Klap voor Ajax door derde blessure: 'Binnenband verrekt of gescheurd'

Klap voor Ajax door derde blessure: 'Binnenband verrekt of gescheurd'

vrijdag 24 november 2017 om 13:45

Daley Sinkgraven is in het duel met Borussia Mönchengladbach opnieuw geblesseerd geraakt aan de binnenband van zijn knie. De linksback heeft al twee keer eerder te maken gehad met dezelfde blessure.

Ajax-trainer Marcel Keizer liet vrijdag op de persconferentie weten dat Sinkgraven tegen Roda JC sowieso niet inzetbaar is en dat hij de binnenband heeft 'verrekt of gescheurd'. Keizer durft niet te zeggen of Sinkgraven voor de winterstop nog terugkeert.  "Laten we eerst maar eens kijken. Maar dit is voor ons niet prettig en voor hem ook niet. Tegen Willem II viel hij in en heeft hij voor variatie gezorgd en tegen NAC was het ook duidelijk. Het gaf ons heel veel mogelijkheden, waar er nu waarschijnlijk weer een verdediger staat. Dat is wat vaster. Bij Ajax moet je dominant spelen, dus heb je jongens nodig die kunnen overlappen, die diep kunnen gaan. De achterlijn halen is een must."

Ajax heeft meer personele problemen. Nick Viergever kampt met enkelklachten en is daardoor onzeker voor het duel. Klaas-Jan Huntelaar is ook een twijfelgeval vanwege een kuitblessure. Younes keert wel terug in de wedstrijdselectie. De Duitser kampte de afgelopen weken met fysiek leed, maar is weer fit genoeg om tegen Roda JC in actie te komen. Mitchell Dijks ontbreekt vanwege een blessure. Max Wöber en Damil Dankerlui zijn de overige opties op de linksbackpositie.

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 13:48
Wat erg, wat verschrikkelijk voor Sinkgraven. Namens heel Rotterdam van Harte Beterschap toegewenst Daley Sinkgraven.
Vind ik leuk
frhoi +441
vrijdag 24 november 2017 om 13:50
namens heel Rotterdam? plaats je dit voor de likes of wat?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:51
Tering wat een vraag..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12257
vrijdag 24 november 2017 om 13:52
Vragen naar de bekende weg...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:12
voetbal is passie heeft nou eenmaal een eenzaam bestaan.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6996
vrijdag 24 november 2017 om 15:12
Wel leukere reacties dan 50 % van de zure VP users.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:26
50% van de zure reacties komen van stratum.
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
zondag 26 november 2017 om 23:01
En de andere 50% van tjoep cola aka vamos ala bien.
Vind ik leuk
zondag 26 november 2017 om 23:03
zal me niets verbazen als bien stratum is.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:12
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:43]
Vind ik leuk
Alain2708 +3157
vrijdag 24 november 2017 om 18:20
Serieus?
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 13:52
Als jij nou eens gewoon lekker alleen voor je zelf ging praten.

Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:03
Jij gunt het hem natuurlijk wel?
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 14:40
Hem die blessure gunnen? Nee hoor. Of ik er slapeloze nachten van ga hebben? Ook niet.
Ik ben geen fan van mensen die ongevraagd namens anderen denken te kunnen spreken.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:10
Ik vond het ook een beetje zweverig gepraat van hem, misschien is het een linkse hippie??
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 15:14
Nou...... meer een kwestie van poging tot trollaccount, heb ik het idee.
Niet het eerste commentaar waar ik zo mijn vraagtekens bij heb. laat ik het zo zeggen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:52
Namens de rest van Nederland dank je wel voor het medeleven.....
Vind ik leuk
CPP +252
vrijdag 24 november 2017 om 14:07
Laat mij lekker zelf bepalen of ik hem wel of niet beterschap wenst. Wie denk je wel dat je ben om namens heel Rotterdam te mogen spreken?

