De Jong boordevol motivatie bij PSV: De meesten trekken toch wel naar Ajax

    De Jong boordevol motivatie bij PSV: "De meesten trekken toch wel naar Ajax"

    woensdag 6 december 2017 om 19:06

    De vrienden van Luuk en Siem de Jong staan voor een lastige keuze: juichen ze voor Ajax of PSV? De nummers één en drie van de Eredivisie treffen elkaar zondag in Amsterdam.

    Luuk (PSV) en Siem (Ajax) hebben als voetbalbroers veel dezelfde vrienden. Dat levert weleens ingewikkelde situaties op. "De jongens gaan bij ons allebei wel kijken, maar moeten wel kiezen van wie ze fan zijn", grijnst Siem in gesprek met FOX Sports.

    "Ik heb het gevoel dat de meesten toch wel naar Ajax toe trekken", aldus Luuk. "Sommigen hebben er ook niet echt een mening over. Die vinden het gewoon mooi als wij het goed doen."

    Siem laat zich ook uit over de prestaties van Luuk. De PSV-spits pikt de laatste weken weer regelmatig zijn doelpunten mee. "Ik vind dat hij soms nog iets meer mag scoren, maar hij is denk ik wel goed met zichzelf bezig om te zorgen dat hij voorin sterk speelt."

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Ajax-PSV?

    (7376 stemmen)

    Plaats een reactie

    masterpsv +13269
    woensdag 6 december 2017 om 19:11
    Keuze is makkelijk natuurlijk ze kiezen voor aanstaande kampioen! ;)
    Vind ik leuk
    Leedz +5183
    woensdag 6 december 2017 om 19:12
    Arrogant ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 19:12]
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    woensdag 6 december 2017 om 19:13
    Dat heb ik van jou geleerd.

    Lol
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    woensdag 6 december 2017 om 19:19
    En dan maar roepen dat Ajacieden arrogant zijn.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5397
    woensdag 6 december 2017 om 19:42
    Volgens mij staat er in de Arena een tekst die hier debet aan is......
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13144
    woensdag 6 december 2017 om 19:15
    Wordt gewoon easy 3-0.

    Nee grapje, maar wss krijg ik nu haat, maar ik vind dat Ajax en PSV de laatste weken oo hetzelfde niveau spelen of misschien Ajax wel beter. Tegen Sparta, Excelsior en PEC had PSV alle geluk mee. Als zelfs van de Gijp dat nu gaat zeggen kan je niet ontkennen dat PSV geluk heeft. Bij Ajax zit het gewoon allemaal tegen. Stel dat bijv Lozano op het laatste moment naar Watford was vertrokken en Richarlison naar Ajax.... dan was het allemaal natuurlijk anders gelopen. Of Ajax die geluk had tegen Heracles, ADO, Twente enz enz. Maarja succes aankomend weekend voor wie je ook bent (behalve de PSV'ers ;) )
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 19:25
    als als als, feit is dat psv altijd minder is tegen kleinere tegenstanders. Verwacht een heel ander en fel psv tegen Ajax. Wordt niet makkelijk voor beiden. Maar verwacht een overwinning voor PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 19:40
    PSV speelt niet de sterren van de hemel maar is wel constant.En ja als als idd dan speelde Messi bij Roda JC en Ronaldo bij Almere City
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36481
    woensdag 6 december 2017 om 19:44
    Wat enorm veel onzin Sil.
    Ajax staat gewoon 10 punten achter. Geen flauwe zeik excuses.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 19:51
    Naïeve gedachte dat PSV tegen Ajax net zo gaat spelen als tegen de tegenstanders van de laatste weken. Hopelijk verwachten jullie spelers dat ook.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5397
    woensdag 6 december 2017 om 19:51
    Ik zou van der Gijp niet al te serieus nemen. Als dat de graadmeter moet zijn dan zijn er maar weinig die echt goed kunnen voetballen. Maar om nu alles als factor geluk te noemen vind ik wel kort door de bocht.
    Een wedstrijd duurt 90 minuten en in welke minuten je scoort maakt volgens mij niet uit. Het kan er wel spannend door worden. Ik denk even terug aan het tijdperk Frank de Boer, die zei altijd dat je een tegenstander 70 a 80 minuten kapot moet spelen en dan toeslaan. Toen riep ook iedereen lucky Ajax.
    Dat dwing je gewoon af !!! En hier moeten veel mensen in Nederland nog aan wennen.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 20:08
    Vorm van de dag gaat bepalen wie de wedstrijd gaat winnen of misschien wel een gelijk spel. De kansen zijn 50-50. Hopelijk heeft K. Blom een keer een goede onpartijdige dag.
    Vind ik leuk
    Korm +29778
    donderdag 7 december 2017 om 07:50
    Mooi man, ik ben benieuwd naar zondag.
    @ajacieden, veel succes :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong boordevol motivatie bij PSV: "De meesten trekken toch wel naar Ajax"