Update: Bijltjesdag bij VVV: tweede aanvaller uit selectie gezet door Steijn

Update: Bijltjesdag bij VVV: tweede aanvaller uit selectie gezet door Steijn

vrijdag 24 november 2017 om 15:40

VVV-Venlo heeft Mink Peeters uit de selectie gezet. De Real Madrid-huurling mag niet spelen in de wedstrijd tegen Willem II.

VVV communiceert via Twitter dat Peeters wegens disciplinaire redenen geschorst is. Wat de reden achter de verbanning van de aanvaller annex middenvelder is niet bekend. Peeters is dit Eredivisie-seizoen nog geen minuut in actie gekomen. De negentienjarige Peeters zat zeven keer op de bank bij een wedstrijd. Wel speelde hij in de beker.

Peeters wordt door VVV-Venlo voor een seizoen gehuurd van Real Madrid, waar hij voor de zomer deel uitmaakte van het Onder 19-team. De Nijmegenaar is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Voordat Peeters naar de Eredivisie vertrok was het de bedoeling dat hij zou aansluiten bij het tweede elftal van Real Madrid, Castilla genaamd.

Update 15.40: Het is bijltjesdag bij VVV-Venlo, want ook Tarik Tissoudali is uit de selectie door trainer Maurice Steijn. "Op basis van en zijn houding en gedrag hebben wij besloten een rustperiode van drie dagen in te lassen", verklaart Steijn. Tissoudali wil tegenover De Limburger niet reageren, maar mist in elk geval de thuiswedstrijd tegen Willem II.

Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

Plaats een reactie

Blindsy +2845
vrijdag 24 november 2017 om 12:23
Tja, talentje wat misschien iets teveel verwend is daar in Madrid. Van paradepaardje in de Madrileense jeugd, naar bankzitter bij VVV, tis even wennen voor het joch.... Hij kan er in ieder geval niet mee omgaan, je mag aannemen dat ze hem bij VVV niet voor niets disciplinair schorsen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 12:24]
Vind ik leuk
Bdog +3453
vrijdag 24 november 2017 om 12:28
Echt gaaf man, dat jij er zo dicht op zit en alle ins en outs weet.
Vind ik leuk
Blindsy +2845
vrijdag 24 november 2017 om 14:24
Tis af en toe vies werk, maar ik doe het voor mensen zoals jou, Dogster! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:44
Hij heeft alleen maar voor zichzelf getraind. Meer niet....
Vind ik leuk
Blindsy +2845
vrijdag 24 november 2017 om 17:10
Ja, dat is inderdaad daarna bekend gemaakt. Overigens, 'meer niet'... dat ligt nu eenmaal erg gevoelig bij clubs. Sven van Beek is ook een keer geschorst geweest omdat hij buiten de club om individuele trainingen volgde (in zijn geval ging het om krachttraining, geloof ik). En Mink maakte de fout door naar buiten te brengen niet tevreden te zijn over de technische kant van de trainingen bij VVV. Dat is uiteraard helemaal niet slim. En daarom dus geschorst.
Ik vat het even samen, dan is Bdog ook weer op de hoogte.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:12
Dar heb jij een heel goed punt, hij had dat niet mogen vertellen. En denk ook dat hij ernaast zit vanwege de stand op de ranglijst.
Vind ik leuk
Blindsy +2845
zaterdag 25 november 2017 om 10:22
Van dat laatste kan Gio dan nog wat leren! :-)
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:51
Hahah ja precies
Vind ik leuk
Manolo +1707
vrijdag 24 november 2017 om 12:24
Daar zit je dan, ervaring op te doen in de eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:28
Aan de verzorgster gezeten? #metoo
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:29
Gisteren interview met Steijn. Hij is gewoon niet goed genoeg. Komt een aantal stappen tekort en dan vooral op fysiek gebied
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:30
Als je niet goed genoeg bent voor VVV, dan kan je net zo goed stoppen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:45
Ben jij daarom gestopt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:18
Sterker nog: ik ben nooit begonnen ;)
Iedereen zijn kwaliteiten.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:08
Haha ja dat is waar man :p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:14
Zou het niet zo zijn dat hij bij de Ajax jeugd te veel is gepamperd en de hemel is ingeprezen!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 16:57]
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 12:33
Al die jongens die van grote clubs komen denken al wat te kunnen maar dat is niet zo. Ik denk aan Bruma en Rekik die binnenkwamen als spelers van een grote club maar die nog helemaal voetbal moesten leren spelen.
Jongens die jong naar het buitenland gaan moeten zich dat realiseren, als je daar niet slaagt dan is de weg terug lastig, want er wordt iets van je verwacht wat je nog helemaal niet kunt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:35
Volgens mij gaat er iets niet goed als je nu nog niet een basis plek hebt. Vreemd genoeg is wel zijn contract bij Real verlengd.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
vrijdag 24 november 2017 om 12:36
Als je door Real Madrid wordt verhuurd en niet weggestuurd dan moet je toch wel kunnen voetballen. Een disciplinaire schorsing en nog niet in het eerste van VVV zijn opgesteld zijn dan wel alarmerende berichten: er is serieus iets aan de hand. Is de jongen niet gemotiveerd? Voelt hij zich te goed voor VVV. Je weet het niet, maar je zou zoiets wel gaan denken.
Vind ik leuk
Zultkop +2085
vrijdag 24 november 2017 om 12:39
Nou misschien heeft ie wel aanpassingsproblemen, Odegaard begint nu ook pas wat beter te voetballen bij Heerenveen... en die is er al even.
Vind ik leuk
Bhj +82
vrijdag 24 november 2017 om 12:42
zo een jongen moet toch direct uitblinken, de bal en het veld veranderen niet. Het enige waar ze zich thuis moeten voelen is op het veld.