Beterschap Sinkgraven.
Vind ik leuk
rinirat +973
vrijdag 24 november 2017 om 14:08
Ik waardeer je reactie wel.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:41
Er is niemand dood hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:49
Serieus man.. Wat een 'verschrikkelijk' nieuws hahaha. Het is kut voor dat joch ja, maar verschrikkelijk.. Denk dat er nog wel ergere dingen in de wereld gebeuren wat 'verschrikkelijk' verdiend.

Maar ja, je moet het toch even aandikken he wil je lekker veel likes ontvangen.

Ps. 'Heel Rotterdam' vind het helemaal niet erg, verzwakking van de concurrentie is juist top. Alleen aandachtvragers maken er zo'n lulverhaal van.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:53]
Vind ik leuk
Jozef +22984
zaterdag 25 november 2017 om 16:48
Logische en terechte reactie, maar concurrentie?

Ben je ineens voor PSV?

Geintje...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:07
Nondeju ik heb een serieuze tegenstander als het gaat om de cynisme cup.........
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:24
Je staat nog een straatlengte voor, maar die van VIP mag er zijn
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 16:30]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:30
Gezien de serieuze reacties die hij erop krijgt is ie wel de winnaar van de week.....

Ik moet wel bij de les blijven zo blijkt maar weer....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:35
Een beetje competitie is niet verkeerd, maar je hebt een punt....scherp blijven
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:48
Wattenstaafje, ouwe stratumbillelikker jij altijd
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:54
Wat is er jochie, wil je ook een beetje aandacht? Die heb je dan nu gehad. Geniet van je avond.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 03:27
Dankje opa wattenstaaf. Wat er is? Ja er is een man hier, stratumseind/slashVPveteraan. En jij bent de kopere tweede door het nonstop vlak na hem met hem eens te zijn verder niks. Bedankt voor je aandacht.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:21
Het is ook niet snel goed he maat? Zeg je een keer wat positiefs, krijg je nog commentaar!
Vind ik leuk
Alain2708 +3157
vrijdag 24 november 2017 om 18:20
Top ouwe, bedankt zeg ik als Ajacied!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:56
@feijenoord 2017/2018
Je bent en blijft een zielig figuur met deze nietszeggende reacties.
Ga lekker op een andere site mensen vervelen/ergeren prutser
Vind ik leuk
Pds010 +383
vrijdag 24 november 2017 om 21:21
Praat a.u.b. voor jezelf @feyenoord seizoen 2017-2018
Vind ik leuk
Dtc0314 +187
vrijdag 24 november 2017 om 13:51
Jij mag namens heel rotterdam spreken haha.. zal je wel een belangrijk persoon zijn
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:52
Tja krijgt continu vlieglessen... heb het al gezegd verdediging wordt einde carrière voor die kleine.
Vind ik leuk
henkvlis +1282
vrijdag 24 november 2017 om 13:52
ja zonde voor die jongen natuurlijk.

Hopen dat Ajax maar heel wat punten mag verspelen.

Is deze reactie beter dan die uit Rotterdam???
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:56
Ja of we hopen met zijn allen dat Psv gewoon snel de deksel op zijn neus krijgt en even die 8 puntjes gaat verspelen zodat iedereen weer kan genieten van een spannender competitie. Wel heel lullig voor Daley, maar wel weer blij dat Wober minuten mag gaan maken, die jongen was erg goed bezig laatste weken.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:20
Ben idd meer fan van Wöber dan van Sinkgraven, wel sneu natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:10
vele malen beter zelfs
Vind ik leuk
Ruud40 +7159
vrijdag 24 november 2017 om 13:53
Keizer blijft buitengewoon onhandig in interviews, heeft hij eigenlijk wel media training gehad?

"Het gaf ons heel veel mogelijkheden, waar er nu waarschijnlijk weer een verdediger staat. Dat is wat vaster. Bij Ajax moet je dominant spelen, dus heb je jongens nodig die kunnen overlappen, die diep kunnen gaan. De achterlijn halen is een must."

Kennelijk de enige in de selectie die dat kan? Bizar toch. Als je als club dit soort verdedigers wil hoe kan het dan dat je er kennelijk maar 1 in je selectie hebt die dat kan en die is dan ooit ook nog eens voor veel geld als middenvelder gekocht.

