken van 'wie is die vent?'"

    donderdag 23 november 2017 om 10:58

    John Heitinga is trainer van Ajax O19, maar houdt zich namens de club ook bezig met het leven buiten het voetbal. Sinds februari is hij ambassadeur van de Ajax Foundation.

    In de aanloop naar de competitiewedstrijd van Ajax tegen Roda JC, die is omgedoopt tot Charity Matchday voor de Ajax Foundation, is Heitinga druk, onder meer met een G-dag en met de VU mc Kinderstad. "Samen voetballen, spelen en lachen. Dan ben ik non-stop in touw met die kids. Intensief, maar enorm dankbaar", vertelt hij op de clubsite.

    "Het is echt heel bijzonder om te zien dat pijn en verdriet op die middagen even plaatsmaken voor plezier. Maar inderdaad, het doet veel met me. Sinds ik vader ben, ben ik zachter geworden, gevoeliger. Ik merk ook dat ik heel veel energie haal uit zo'n dag", aldus Heitinga, die zichzelf geen rolmodel vindt. "Ik ben het gezicht naar buiten toe. Voor veel kinderen ben ik trouwens de oude generatie. Sommige kids zitten me soms echt aan te kijken van 'wie is die vent?', haha. Grappig hè."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    donderdag 23 november 2017 om 11:02
    Mooi. Respect john
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36206
    donderdag 23 november 2017 om 11:02
    Pffff..op het niveau van Heitinga is het wellicht grappig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 12:13]
    Vind ik leuk
    jepo10 +448
    donderdag 23 november 2017 om 11:04
    Niveau*
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11823
    donderdag 23 november 2017 om 11:15
    Om over jouw “niveau” maar niet te praten.
    Vind ik leuk
    3Bier +5957
    donderdag 23 november 2017 om 11:05
    Goed bezig John. Blij dat we je nu ook niet meer als analist zien, want dat was echt een drama. Dit doe je wel goed. En wie weet een aardige trainer in de toekomst. Doet het wel redelijk met de A1 van Ajax. Aan de andere kant, bijna iedere trainer van Ajax A1 doet het redelijk. Zegt nog niks over zijn potentie als trainer. Maar please John, nooit meer analist!
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13915
    donderdag 23 november 2017 om 11:05
    Haha. Grappig hè."
    Vind ik leuk
    goekie4 +1638
    donderdag 23 november 2017 om 11:13
    Ik ging helemaal stuk.
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 11:08
    Mooi toch dat hij zich inzet voor maatschappelijke doeleinden! Chapeau John!
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    donderdag 23 november 2017 om 11:25
    inderdaad, kan je toch alleen maar respect voor hebben? al zien sommige mensen nog steeds kans om die man af te zeiken... soms heb je ook echt triest volk bij zitten
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 11:28
    John Heitinga was ook als voetballer gewoon al een prima vent, geen rare fratsen, altijd netjes in de omgang met de media, en waarschijnlijk destijds ook al met maatschappelijke projecten bezig. Ik kan er alleen maar respect voor hebben!
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    donderdag 23 november 2017 om 11:29
    hahaha ik ga hem toch maken
    #metoo ;)
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 11:33
    Hahaha ik had er gister ook eentje omdat VP in hun vacatures over Hem/Hij spraken waardoor vrouwen worden uitgesloten van sollicitatie ;)

    Dat hele #metoo verhaal begint zo uit de klauwen te lopen dat ik er alleen nog maar om kan lachen, het is zijn punt een beetje voorbijgestreefd. Als je nu al iemand verkeerd aankijkt heb je diegene seksueel geïntimideerd, man man man...
    Vind ik leuk
    Korm +29674
    donderdag 23 november 2017 om 11:34
    ben ik wel met je eens :)
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 11:37
    Natuurlijk voor de mensen die zoiets is overkomen is het hartstikke erg, maar het begint me echt de keel uit te komen. Ik kan geen nieuwssite lezen of er zijn weer vage Amerikaanse acteurs beschuldigd of weer een of andere regisseur van een nietszeggend nederlands progamma. Het klinkt misschien hard maar veel beschuldigingen zijn natuurlijk zonder bewijs om te onderbouwen, in mijn tijd heette dit nog smaad en laster, maar tegenwoordig kan je gewoon iedereen beschuldigen zonder consequenties.
    Vind ik leuk
    HansVites +4497
    donderdag 23 november 2017 om 12:20
    Ik heb die gast nog nooit zien lachen eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15554
    donderdag 23 november 2017 om 13:45
    Ik had dat sinds 2010 nou altijd als hij op het veld liep.

    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16214
    donderdag 23 november 2017 om 13:52
    Het wordt wel weer wat met Johny
    Vind ik leuk
    reggie +1466
    donderdag 23 november 2017 om 15:27
    Komt zo uit het wassen beeldenmuseum!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heitinga: "Sommigen zitten me soms echt aan te kijken van 'wie is die vent?'"