Opvallende ontdekking: Ajax zet MVV-speler op officiële selectiepagina

Opvallende ontdekking: Ajax zet MVV-speler op officiële selectiepagina

dinsdag 5 december 2017 om 18:12

Een opvallendste vondst van een aantal twitteraars op de officiële website van Ajax. De Amsterdammers hebben Alessandro Ciranni opgenomen op de selectiepagina.

Ciranni staat tussen de spelers van Jong Ajax, zonder foto. Dat is opvallend, omdat Ciranni officieel speler is van MVV. Over een transfer van de Italiaanse Belg naar Ajax is niets bekend. Hij speelde dit seizoen vijftien wedstrijden voor MVV in de Jupiler League en maakte daarin één doelpunt.

De 21-jarige Ciranni staat sinds dit seizoen onder contract bij MVV. De club uit Maastricht huurde hem in de tweede seizoenshelft al van Racing Genk, waar de rechtervleugelverdediger niet verder kwam dan de beloften. MVV nam hem transfervrij over van Genk. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af.

Het blijft vooralsnog onduidelijk of de naam van Ciranni op de officiële website van Ajax een foutje is of de voorbode voor een winterse deal tussen Ajax en MVV. Een kwartier na publicatie van dit bericht werd de naam van Ciranni overigens verwijderd.

Plaats een reactie

Gurdeep +164
dinsdag 5 december 2017 om 18:15
Ajax en Belgen. Altijd een goede combinatie.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:21
Overmars zal wel verkeerd terug gereden zijn en waar gewild hebben voor zijn dure benzinekosten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:30
Zolang de naam van een Feyenoord speler of alles wat met Feyenoord gerelateerd is maar niet op die website staat zal het me een zorg zijn wat daar gebeurd.
Vind ik leuk
Senn +3761
dinsdag 5 december 2017 om 18:32
Kan vp je niet gewoon 10.000 duimpjes geven? Dan ben je misschien even stil...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:34
Moet je niet aan mij vragen maar aan VP zelf.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:37
Hij gaat Ajax kampioen maken hahahaha. Wat een toppertje is het ook hihihi. Een wereld wonder hohoho.
Vind ik leuk
Mari +2627
dinsdag 5 december 2017 om 19:24
Je gebalk is te vroeg Rudolph the rednose reindeer
Vind ik leuk