Dan zit er toch echt iets helemaal fout in je aankoopbeleid en bij de opleiding van de vleugelbacks.
Vind ik leuk
2cents +36357
vrijdag 24 november 2017 om 14:00
Mitchel Bakker laat precies dat allemaal zien, maar is 17. Savastano deed hetzelfde op remuneratie minder niveau maar kwakkelt al met zn lichaam sinds de o19. Ze worden dus wel opgeleid, maar garanties dat het doorbreekt heb je niet 100%. Je kunt ook niet elke verdediger al met 17 in de basis zetten.

Waar het vooral misgaat is bij de scouting van de linksback voor het eerste elftal. Vrijwel de hele wereld is ernaar op zoek, dus dat dat lastig is blijkt daar wel uit. Is alleen geen ultiem excuus.

Wel zie ik eindelijk iets dat beter is aan Haps tov Sinkgraven, namelijk zn fysieke gesteldheid.
Vind ik leuk
Ruud40 +7159
vrijdag 24 november 2017 om 14:12
Het probleem zit volgens mij niet alleen op de LB positie, ook RB is min of meer een noodoplossing vanwege hetzelfde probleem.
Dus heeft het er veel van weg dat er in de opleiding wat misgaat, want een type Dijks heeft die opleiding wel tot en met het 1e voltooid en hoe is dat dan mogelijk?

Maar dat is inderdaad maar de helft, ook de scouting zou toch iets bruikbaars moeten kunnen opleveren zeker omdat er echt al jaren geen fatsoenlijke LB rondloopt.

Een club als Ajax moet toch wel een aanvallende LB + RB kunnen opleiden of kopen die op het ver weggezakte ere divisie niveau meekan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:15]
Vind ik leuk
2cents +36357
vrijdag 24 november 2017 om 14:26
Van der Wiel, Van Rhijn, Tete, Zeefuik, Bakboord.

Een hele rij backs die volgens dat principe zijn opgeleid en Ajax 1 haalden (gaan halen) en zelfs ook tot Oranje reikten. Dat de één dan uit de basis wordt gespeeld door de volgende geeft bijna aan dat het op rechts te snel gaat. Als je 1 tot 2 spelers per seizoen uit de jeugd aan het elftal toevoegt is het goed. Dat betekent oer positie iets van eens in de 5 jaar. Op rechts lag dat veel hoger.


Op rechts is het dus echt niet zo’n issue als op links. Zeker qua opleiding. Bij Veltman ontbreekt er wel wat aan, maar van de kritiek die hij krijgt is 90% inmiddels onterecht.

Daarmee blijft het echter een gemankeerde back.
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:59
Denk je dat er toekomst zit in de opkomende back?
Veel clubs hebben 2 controleurs op midveld, kan je niet beter de back laten waar hij bedoeld is en meer creatieve midvelders die aanvallende kracht hebben?
Vind ik leuk
2cents +36357
vrijdag 24 november 2017 om 17:06
Ik denk dat er nog steeds meer topploegen spelen met backs die opkomen dan andersom.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:02
Het is ook een zaak van aanbod. Op een gegeven moment had Ajax volgens mij wel 5 linksbacks en nauwelijks rechtsbacks. Nu lijkt het andersom te zijn. Dilrosun is ook geen echte linksback.
Vind ik leuk
2cents +36357
vrijdag 24 november 2017 om 18:09
Dilrosun is een aanvaller. ;)

Dankerlui is inderdaad een middenvelder die de rol van manusje van alles vervult.
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
zondag 26 november 2017 om 23:08
Een beetje zoals Emanuelson en Riedewald, waren ook geen linksback voor ze op die positie werden gezet. Meen zelfs nog Nigel de Jong me te herinneren op LB int begin maar weet dat niet zeker meer.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:41
Hoe vaak heeft Sinkgraven dan die achterlijn gehaald? En in dat licht, hoe vaak haalt Veltman dan die achterlijn? Geen van beide doet dit, ooit!

Viergever echter doet dat wel zo nu en dan en die maakt ook geregeld goals als linksback. Tete idem dito op rechts vorig jaar.

