Kluivert verdedigt concurrent: De mensen van afstand hebben makkelijk praten

Kluivert verdedigt concurrent: "De mensen van afstand hebben makkelijk praten"

vrijdag 24 november 2017 om 16:20

Nu Amin Younes weer terug is in de Ajax-selectie, is het nog maar de vraag of Justin Kluivert ook tegen Roda JC in de basis mag beginnen. Kluivert heeft een goed gevoel overgehouden aan de laatste weken waarin hij mocht spelen.

"Ik voel me steeds fitter, ik zat niet helemaal lekker in mijn vel, maar dat gaat nu steeds beter", zegt Kluivert in gesprek met NH. De aanvaller hoopt dat hij in de basis mag blijven staan. "Ik hoop dat ik zondag mag spelen, maar er zijn ook anderen die natuurlijk op linksbuiten kunnen spelen", doelt hij op Younes.

De kritiek aan het adres van Younes vindt Kluivert onterecht. "De mensen van afstand hebben makkelijk praten want die zijn er niet elke dag bij. Younes traint altijd hard en leeft er echt voor", vindt de concurrent van de Duitser.

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 16:21
Kluivertje met zijn wekelijkse analyse over zijn ploeggenoten.
Mooi dat dit een vast item geworden is.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:26
liever hem dan dat ik elke dag dat gezever van jou over ajax moet lezen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:28
dan moet je inderdaad een liefhebber zijn van zelfkastijding dus rest er maar 1 vraag : waarom doe je het dan?
Vind ik leuk
Guusman +2027
vrijdag 24 november 2017 om 16:51
Haha die Straat.
Van jouw rechtvoorzijnraaphumor kan ìk dan weer genieten.
En in onberispelijk Nederlands ook nog, heeerlijk :)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:37
het levert altijd duimpjes op als iemand negatief over jou praat.

zegt genoeg lijkt mij zo.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:39
ach je wilt een duimpje .... wat lief
vooruit geef ik je er ook 1
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:49
idem dito lijkt mij zo?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:51
goed man , je verwerft jezelf een steeds hogere aaibaarheidsfactor
Zo zie je maar wat het teweeg kan brengen om eens van account te veranderen....
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:47
Kun je niet iets gaan doen met die vlugheid?
Probeer het eens buiten :p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:49
vlugheid?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:50
ja, qua reacties. Spitsvondigheid. Dat is het woord dat ik zocht.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:58
ah op die fiets maar dan vraag 2 : waarom moet ik naar buiten? Het kwik komt nog maar tot 20
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 19:09]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:06
Antwoord: Het hoeft niet vandaag.
En dan is het buiten jouw huis warmer dan buiten het mijne, mijn kwik weet niet eens meer hoe 20 eruitziet
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:26
Mooi toch? Heb jij ook weer wat te lezen over je favoriete club ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:29
daarom zeg ik ook "mooi"
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:30
Top dan zijn we beide blij
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:31
ik ben altijd blij, het leven is veel te snel voorbij om te chagerijnen toch?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:32
Zeker! Lekker genieten zolang het kan!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:22
Kluivert is zeer matig op dit moment. Benieuwd of hij dit niveau aan kan.
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
vrijdag 24 november 2017 om 17:44
Is nog jong he...
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 16:25
Zou Kluivert nou zelf niet snappen dat het niet bepaald belangrijk is wat er door de weeks gebeurt? In het weekend tijdens de wedstrijden moet het gebeuren en juist dan geeft Younes niet thuis...
Vind ik leuk
Guusman +2027
vrijdag 24 november 2017 om 17:11
Ik gok op valse bescheidenheid of gewoon niet zo slim.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:49
Ik vind het wel tof dat Kluivert als jong ventje snapt dat het de bedoeling is dat je ook de rest van de week hard werkt :p
Younes werkt trouwens volgens mij vrij hard. Hij schiet slecht en mijn voorzetten komen vaker aan, maar hij werkt hard :p
Vind ik leuk
mcmodd +12087
vrijdag 24 november 2017 om 16:28
Kan Kluivertje niet een poosje een beetje beter spelen en pas dan eens een goed woordje doen voor een collega? Zoveel beter dan Younes deed hij het niet, hooguit was hij iets minder voorspelbaar. Wat is dat toch met die jongens die denken dat ze geen goede clubman zijn als ze zichzelf niet ‘voor de vorm’ denken te moeten wegcijferen? Hou dan liever je mond.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:30
Younes is geen slechte speler, hij ontbeert gewoon rendement wat vrij apart is voor iemand die wel veel gevaar sticht.

