Kluivert verdedigt concurrent: De mensen van afstand hebben makkelijk praten

    Kluivert verdedigt concurrent: "De mensen van afstand hebben makkelijk praten"

    vrijdag 24 november 2017 om 16:20

    Nu Amin Younes weer terug is in de Ajax-selectie, is het nog maar de vraag of Justin Kluivert ook tegen Roda JC in de basis mag beginnen. Kluivert heeft een goed gevoel overgehouden aan de laatste weken waarin hij mocht spelen.

    "Ik voel me steeds fitter, ik zat niet helemaal lekker in mijn vel, maar dat gaat nu steeds beter", zegt Kluivert in gesprek met NH. De aanvaller hoopt dat hij in de basis mag blijven staan. "Ik hoop dat ik zondag mag spelen, maar er zijn ook anderen die natuurlijk op linksbuiten kunnen spelen", doelt hij op Younes.

    De kritiek aan het adres van Younes vindt Kluivert onterecht. "De mensen van afstand hebben makkelijk praten want die zijn er niet elke dag bij. Younes traint altijd hard en leeft er echt voor", vindt de concurrent van de Duitser.

    Plaats een reactie

    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 16:21
    Kluivertje met zijn wekelijkse analyse over zijn ploeggenoten.
    Mooi dat dit een vast item geworden is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:26
    liever hem dan dat ik elke dag dat gezever van jou over ajax moet lezen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 16:28
    dan moet je inderdaad een liefhebber zijn van zelfkastijding dus rest er maar 1 vraag : waarom doe je het dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:37
    het levert altijd duimpjes op als iemand negatief over jou praat.

    zegt genoeg lijkt mij zo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 17:39
    ach je wilt een duimpje .... wat lief
    vooruit geef ik je er ook 1
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:49
    idem dito lijkt mij zo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 17:51
    goed man , je verwerft jezelf een steeds hogere aaibaarheidsfactor
    Zo zie je maar wat het teweeg kan brengen om eens van account te veranderen....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    vrijdag 24 november 2017 om 18:47
    Kun je niet iets gaan doen met die vlugheid?
    Probeer het eens buiten :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 18:49
    vlugheid?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    vrijdag 24 november 2017 om 18:50
    ja, qua reacties. Spitsvondigheid. Dat is het woord dat ik zocht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 18:58
    ah op die fiets maar dan vraag 2 : waarom moet ik naar buiten? Het kwik komt nog maar tot 20
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 19:09]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    vrijdag 24 november 2017 om 19:06
    Antwoord: Het hoeft niet vandaag.
    En dan is het buiten jouw huis warmer dan buiten het mijne, mijn kwik weet niet eens meer hoe 20 eruitziet
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:26
    Mooi toch? Heb jij ook weer wat te lezen over je favoriete club ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 16:29
    daarom zeg ik ook "mooi"
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:30
    Top dan zijn we beide blij
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 16:31
    ik ben altijd blij, het leven is veel te snel voorbij om te chagerijnen toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:32
    Zeker! Lekker genieten zolang het kan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:22
    Kluivert is zeer matig op dit moment. Benieuwd of hij dit niveau aan kan.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1215
    vrijdag 24 november 2017 om 17:44
    Is nog jong he...
    Vind ik leuk
    mcmodd +23600
    vrijdag 24 november 2017 om 16:28
    Kan Kluivertje niet een poosje een beetje beter spelen en pas dan eens een goed woordje doen voor een collega? Zoveel beter dan Younes deed hij het niet, hooguit was hij iets minder voorspelbaar. Wat is dat toch met die jongens die denken dat ze geen goede clubman zijn als ze zichzelf niet ‘voor de vorm’ denken te moeten wegcijferen? Hou dan liever je mond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 16:30
    Younes is geen slechte speler, hij ontbeert gewoon rendement wat vrij apart is voor iemand die wel veel gevaar sticht.

    Zijn probleem is denk ik dat hij 2/3 jaar geen enkele concurrent heeft gehad en altijd alles speelde, hoe slecht hij ook was, dat is gewoon een slechte zaak.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 16:36
    "iemand die wel veel gevaar sticht."?

    Rijd hij in amsterdam links dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:15
    Hij sticht absoluut wel gevaar, maar het laatste stuk ontbreekt gewoon te vaak, namelijk de goede assist of een goede afwerking.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 17:32
    wij zijn het wel vaker eens maar in deze niet vrees ik. Younes sticht nog geen gevaar als je hem een pretsigaret aan bied op het shell terrein
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:43
    We zijn het wel vaker eens?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 17:44
    je ander account en ik dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:53
    Welk andere account? Beetje vaag verhaal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    vrijdag 24 november 2017 om 17:59
    sorry jij bent er ook zo 1 die hier al hele lange tijd "mee leest" en nu maar eens besloten heeft om een account aan te maken.
    Mijn fout
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    vrijdag 24 november 2017 om 16:37
    Leuk dat hij er hard voor traint en er echt voor leeft, zal wel, maar zie ik op het veld niet terug.. Betekent dus dat hij niet genoeg kwaliteit heeft..
    En wij kunnen dat van een afstandje prima zien hoor Justin..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 24 november 2017 om 17:52
    Kluivert zegt dit omdat hij niet anders kan/mag denk ik

    Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat Younes al een hele tijd compleet uit vorm is

    Zelfs zijn standaard acties trapt niemand meer in
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 25 november 2017 om 09:36
    Is hij ooit in vorm geweest?
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 19:32
    Kluivert kan niet voetballen joh...vergelijk hem eens met spelers als Sam Lammers en Michiel Kramer. Zij zijn veel gevaarlijker in de box.
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 25 november 2017 om 07:41
    PSV doet het goed dankzij Cocu .
    Ajax doet het slecht dankzij Keizer .
    Feyenoord doet het slecht dankzij Gio .
    Fc Utrecht uitstekend goede trainer daar .
    Vitesse uitstekend daar dankzij de trainer .
    Let maar op Fc Utrecht houd het heel lang vol, kampioen ??? Misschien ??? Wie weet
    Ajax wordt het niet in ieder geval, de trainer die ze daar hebben is niet tactisch geschoold .
    Hij moet meer kijken naar cocu, en die trainer van Fc Utrecht hoe zij dat doen .
    Keizer wisselt nooit daaaaarvooraan .
    Cocu belooft nooit een "vaste plaats " aan de spelers. Een verdediger kan een spits zijn en andersom .... ga voor het TEAM is zijn MOTTO, is zijn gelijk, en gelijk heeft hij. Keizer van Ajax doet het heel slecht, aan alles zie je dat "de spelers" daar de baas zijn, ze werken niet voor elkaar,younes mag ook op het middenveld hoor, geen probleem of rechtsbuiten . Vanuit scoort - ie nie , waarom dan deze keer niet vanuit rechts, voorzetjes ook voor dolberg Huntelaar enz..... maar ja " TRAINER KEIZER TACTISCH een 0
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 25 november 2017 om 09:34
    Goh hij traint hard en leeft ervoor, en dan zo slecht zijn........jammer na deze uitspraken zie ik het ook niet snel beter worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert verdedigt concurrent: "De mensen van afstand hebben makkelijk praten"