Kortom, slappe uitleg van een situatie die nergens op slaat, want die zogenaamd beter voetballende spelers die steeds back staan doen helemaal niet wat ze toegedicht wordt en hun concurrenten doen dat juist wel.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:09
De grootste fout zit hem in de trainer.
Vind ik leuk
Leedz +3694
vrijdag 24 november 2017 om 13:54
Keizer had hem gewoon niet 2 wedstrijden moeten laten spelen na zo een langdurige periode blessure gehad te hebben...
Vind ik leuk
Youri99 +6065
vrijdag 24 november 2017 om 13:58
Eigenlijk moet je nooit een speler opstellen als die in die wedstrijd geblesseerd gaat raken, maar goed... dat weet je helaas niet.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:54
Ajax heeft nog meer personele problemen:
"Younes keert wel terug in de wedstrijdselectie"
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 14:03
Haha ja dat is inderdaad een juichmomentje. Met Neres, Kluivert, Cerny en Johnson heb je toch veel beter buitenspelers. Ze hadden Younes moeten verkopen na die ene goede wedstrijd tegen RB Leipzig aan een Duitse club voor een leuk bedrag.
Vind ik leuk
Hansdeg +470
vrijdag 24 november 2017 om 13:55
Praat in het vervolg alleen namens jezelf -:(
Vind ik leuk
dhrwobo +9744
vrijdag 24 november 2017 om 13:55
Zonde voor die jongen, goeie mentaliteit, getalenteerd. Veel beterschap ook vanuit Eindhoven!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:55
Dijks kwam maandag nog bij Jong in actie, zal me niet verbazen als hij er vanavond weer speelt. Hoezo 'geblesseerd'? Zelfde verhaal met Orejuela. Lekker makkelijk zo, en toch geen journalist die er door heen kijkt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:55
Triest. Sterkte Dailey.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:56
Wat sneu voor die jongen
Vind ik leuk
Jur74 +2115
vrijdag 24 november 2017 om 13:56
Mazzel dat ze dijks nog hebben ;)
Vind ik leuk
Youri99 +6065
vrijdag 24 november 2017 om 13:59
Je bedoeld mazzel dat Dijks geblesseerd is, wel even de tekst lezen he pepernoot.
Vind ik leuk
Jur74 +2115
vrijdag 24 november 2017 om 14:29
Sorry, overheen gelezen en doe ff normaal met je pepernoot. Dat zeg je maar tegen je vader als je je zakgeld niet krijgt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:59
Ze hebben Dijks toch nog?
Vind ik leuk
Youri99 +6065
vrijdag 24 november 2017 om 14:00
Hetzelfde geld voor jou, neem eens de moeite om de hele tekst te lezen voordat je reageert. Scheelt je weer een domme reactie.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:03
Oei, excuses!
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
zondag 26 november 2017 om 23:09
Hakuna matata broeder
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 13:59
Hij begint wel een tweede man van glas te worden en dat op die leeftijd al. Ajax heeft twee nieuwe backs nodig, zo snel mogelijk. Ze voldoen allemaal niet, ook Veltman is een aanfluiting als back.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 13:59
Alsie gescheurd is zou ik toch nog maar even de schoolbanken ingaan voor een andere baan.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:00
Ai, die heeft wel veel pech... Terwijl hij juist zo goed bezig was.