Zijn probleem is denk ik dat hij 2/3 jaar geen enkele concurrent heeft gehad en altijd alles speelde, hoe slecht hij ook was, dat is gewoon een slechte zaak.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:36
"iemand die wel veel gevaar sticht."?

Rijd hij in amsterdam links dan?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:15
Hij sticht absoluut wel gevaar, maar het laatste stuk ontbreekt gewoon te vaak, namelijk de goede assist of een goede afwerking.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:32
wij zijn het wel vaker eens maar in deze niet vrees ik. Younes sticht nog geen gevaar als je hem een pretsigaret aan bied op het shell terrein
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:43
We zijn het wel vaker eens?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:44
je ander account en ik dan?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:53
Welk andere account? Beetje vaag verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:59
sorry jij bent er ook zo 1 die hier al hele lange tijd "mee leest" en nu maar eens besloten heeft om een account aan te maken.
Mijn fout
Vind ik leuk
MojoRisin +1628
vrijdag 24 november 2017 om 16:37
Leuk dat hij er hard voor traint en er echt voor leeft, zal wel, maar zie ik op het veld niet terug.. Betekent dus dat hij niet genoeg kwaliteit heeft..
En wij kunnen dat van een afstandje prima zien hoor Justin..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:02]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:42
Eens, Younes zit niet voor niks bij het Duitse nationale elftal.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 18:09
Leuk spelertje die Younes. Hij scoort ook zo vaak. Oh nee dat maakt volgens jou niets uit want volgens jouw visie moet een buitenspeler assists geven en is scoren niet zo belangrijk. Mooi man!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 18:16
Nu komt het mooie, die assists geeft hij ook niet ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:17
Keizer was van de week weer dom aan het lullen over Frenkie op linksbuiten dus ik vrees voor het volgende experiment
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:52
Kluivert zegt dit omdat hij niet anders kan/mag denk ik

Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat Younes al een hele tijd compleet uit vorm is

Zelfs zijn standaard acties trapt niemand meer in
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:36
Is hij ooit in vorm geweest?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:32
Kluivert kan niet voetballen joh...vergelijk hem eens met spelers als Sam Lammers en Michiel Kramer. Zij zijn veel gevaarlijker in de box.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 07:41
PSV doet het goed dankzij Cocu .
Ajax doet het slecht dankzij Keizer .
Feyenoord doet het slecht dankzij Gio .
Fc Utrecht uitstekend goede trainer daar .
Vitesse uitstekend daar dankzij de trainer .
Let maar op Fc Utrecht houd het heel lang vol, kampioen ??? Misschien ??? Wie weet
Ajax wordt het niet in ieder geval, de trainer die ze daar hebben is niet tactisch geschoold .
Hij moet meer kijken naar cocu, en die trainer van Fc Utrecht hoe zij dat doen .
Keizer wisselt nooit daaaaarvooraan .
Cocu belooft nooit een "vaste plaats " aan de spelers. Een verdediger kan een spits zijn en andersom .... ga voor het TEAM is zijn MOTTO, is zijn gelijk, en gelijk heeft hij. Keizer van Ajax doet het heel slecht, aan alles zie je dat "de spelers" daar de baas zijn, ze werken niet voor elkaar,younes mag ook op het middenveld hoor, geen probleem of rechtsbuiten . Vanuit scoort - ie nie , waarom dan deze keer niet vanuit rechts, voorzetjes ook voor dolberg Huntelaar enz..... maar ja " TRAINER KEIZER TACTISCH een 0
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:34
Goh hij traint hard en leeft ervoor, en dan zo slecht zijn........jammer na deze uitspraken zie ik het ook niet snel beter worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kluivert verdedigt concurrent: "De mensen van afstand hebben makkelijk praten"