Ajax-bankzitter gaat in gesprek met Keizer: Dat moet ik wel echt gaan doen

Ajax-bankzitter gaat in gesprek met Keizer: "Dat moet ik wel echt gaan doen"

woensdag 6 december 2017 om 16:00

Siem de Jong baalt van het feit dat hij (nog) geen basisplaats heeft bij Ajax. De routinier is van plan om vaker met trainer Marcel Keizer te praten over zijn rol binnen het team, vertelt hij aan Voetbal International. 

"Natuurlijk baal ik nog gigantisch van de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Na een paar goede invalbeurten, waarin ik belangrijk was, kreeg ik dat duel de kans in de basis. We speelden als ploeg moeizaam, kwamen nauwelijks door hun verdediging heen en verloren", aldus De Jong, die afgelopen zomer overkwam van Newcastle United.

"Ik kon zelf ook niet mijn stempel op het spel drukken, daar ben ik heel eerlijk in. Alleen: ik baalde wel flink dat ik net op die wedstrijd werd afgerekend. Een week later zat ik uit tegen NAC negentig minuten op de bank. Natuurlijk kijk ik allereerst naar mezelf, maar had ik in Breda mijn kans gekregen in de basis, dan had het er nu wellicht anders uitgezien."

"Vorig jaar was voor mij een belangrijk jaar bij PSV, waarin ik weer veel aan spelen toekwam. Die lijn wil ik bij Ajax doortrekken. Dat is tot op heden nog te weinig gebeurd", vervolgt De Jong. "Ik praat er niet veel met de trainer over, dat moet ik wel echt gaan doen. Dan doel ik niet op het wel of niet spelen in minuten, maar meer over mijn rol."

Poll

Verdient De Jong een kans in de basis tegen PSV?

(835 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 16:11
Daar hoef je niet voor te praten met Marcel hoor, die houdt niet van automatismen en een vaste basis 11... die gooit elke week de boel weer op de schop dus je komt er vast wel weer in
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:15
De hele boel?
Overdrijven is ook een vak.
Hooguit 3 man die steeds wisselen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:18
Elke week....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:22
Younes Neres Ziyech vdBeek Schöne Viergever de Ligt Veltman Wöber en Onana spelen altijd.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:26
Ja en dan weer in een 424 opstelling dan weer 433 met schone als controleur dan 433 met Van de Beek als controleur en dan weer een 343 en zo gaat het maar door... Keizer is de voornamelijkste reden dat Psv koploper is
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:27
Neehoor dommerik , psv verliest bijna nooit ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:40
Oke kleine Allah, aankomend weekend wel
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:36
Dromen mag Mien jong
Vind ik leuk
Sil Meijer +12678
woensdag 6 december 2017 om 18:21
Maar dan wel zeiken ja Veltman en Younes moeten eruit????
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:27
Hij wisselt wel vrij veel.
Neres mocht pas blijven staan na 2 goals tegen heerenveen, schöne heeft ernaast gestaan en wöber mag nu weer spelen omdat Sinkgraven geblesseerd is.
Viergever, De Ligt en Veltman hebben nauwelijks concurrentie en onana ook niet.
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
woensdag 6 december 2017 om 17:55
Younes...? Kom op man
Vind ik leuk
Ajaxia +93
woensdag 6 december 2017 om 17:30
Dit deed frankie ook altijd en toen hoorde je nooit iemand. SNap die heisa erom niet zo
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:12
Praten.. zo makkelijk maar het wordt te vaak vergeten. Groot onderdeel van het voetbal (goed communiceren wel te verstaan)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 16:16
Waarschijnlijk krijgt hij dus binnenkort weer een keer de kans. Was met Van De Beek en F. de Jong ook zo. Ff zeiken in de media en je krijgt een basisplaats van Keizer :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:22
Ik denk dat ik binnenkort ook meer minuten ga vragen. Je weet nooit hoe het uitpakt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:23
Ik ga meer munten vragen!
Vind ik leuk
mcmodd +12087
woensdag 6 december 2017 om 16:24
Hier krijg je van mij er 40 minuten bij, kan ík mooi even boodschappen doen ;—/))
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 16:26
Haha, dit is je kans zou ik zeggen ;-)
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
woensdag 6 december 2017 om 16:23
Zet hem tegen PSV maar in de basis weet hij gelijk weer wat verliezen is.
Kan hij in de winterstop direct op zoek naar een echte ploeg waar hij wel aan spelen toekomt.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
woensdag 6 december 2017 om 16:22
Ik vind Siem een van de betere spelers bij Ajax. Dat hij tegen NAC op de bank kwam was, vergelijkenderwijs, onbegrijpelijk. Iedereen speelde tegen FC Utrecht moeizaam, dat dit door FC Utrecht kwam doet aan de hele zaak niets af. Dan had hij ook het hele elftal kunnen vervangen, maar... dat deed Keizer dan weer niet. Hij zal zijn kans wel krijgen, ik denk dat een goed gesprek tussen beiden zomaar weer resulteert in een basisplaats voor Siem.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:35
Keizer paste een schitterend systeem toe. Vorige week wonnen we en speelde je niet. Nu speelde je en verloren we. Dus het is jouw schuld
Vind ik leuk
Garinsha +2831
woensdag 6 december 2017 om 19:40
Hmmm iedereen speelt tegen Utrecht moeizaam? Daar hadden de psv ers geen last van... :P
Vind ik leuk
mcmodd +12087
woensdag 6 december 2017 om 21:22
Dus we hebben nieuwe godenzonen? ;—/))
Vind ik leuk
Garinsha +2831
woensdag 6 december 2017 om 22:00
Grapje tussen door moet kunnen toch
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:22
Ik durf te zeggen dat als Ajax europees voetbal had gespeeld dat het er in het weekend ook stukken beter uit zou zien. Nu worden er gewoon te weinig wedstrijden gespeeld met ongeduldige spelers als gevolg waar Keizer niet mee om weet te gaan.