Mink komt uit Nederland, dus daar is het helemaal onzin.
Vind ik leuk
Zultkop +2085
vrijdag 24 november 2017 om 12:46
Dat zelfde zou je verwachten bij Odegaard, meeste scandinaviers kennen weinig aanpassingsproblemen in Nederland. Misschien houdt minki wel niet van kunstgras.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:25
Volgens mij is NAC het juiste voorbeeld. Die jeugdspelers van topclubs zijn allemaal helemaal niet zo goed . Op een enkele na dan. Vvv heeft trouwens ook Nwakali en Amenyido van Arsenal en Dortmund die niet aan spelen toekomen
Vind ik leuk
Bhj +82
vrijdag 24 november 2017 om 12:40
Wegsturen is kapitaal vernietiging, de talent heeft de jongen wel. Het gogme niet, maar goed als hij het gogme wel had, dan had hij de keuze voor Madrid op die leeftijd ook nog niet gemaakt.
Vind ik leuk
MojoRisin +1628
vrijdag 24 november 2017 om 16:11
U ook hier ?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:39
Spelen deed ie toch al niet. Gehyped talent die in de Jupiler League weer terug te vinden is later.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 12:44
Ik heb deze jongen een paar keer zien voetballen en het is echt een motivatie/mentaal probleem. Ze denken omdat ze bij real madrid spelen meteen te kunnen spelen. Daar kunnen ze niet mee omgaan. Ik zie ook een beangstigende lijn terug bij die Ajax talenten. Techniek hebben ze wel maar mentaal zijn het allemaal kinderen van 5 jaar. Kishna, el ghazi, Fischer , bazoer, gudelj, tete , riedewald , muric , en nu weer deze. En dan mis ik er nog heel veel. Allemaal problemen met motivatie bij tegenslag en mentaliteit problemen. Dit hoor je bijna nooit bij een Feyenoord of PSV . Is toch erg vreemd
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:37
Gudelj was geen Ajax talent, die is NAC naar AZ gegaan en toe pas naar Ajax. Doet verder niks af aan je verhaal, maar een kleine nuance ;).
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:09
Dat klopt helemaal. Bazoer ook niet. Die kwam van PSV. Echter als ze bij Ajax zitten dan gebeurd er iets met die spelers. Ik denk een slechte begeleiding op de een of andere manier. Daar moeten ze toch voor waken. Je hoort nu bijv Ziyech maar ook v beek en de jong wat mokken.
Vind ik leuk
isnake +1474
vrijdag 24 november 2017 om 15:30
Bazoer was aan het zoeken naar de weg van de minste weerstand. Als het niet gemakkelijk genoeg gaat vertrekt hij naar een plek waar het gemakkelijker lijkt. Dat was eerst de stap van PSV naar Ajax en daarna vanuit Ajax weer weg.

En deze jongen is via PSV en Ajax bij Real gekomen....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:02
Ik denk helaas dat dit een Nederlands probleem is!! Alleen bij Ajax valt dit meer op omdat deze club iets meer wordt uitgemeten in de media!
Vind ik leuk
Hyena +20651
vrijdag 24 november 2017 om 15:45
Lachwekkend.

Extra trainen wordt dus bestraft in Venlo. Stel je voor, een speler die meer in zichzelf wilt investeren. Wat een ramp moet dat zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:45
Het gaat goed daar ;-) straks houden ze alleen nog verdedigers over
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:10]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:00
Gratis Tototip: 0-0
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:28
We hebben nog Thy, Opoku, Amenyido , Hunte en van Crooy. Valt dus allemaal wel mee
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:35
tja .....weer ééntje van AJAX
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:35]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:29
Peeters is echt wel goed genoeg voor VVV, maar Steijn is natuurlijk een onbenul die zelf nooit heeft kunnen voetballen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Bijltjesdag bij VVV: tweede aanvaller uit selectie gezet door Steijn