LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ

    LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ

    vrijdag 24 november 2017 om 19:15

    Gertjan Verbeek staat vrijdagavond voor zijn derde officiële wedstrijd in dienst van FC Twente. De trainer van de Tukkers neemt het op tegen zijn oude ploeg AZ, dat de derde plek bezet in de Eredivisie.

    Verbeek verloor zijn eerste twee duels van PSV (4-3) en sc Heerenveen (0-4). Tegen AZ kan hij weer beschikken over Hidde Ter Avest, die met liesproblemen kampte. Ter Avest vervangt Jeroen van der Lely. Verbeek kiest tegen AZ voor een 5-3-2-opstelling. In de eerste twee duels incasseerde de ploeg maar liefst acht treffers. Voorin staat Fredrik Jensen in de basis, waardoor Luciano Slagveer op de bank zit.

    Bij AZ keert Wout Weghorst terug. De spits was vorige week tegen Roda JC geschorst en werd vervangen door Fred Friday, die daardoor weer op de bank zit. Trainer John van den Brom wijzigt zijn opstelling voor de rest niet.

    De opstellingen:

    AZ: Bizot, Svensson, Hatzidiakos, Wuytens, Ouwejan, Mitdsjö, Til, Koopmeiners, Jahanbakhsh, Weghorst, Van Overeem

    Twente: Brondeel, Ter Avest, Hooiveld, Bijen, Thesker, Cuevas, Lam, Assaidi, Liendl, Boere, Jensen

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (103 stemmen)

    Plaats een reactie

    R2 +5056
    vrijdag 24 november 2017 om 19:20
    Hopelijk is de wedstrijd wel een beetje om aan te gluren. Ik zeg 3-1!
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    vrijdag 24 november 2017 om 19:26
    Ik ben voor AZ, maar dit is typisch zo'n partijtje dat AZ op ongelukkige manier gaat verliezen
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 19:27
    kom op man niet iedereen kan zijn zoals ik maar een beetje vertrouwen in je ploegje mag wel
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    vrijdag 24 november 2017 om 19:44
    hoe ben jij?

    AZ heeft momenteel veel meer voetbal-kwaliteit dan FC Twente.. en dat zal AZ genadeloos afstraffen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 19:45
    Ik ben de verpersoonlijking van Brabants zelfvertrouwen
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    vrijdag 24 november 2017 om 19:59
    aah op die toer.. benieuwd naar je carnaval-outfit dat is binnenkort toch weer, snap niet dat mensen in die kou carnaval vieren...

    ..zoiets 'moet men' in de zomer doen à la Brasiliera... daar krijgt elk man het spontaan warm van :) !

    https://www.google.nl/search?q=Brasileira+carnaval&rlz=1C1RLNS_nlNL727NL727&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjy3Kac8tfXAhUD26QKHZ5fAAYQsAQIOg&biw=1280&bih=928
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 20:04
    waarom denk je dat ik hier zit.....
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    vrijdag 24 november 2017 om 20:07
    geen idee misschien wel vanwege stratumseind.. of zit je op een andere straateinde?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 20:10
    ik zit inderdaad aan het eind van een ander straatje ( al meer dan 10 jaar trouwens)
    kon niet meer tegen de kou.......................................
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    vrijdag 24 november 2017 om 20:14
    oh zo op die manier... en je postcode en ander shit kon je dus gewoon behouden? zeker handig voor je maandelijkse NL toeslagen hè..

    genieten van zonnige weer en tegelijkertijd gesponsord worden door NL.. zoiets .. ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 20:16
    nee hoor ik heb van niemand iets nodig
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 21:39
    Het heeft er de schijn van dat de primeurpinokkio alias 'geslaagde zakenman' stalorders heeft ontvangen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 21:49
    klopt maar vandaag had ie ff een kortstondige zaadlozing onder de alias "sapperdeflap" .
    Alle reacties zijn inmiddels weer verwijderd want het niveau was zo nodig nog triester.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 22:00
    Ok, dan mag toch met stellige overtuiging beweerd worden dat eerdere diagnoses die duidden op schizofrenie en borderline-persoonlijkheidsstoornis loepzuiver waren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    vrijdag 24 november 2017 om 22:26
    Spot on , maar daar twijfelde inmiddels niemand meer aan.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1177
    zaterdag 25 november 2017 om 16:44
    Gelukkig had ik inderdaad ongelijk!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    zaterdag 25 november 2017 om 16:46
    precies wat ik bedoel : jullie doe het prima dus wat meer vertrouwen mag gerust
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 19:50
    Gert Jan Verbeek, het blijft toch een vermakelijke lomperik. Leuk dat hij weer in de eredivisie actief is, ik hoop dat hij Twente weer op de rit weet te krijgen.
    Vind ik leuk
    AlbS +280
    vrijdag 24 november 2017 om 20:05
    Laat Gert Jan maar schuiven. Ik zeg 1-3 voor Twente.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 20:11
    Eindelijk de 0 voor FC Twente.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 20:50
    Wat een poeppubliek daar in Alkmaar het enige publiek dat je hoort is dat van Twente en dan hoor je ze zingen ze kansloze lied over centen maar zelf niet even achter de oren krabben waar ze zelf stonden voor een jaar of 4 5 geleden
    Vind ik leuk
    Jur74 +8808
    vrijdag 24 november 2017 om 23:26
    Alleen hebben wij geen fraude gepleegd. Als je niet weet waar je over lult hou dan gewoon je waffel!!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 23:37
    Hahahaha nee dat heeft ome dik wel weggemoffelt
    Vind ik leuk
    Jur74 +8808
    vrijdag 24 november 2017 om 23:39
    1. Het is Dirk
    2. Als je de feiten niet kent moet je niet oordelen
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    zaterdag 25 november 2017 om 00:01
    Idd fraude is niet aangetoond wel je feiten kennen als je ergens over klaagt
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 24 november 2017 om 20:44
    Wat is Twente erbarmelijk slecht zeg....

    Het lijkt echt helemaal nergens op

    Geen lijn (en), geen ideeën

    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 20:48
    Dat mag maar voorlopig staat dit slechte elftal gewoon op 0 0 tegen de nr 3 vd eredivisie en helemaal onterecht is het ook nog niet !
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 24 november 2017 om 21:28
    Inmiddels niet meer

    Lekker voor Twente
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 21:33
    Ioz voor een makkelijke gegeven penalty tot die tijd had Az weinig in te brengen
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    vrijdag 24 november 2017 om 20:49
    De achterhoede staat goed, maar er zit niks in qua aanvallend opzicht.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 20:51
    Boere kan geen bal vast houden en de enkele keren dat het wel gebeurt kan jensen aansluiten en komen zo zowaar in de 16 van Az
    Vind ik leuk
    munkikiii +1870
    vrijdag 24 november 2017 om 20:54
    Wel lekker om te zien hoe hooiveld er in kletst tegen weghorst ! Mooie duels !! Normaal zie je dat weghorst tegen veel tegenstanders wel wint fysiek maar vandaag heeft hij het wat lastiger
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5577
    vrijdag 24 november 2017 om 21:34
    Go kaaskoppies!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Verbeek kiest voor vijf verdedigers tegen nummer drie AZ