Beterschap Daley!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:01
Zo snel mogelijk 4 tot 5 nieuwe spelers kopen. Het is echt allemaal rommel wat er nu rondloopt. Teveel van het mankenelis niveau en weinig tot geen goede vervangers. Overmars mag zich hier diep voor schamen wat hij voor Keizer achterlaat.
Vind ik leuk
JCJWZ +9891
zondag 26 november 2017 om 23:10
Achterlaat? Gaat ie dood ofzo?
Vind ik leuk
reggie +939
vrijdag 24 november 2017 om 14:06
Gelukkig Younes kan weer spelen.........
Vind ik leuk
Het Brein +2222
vrijdag 24 november 2017 om 14:07
Daley is ook een kostenpost zeg...
Vind ik leuk
rinirat +973
vrijdag 24 november 2017 om 14:08
Triest voor die jongen.
Vind ik leuk
FSCeara +2804
vrijdag 24 november 2017 om 14:10
Door dit soort blessures kan het wel zijn dat keizer een keer wat laat staan.is te hopen voor deze jongen dat het niet te lang gaat duren
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:15
De achterlijn halen??? Waarom dan een linkspoot op rechts??? En een rechtspoot of links???
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 14:18]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:40
Zodat die naar binnengaat en ruimte maakt voor de back die de achterlijn moet halen
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:05
Ja Veltman bv haalt veel de achterlijn.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 07:32
Daarom zegt ie dus dat het vervelend is dat de enige die dat doet nu weer geblesseerd is! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:37
Sinkgraven zijn tijd bij Ajax is een alles behalve gelukkige tijd. Sowieso al omdat hij geforceerd op een plek speelt waar hij niet hoort te spelen, maar nu inmiddels ook door een waslijst aan blessures. Volgens mij moeten ze die jongen gewoon verkopen aan een subtopper in de eredivisie zodra hij weer fit is, zodat hij zijn carriere gewoon weer op de rit kan krijgen en Ajax gewoon een fatsoenlijke back kan kopen.
Vind ik leuk
Bhj +82
vrijdag 24 november 2017 om 14:41
Ongelofelijk. Is een gemis hoor, die Viergever is helemaal niks, op links niet en in het midden trouwens ook niet.

Ik zie liever Wöber in het centrum en Sinkgraven links, maar goed het is niet anders.

Lullig voor Daley
Vind ik leuk
ajax1973 +1470
vrijdag 24 november 2017 om 15:02
jammer voor hem maar ook niet zo een gemis ook geen goede back
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:07
De achterlijn halen is een must? Vreemde tekst voor iemand die een paar weken geleden niet geloofde in voorzetten.
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:37
Kan verkeren blijkbaar.
In het internationale voetbal zegt men de voorzet is zinloos.
Daarom staat elke vleugel op verkeerde voet.
Maar ik dacht al, met Huntelaar is een voorzet toch niet verkeerd?

Keizer moet ophouden die trainerstaal in de media te slingeren, hij spreekt zich tegen en de meesten draaien het toch om zodat ze hem kunnen fileren.
Bronkhorst heeft nooit iets te vertellen en Keizer teveel. Huur dan Freek de Jonge, die heeft vast nog wel een mooi verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:41
Ja, Keizer verzint elke week wel iets doms om vervolgens te zeggen dat het een goed idee of geslaagd experiment was.
Voorzetten van buitenspelers. Die van backs zijn vrij populair. Niet zo populair als die van Becks.

En ja, Huntelaar kan daar denk ik best wat mee.

Ik vind het vooral ook zo sneu dat ik zijn trainerstaal begrijp. Het is trainerstaal op heel laag niveau.

Nou doe ik het een tijdje, en je hoeft Keizers woorden helemaal niet te verdraaien. Hij zegt zelf gewoon al ontzettend domme dingen.
Freek de Jonge lijkt mij een prima vervanger.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:09
Heel vervelend voor Daley. Ook heel vervelend dat er meerdere spelers kampen met kwaaltjes, maar wat mij in dit artikel het meeste verontrust is, dat Younes er weer bij is. Dit gaat slecht uitpakken. Die staat weer op links, wedstrijd weer bagger. Hopelijk dan snel einde oefening voor keizer. Wat een klotebericht zeg, dat Younes er weer is.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:34
Hoe kan dijks nou geblesseerd zijn??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:36]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:52
Was 40 uur in de week aan het oefenen om 1 goede voorzet af te leveren..... niet gelukt en geblesseerd geraakt
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:00
ik "oefen " ook regelmatig (niet op voorzetten) en ik raak nooit geblesseerd....
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:32
Ben je niet meer de afmaker Stratum?
Ik dacht ze kunnen Stratum alles voorzetten.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:34
Ik maak "het klusje" altijd af maar raak er gelukkig nooit geblesseerd bij...
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:42
Maar uitdelen kan je ook wel toch?
Eigenlijk ben je allround... de Jupiler-stier is voor jou!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:43
het leven is een kwestie van geven en nemen .....
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 17:05
Winnaar van de Cynisme-Trofee. Ook nog filosoof... het kost je zo weinig moeite.
Wanneer komt de nieuwe bundel?

