'Mijn ultieme doel is om in de basis te staan van het eerste van Ajax'

    'Mijn ultieme doel is om in de basis te staan van het eerste van Ajax'

    dinsdag 28 november 2017 om 00:01

    Dennis Johnsen hoopt dat hij zo snel mogelijk in de basis staat van Ajax 1. Ondertussen speelt hij zijn wedstrijden bij Jong Ajax, waar hij bijna wekelijks uitblinkt. Ook de wedstrijden op het tweede niveau helpen Johnsen in zijn ontwikkeling.

    Zondag maakte Johnsen tegen Roda JC (5-1) zijn competitiedebuut voor Ajax. Een dag later speelde hij met Jong Ajax op De Toekomst tegen FC Dordrecht. "Ik speel nu voor beide elftallen", zegt de vleugelaanvaller tegen FOX Sports. "Soms zit ik daar op de bank en dan speel ik bij Jong. Maar ik moet spelen, dus ik vind het prettig om bij Jong te spelen. Het is ook heel leuk om op de bank te zitten bij het eerste. Mijn ultieme doel is om in de basis te staan van het eerste."

    Johnsen heeft een lekker weekend achter de rug. De reacties op zijn debuut waren fijn. "Ik heb alleen maar goede dingen gehoord. Mensen zijn blij voor me. Het gaat de laatste weken snel met me. Ik train veel met het eerste elftal. Het gaat goed. Als je in de Arena je debuut maakt zijn er meer reacties dan wanneer je tegen De Dijk (daar maakte hij zijn debuut, red.) speelt. Er waren meer reacties, maar dat is alleen maar goed."

    Poll

    Staat Johnsen aan het einde van het seizoen in de basis?

    (421 stemmen)

    Plaats een reactie

    Gerro +5466
    dinsdag 28 november 2017 om 00:04
    Met Kluivert en Youness voor hem word het denk ik toch nog even in de wachtkamer zitten. Maar goed dan hebben we volgend seizoen ook wat te genieten wanneer hij zijn kansen wel gaat krijgen als Youness vertrokken is.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    dinsdag 28 november 2017 om 00:04
    Younes weg doen in de winterstop en Johnsen bij Ajax 1 halen. Laten Kluivert en Johnsen het samen maar uitvechten.
    Vind ik leuk
    Foebele +48307
    dinsdag 28 november 2017 om 01:30
    Nog meer jeugd, wat een geweldig idee. Heb je met Neres, Kluivert, Johnson en cerny 4 jonge buitenspelers die allemaal wisselvallig zijn als de pest en niemand stabiel is.

    Ajax moet juist een goede buitenspeler aantrekken, een met haar op zijn kloten, niet weer een jochie met jeugdpuistjes.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7460
    dinsdag 28 november 2017 om 07:37
    Ja want Younes is stabiel! klopt wel elke week niks
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17228
    dinsdag 28 november 2017 om 07:48
    Hey, welkom terug ouwe! ;-)
    Vind ik leuk
    Huomel +1185
    dinsdag 28 november 2017 om 00:10
    bij Ajax krijgen talenten toch geen kansen :)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7633
    dinsdag 28 november 2017 om 07:02
    in ieder geval wel enorm veel aandacht van vp...kan niet wachten om talent x aan het (echte) werk te zien
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 00:11
    Keizer krijgt zo wel heel veel boodschappen.

    Laat hem eerst maar even een eitje koken.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11913
    dinsdag 28 november 2017 om 00:14
    Wat een ondankbaarheid toch altijd in de richting van Younes. Zn rendement is inderdaad niet goed, maar hij heeft altijd hard zn best gedaan en zorgd altijd voor dreiging, daarnaast is hij ook een aantal keer heel belangrijk geweest voor Ajax.
    Prima dat je hem niet goed genoeg vind, maar iets meer respect en dankbaarheid mag wel vind ik. Hij heeft nooit iets verkeerds gedaan of gezegd in zijn periode bij Ajax. Gewoon een keurige en bescheiden jongen die zijn uiterste best doet in dienst van Ajax.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19075
    dinsdag 28 november 2017 om 00:21
    Younes is gewoon niet goed genoeg... als je die in de volgende transferperiode ergens kan dumpen...moet Ajax dat direct doen..
    Vind ik leuk
    stratumseind +139043
    dinsdag 28 november 2017 om 00:34
    "ergens kan dumpen" .... wat een fijne warme supporters zijn jullie toch......
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    dinsdag 28 november 2017 om 00:41
    Jens zegt '' ergens dumpen '' en dan kom jij met supporters zijn jullie toch, je spreekt in meervoud.

