Van Bronckhorst belooft basisplaats tot winterstop: Zo sta ik er wel in

    Van Bronckhorst belooft basisplaats tot winterstop: "Zo sta ik er wel in"

    vrijdag 24 november 2017 om 14:14

    Brad Jones blijft de nummer één van Feyenoord. Dat stelt Giovanni van Bronckhorst, die vindt dat de doelman goed omgaat met de kritiek op zijn persoon.

    "Hij is een prof en is ermee bezig om zichzelf te verbeteren, in samenspraak met keeperstrainer en verdedigers voor hem", aldus Van Bronckhorst volgens RTV Rijnmond. Bij een aantal tegengoals hebben we ook defensief fouten gemaakt, qua discipline en posities op het veld."

    De Feyenoord-trainer doet Jones de toezegging dat hij in elk geval tot de winterstop de eerste keus blijft in De Kuip. "Zo sta ik er op dit moment wel in", aldus Gio. In de winterstop wordt de balans opgemaakt en lijkt Kenneth Vermeer aanspraak te maken op een basisplaats.

    In het uitduel met FC Groningen (zaterdag) kan Van Bronckhorst beschikken over een nagenoeg fitte spelersgroep. Alleen Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin ontbreken nog. "Sinds lange tijd stonden er weer eens twintig spelers op het trainingsveld."

    Poll

    Terecht dat Jones de nummer één blijft?

    (529 stemmen)

    Plaats een reactie

    henkvlis +3098
    vrijdag 24 november 2017 om 14:20
    Ik denk dat Vermeer een completere keeper is dan Jones. Jammere is dat Vermeer geblesseerd raakte en dat Jones het toen erg goed deed.

    Ik vind wel dat Vermeer nu weer de betere is ten opzichte van Jones en 'gewoon' in de basis zou moeten.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1146
    vrijdag 24 november 2017 om 14:25
    Weer een op zijn zachtst gezegd twijfelachtige beslissing. Tuurlijk verdient Van Bronckhorst krediet na afgelopen seizoen, maar als Feyenoord zijnde zou ik achter de schermen de trainersmarkt verkennen met het oog op komend seizoen. In ieder seizoen waar niet alles goed valt (tuurlijk was vorig seizoen ook zijn verdienste) is hij tot nog toe eigenlijk door de mand gevallen...
    Vind ik leuk
    rinirat +1591
    vrijdag 24 november 2017 om 14:40
    Ik denk dat Gio het einde niet gaat halen,hij is toch zelf een erg goede voetballer geweest.
    Ik snap veel van zijn beslissingen niet,zowel aanvallend als verdedigend.
    Maar die keeper....dat is wel een beetje een drama,die had er 7 wedstrijden geleden al uit gemoeten.Hoewel Vermeer nog even geblesseerd was.,Jones pakt geen enkel punt voor je en dat hoort een goede keeper wel te doen. Zo is het helaas,en dan geld er geen excuus voor de wisselingen voor je. Hij is de keeper.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8033
    vrijdag 24 november 2017 om 14:33
    Sorry maar met dit soort uitspraken laat gio zien nog veel te moeten leren.kan niet zo zijn dat als je mee wil doen voor de prijzen en je wekelijks blundert je gewoon in de basis staat.
    Vind ik leuk
    FRFAN +52
    vrijdag 24 november 2017 om 14:34
    Mooi dan,maakt wekelijks wel een fout en mag gewoon blijven staan. Als bv een Toornstra niet presteert word hij gelijk gewisseld maar Jones mag blijven staan,wat een onkunde zeg.
    Vind ik leuk
    rinirat +1591
    vrijdag 24 november 2017 om 14:41
    Ben het met je eens,trouwens Toornstra doet het ook alleen goed in een draaiend elftal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 14:38
    Als ze gewoon de kansen eens gaan benutten, maakt t geen reet uit wie er in de goal staat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +20229
    vrijdag 24 november 2017 om 14:39
    Beetje vreemd is het wel. Maar misschien vindt Gio Jones op dit moment toch beter? Een keeperswissel in het seizoen is wat je doet als je niet tevreden bent over je keeper. Als je duidelijk de oorzaak kan wijten aan verdedigers dan is zo’n keuze te rechtvaardigen. Maar anderzijds ziet toch iedereen de keepersfouten die Jones zelf maakt? Ik ben altijd een groot voorstander en fan geweest van Vermeer, maar dat heeft meer te maken met uitstraling en persoonlijkheid en daarin ken ik Jones niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4891
    vrijdag 24 november 2017 om 14:56
    Nou ik hoop dat Jones dat vertrouwen eens gaat terugbetalen. Eerlijk gezegd had ik hem al gewisseld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:12
    Brad Jones heeft een groot aandeel gehad in ons kampioenschap. Momenteel loopt het even niet. En dat is natuurlijk niet alleen aan Jones te wijten! Ik steun Van Bronckhorst met deze beslissing. Vermeer heeft mij ook nog nooit echt doen overtuigen.
    Vind ik leuk
    henk59 +140
    vrijdag 24 november 2017 om 15:15
    .......................................................................
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:21
    20 spelers op t trainingsveld t is feest. Afgelopen maandag moest t 2e van Feyenoord, zelfs een competitie wedstrijd laten lopen. Een tekort aan spelers.
    Lekker professioneel ook wel weer. Er waren ook spelers voor de diverse nationale elftallen opgeroepen. En die uefa Youthleaque wedstrijd erbij natuurlijk. Maar toch ... FC Balop'tdak nivo.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 15:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 15:42
    Advies aan Vermeer. Coaching is goed, maar laat je sjacherijnige teringhumeurige kop nou eens thuis. Hij keept met (ajax)frustratie. Schreeuwend boos. Jones heeft een heerlijke uitstraling, maar coached teweinig.
    Vind ik leuk
    HansVites +4497
    vrijdag 24 november 2017 om 16:57
    Die Jones heeft 1 seizoen goed gekeept in zijn carrière en dat was vorig seizoen, en verder was het niets.
    Vind ik leuk
    zomer +939
    vrijdag 24 november 2017 om 16:59
    Dan hoop ik dat Gio er voor de winterstop nog uit vliegt.
    Man man man, hoe kun je dat nu beloven als je eerste keus op dit moment minder in vorm steekt en je een hele goede en popelende keeper achter de hand hebt. Als Jones nu onomstreden was met zijn reddingen etc. nee dat is hij niet, hij schuttert keer op keer. Maar goed een troost hij is niet de enige, de verdediging is op dit moment ook niet heel betrouwbaar.
    Ik vind het wel een waardeloze belofte, hij geeft nu wel een heerlijk signaal af aan Vermeer.
    Als ik Vermeer was, wou ik na de winterstop gewoon weg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:48
    Slechte trainer ook zo een schijter
    Vind ik leuk
    Kramertje +825