Jong PSV verliest van Fortuna na bizar slotstuk, hekkensluiter verliest weer

    Jong PSV verliest van Fortuna na bizar slotstuk, hekkensluiter verliest weer

    maandag 4 december 2017 om 21:55

    Jong PSV heeft maandagavond kostbare punten verspeeld tegen Fortuna Sittard. De Eindhovenaren stonden vlak voor tijd nog op een 2-1 voorsprong, maar verloren uiteindelijk met 2-3. En dat is niet eens onterecht.

    Fortuna kreeg namelijk de beste kansen tegen Jong PSV, dat continu stuitte op een uitblinkende Eloy Room. Tegen de verhoudingen in kwam de ploeg van Dennis Haar via een prachtige goal van Donyell Malen op voorsprong. Vanaf dat moment ging het lopen bij Jong PSV, dat vlak voor rust zelfs op 2-0 kwam via Sam Lammers. In de tweede helft kwam Fortuna terecht op 2-1, nadat de ploeg diverse grote kansen had gemist. In de slotfase kwam de huidige nummer twee van de Jupiler League via de strafschopstip op 2-2 en een minuut later zelfs op 2-3, omdat Jong PSV stond te slapen. De Eindhovenaren hadden gedeeld vijfde kunnen staan, maar laten die kans liggen.

    Jong FC Utrecht blijft zoeken naar de goede vorm. Maandagavond werd er in eigen huis verloren van FC Emmen (1-2). De hekkensluiter van de Jupiler League kwam in de eerste helft nog wel op voorsprong via David, maar incasseerde na rust twee treffers. Die werden gemaakt door Alexander Bannink en Michiel Hemmen. Dankzij de zege klimt Emmen in punten over Jong PSV heen en bezet het plek zes.

    Plaats een reactie

    ihvmmdk +6565
    maandag 4 december 2017 om 21:57
    hahahah :D
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7784
    maandag 4 december 2017 om 22:16
    Mooie goal
    Vind ik leuk
    maandag 4 december 2017 om 21:58
    Verdiende overwinning Fortuna, het is mij trouwens een raadsel waarom PSV vlak voor tijd de rode kaart kreeg?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    maandag 4 december 2017 om 22:18
    Voor mij ook.ik denk dat hij iets tegen de scheids heeft gezegd anders kan ik het me niet voorstellen waarom
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    maandag 4 december 2017 om 22:04
    Gudmundsson zorgde er voor dat het geen 3-1 werd. Dan was het veel comfortabeler uitvoetballen geweest.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 4 december 2017 om 22:08
    Tja Room. Van de basis van Vitesse naar de bank en Jupiler League bij PSV. En dan roepen dat Oranje doelmannen schaars zijn.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12489
    maandag 4 december 2017 om 22:12
    Fortuna kreeg namelijk de beste kansen tegen jong psv dat continue stuitte op de uitblinkende eloy room... Als je dit leest heeft psv veel kansen gemist. Wie kreeg nu de beste kansen?
    Vind ik leuk
    isnake +2387
    maandag 4 december 2017 om 22:24
    Als je telkens stuit op je eigen doelman... dan doe je iets niet goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 00:08
    Leren lezen pipo. Het staat er duidelijk en correct!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8779
    maandag 4 december 2017 om 22:17
    Fortuna had met zeker 6 doelpunten verschil moeten winnen als je ziet hoeveel 100 % kansen ze verprutsen.maar we hebben de zege gelukkig op het einde nog over de streep getrokken.nog steeds op koers voor de 2de periode na de eerste dom te hebben weggegeven in de laatste 3 wedstrijden.maar vandaag een dikke plus voor mentaliteit !
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 4 december 2017 om 22:20
    En een dikke pluim dat ze zo stabiel blijven met creativiteit.
    Vind ik leuk
    maandag 4 december 2017 om 22:52
    De helft begint weer een ajax psv discussie....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws