'Je proeft bij veel mensen bij FC Twente dat ze dit een hele rare actie vinden'

    'Je proeft bij veel mensen bij FC Twente dat ze dit een hele rare actie vinden'

    donderdag 23 november 2017 om 19:55

    De aanstelling van oudgedienden als Theo Pahlplatz, Issy ten Donkelaar en Jan Jeuring bij FC Twente leidt in Enschede tot verbaasde reacties. Clubwatcher Leon ten Voorde zegt dat bij TC Tubantia. De zestigers gaan een rol spelen in de jeugdscouting van FC Twente, zo werd eerder deze week bekend. 

    "Een verjongingskuurtje. Er is even doorgeselecteerd binnen de club", zegt Ten Voorde met cynische ondertoon. "Je proeft bij heel veel mensen binnen de club dat ze dit wel een hele rare actie vinden."

    "Met alle respect voor de verdiensten van die mensen binnen de club, maar op een gegeven moment moet je ook afscheid nemen van een bepaalde generatie en wordt het tijd voor een nieuw en fris geluid."

    Naast Pahlplatz, Ten Donkelaar en Jeuring gaan ook Kees Warringa, Willem de Vries, Egbert ter Mors, Lloyd Rooks en Jan Bronkers aan de slag bij de Tukkers. 

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    frankn27 +5032
    donderdag 23 november 2017 om 20:04
    pfff ten voorde weer hoor....
    Vind ik leuk
    FSCeara +8033
    donderdag 23 november 2017 om 20:05
    Gaat niet om de leeftijd maar om de qualiteit die ze brengen.de Visser is nog ouder en haalt nog steeds de uitzonderingen eruit
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 20:05]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6297
    donderdag 23 november 2017 om 20:08
    Kansloos dat hele Twente

    Eerst Verbeek en nu dit weer....

    Vind ik leuk
    Tuo +1
    vrijdag 24 november 2017 om 13:57
    Kansloos deze reactie
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6297
    vrijdag 24 november 2017 om 17:50
    Mag je vinden....

    Het is een vreemd beleid wat ze daar voeren
    Vind ik leuk
    redknap +945
    vrijdag 24 november 2017 om 21:41
    Ajax is zo vaak kansloos . In Nederland is elke club kansloos als ze in het buitenland spelen.
    Morgen lekker naar Schalke dat is wat anders dan dat geneuzel hier.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2499
    donderdag 23 november 2017 om 20:08
    Tja als het nou goede scouts zijn, wat maakt het dan uit als ze zestig zijn? Kwaliteit zou voorop moeten staan.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5032
    donderdag 23 november 2017 om 20:12
    het is ten voorde die heeft op werkelijkwaar alles commentaar wat twente betreft... twentefans nemen hem al niet meer serieus
    Vind ik leuk
    redknap +945
    vrijdag 24 november 2017 om 21:43
    De grootste ukkel van Twente die Leon
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2148
    donderdag 23 november 2017 om 20:13
    Ondertussen hebben zo'n beetje alle tukkers een bloedhekel aan meneer ten voorde , gal spuwen over de club is zijn hobby en de betweter spelen zn passie.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5032
    donderdag 23 november 2017 om 20:23
    ipv positief (twente bouwt de club verder op met scouting vanaf de jeugd) weet hij het wel weer negatief te draaien... verschrikkelijke vent
    Vind ik leuk
    Knowitall +173
    donderdag 23 november 2017 om 20:42
    Voetbalverstand komt met de jaren.
    Dat zie je ook terug aan de opmerkingen hier op vp.
    Vind ik leuk
    Hulsink +303
    donderdag 23 november 2017 om 20:45
    Ik zeg dat niet van allemaal maar denk toch dat enkelen een goede bagage en gave hebben om goed te kunnen scouten. Wat doet direct de leeftijd van deze mensen er toe als ze de nodige "vakkennis" hebben? Ik heb het idee dat meneer Ten Voorde nogal veel hoort zeggen?! In Haaksbergen? Ten Voorde schrijft door mij graag gelezen artikelen maar ik krijg nu wel eens het idee dat hij zichzelf een ietsie overschat.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 20:54
    Beter ouwe knakkers met verstand van voetbal en een Twente-hart, dan zo'n neppert als Verbeek. (Hij is naast Twentefan ook fan van Go Ahead, Heracles, Az, Heerenveen en Feyenoord. Plus de hele Bundesliga en een klasse daaronder).
    Vind ik leuk
    El Cazador +4844
    donderdag 23 november 2017 om 22:13
    Het is een budget technisch manco, dan val je terug op goedkope ervaren rotten. Gaat zich denk ik toch wel uitbetalen, deze move
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 13:23
    Ik sluit mij aan bij het merendeel van onderstaande schrijvers. De heer Ten Voorde schept er blijkbaar genoegen in om alleen maar negatief te schrijven over FC Twente.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Je proeft bij veel mensen bij FC Twente dat ze dit een hele rare actie vinden'