NEC haalt uit tegen FC Dordrecht, ook Jong Ajax is on fire

NEC haalt uit tegen FC Dordrecht, ook Jong Ajax is on fire

vrijdag 1 december 2017 om 22:22

NEC heeft vrijdagavond uitgehaald tegen FC Dordrecht. De ploeg van Adrie Bogers liet werkelijk niets heel van de nummer dertien van de Jupiler League: 6-0.

NEC - FC Dordrecht 6-0
NEC is thuis tegen Dordrecht geen moment in de problemen gekomen en heeft dankzij de zesklapper de koppositie verstevigd. Al in de eerste minuut gaf Jordan Larsson het startsein voor een doelpuntenregen, die uiteindelijk ook viel. Het duurde even voor de 2-0 viel, die gemaakt werd door Steeven Langil. Langil nam in de 39e minuut ook de 3-0 voor zijn rekening. Na een mooie vrije trap van Ferdi Kadioglu sloeg NEC nog twee keer toe. Langil completeerde zijn hattrick en Anass Achahbar zorgde voor de kers op de taart. De voorsprong op Jong Ajax blijft vier punten.

MVV - Jong Ajax 0-4
Jong Ajax heeft de stijgende lijn weer te pakken. Na drie nederlagen op rij werd er twee keer gewonnen door de ploeg van Michael Reiziger. Ook MVV moest eraan geloven. Kaj Sierhuis en Zian Flemming waren de grote mannen aan Ajax-zijde. Sierhuis zorgde met een volley en een kopbal voor 0-1 en 0-2 en Flemming met twee goede schoten voor de laatste twee goals, die voor een geflatteerde overwinning zorgden.

FC Den Bosch - Go Ahead Eagles 3-0
Het blijft rommelen bij Go Ahead Eagles. De week werd na bestuurlijke onrust afgesloten met een kansloze 3-0 nederlaag bij FC Den Bosch. De einstand stond al voor de rust op het scorebord. Jort van der Sande was twee keer trefzeker en Niek Vossebelt één keer. Den Bosch verstevigt de plek in de subtop van de Jupiler League, terwijl Go Ahead op een zorgwekkende veertiende positie blijft staan.

Overige uitslagen:

RKC - Helmond Sport 1-0
FC Volendam - Almere City 1-1
SC Cambuur - Telstar 2-1
FC Eindhoven - FC Oss 1-3
De Graafschap - Jong AZ 1-0

Maandag:

Jong Utrecht - Emmen
Jong PSV - Fortuna Sittard

Plaats een reactie

vrijdag 1 december 2017 om 22:24
kaj. wat een topper is het toch ook.

mocht dolberg verkocht worden volgens seizoen dan hebben we iig de opvolger al klaar staan.
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 10:08
Eniesee,haalt uit tegen supersterren van Dordrecht !
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 11:37
Nek heeft het goed gedaan tegen het Barcelona van de juup(Dordrecht).
Vind ik leuk
Jens1999 +4606
vrijdag 1 december 2017 om 22:25
Jong Ajax speelde een prima wedstrijd en was heer en meester.... en dat zonder een dure aankoop... het was vandaag echt jong Ajax... Kaj scoorde toch maar mooi net als Flemming 2 goals... prima prestatie van jong Ajax....

Morgen speelt Ajax 1 trouwens in een 3-4-3 opstelling.... Onana; Veltman, De Ligt, Wöber; F. De Jong, Schöne, Van de Beek, Ziyech; Neres, Dolberg, Kluivert....
Vind ik leuk
vrijdag 1 december 2017 om 22:30
Zit Marcel Keizer tegenwoordig ook al op vp;)
Vind ik leuk
Jens1999 +4606
vrijdag 1 december 2017 om 22:38
Geen idee... maar gewoon AS en Freek Jansen volgen en je hebt de dag voor de wedstrijd de opstelling al.... en die opstelling die ze geven is tot nu toe altijd de juiste geweest... xD
Vind ik leuk
vrijdag 1 december 2017 om 22:30
Prachtige vrije trap van Ferdi, geen filmpje VP?
Vind ik leuk
JohanD +383
vrijdag 1 december 2017 om 22:44
Met 2 vingers in de neus terug naar de eredivisie denk je niet?
Vind ik leuk
vrijdag 1 december 2017 om 22:47
Haha ik hoop het. In de eredivisie wordt het wel bikkelen denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 10:14
Het was geweldig tegen de nummer 13 van de juup.
Geweldig dat juupvoetbal,mensen bleven liever thuis dan in de de 2/3 gevulde Goffert te komen kijken.
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 11:36
Geen filmpjes van juupclubjes knul.
Eredivisie is veel belangrijker.
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 11:47
Stoere reactie “knul”!!!
Vind ik leuk
zaterdag 2 december 2017 om 12:06
Weet ik jochie,ik ben namelijk een stoere internethooligan.
Vind ik leuk
Liwwadder +3465
vrijdag 1 december 2017 om 22:41
Haha het Sipke effect!! 2 uit 2..kijk daar kun je wat mee. Succes Sipke en de rest!
Vind ik leuk
FSCeara +2804
vrijdag 1 december 2017 om 23:03
Almere gelijk.
Maandag jong PSV winnen en op naar de 2de periode titel.denk dat NEC kanpioen gaat worden mocht er niets drastisch gebeuren en wij 2de worden.dan hoop ik op playoff wedstrijd tegen Roda en zo promoveren !!
Vind ik leuk
vrijdag 1 december 2017 om 23:04
Achahbar is inmiddels 30 miljoen waard met zijn twee goals in twee wedstrijden. Ik ga vast die zak met geld knuffelen
Vind ik leuk