Jong PSV verliest van Fortuna na bizar slotstuk, hekkensluiter verliest weer

Jong PSV verliest van Fortuna na bizar slotstuk, hekkensluiter verliest weer

maandag 4 december 2017 om 21:55

Jong PSV heeft maandagavond kostbare punten verspeeld tegen Fortuna Sittard. De Eindhovenaren stonden vlak voor tijd nog op een 2-1 voorsprong, maar verloren uiteindelijk met 2-3. En dat is niet eens onterecht.

Fortuna kreeg namelijk de beste kansen tegen Jong PSV, dat continu stuitte op een uitblinkende Eloy Room. Tegen de verhoudingen in kwam de ploeg van Dennis Haar via een prachtige goal van Donyell Malen op voorsprong. Vanaf dat moment ging het lopen bij Jong PSV, dat vlak voor rust zelfs op 2-0 kwam via Sam Lammers. In de tweede helft kwam Fortuna terecht op 2-1, nadat de ploeg diverse grote kansen had gemist. In de slotfase kwam de huidige nummer twee van de Jupiler League via de strafschopstip op 2-2 en een minuut later zelfs op 2-3, omdat Jong PSV stond te slapen. De Eindhovenaren hadden gedeeld vijfde kunnen staan, maar laten die kans liggen.

Jong FC Utrecht blijft zoeken naar de goede vorm. Maandagavond werd er in eigen huis verloren van FC Emmen (1-2). De hekkensluiter van de Jupiler League kwam in de eerste helft nog wel op voorsprong via David, maar incasseerde na rust twee treffers. Die werden gemaakt door Alexander Bannink en Michiel Hemmen. Dankzij de zege klimt Emmen in punten over Jong PSV heen en bezet het plek zes.

Plaats een reactie

ihvmmdk +4201
maandag 4 december 2017 om 21:57
hahahah :D
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
maandag 4 december 2017 om 22:16
Mooie goal
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 21:58
Verdiende overwinning Fortuna, het is mij trouwens een raadsel waarom PSV vlak voor tijd de rode kaart kreeg?
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 4 december 2017 om 22:18
Voor mij ook.ik denk dat hij iets tegen de scheids heeft gezegd anders kan ik het me niet voorstellen waarom
Vind ik leuk
Noudyo. +10442
maandag 4 december 2017 om 22:04
Gudmundsson zorgde er voor dat het geen 3-1 werd. Dan was het veel comfortabeler uitvoetballen geweest.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:04
Wat een matig elftal dat Jong PSV zeg, tering...
Vind ik leuk
masterpsv +6510
maandag 4 december 2017 om 22:12
Hahahaha heb je hem weer , maak je maar druk om Ajax 1 wat die zijn niet echt in goede doen, tering.....
[Reactie gewijzigd op maandag 4 december 2017 om 22:14]
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 4 december 2017 om 22:20
De spelers van de 1ste elftallen halen ,ondanks dat conpetitievervalsing is ,heel vaak het nivo omlaag doordat ze ingepast moeten worden.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2426
maandag 4 december 2017 om 22:16
Word je nooit moe van jezelf?
Vind ik leuk
Noudyo. +10442
maandag 4 december 2017 om 22:30
Hij niet. Dit zijn types die echt geen kut met hun leven doen en dus onzin uitkramen op een site als VP
Vind ik leuk
VVVke +1256
maandag 4 december 2017 om 22:19
Mr.Football,

Jong PSV echt slecht niet te filmen
Staan al 8 punten achter Jong Ajax 8 hele punten. Gewoon niet meer te overbruggen. 8 punten achter, een verloren jaar dus. Zou een topploeg nooit mogen overkomen.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 december 2017 om 22:20]
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:25
Hey, heb je 24 uur nodig gehad om je tranen te drogen.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:28
Het spel van PSV was gister wel om te janken ja.
Vind ik leuk
RDB2402 +3159
maandag 4 december 2017 om 22:37
En nog gewonnen ook, mij boeit het niet hoe slecht het is,als ze maar winnen .. maar vertel eens wat wint Ajax zoals met dat kut voetbal van ze, met een kuttrainer, krijg je een kutteam, met een kutinstelling .. ja dat is jou geliefde Ajax ! Al 4 jaar 4 kutvoetbal ZONDER PRIJZEN !!!!!!
Vind ik leuk
RDB2402 +3159
maandag 4 december 2017 om 22:34
Kansloze, je staat 10 punten achter met Ajax en dan een grote bek over Jong PSV, tja wij stellen geen elftal op a 25 miljoen als Jong zijnde..
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 23:36
Let je op je rikketik!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:56
Laat die gast maar. Zit op alles te kankeren. Kearl is nie wies. Vaker platspuiten met middelen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:06
Grapjas!
Vind ik leuk
stollie38 +12293
maandag 4 december 2017 om 22:08
Tja Room. Van de basis van Vitesse naar de bank en Jupiler League bij PSV. En dan roepen dat Oranje doelmannen schaars zijn.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:12
Fortuna kreeg namelijk de beste kansen tegen jong psv dat continue stuitte op de uitblinkende eloy room... Als je dit leest heeft psv veel kansen gemist. Wie kreeg nu de beste kansen?
Vind ik leuk
isnake +1474
maandag 4 december 2017 om 22:24
Als je telkens stuit op je eigen doelman... dan doe je iets niet goed.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:08
Leren lezen pipo. Het staat er duidelijk en correct!
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 4 december 2017 om 22:17
Fortuna had met zeker 6 doelpunten verschil moeten winnen als je ziet hoeveel 100 % kansen ze verprutsen.maar we hebben de zege gelukkig op het einde nog over de streep getrokken.nog steeds op koers voor de 2de periode na de eerste dom te hebben weggegeven in de laatste 3 wedstrijden.maar vandaag een dikke plus voor mentaliteit !
Vind ik leuk
stollie38 +12293
maandag 4 december 2017 om 22:20
En een dikke pluim dat ze zo stabiel blijven met creativiteit.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 22:52
De helft begint weer een ajax psv discussie....
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:22
De stagiaires van PSV moeten deze week hun verslag inleveren. Om te kijken of ze na de kerst nog mee mogen lopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jong PSV verliest van Fortuna na bizar slotstuk, hekkensluiter verliest weer