Ik heb gesproken
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:28
Dan waren ze alleen maar vermoeider geweest. Kijk naar feyenoord. Kijk naar hoe weinig punten psv laat liggen.
Vind ik leuk
Sil95 +5314
woensdag 6 december 2017 om 16:29
De volgende speler uit de selectie van Ajax die zijn ontevredenheid uit over zijn gebrek aan speeltijd en toch ook wel over de inconsequente keuzes die Keizer maakt. Het is duidelijk dat Marcel Keizer de boel niet onder controle heeft.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:28
Volgende week staan wij weer 1 puntje onder jullie.
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 16:39
Er komt geen eind aan het verhaal Keizer.
Wie het harst schreeuwt krijgt zijn zin. De rustige jongens zijn de lul.
Neres zal binnenkort de lul zijn, net als Cassiera,en Wöber.
Toen van de Beek en later F. de Jong hard riepen dat ze meer minuten eisen kregen ze hun zin.

Wat zondag betreft: Dijks moet bij de selectie zitten. De Ligt en Wober in het centrum. Er MOET een kopper daar staan.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
woensdag 6 december 2017 om 21:25
Om iedereen te vriend te houden (je hebt ze allemaal nodig hè? ), mogen ze om de beurt meedoen. Dondert niet tegen wie, welke tactiek, als iedereen maar tevreden is?
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 21:33
Ik ben het vollefig met je eens. Net zoals de meeste fans van Ajax
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 16:44
Dus Siem belt met de media en legt uit wat hij van plan is aan Keizer te gaan vragen en dat hij boos is en een eerlijke kans had verwacht.
Ik probeer me voor te stellen hoe dat gesprek gaat...
Siem klopt op de deur... klop, klop.
Wie is daar?
Siem ...
Siem wie?
Siem de Jong...
oh kom maar binnen -- waarvoor kom je? :-))

Jah, dat heb ik toch al aan die journalist verteld!
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:45]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:50
Jammer dat de rest al zo snel verwijderd is.nu weet ik niet hoe het af loop.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:36
Siem wie.. hahaha
Vind ik leuk
peinke +849
woensdag 6 december 2017 om 16:53
Gezeur en gezanik van de bovenste plank bij dat Ajax. Het wordt tijd voor concentratie op het voetbal. Zo langzamerhand zie je op de fora 70 procent van de berichten waar Ajax bij betrokken is. Het zal wel lekker scoren voor zo'n site, maar gevarieerd nieuws is ook wel eens leuk.
Wel valt me op dat zelfs dit soort sites mee doen aan het afzeiken van de trainer met allerlei kul-berichten. Maar goed, het aantal likes zal wel belangrijk zijn. Het is zo langzamerhand meer een Ajax- dan een voetbalforum.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:54]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:37
Afzeiken van de trainer.. afzeiken van de trainer.. hij lokt het wel zelf uit door het slecht te doen
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 17:40
Ja maar als hij nu zegt, we gaan vanaf nu lucht in de bal doen, dan roept iedereen weer... WAT een malloot. Niet de Lucht moet in de bal... maar de Ligt moet in de bal spelen?
Hij kan niks goed doen onze Marcel... jullie doen naar omdat hij van Cambuur komt... wij hebben ook gevoel hoor?! :-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:43
Hahaha. Ja klopt. We doen alleen maar lullig omdat hij van cambuur komt.. :p
Ik zou liever stanley menzo hebben. Die zat ook bij jullie toxh?
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 18:00
Had al zo'n vermoeden, typisch hoofd-plaats-gedrag. Zeggen ze 30 km verder ook. ;)