    Wanneer een mede supporter iets over PSV en spelers zegt wat niet netjes overkomt, ben jij daar dan ook verantwoordelijk voor?
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 00:51
    stratum is zo verknipt dat hij zichzelf als oppergod van de PSVers ziet. de messias van eindhoven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 01:42
    Je had toen moeten lezen hoe stratumseind en mede supporters over Zakaria Bakkali spraken. Jammer genoeg vergeet stratumseind vaak hoe " warm " hij zelf in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12618
    dinsdag 28 november 2017 om 01:57
    Drank maakt een hoop kapot, ook je persoonlijkheid.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8213
    dinsdag 28 november 2017 om 08:11
    Een verschil, labyad heeft de club genaaid en younes niet.

    Als ik uit elkaar ga met mijn vrouw omdat we meer vrienden zijn geworden spreek ik ook positiever over haar dan wanneer ze zou zijn vreemdgegaan oid.

    Iets met appels en peren dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 11:32
    Omdat een speler niet wil verlengen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 08:37
    Ja, dat hebben we gemerkt, tijdens de voorbereidingen in Oostenrijk. een diep meelevend persoon......
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 00:51
    Laat die mafkees lullen! Die heeft zijn eigen dochters achter gelaten omdat het een grote egoist is! ' stratumseind ' heeft altijd iets te zeiken op Ajacieden, die kerel zit vol haat!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36468
    dinsdag 28 november 2017 om 05:02
    Bluf?
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 08:31
    Hij is idolaat van de grote broer, volgt ieder item, de stakker.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19075
    dinsdag 28 november 2017 om 00:43
    Dumpen ja... gewoon weg doen... verkopen... Younes is niet goed genoeg... heeft niks met warm te maken...
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    dinsdag 28 november 2017 om 00:54
    Dus zo zit jij in elkaar?
    Als je een paar jaar een hond hebt en je bent hem zat, gewoon dumpen!
    Als ik jouw werkgever zou zijn zou ik het graag met jou doen, gewoon weg doen, niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19075
    dinsdag 28 november 2017 om 00:58
    Gelukkig dan maar dat mijn vader ook mn werkgever is...die ouwe van mij is tevreden met mij als zoon.. die dumpt mij niet.. xD
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    dinsdag 28 november 2017 om 07:32
    Goh wat een verrassing , nooit echt op eigen beentjes kunnen staan , gelukkig wel super toffe gozer zijn op VP
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7460
    dinsdag 28 november 2017 om 07:44
    Het is een voetbal club geen opvang of niet je familie als je niet presteert ga je eruit das heel normaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 08:29
    Nee, dan jouw warme cluppie, veel over gelezen een aantal maanden geleden, over vroegere tijden........
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    dinsdag 28 november 2017 om 07:29
    Er zijn er wel meer niet goed genoeg bij Ajax ...
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    dinsdag 28 november 2017 om 07:33
    Wat jij zegt heb ik nou precies bij Viergever
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7460
    dinsdag 28 november 2017 om 07:39
    Leuk je best doen, nou bedankt Younes......zo ook weer gebeurd kan hij dan nu gewoon weg!
    Vind ik leuk
    Enden +3070
    dinsdag 28 november 2017 om 08:47
    Maar dan nog mag hij in de winterstop weg
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    dinsdag 28 november 2017 om 06:21
    Prima speler, die gaat het eerste makkelijk redden
    Vind ik leuk
    Kuip +5804
    dinsdag 28 november 2017 om 07:15
    Zet hem voorlopig op de linksbackpositie. Probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    dinsdag 28 november 2017 om 08:58
    Het blijft jammer dat hij nog niet 1 jaar bij Heerenveen bleef.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mijn ultieme doel is om in de basis te staan van het eerste van Ajax'