'Big Fella' mag in januari praten met andere clubs: 'Daar maak ik me zorgen over'

    'Big Fella' mag in januari praten met andere clubs: 'Daar maak ik me zorgen over'

    vrijdag 24 november 2017 om 18:55

    José Mourinho vreest voor een vertrek van Marouane Fellaini bij Manchester United. De middenvelder beschikt over een aflopend contract op Old Trafford en mag in januari dus met andere clubs om tafel.

    "Ja, daar maak ik me zorgen over, maar ik kan er niets aan doen. Dit is iets tussen de speler en de club, ik ben niet betrokken bij contracten", zegt Mourinho in gesprek met de BBC. De Portugese manager maakt er evenwel geen geheim van dat hij de 29-jarige Belg graag wil behouden. Fellaini kwam dit seizoen acht Premier League-duels in actie, waarin hij drie keer scoorde.

    Fellaini zou onder meer in beeld zijn bij Paris Saint-Germain, waar hij routinier Thiago Motta kan opvolgen. Eerder werd hij gelinkt aan een transfer naar Besiktas, maar United besloot een streep te zetten door een winters vertrek van de middenvelder.

    Poll

    Stelling: Manchester United heeft Fellaini dit seizoen nog hard nodig

    (973 stemmen)

    Plaats een reactie

    davidben +3589
    vrijdag 24 november 2017 om 18:59
    Come to Besiktas
    Vind ik leuk
    elijah +1444
    vrijdag 24 november 2017 om 19:01
    Uitgespeeld bij ManU. Tijd voor een andere type speler. Meer creativiteit!
    Vind ik leuk
    psv erwt +116
    vrijdag 24 november 2017 om 20:01
    weet niet wat hij zelf wil, maar heb het idee dat ie gewoon nog gaat bijtekenen voor 1 of 2 jaar, lakker op de bank naast mourinho als extra kracht, mocht het nodig zijn, maar miss staat ie dan liever bij besiktas in de basis of een andere europese middenmoter
    Vind ik leuk
    Spunk +18
    vrijdag 24 november 2017 om 20:01
    Voor de lengte niet meer nodig na de komst van Zlatan, Lukaku, Pogba en Matic
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 20:55
    Wat een lompe gevaarlijke speler toch altijd gek om hem te zien haha
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    zaterdag 25 november 2017 om 09:04
    Rare voetballer, wel een goede kopper.
    Vind ik leuk
    Arvin +906
    vrijdag 24 november 2017 om 22:12
    Behalve dat het voor mourinhos afbraakvoetbal een uitstekende speler is, vind ik het echt een middelmatige voetballer. Snap de interesse van psg dan ook helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Arvin +906
    vrijdag 24 november 2017 om 22:13
    Tis overigens wel pure kapitaalvernietiging als ie gratis de deur uitloopt. Dat zou ik als club altijd proberen tegen te gaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Big Fella' mag in januari praten met andere clubs: 'Daar maak ik me zorgen over'