Besef vanuit PSV-kamp: 'Als er een megabod komt kan het snel gaan'

    Besef vanuit PSV-kamp: 'Als er een megabod komt kan het snel gaan'

    zaterdag 25 november 2017 om 08:21

    Het verblijf van Hirving Lozano in Nederland lijkt niet jaren te gaan duren. De PSV'er heeft zich in zijn eerste maanden al bij topclubs in de kijker gespeeld en Boudewijn Zenden merkt dat de ster van de Mexicaan snel rijzende is.

    "Hij is als een komeet de Eredivisie in gedenderd en gaat er, als het zo doorgaat, als een komeet weer uit. Maar hij is slim genoeg om te weten wanneer de tijd rijp is", zegt de trainer van PSV, die zich richt op het werken met buitenspelers waaronder Lozano, tegen de Volkskrant.

    Zenden denkt dat de Primera Division de ideale volgende bestemming is voor Lozano. "Spanje past hem iets beter, denk ik. De Premier League is wel erg zwaar, hoor. Hangt ook van de club af. In het Manchester City van Guardiola kan hij morgen mee. Bij Stoke zou hij het moeilijk hebben. Chucky is fysiek nog in ontwikkeling. Nog anderhalf jaar PSV lijkt me ideaal. Maar ja, als hij topscorer wordt, op het WK schittert, dat kunstgras zat is en er komt een megabod dan kan het snel gaan natuurlijk."

    Plaats een reactie

    ItsMeRudy +142
    zaterdag 25 november 2017 om 08:28
    Lozano is een held!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zaterdag 25 november 2017 om 09:09
    Helden liggen op het kerkhof
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 11:02
    of op een benkske
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14645
    zaterdag 25 november 2017 om 10:50
    Verre van
    Vind ik leuk
    Valderrama +436
    zaterdag 25 november 2017 om 08:39
    Gevalletje in de winterstop weer weg,tegen een in zijn contract opgenomen gelimiteerd bedrag.Wat ook nog eens volledig naar zijn vorige club en zaakwaarnemers gaat.
    Want hij kan wel niet weg willen ,maar dat bepalen zijn zaakwaarnemers wel voor hem.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    zaterdag 25 november 2017 om 10:41
    Euhm, hoe kom je er op? Misschien moet je een boek schrijven met zoveel fantasie. Jezus wat slecht, wordt ook geen goed boek maar wel iets wat ik kan lezen tijdens het poepen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 11:03
    hahahaha heerlijk zoveel onbenul
    Vind ik leuk
    MeAgain +5159
    zaterdag 25 november 2017 om 11:58
    Hahaha, jij hebt een hekel aan psv en het doet zeer bij jou dat het goed gaat met de concurent. De jaloersie spat er vanaf. Heerlijk ga nog even door.
    Vind ik leuk
    Valderrama +436
    zondag 26 november 2017 om 07:44
    Nee ik kan juist genieten van Lozano,daarvan zijn er veel te weinig in Nederland.
    Maar let maar op het spel is op de wagen,en gaat al voor de winterstop beginnen.
    En dan gaan zijn Zaakwaarnemers zich er mee bemoeien.
    Vind ik leuk
    mazu +1367
    zaterdag 25 november 2017 om 08:55
    Ja, hij was geweldig tegen Zwolle, heb echt van 'm genoten....not. Hij kwam er niet aan tegen onze Bram.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    zaterdag 25 november 2017 om 09:33
    Hij heeft natuurlijk wel een grote invloed gehad in die wedstrijd, opeens stond er op het moment suprême een gelegenheidsvoorstopper. Verbeek gaf het in zijn commentaar aan. Luuk wint met centimeters.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 09:21
    Wat een hype, hij staat al 2 wedstrijden droog met echt slecht voetbal. Nu Excelsior uit op kunstgras zie ik hem met slechts 6 graden niks productiefs doen. Denk dat de Ligt voor meer geld word verkocht in 2018.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 10:17
    Een speler van Ajax die hetzelfde zou laten zien had direct in Oranje gestaan en was dan volgens de Ajacieden direct 60 miljoen waard. Kijk naar de waanzin reacties over de waarde van Ajax spelers na de transfer van Sanchez. Wees objectief. Deze jongen heeft een gouden toekomst voor zich. En fysiek niet sterk zei ook iedereen van Mertens. Kijk wat voor held hij nu is.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1679
    zaterdag 25 november 2017 om 12:21
    Serieus man als een Mexicaan bij Ajax speelt word die gelijk in oranje opgenomen.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 16:52
    Moeite met begrijpend lezen ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 11:39
    nondeju hey ... al 2 wedstrijden droog...pfffff wie overkomt dat tegenwoordig nog... die ronaldo en messi kunnen er ook geen kut van
    snel verkopen die handel tegen elk aannemelijk bod
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 13:08
    Hoe durf je die kleine taco te verglijken met die grote fenomenen. Lozano heeft in onze eredivisie nog geen topwedstrijd gespeeld. Laten we 10 december maar eens zien of hij ergens voorbij komt. Gevalletje Pereiro is gewoon mogelijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 15:54
    Bedoel je deze Pereiro?