Stratums-tegelwijsheden, zou VP schatrijk kunnen maken maar ze zien het niet.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:08
in het land der blinden is stratum koning ...
tegen een kleine vergoeding zou ik deze site een upgrade kunnen geven dat zijn weerga niet kent......
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 17:55
Jouw input zou het internet platleggen, iedereen zou hierheen surfen. Dus door je bescheiden opstelling zorg je ook nog voor ontstoppen van het internet. Gelukkig ziet VP niet wat ze in huis hebben want dit zou alles lam leggen.
Dat je nog een vergoeding behoeft valt me iets tegen... ik neem aan voor een goed doel?!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:57
alles voor den brouwer dus in mijn ogen het beste doel wat er is
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 18:09
Laat niemand het wagen dat doel te verdedigen.
Of is je bier ook Zoet?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:51
Speelde best lekker afgelopen week.... dat is een korte rentree, op naar 2 voorstoppers op de back positie : (
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:31
Back spelen moet je fysiek ook aankunnen?
Ik vind dit zonde van zo'n mooie midvelder op de back.
Vind ik leuk
Sniper1 +953
vrijdag 24 november 2017 om 15:52
De ene man van glas heeft zijn afscheid nog niet aangekondigd, of de nieuwe man van glas is al gearriveerd...

Sterkte Daley!!!
Vind ik leuk
Mallerd +1122
vrijdag 24 november 2017 om 16:00
Opzouten met deze slappeling zo snel mogelijk verkopen!
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:30
En waar kunnen we jou dumpen?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:13
Lullo!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:16
triest figuur ben je!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:01
Misschien die jongen eens een keer uitspelen op zijn eigen positie, zou wat schelen. Heeft het fysiek niet van een verdediger
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:14
Het is niet mijn speler maar wat is dit triest. Hoop dat het iets mee valt.
Vind ik leuk
Cookee +4768
vrijdag 24 november 2017 om 16:29
Drama voor die jongen, mijn medeleven is bij vader Harry.

Ik raad hem aan naar een andere club te gaan, als back wordt er teveel van je gevraagd, kijk naar Karsdorp die slijt ook als back 5x meer dan toen hij midvelder was. Sinkgraven is een veel te mooie voetballer om bij AJax voor lul op de back te staan.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:03
Ik vraag me af of hij beter geen cm kan worden. Het vele lopen ligt hem kennelijk niet. Geldt ook voor Karsdorp, ook zo'n verhaal.
Vind ik leuk
Alain2708 +3157
vrijdag 24 november 2017 om 18:29
Echt klote voor hem, wens hem een voorspoedig herstel en denk dat Ajax echt op zoek moet naar een linksback..
Vind ik leuk
RebelVox +3559
vrijdag 24 november 2017 om 19:09
Simkgraven is voor topsport ongeschikt.
Strik eromheen en direct verkopen.
Zal niet met de druk van Ajax om kunnen gaan en raakt daardoor geblesseerd.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:46
Of je nu voor Ajax,Psv, of Feyenoord bent, wees eens sportief naar elkaar toe!
Waarom zou je zo iemand een ernstige blessure gunnen? Snap dat allemaal niet zo, maar dat ligt aan mij natuurlijk. Hij is prof en heeft voor Ajax gekozen destijds, is dat zo erg? Kijk, een beetje jennen is hartstikke leuk maar niet om jongens ernstige ziekte's of blessures toe te wensen.

Daely van harte beterschap!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:59
Sterkte Daley..nu maar hopen dat Tete of anderen wel gezond blijven...anders loopt ajax straks 10 punten achter op de mannen van Cocu.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:12
toch goed te horen dat onze vriend Younes weer in de selectie zit!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Klap voor Ajax door derde blessure: 'Binnenband verrekt of gescheurd'