Momenteel 18 ex- Cambuurspelers Keiz -- die een trainersdiploma hebben. De kans is erg groot dat de volgende bij jullie Fred Grim wordt... ook ex-Droomclub.
Dat kan betekenen dat spelers van Cambuur altijd dachten, "wat een malloot dat kan ik vast beter" of... ze dachten, nu ik zoveel van die man geleerd heb kan ik dat ook.
Als er maar 34 clubs zijn dan is 18 met Cambuurconnectie best veel.

Dus jou de komende jaren veel sterkte wensen is hierbij wel op zijn plaats. :-))
Stanley ging als een speer maar daalde wat te snel.
Op penalties beslist tegen Roda... pfff... das voetbal he, kutsport.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 18:03]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:24
Haha.
18? Da's wel veel. Nog steeds 100 minder dan Ajax maar vooruit :p

Laat Grim ook nog maar een beetje oefenen. We kunnen altijd nog zien of we plek hebben.

Wauw, je weet het nog goed. Ik weet niet eens wanneer hij daar zat.. voor vitesse gok ik :p
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 18:32
Betaald voetbaltrainers met Ajax verleden?
Bogarde, Reiziger, Grim, Keizer, Basten, zijn er meer? Maar honderd haal je vast niet. Das ook logisch want die hoeven nooit meer te werken.

Hij werd daarna assistent bij Vitesse, geloof ik. Had beter op zijn hoogtepunt kunnen stoppen. :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:38
Blind... jawel er zijn er heus meer dan van cambuur :p
Frank de boer! Jaap stam! Kluivert deed curacao, davids was trainer, seedorf, rijkaard,
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:40
Galasek!

En ik vind het sneu voor menzo, hij deed het als trainer goed en toch kwam er geen goede club. #Jammervanjehuidskleurstanley
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 19:48
Stanley deed het wel een tijd heel goed. Maar kon ook wel narrig zijn, niet dat dat uitmaakt, gaat om prestatie natuurlijk.
Of zijn kleur meespeelde weet ik niet.
Oliseh is ook donkerwit toch? Ik vind dat wel leuk, het is best gek toch, zoveel donkere spelers en zo weinig trainers... daar mogen de Knvb en clubs ook iets mee doen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:12
Ik denk van wel. Oliseh is vrij weinig wit. Die was bondscoach van Nigeria, Ajax, Dortmund, Juve, veel interlands.. trainer van fortuna.
Kluivert? Alleen Jong Twente. Daarna aanbiedingen van Curacao en Ghana. Menzo kon ook naar Ghana. Rijkaard werd hier op basis van interlands bondscoach, en wat verder? Sparta en door Cruijff gepushed bij Barca. Seedorf? Na Milan kwam alleen een chinese tweede divisieclub. Winter? Schijtclub in Canada. Ik vind het heel vreemd. En het is geen actief racisme, dat kan haast niet. Maar dat je met een donkere huidskleur alleen kutclubs kan trainen of bondscoach worden is he gek. Ga ze maar tellen in hoogste divisies in europa, getinte trainers.
Bogarde en Reiziger door oud teamgenoten naar Ajax gehaald. Reiziger was assistent bij Sparta. Bogarde geen idee.
Ter vergelijking: vd sar directeur ajax, blind coach ajax td ajax en sparta en (assistent) bondscoach (die was als trainer slechter dan menzo :p), frank de boer, ajax inter crystal palace, ronald de boer aimabele man (en wil geen trainer worden) davids soort van ongewild trainer en entrepeneur? Kluivert nergens een baan als trainer en door een arabier aangesteld als td van psg, en overmars directeur ajax.
Als je kluiverts gekke baantje van de arabier niet meetelt zie ik toch verschil :p
En dat zouden ze zeker. Maar dat wordt een zwarte pietdiscussie.
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 7 december 2017 om 16:29
Ben het met je eens, maar misschien komt wat wij willen nog te vroeg, je moet ook eelt op de ziel hebben in zo'n baan.
Ik sla Stanley ook veel hoger aan dan Blind.