    https://www.youtube.com/watch?v=hwfIOMcDoCM
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 15:59
    Zo ver kan ie niet denken.Dit is toch echt de opmerking van de week.
    Wat een stumpert. Jake is back,alleen een beetje gek
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 18:08
    Haha moet ik nu ook even filmpjes gaan doorsturen hoe PSV is vernederd door Eriksen of Sigthorsonn? Of Siem de Jong, Aissati, Milik kies maar?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 18:13
    die heten toch geen pereiro?
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 18:16
    Al weer aan het bier? Rustig aan ouwe het is nog geen half 7.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 18:19
    tijd is een overgewaardeerd begrip
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 18:22
    Ik zal die maandagochtend eens bespreken met mijn baas.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 18:25
    als ie niet luistert zet dit chanson maar voor hem op:

    https://www.youtube.com/watch?v=rAbr8m5JCUg
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 15:57
    Haha dat je de ligt überhaupt in je comment meeneemt.Als er maar dan ook echt een speler die gehyped word is t hij wel.Gaat zelfde worden als Veltman.3 x niks.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 18:11
    Serieus de Ligt een Europa League finalist? 18 jaar basis bij de allergrootste club van het land. Debuut gemaakt in oranje? De Ligt heeft meer transferwaarden dan de complete verdediging van PSV incl Zoetje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 18:45
    Haha jij bent echt triest.Je zet jezelf redelijk voor ... Dankzij hem mag je naar België kijken tijdens WK .oelewapper
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 19:16
    Nee door eeuwige twijfelaar Zoet die niet kan coachen gaan we nu naar het WK. Daarom is Jeroentje ook geslachtofferd.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2629
    zaterdag 25 november 2017 om 09:30
    Lozano blijft sowieso tot na de wk
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 25 november 2017 om 10:00
    Nou,wat zal onze vriend younes van Ajax nu opeens jaloers zijn op lozano van psv.
    Allebei zelfde type speelstijl.
    Alleen lozano weet hoe het echt moet .
    Vind ik leuk
    jakeisback +5650
    zaterdag 25 november 2017 om 13:39
    Younes staat links, Lozano rechts. Daarbuiten heeft Younes al een finale gespeeld van een groot Europees toernooi. Wat is de kans dat die Lozano dat ooit gaat meemaken? Dacht ik al.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 10:05
    Gevalletje open deur van vriend van de show Boudewijn... Iedereen ziet toch dat Lozano een topper in wording is...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 11:07
    Onzen sjukkie die speelt nog gewoon bij psv tot minstens het wk voorbij is .
    Het is dan aan hem (en zijn prestaties uiteraard) of er daadwerkelijk een transfer komt.
    Deze winter gaat hij niet en komende zomer zal het als het al gebeurd op of tegen de deadline zijn.
    Ik hoop erna zodat ie ook volgend seizoen nog te bewonderen is bij ons clubke.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 11:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:20
    De wijze waarop PSV zich rijk zit te rekenen is eigenlijk triest...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 11:41
    want?
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 12:13
    Volgens mij wil je kwaliteit op het veld; mooi aanvallend voetbal....Het komt op mij over of PSV vooral Lozano wil verkopen, zo snel mogelijk voor veel geld...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    zaterdag 25 november 2017 om 15:57
    nee dat wil de buitenwacht vooral , niet psv zelf
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    zaterdag 25 november 2017 om 17:14
    Wij willen gewoon kampioen worden, en daar is Lozano bij nodig. En daarna zien we wel verder, het liefst zie ik hem met PSV in de champions league, maar je moet altijd realistisch blijven en in het achterhoofd houden dat hij bij hoge bedragen en interessante clubs gewoon vertrekt. Maar wel op de voorwaarden van PSV.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1666
    zaterdag 25 november 2017 om 11:30
    Ik verwacht eigenlijk dat hij net zoals Sanchez zo snel mogelijk de springplank wil benutten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11714
    zaterdag 25 november 2017 om 11:47
    Met eigendomsrechten die bij zakenwaarneners en clubs zijn zal psv mss minder dan 50% overhouden. Dus een uitzonderlijk bedrag is wel nodig om een fors bedrag over re houden
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4289
    zaterdag 25 november 2017 om 11:48
    PSV heeft zich bij deze transfer schuldig gemaakt aan third part ownership.
    Dat betekent dat PSV voor 3 seizoen uitgesloten gaat worden voor Europees voetbal en onderzoek na al hun transfers de afgelopen seizoenen.

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/772167/-lozano-kostte-v-l-meer-cf-pachuca-ontving-meer-dan-twintig-miljoen-euro-.html
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 12:23
    Je blijft er maar over doorgaan he?! Als er dalijk weer een jeugdspeler wordt opgepikt bij jou Twente dan begin je weer over “kinderhandel” en dat ze daarvoor gestraft moeten worden..
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4289
    zaterdag 25 november 2017 om 14:58
    Jij vind dat kinderhandel wel moet kunnen ?
    Vind ik leuk
    Axim +568
    zaterdag 25 november 2017 om 12:09
    100 miljoen :-) een kosmisch bedrag voor deze komeet :-)
    Vind ik leuk
    pinkelman +3842
    zaterdag 25 november 2017 om 12:54
    Vind hem wel erg gehypt worden.
    Maakt weinig tot geen acties maar loopt zich wel goed vrij zodat hij de bal er in kan lepelen. Is veelal onzichtbaar (net zoals PSV overigens) maar heeft zijn goals gemaakt.
    Ik kan meer genieten van vleugelspelers als Alireza Jahanbakhsh die 90 minuten vol blijft gaan en de tegenstander continue opzoekt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:57]
    Vind ik leuk
    onbemind +194
    zaterdag 25 november 2017 om 13:47
    Verkopen, en snel weer zo,n Z.Amerikaan halen, het verkopen en kopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 13:56
    Lozano is met afstand de beste speler van de ED. Daarnaast is hij ook de speler met de grootste transferwaarde in de ED, en dit met grote afstand op nummer 2.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Besef vanuit PSV-kamp: 'Als er een megabod komt kan het snel gaan'