'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': Grote naam komen

'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': "Grote naam komen"

donderdag 23 november 2017 om 12:42

Bert van Marwijk staat open voor het bondscoachschap van Australië. Dat meldt de NOS. De oud-trainer van Oranje is op de hoogte van de interesse van het land.

Australië plaatste zich onlangs voor het WK in Rusland, maar toch besloot Ange Postecoglou dinsdag om ontslag te nemen als bondscoach. Sindsdien komen er veel namen voorbij in het geruchtencircuit, maar Van Marwijk is een kandidaat én is geïnteresseerd. Hij kon ook terugkeren bij Saudi-Arabië, maar daar bedankte hij deze week voor.

In Australië wordt Van Marwijk door oud-keeper Mark Bosnich naar voren geschoven als de ideale kandidaat. "Bert van Marwijk heeft Saudi-Arabië met een heel gemiddeld team naar het WK geleid en hij is beschikbaar", aldus Bosnich tegen FOX Sports. "Ik denk dat het op dit moment beter voor het Australische voetbal is als er een grote naam uit het buitenland komt." Graham Arnold geldt bij de meeste Australische media als de favoriet.

Lees meer over:

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 12:51
Wil hij daar dan ook maar 3 dagen per maand zijn?
Vind ik leuk
MojoRisin +1618
donderdag 23 november 2017 om 12:53
Nee, dat is wel een normaal land..
Vind ik leuk
derksen +7137
donderdag 23 november 2017 om 13:16
Vliegen daarheen duurt al 3 dagen
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:58
Zolang zal het niet zijn.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:23
Heb je niets beters te doen dan mij na te doen?
Vind ik leuk
Mari +2240
donderdag 23 november 2017 om 12:53
Waarom niet van het Schip? Hij is daar toch clubtrainer geweest? Of vergis ik me? Alleen voor het WK. Moet te combineren zijn.
Vind ik leuk
MojoRisin +1618
donderdag 23 november 2017 om 13:47
Ik neem aan dat Australie een bondscoach wil die elke dag bezig is met het nationale team.. En Van Marwijk is natuurlijk ook geen koekenbakker..
Vind ik leuk
Koeien +1593
donderdag 23 november 2017 om 12:56
Wat is dat voor sadistische grap van VP om WK nieuws nu met een oranjekleurig logo te markeren?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 12:57
Grote naam? Giovannie van Bronckhorst is een grotere naam;)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:15
Is vooral een langere naam
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 14:00
Je wilde toch van hem af? Hoezo vind je hem opeens wel een grote naam?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:05
Troll!!
Vind ik leuk
Grijs +665
donderdag 23 november 2017 om 13:18
'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd': "Grote naam komen"

Kan iemand mij even helpen met de titel?

Is 'Van Marwijk weet van belangstelling en is geïnteresseerd' de bijnaam van iemand wiens zeer beperkte Nederlands 'Grote naam komen' gequote wordt?
Vind ik leuk
3Bier +2226
donderdag 23 november 2017 om 15:10
Ze hebben een willekeurige Turk op straat gevraagd naar wie de nieuwe bondscoach van Australië moet worden. Grote naam komen!
Vind ik leuk
Liwwadder +3465
donderdag 23 november 2017 om 13:19
Moet Bertje niet Bronkhorst opvolgen?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:24
Er komt straks ook een baan vrij bij Feyenoord, moet je daar niet voor solliciteren, Bert?
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 23 november 2017 om 13:32
Gaat schoonzoon Mark van B dan ook mee?
Ik hoop dat we eerst Mark zijn kwaliteit in dit land nog even mogen zien.
Vind ik leuk
wijze man +1465
donderdag 23 november 2017 om 13:56
Dat was inderdaad 1 eis van Bert..

.....en hij wilde graag ook hand in hand lopen met de voorzitter, dat vond het leukste gedeelte in zijn tijd bij de Arabieren
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 23 november 2017 om 14:00
Ach elke man vind het leuk om naast iemand met een jurk te lopen.
In Australie heten alle vrouwen Sheila... zo begreep ik.
Maar als Bert er gaat vissen... watch out for Crocodiles.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:57
Goede stap maar dan is hij daar niet veel...
Vind ik leuk