Maar je hebt gelijk dat die Piet-discussie op de loer ligt. Ik had het gevoel... en meer is het niet.. dat Stanley en veel donkere jongens toch altijd dit als een rugzakje meenemen, discriminatie zit in onze samenleving... en als trainer moet het gaan om wat je doet op het veld. Maar nogmaals, helaas is het ook een realiteit.
Je ziet het ook aan de Marokanen in Oranje, ze hebben gewoon net iets minder krediet, dat is fout en vervelend, maar zou heel goed kunnen dat een Nederlandse Marokaan ook in Marokko iets minder krediet heeft?
Of zit ik nu heel erg fout in mijn aannames?

Jij noemde Rijkaard bij Barca en ten Cate erbij, ik heb toen nooit iemand iets over kleur horen noemen, ze waren een geweldig tandem. Maar ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat hier niet kan.
Misschien heeft het met het netwerk te maken, waardoor je niet meteen genoemd wordt, he? Het kan iets heel stoms zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:47
Wat willen we precies?
Blind had alleen maar zinloze ervaring.
Menzo is vervangen door Van der Sar na een blunder. De man heeft eelt :p

Hoe bedoel je als een rugzakje meenemen?

Dat van dat minder krediet in oranje klopt denk ik wel.
Hoe dat andersom zit durf ik niet te zeggen.
De marokkanen die ik ken zijn allemaal Nederlands Marokkaans dus hoe dat in Marokko wordt beleefd kan ik niet zeggen. Het zou kunnen dat je toch een soort buitenbeentje bent, maar als ik hoor hoe ze over Amrabat praatten hoeft dat helemaal niet het geval te zijn.

Ja klopt. En het is ook niet zo dat ik denk dat je direct kritiek krijgt als je iemand aanstelt, maar zonder Cruijffs advies waren ze het niet geworden.

Netwerk? Ze hebben allemaal samen in kleedkamers gezeten dus dat lijkt me heel sterk
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:40
Oliseh bij Fortuna!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:42
Groenendijk. Van de Brom.
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 19:43
Krol en Cruyff-1, Galasek tellen we niet meer, Neeskens die telt jullie beveiliging niet eens meer.
Je hebt er nu 12. Nou oke, het is een gelijkspel. ;-)

Gaal telt ook niet. Laudrup is er ook nog of is dat zijn broer?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:50
Allebei de Laudrups speelden bij ajax. Hoezo telt Galasek niet? Omdat het een tsjech is? Eikel :p
Aad de mos? Winter was trainer in canada. 13. Ik kom er wel :p en gala is gewoon trainer dus 14 :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:50
Ogararu 15
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:47
Johny Gel bij PEC
Ruud Krol, Johan Neeskens en Cruijff. Cruijff 2x ik weet dat Jordi nooit bij ons speelde, maar het is een cruijff en die horen erbij :p
Vind ik leuk
peinke +849
donderdag 7 december 2017 om 09:59
Ben je klaar stelletje mafketels!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:55
Ik moet er nog ongeveer 85 geloof ik..
Vind ik leuk
peinke +849
donderdag 7 december 2017 om 12:34
Ohhhh, valt mee!
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 7 december 2017 om 16:34
Je mag stoppen Keiz, het is geen wedstrijd.
Er zijn dus meer met Ajax bloed dan ik dacht.
Al zitten ook daar al weer 3 van Cambuur bij, Grim, Keizer en Stam. Dus ik weet niet of ik je die gun. :p
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:49
Grim en Keizer waren eerder Ajax. Stam eerder Cambuur. Of jij en ik pakken ze alle drie. Of je mag Keizer en Grim inleveren voor Stam :]
Vind ik leuk
JustH +862
woensdag 6 december 2017 om 18:17
Ik hoor nooit wat over spelers die het niet zo goed doen
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:29
Niet?
Er is tot nu toe kritiek geweest op:
Onana, Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks, Van de Beek, De Jong, Ziyech, nog een keer De Jong, Schöne, Neres, Younes, Kluivert, Huntelaar én Dolberg. Oh en Zeefuik.
Dus ik weet niet hoor, volgens mij is er ook gewoon kritiek op de spelers. Niet zoveel als op de trainer, maar die doet het ook slechter dan de spelers. Bovendien hebben de spelers vorig jaar wat crediet opgebouwd.
Vind ik leuk
JustH +862
woensdag 6 december 2017 om 18:42
Ze doen het als team altijd even goed/slecht.
Dus alles weg . Of wordt je naam dan te lang? :-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:44
Ja, maar ik zou de individuen niet persoonlijk verantwoordelijk houden voor het falen van het collectief.
Als Veltman slecht dekt kan Younes daar niks aan doen en als Younes weer eens mist is dat niet de schuld van Onana.
Ik vind Keizer nog steeds de enige die per direct eruit geflikkerd dient te worden.
Vind ik leuk
JustH +862
woensdag 6 december 2017 om 18:49
Keizer is ook een individu.
En als spelers niet doen wat ze moeten/kunnen doen is dat niet de schuld van..............
Wij gaan hier niet uit komen vriend
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:57
Ja.. maar hij is geen deel van het team..
Hij is verantwoordelijk voor het prestaties van het team.

