'Tot laat vloggende' FC Groningen-spits gepasseerd: Nu ligt de bal bij hem

'Tot laat vloggende' FC Groningen-spits gepasseerd: "Nu ligt de bal bij hem"

zaterdag 25 november 2017 om 08:01

FC Groningen-trainer Ernest Faber passeerde spits Lars Veldwijk vorige week tegen Vitesse omdat hij niet de gevraagde topsportdiscipline op het trainingsveld kon opbrengen. De coach heeft een boodschap voor de spits.

"We hebben de afspraken aangehaald en nu ligt de bal bij hem", zegt Faber, die Veldwijk ook tegen Feyenoord buiten de basis houdt, tegen het Dagblad van het Noorden. Volgens de krant 'legde de spits op het trainingsveld niet de gevraagde topsportdiscipline aan de dag, terwijl hij – soms tot in de late uurtjes – wel excelleerde in de veelbekeken vlogs van zijn onder de jeugd zeer populaire Amsterdamse vriendin Monica Geuze'.

"De talenten die hij heeft moet hij doorontwikkelen", vindt Faber. "Dat betekent extra ballen schieten na de training, veel investeren in zichzelf. Zorgen dat-ie het kan volhouden. Die sprintjes van vijftig, zestig meter vormen een kwaliteit van hem, maar daar moet je wel aan werken. Daarin is rust nemen ook heel belangrijk. Wij reiken hem de hand, maar die moet hij wel zelf grijpen. Hij heeft daarin ook verplichtingen richting zijn collega’s. Het is aan de speler zelf. Maar wacht vooral niet te lang, want we gaan wel verder."

Plaats een reactie

zaterdag 25 november 2017 om 08:15
Blijft maar rommelen bij Groningen.. Jammer!
Vind ik leuk
1892 +7024
zaterdag 25 november 2017 om 08:16
Als zij haar (.)(.) had laten zien,had ik het filmpje helemaal afgekeken.
Boring...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:07]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:20
Tsja... dat dit zo populair is
Vind ik leuk
Nuance +3169
zaterdag 25 november 2017 om 08:21
Tenenkrommend dit.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:22
Vrouwen...
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:27
Ik denk dat hij de mentaliteit mist om alles eruit te halen wat er in zit. Wat zijn top is weet ik niet maar hij kan veel beter!!
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:43
Denk dat Veldwijk niet zoveel te vertellen heeft in deze,de Vlogs zijn van zijn vriendin.En die vind zichzelf zo interessant dat ze de hele dag live moet zijn.
En daar zal ze ook wel redelijk mee verdienen,dus dat gaat ze niet opgeven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 08:43]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:31
15000 per vlog... Dat is best veel haha
Vind ik leuk
CoJW +40
zaterdag 25 november 2017 om 08:46
Niet zo moeilijk doen FC Groningen. Hij traint iedere avond extra!
Vind ik leuk
mazu +474
zaterdag 25 november 2017 om 08:51
Veldwijk is een luie Lam zakken, ik heb me bij PEC een seizoen lang kapot lopen ergeren aan deze gozer. Dat gesjok van hem, afschuwelijk gewoon. Wordt nooit wat. Het zegt ook genoeg dat hij z'n vrouw en pasgeboren kindje zo inruilt voor dit vluggertje. Bah wat een eikel. Maar ja, Jans is fan van hem....
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:29
Heeft hij dat gedaan dan? Sorry hoe zielig kan je zijn!!

Ik moet de mening delen van Evert ten napel, ik ken haar niet en wil haar niet kennen!!

Ik zal nooit één Vlog van haar openen! Want ik ben niet geïnteresseerd in je leven!!

Dat er mensen zijn die haar vlog volgen. Het is te triest voor woorden!!
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:52
O my God!! Ik heb net kleren uit gezocht,ontbijt je gemaakt en mijn haar zit zoo niet goed!!! Dat mensen dit kijken..zal wel generatie kloof zijn.
Vind ik leuk
MojoRisin +1618
zaterdag 25 november 2017 om 08:52
Ik zal wel een ouderwetse zeikerd zijn, maar wie kijkt er in godsnaam naar deze onzin?
Vind ik leuk
HanV +2218
zaterdag 25 november 2017 om 09:54
Eenmalig een heleboel VP-ers. Ik heb het versneld zonder geluid bekeken. Het haar kan naar links, het haar moet naar rechts of toch naar links, je doet binnen een muts op zodat je niet aan je haar zit. Het jeukt op de rug, het jeukt hier, het jeukt daar. Prak op je brood met tomaatjes. Voordeel is wel dat je dit prima thuis kunt opnemen. Er zitten wel twee autoritjes in, dus je kunt best rijdend vloggen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 09:54]
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
zaterdag 25 november 2017 om 09:00
Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij weten, maar om dat nou op het internet te zetten. En wat moet hij met zo'n aandachtswijf met haar opgespoten lippen. Blij dat hij niet naar ons is gekomen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 09:00]
Vind ik leuk
Tossa +879
zaterdag 25 november 2017 om 09:16
"Die sprintjes van 50, 60 meter vormen een kwaliteit van hem."

Eh, welke sprintjes?
Vind ik leuk
Blueman +652
zaterdag 25 november 2017 om 10:14
Zonder deze vlogs zou Faber het elftal ook wel hebben omgegooid, want om de een of andere reden weigert hij met een vast elftal te spelen zodat er ook geen automatismen in de ploeg komen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:47
Laat die gast toch vloggen, dat is nou eenmaal van deze tijd, Faber zou die Geuze ook wel hel-e-ma-al uit elkaar willen trekken in zo’n vlog
Vind ik leuk
defons +1303
zaterdag 25 november 2017 om 12:17
Tja faber deze jongen straf je wel keer op keer omdat hij vlogt maar die dorpsgek { Mahi } die zich week in en week uit misdraagt en zelfs zijn medespelers wens dat ze dood moeten gaan mag na een week weer meedoen.

Ik kan de fans van groningen wel begrijpen dat ze er niet veel meer van snappen en dit bewijst weer eens dat faber als trainer nog heel veel moet leren als hij het ooit leert.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Tot laat vloggende' FC Groningen-spits gepasseerd: "Nu ligt de bal bij hem"