LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ

LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ

vrijdag 24 november 2017 om 19:15

Gertjan Verbeek staat vrijdagavond voor zijn derde officiële wedstrijd in dienst van FC Twente. De trainer van de Tukkers neemt het op tegen zijn oude ploeg AZ, dat de derde plek bezet in de Eredivisie.

Verbeek verloor zijn eerste twee duels van PSV (4-3) en sc Heerenveen (0-4). Tegen AZ kan hij weer beschikken over Hidde Ter Avest, die met liesproblemen kampte. Ter Avest vervangt Jeroen van der Lely. Verbeek kiest tegen AZ voor een 5-3-2-opstelling. In de eerste twee duels incasseerde de ploeg maar liefst acht treffers. Voorin staat Fredrik Jensen in de basis, waardoor Luciano Slagveer op de bank zit.

Bij AZ keert Wout Weghorst terug. De spits was vorige week tegen Roda JC geschorst en werd vervangen door Fred Friday, die daardoor weer op de bank zit. Trainer John van den Brom wijzigt zijn opstelling voor de rest niet.

De opstellingen:

AZ: Bizot, Svensson, Hatzidiakos, Wuytens, Ouwejan, Mitdsjö, Til, Koopmeiners, Jahanbakhsh, Weghorst, Van Overeem

Twente: Brondeel, Ter Avest, Hooiveld, Bijen, Thesker, Cuevas, Lam, Assaidi, Liendl, Boere, Jensen

Poll

Wie gaat er winnen?

(103 stemmen)

Plaats een reactie

R2 +3210
vrijdag 24 november 2017 om 19:20
Hopelijk is de wedstrijd wel een beetje om aan te gluren. Ik zeg 3-1!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:26
Ik ben voor AZ, maar dit is typisch zo'n partijtje dat AZ op ongelukkige manier gaat verliezen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:27
kom op man niet iedereen kan zijn zoals ik maar een beetje vertrouwen in je ploegje mag wel
Vind ik leuk
Huomel +516
vrijdag 24 november 2017 om 19:44
hoe ben jij?

AZ heeft momenteel veel meer voetbal-kwaliteit dan FC Twente.. en dat zal AZ genadeloos afstraffen!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:45
Ik ben de verpersoonlijking van Brabants zelfvertrouwen
Vind ik leuk
Huomel +516
vrijdag 24 november 2017 om 19:59
aah op die toer.. benieuwd naar je carnaval-outfit dat is binnenkort toch weer, snap niet dat mensen in die kou carnaval vieren...

..zoiets 'moet men' in de zomer doen à la Brasiliera... daar krijgt elk man het spontaan warm van :) !

https://www.google.nl/search?q=Brasileira+carnaval&rlz=1C1RLNS_nlNL727NL727&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjy3Kac8tfXAhUD26QKHZ5fAAYQsAQIOg&biw=1280&bih=928
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:04
waarom denk je dat ik hier zit.....
Vind ik leuk
Huomel +516
vrijdag 24 november 2017 om 20:07
geen idee misschien wel vanwege stratumseind.. of zit je op een andere straateinde?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:10
ik zit inderdaad aan het eind van een ander straatje ( al meer dan 10 jaar trouwens)
kon niet meer tegen de kou.......................................
Vind ik leuk
Huomel +516
vrijdag 24 november 2017 om 20:14
oh zo op die manier... en je postcode en ander shit kon je dus gewoon behouden? zeker handig voor je maandelijkse NL toeslagen hè..

genieten van zonnige weer en tegelijkertijd gesponsord worden door NL.. zoiets .. ?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:16
nee hoor ik heb van niemand iets nodig
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:39
Het heeft er de schijn van dat de primeurpinokkio alias 'geslaagde zakenman' stalorders heeft ontvangen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:49
klopt maar vandaag had ie ff een kortstondige zaadlozing onder de alias "sapperdeflap" .
Alle reacties zijn inmiddels weer verwijderd want het niveau was zo nodig nog triester.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:00
Ok, dan mag toch met stellige overtuiging beweerd worden dat eerdere diagnoses die duidden op schizofrenie en borderline-persoonlijkheidsstoornis loepzuiver waren.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:26
Spot on , maar daar twijfelde inmiddels niemand meer aan.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 16:44
Gelukkig had ik inderdaad ongelijk!
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 16:46
precies wat ik bedoel : jullie doe het prima dus wat meer vertrouwen mag gerust
Vind ik leuk
feyeniels +17878
vrijdag 24 november 2017 om 19:27
Lam is toch ook een verdediger?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:28
ligt eraan hoeveel je er op hebt
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:31
Hoe kan je nou zo,n stomme opmerking plaatsen feyeniels, je kan er op wachten dat stratumseind deze in kopt;)
Vind ik leuk
Dezeun +634
vrijdag 24 november 2017 om 20:00
Lam is een jong schaap
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:38
Eindelijk eens een leuke pot op de vrijdagavond
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:44
Assaidi, Lam en Verbeek terug op het oude nest!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 19:50
Gert Jan Verbeek, het blijft toch een vermakelijke lomperik. Leuk dat hij weer in de eredivisie actief is, ik hoop dat hij Twente weer op de rit weet te krijgen.
Vind ik leuk
AlbS +219
vrijdag 24 november 2017 om 20:05
Laat Gert Jan maar schuiven. Ik zeg 1-3 voor Twente.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:11
Eindelijk de 0 voor FC Twente.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:50
Wat een poeppubliek daar in Alkmaar het enige publiek dat je hoort is dat van Twente en dan hoor je ze zingen ze kansloze lied over centen maar zelf niet even achter de oren krabben waar ze zelf stonden voor een jaar of 4 5 geleden
Vind ik leuk
Jur74 +2115
vrijdag 24 november 2017 om 23:26
Alleen hebben wij geen fraude gepleegd. Als je niet weet waar je over lult hou dan gewoon je waffel!!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:37
Hahahaha nee dat heeft ome dik wel weggemoffelt
Vind ik leuk
Jur74 +2115
vrijdag 24 november 2017 om 23:39
1. Het is Dirk
2. Als je de feiten niet kent moet je niet oordelen
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:01
Idd fraude is niet aangetoond wel je feiten kennen als je ergens over klaagt
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:44
Wat is Twente erbarmelijk slecht zeg....

Het lijkt echt helemaal nergens op

Geen lijn (en), geen ideeën

Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:48
Dat mag maar voorlopig staat dit slechte elftal gewoon op 0 0 tegen de nr 3 vd eredivisie en helemaal onterecht is het ook nog niet !
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:28
Inmiddels niet meer

Lekker voor Twente
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 21:33
Ioz voor een makkelijke gegeven penalty tot die tijd had Az weinig in te brengen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:49
De achterhoede staat goed, maar er zit niks in qua aanvallend opzicht.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:51
Boere kan geen bal vast houden en de enkele keren dat het wel gebeurt kan jensen aansluiten en komen zo zowaar in de 16 van Az
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 20:54
Wel lekker om te zien hoe hooiveld er in kletst tegen weghorst ! Mooie duels !! Normaal zie je dat weghorst tegen veel tegenstanders wel wint fysiek maar vandaag heeft hij het wat lastiger
Vind ik leuk
Rodapaus +2589
vrijdag 24 november 2017 om 21:34
Go kaaskoppies!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