Als spelers iets moeten doen wat ze niet kunnen of het lukt ze niet om uit te voeren wat ze zouden moeten ligt dat aan de opdrachten die ze krijgen. Van de trainerrr.
Als jij 100 meter moet rennen in 10 seconden en het lukt niet, ligt het dan aan jou of aan degene die vindt dat je dat ondanks dat je het niet kan toch moet kunnen?

Nee ik ben bang van niet. Als je luistert en openstaat voor argumenten komen we er wel uit :p
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 17:37
Als ik jou was keek ik ook liever naar Teletext, gaat lekker daar toch, geniet ervan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:41
ik heb het idee dat siem zichzelf een beetje overschat, ik begrijp nog steeds niet dat ajax hem ingelijfd heeft met een 4 jarig contract.
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 17:50
Nou toch al een paar keer van waarde geweest dachten wij.
En de roep om routine klinkt regelmatig, dus niet gek toch?
Maar 4 jaar is wel ruim, dat ben ik met je eens voor een blessuregevoelige speler.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:50
ik ook niet. totaal overbodig dien. respect voor ze bewezen diensten. had liever nigel de jong af gelopen zomer zien komen. een sloper iemand die het niet uit maakt om zo nu en dan te schaven... in plaats van 11 ideale schoonzonen op het veld.. Wat mis ik zo'n type net als Davids kan ff niet komen op die Deen..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:14
Dit idd. Slaat echt nérgens op.
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
woensdag 6 december 2017 om 17:47
Raar mannetje.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:53
Ik ga morgen ook praten met die Russische prostituee want ik wil meer minuten. Die kreeg ik vorig jaar bij die Roemeense wel.
Vind ik leuk
JustH +862
woensdag 6 december 2017 om 18:18
Ik hoor nooit wat over spelers die het niet zo goed doen.
Ligt het dan echt aan een trainer allemaal?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:34
Je moet minder zeuren Siem, gewoon je kansen afwachten en belangrijk zijn tijdens je invalbeurten.
Ziyech valt nu ook tegen maar toen Siem in de basis mocht beginnen tegen Utrecht deed hij het niet beter.
Denk dat Ajax in Siem sowieso al geen basisspeler zag maar gezien zijn ervaring meer een speler die de jonge spelers tijdens trainingen wat kan leren.
Daarnaast kan hij meestal als invaller wel wat teweeg brengen, zie Willem II uit.
Je hebt nou eenmaal spelers die gewoon heel vaak fantastisch invallen maar als basisspeler niets klaarspelen.
Vind ik leuk
Dorzon +2396
woensdag 6 december 2017 om 18:46
als je bij keizer vraagt of je mag spelen stelt hij je op. kijk naar zijn naamgenoot
Vind ik leuk
glenn +858
woensdag 6 december 2017 om 19:20
als je dat zo iedere week deftig bekijkt dan vraag je u toch af waarom ?? men spelers als Siem en Klaas Jan zo echt irriterende figuranten rolletjes laat spelen terwijl de jongsters als het echt op bikkelen aankomt gewoon door het ijs zakken....Siem heeft nu iets gezegd en ik dacht dat de eerste Klaas Jan zou geweest zijn met hun ervaring en kunde op de bank?? dan moet je ze niet halen vind ik....Systeem....wat bij ons op de bank zit kan niet scoren tegen ons ???
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:32
middelmatige voetballer, heeft echt niets bij Ajax te zoeken. Leuk voor FC Twente of Utrecht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-bankzitter gaat in gesprek met Keizer: "Dat moet ik wel echt gaan doen"