'Ajax-transfer' een foutje: Lullig als die jongen dat zelf nu denkt

    'Ajax-transfer' een foutje: "Lullig als die jongen dat zelf nu denkt"

    woensdag 6 december 2017 om 11:13

    Alessandro Ciranni komt niet naar Ajax. De 21-jarige MVV-verdediger stond dinsdag opeens als speler van Jong Ajax op de website van de Amsterdammers, maar het gaat om een foutje.

    "We hebben wel vaker dat ineens een speler op de website opduikt die onlangs op het wedstrijdformulier stond in een duel met Jong Ajax", stelt Jong Ajax-persvoorlichter Arjan Duijnker in gesprek met de Limburger. "Dat is in dit geval ook gebeurd." Vorige week troffen MVV en Jong Ajax elkaar.

    "Een transfer van Ciranni naar Ajax is totaal niet aan de orde", stelt Duijnker. "Ik zou het lullig vinden als die jongen dat zelf nu denkt." Binnen een kwartier werd het profiel van Ciranni bij de selectie van Jong Ajax verwijderd, maar toen was het al opgemerkt door enkele oplettende Twitteraars.

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 6 december 2017 om 11:16
    "Ik zou het lullig vinden als die jongen dat zelf nu denkt."

    Hehe... Tja
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:21
    Ook een rare afwijking dat spelers van tegenstanders soms ineens opduiken op je site
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 6 december 2017 om 11:36
    Haha ja inderdaad ouwe.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:40
    En dan ook doodleuk vertellen dat dat soms gebeurt. Alsof het iets heel normaals is dat je systeem een speler uit een team van de tegenstander kiest en zegt "die hoort nu bij ons."
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 6 december 2017 om 11:42
    Straks gaat iedere speler van de tegenstander toch even snel checken na de wedstrijd of ze er tussen staan ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:44
    Je bent echt een held als je gewoon komt trainen met Jong. "Hoi, Alessandro Ciranni, ik zag dat ik bij de selectie zat. Dus hier ben ik"
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 6 december 2017 om 11:45
    Haha, ja echt eh! Net als die gast van Streetlab bij Schalke :-P
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:55
    Alleen komt deze van Genk, hij zou het zo kunnen halen. Het is die Koreaan toen ook gelukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:14
    Heeft geen zak met dit bericht te maken... maarre werk jij niet ?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 6 december 2017 om 15:16
    Jawel. Ben op werk! :-)

    Heeft trouwens ook geen zak met dit bericht te maken! ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2561
    woensdag 6 december 2017 om 11:23
    Ik snap niet hoe dit gebeurt eigenlijk. Iemand kijkt naar het wedstrijdformulier en besluit een spelersprofiel op de website te zetten van een speler van de tegenpartij?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 11:24]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:41
    Of een systeemfout
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2561
    woensdag 6 december 2017 om 11:52
    Kan, maar zoals je zelf al zei, het zou wel erg apart zijn als er zomaar een speler van de tegenpartij op de website verschijnt :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 6 december 2017 om 11:59
    Ja, maar websites zijn gekke dingen. Een foutje en je krijgt alles in een andere volgorde, verkeerde kleur of misschien spelers van andere teams bij jouw team :p
    Laat ik het zo zeggen, als iemand dit expres doet omdat hij denkt dat het de bedoeling is vind ik het echt nog veel vreemder :p
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    woensdag 6 december 2017 om 11:24
    Misschien dan maar eens zorgen dat dit niet vaker gebeurt? Is toch ook gek, kwestie van de boel even controleren voordat je het plaatst. Kan me voorstellen dat zo'n jongen ineens ongewild allerlei vragen krijgt over vermeende interesse.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139070
    woensdag 6 december 2017 om 11:33
    Ze zullen zondag onzen Sjukkie ook wel op de lijst zetten.....
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11574
    woensdag 6 december 2017 om 11:33
    Als je op de profiellink klikt ga je rechtstreeks naar 'Dromen zijn bedrog' van Marcootje.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4780
    woensdag 6 december 2017 om 11:55
    Het gebeurd wel eens vaker...
    O, maar dan is het niet erg.
    Vind ik leuk
    Bongo +1393
    woensdag 6 december 2017 om 11:58
    Opeens staat Ronaldo linksbuiten en Messi rechtsbuiten en akinfenwa in de spits bij Ajax
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050