'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': Grote naam komen

    'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': "Grote naam komen"

    donderdag 23 november 2017 om 12:42

    Bert van Marwijk staat open voor het bondscoachschap van Australië. Dat meldt de NOS. De oud-trainer van Oranje is op de hoogte van de interesse van het land.

    Australië plaatste zich onlangs voor het WK in Rusland, maar toch besloot Ange Postecoglou dinsdag om ontslag te nemen als bondscoach. Sindsdien komen er veel namen voorbij in het geruchtencircuit, maar Van Marwijk is een kandidaat én is geïnteresseerd. Hij kon ook terugkeren bij Saudi-Arabië, maar daar bedankte hij deze week voor.

    In Australië wordt Van Marwijk door oud-keeper Mark Bosnich naar voren geschoven als de ideale kandidaat. "Bert van Marwijk heeft Saudi-Arabië met een heel gemiddeld team naar het WK geleid en hij is beschikbaar", aldus Bosnich tegen FOX Sports. "Ik denk dat het op dit moment beter voor het Australische voetbal is als er een grote naam uit het buitenland komt." Graham Arnold geldt bij de meeste Australische media als de favoriet.

    Lees meer over:WK 2018

    Plaats een reactie

    Mari +8653
    donderdag 23 november 2017 om 12:53
    Waarom niet van het Schip? Hij is daar toch clubtrainer geweest? Of vergis ik me? Alleen voor het WK. Moet te combineren zijn.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    donderdag 23 november 2017 om 13:47
    Ik neem aan dat Australie een bondscoach wil die elke dag bezig is met het nationale team.. En Van Marwijk is natuurlijk ook geen koekenbakker..
    Vind ik leuk
    Koeien +2439
    donderdag 23 november 2017 om 12:56
    Wat is dat voor sadistische grap van VP om WK nieuws nu met een oranjekleurig logo te markeren?
    Vind ik leuk
    Grijs +1242
    donderdag 23 november 2017 om 13:18
    'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': "Grote naam komen"

    Kan iemand mij even helpen met de titel?

    Is 'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd' de bijnaam van iemand wiens zeer beperkte Nederlands 'Grote naam komen' gequote wordt?
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    donderdag 23 november 2017 om 15:10
    Ze hebben een willekeurige Turk op straat gevraagd naar wie de nieuwe bondscoach van Australië moet worden. Grote naam komen!
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3925
    donderdag 23 november 2017 om 13:19
    Moet Bertje niet Bronkhorst opvolgen?
    Vind ik leuk
    Cookee +10707
    donderdag 23 november 2017 om 13:32
    Gaat schoonzoon Mark van B dan ook mee?
    Ik hoop dat we eerst Mark zijn kwaliteit in dit land nog even mogen zien.
    Vind ik leuk
    THIJS FC +58
    donderdag 23 november 2017 om 21:05
    dit zou typisch iets zijn voor Dick Advocaat Van Marwijk moet gewoon twee jaar wachten en dan krijgt hij de PSV job met Van Bommel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws