LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling

LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling

woensdag 6 december 2017 om 19:32

Feyenoord begint woensdagavond met Kenneth Vermeer en Tyrell Malacia aan de laatste Champions League-wedstrijd van het seizoen. In De Kuip is Napoli de tegenstander.

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst pakt voor de laatste Europese wedstrijd van het seizoen uit met twee verrassingen. Vermeer maakt zijn opwachting onder de lat. Het is waarschijnlijk een 'cadeautje' van Van Bronckhorst: Brad Jones zal komende zondag tegen tegen FC Utrecht terugkeren in de basiself.

Malacia is woensdagavond de linksback van Feyenoord. De achttienjarige verdediger, die zijn eerste minuten gaat maken in de Rotterdamse hoofdmacht, vervangt de geblesseerde Miquel Nelom. Jean-Paul Boëtius in plaats van Sam Larsson als linksbuiten. Sofyan Amrabat is op tijd fit. Bij Napoli ontbreekt sterspeler Lorenzo Insigne.

Het laatste Champions League-duel van het seizoen begint voor Feyenoord om 20.45 uur. De Rotterdammers zijn al uitgeschakeld voor Europese overwintering. Napoli moet winnen en hopen op een nederlaag van nummer twee Shakhtar Donetsk tegen Manchester City.

De opstellingen:

Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Malacia; Amrabat, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Boëtius.

Napoli: Reina; Maggio, Albiol, Koulibaly, Hysaj; Allan, Diawara, Hamsik; Callejon, Mertens, Zielinski.

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 19:36
Vreemd dan op zo een moment als hij Jones wilde slachtofferen had dat dan veel eerder gedaan. Dit is erg sneu van Gio. Hier zie je dat Gio het kwijt is.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:38
Waarom? Hij gunt Vermeer een wedstrijd die nergens meer om gaat. Die kreeg Cillessen ook gisteravond.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:40
Voor Feyenoord is het anders die moeten zelfvertrouwen tanken door goede match neer te zetten....
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 19:46
iedereen weet dat het 0-2 ofzo wordt en nergens over gaat vanavond. ja enige waar het om gaat is: gaat napoli zich nog plaatsen of toch sjachtar
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 20:12
Ook met onze sterkste 11 gaan we kansloos onderuit. Dan kan je beter onderuit gaan met een half B-team.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 20:40
uhm denk dat je wel begrijpt dat 0-2 iets anders is dan 0-6 toch
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:46
Dat lukt zo ook wel. Heb je zo weinig vertrouwen in Vermeer?
Alleen jammer van Larsson. Maar nu krijgt Boetius weer een kans.
Alles heeft voor en nadelen.
Vind ik leuk
Schorem +288
woensdag 6 december 2017 om 19:56
En een goede wedstrijd neer zetten kan niet met Vermeer?
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:26
LOL, Feyenoord en een goede match.... zeker de leukste thuis
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:50
die gaat wel ergens om Napoli kan nog tweede worden of niet?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:38
Dit is een wedstrijd die er niet meer toe doet en Gio wil gewoon zijn gelijk krijgen en met Koulibaly achterin worden de corners toch een lastige zaak met Vermeer in het doel
Vind ik leuk
Koeroe +1854
woensdag 6 december 2017 om 19:56
Is ook de enige speler met lengte
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:39
Ik denk niet dat Jones hier geslachtofferd wordt. Waarschijnlijk is Jones nog gewoon eerste keeper en is dit puur om Vermeer tevreden te houden...

Overigens hoop ik wel dat Vermeer binnenkort wel weer eerste keeper is. Jones blijkt vorig seizoen een uitschieter omhoog te hebben gehad, maar dat is dus niet structureel.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:40
En als Vermeer het heel goed doet vanavond en de 0 houdt?
Vind ik leuk
chicken +6529
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Hij gaat vermeer gewoon uittesten...is hij beter dan Jones zal hij tegen Utrecht nog wel een kans krijgen en daarna gewoon een basisplaats..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:44
Ik denk ook dat het een gratis testmoment is. Wordt het niks zeg je dat het toch nergens om ging en Kenneth het verdiende en als hij het goed doet laat je hem staan en zeg je dat je deze wedstrijd om niks als test hebt gebruikt. Win-Win
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:45
Ik hoop het van harte en wat mij betreft is hij ook gewoon de beste keeper van de twee...
Maar ik maak Gio nu een aantal jaren mee als trainer en hij geeft zijn spelers (te) veel vertrouwen. Daarom kan ik me niet voorstellen dat hij dan nu ineens Jones laat vallen, terwijl hij eerder aangaf dat hij zeker tot de winterstop eerste keeper zou blijven.
Daarbij was het zaterdag tegen Groningen eindelijk weer eens een wedstrijd waarin Jones geen grote (beslissende) fout maakte. Dan zou ik het een raar moment vinden om juist nu te wisselen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:48
Hij heeft niet meer spelers. En van Geel heeft niet meer geld.
Wie rekent nu op zoveel geblesseerden?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:50
Niemand rekent daar op. Dan kun je het seizoen wel met 8 centrale verdedigers beginnen;-)

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:52
Dit is wel het eerste testmoment om niks. Als je dit met 5-0 verliest door je keeper is het alleen jammer.
Maar over dat vertrouwen heb je gelijk. Als hij lager was begonnen zou hij het hebben afgeleerd voor hij bij feyenoord was. Dan word je namelijk gewoon ontslagen als je 7x verliest :p
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:54
Klopt. Gio is toen behouden omdat hij een oer-Feyenoorder is, maar ieder ander had allang ontslagen geweest.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:03
Ja, maar het gevolg daarvan is dat je er niet van leert.
Als je wordt ontslagen moet je daarover nadenken. Conclusie teveel en telang vertrouwen gegeven. Als je niet ontslagen wordt heb je dat minder.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:12
Elke trainer doet het op zn eigen manier. En dan heb je altijd voor en tegenstanders.
Alles wat wij zeggen, klopt ook niet altijd. Van Geel is ervaren genoeg om niet gelijk in paniek te raken. Advocaat erbij halen was een goede zet.
Vorig jaar deed Gio t goed. En aan deze situatie kan hij weinig doen. 2x per week voetballen met 7 spelers.
Voetballen blijft een moeilijk spel, omdat je met 24 spelers te maken hebt. Reserves en basisspelers beleven de situatie anders. De trainer is niet altijd schuldig. De stemming bij de selectie bepaald ook veel. Als iedereen moppert en zeurt, dan heb je ook een probleem.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:27
Dat is zo, maar los van de discussie of de ene manier niet beter is dan de andere (je kan dingen op meerdere manieren doen en sommige manieren zijn gewoon succesvoller of efficienter dan andere) is het ook van belang hoe goed iemand zijn manier beheerst.
Advocaat erbij lijkt een goed concept inderdaad. En Gio doet ook veel goed hoor. Anders word je geen kampioen.
Stemming in de selectie heb je als goede trainer gewoon invloed op.
Mijn punt is, Gio is een betere trainer als hij meer ervaring op heeft gedaan. Dan weet je gewoon meer, heb je van meer fouten geleerd enz. Dus ik vind het jammer dat hij hoog in is gestapt en niet eerst op lager niveau fouten heeft gemaakt zoals 7x op rij verliezen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:33
Hij is ook 4 jaar assistent geweest. Bij Cocu, Gio en Frank vind ik dit nog wel logisch. Na zoveel voetbalervaring.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:42
En toch denk ik dat het heel handig is om te leren hoe je een groep leidt, mensen dingen leert, hoelang je iemand vertrouwen kunt of moet blijven geven, hoe en wanneer je jeugdspelers in kunt passen (cocu).
Hoe je tactisch slim kunt winnen van een grotere club (dat vind ik wel echt een tekortkoming bij allemaal)
Ze hebben door die voetbalervaring een gigantische voorsprong op elke andere jonge trainer, maar over de andere kwaliteiten die je nodig hebt zegt het helemaal niks.
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:29
Dan is Jones tot de bank verwezen
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:38
Ja dat lijkt mij ook ja. Slim van Gio. Als Vermeer het kut doet ben je namelijk ook van het gezeik af :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:41
Dat zullen we dan zien vanavond. Daarom is het juist goed dat Gio het nu doet. Jones loopt geen schade op zo. En Gio kan Vermeer ff bekijken.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:46
Dat is helemaal waar. Ik hoop dat hij het goed doet. Niet alleen voor Feyenoord, maar ook omdat ik hem dat gun na de afgelopen anderhalf seizoen, waarin hij veel geblesseerd is geweest!
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:43
Tis toch hun 1e keeper, Jones had een beetje mazzel maarcecht een mindere keeper.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 20:58
Daar ben ik het wel mee eens. Niet voor niets heeft hij in Engeland vrijwel nooit een basisplaats gehad.
Vind ik leuk
Nuance +3169
woensdag 6 december 2017 om 19:45
Jones wordt juist beschermd: wéér een andere verdediging, die man wordt gek. Dus beter Vermeer ff.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:48
Dat klinkt inderdaad ook aannemelijk!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:51
Jones keept de laatste 2 wedstrijden gewoon prima en als hij er vanavond 5 om zijn oren krijgt is het idd niet goed voor zijn zelfvertrouwen
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:32
Volgens mij heb je de laatste 2 wedstrijden herhalingen zitten kijken van vorig jaar.
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:29
Jones heeft laten zien dat ie het net niet kan, Vermeer blijft na deze wedstrijd staan
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 20:47
Van mij mag het. Jones maakt geen sterke indruk dit seizoen.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 19:44
of jij snapt het niet niet? lees de tekst eens zou ik zeggen... Jones keept zondag weer ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:36
Ook geen Larsson.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:39
Waar zijn Haps en Karim? Lijkt me wel cruciaal om goede wedstrijd te spelen om dat goede gevoel mee te nemen naar de competitie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:41
Meestal kiezen trainers ervoor om geblesseerde spelers rust te geven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Keizer had ze er gewoon ingezet!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:46
Nou, je moet wel toegeven dat toen Younes eindelijk geblesseerd raakte hij er ook eindelijk naast kwam te staan. Dat had ie toch wel goed gezien.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Het voetbalt zo moeilijk met gips. Haha.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:48
Tacklen wordt ook niks. Al is het maar omdat je rood krijgt voor een gestrekt been
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Geblesseerd...
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 19:47
volg je wel voetbal?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:41
Die spaart Gio, maar dan laat hij hem waarschijnlijk weer invallen, met andere woorden, het heeft dus helemaal geen zin.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:44
Nee. Larsson is nog steeds niet topfit waarschijnlijk. En met volgende week weer de KNVB beker. Is dit een goede zet.
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:44
Nee
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:40
Wel mooi dat Gio gewoon voor Malacia kiest en niet onnodig gaat schuiven. Ben benieuwd hoe hij zich houdt vanavond!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Guo dacht waarschijnlijk "doe ik de jeugdspeler of probeer ik het nog een keer met Kevin Di...haha wat zeg ik nou"
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:48
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik inderdaad bang was dat Diks linksback zou staan... Dus dan valt dit me alles mee, ook met het oog op de toekomst ;-)
Diks (en Kramer, Nelom en Basacikoglu) is toch al afgeschreven, dus dan kun je net zo goed een jeugdspeler de kans geven, vind ik.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:52
Het zal eens tijd worden. Al is de CL wel een hele grote stap. Maar we gaan t meemaken.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:36
Wie staat links centraal?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:15
Ja, maar als je vernederd wordt is dat niet goed voor je ontwikkeling denk ik
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 20:20
Dat is waar. Laten we hopen dat dat dan ook niet gebeurt ;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:35
Ik help het je hopen. Ik ben gewoon ouderwets voor de Nederlandse ploeg :p
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 20:46
Zo hoort het ook ;-)

Was andersom bij Ajax vorig jaar van mijn kant hetzelfde. Ik stond dan ook niet tussen die lui die vorig jaar vuurwerk gingen afstekken in de Hoffontein toen Ajax de finale verloor!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:52
Haha, ja maar dat is ook zo zielig. Om iemand die het alsnog beter deed dan jij uit te gaan lachen dat iets ze niet lukt :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:22
Napoli gaat echt geen 90 minuten aanvallen als een gek. Hun vinden de competitie ook belangrijk.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:34
Ze zijn nog niet door. Dan gaat de CL wel voor
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:51
Diks is rechts ... trouwens.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:00
Al zou je dat niet zeggen...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:01
Haha. Zou zijn derde been beter zijn?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
Ai, dat zou wel eens heel naar kunnen aflopen... Zo’n talentje kan je beter laten debuteren tegen ADO thuis of zo.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:46
Mooi voor Malacia! Geluk bij een ongeluk voor hem. Succes gewenst!
Vind ik leuk
HansVites +2210
woensdag 6 december 2017 om 19:49
Geen Diks ?
Vind ik leuk
Sytz +1145
woensdag 6 december 2017 om 19:49
Afgezien van Larsson/JP, prima opstelling! Als Malacia een foutje maakt zal niemand het hem kwalijk nemen, als hij het goed doet is het helemaal mooi voor hem. Wat een officieel debuutje zeg. Basis in de CL tegen Napoli.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 19:52
Klopt. Malacia heeft nu al meer bereikt dat Kuyt, aangezien die laatste nooit met Feyenoord in de Champions League heeft gespeeld :-p
Vind ik leuk
Sytz +1145
woensdag 6 december 2017 om 19:55
Hahaha, Malacia gekke kast!
Vind ik leuk
Dezeun +634
woensdag 6 december 2017 om 19:50
Word eigenlijk wel weer eens tijd dat vermeer een eerlijke kans gaat krijgen jones voor seizoen prima dit seizoen weinig overtuigend
Vind ik leuk
maxx4 +348
woensdag 6 december 2017 om 19:53
Eindelijk weer een kans voor Vermeer, maar had wel eerder gemogen..
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
pico323 +3482
woensdag 6 december 2017 om 20:35
Succes Feyenoord
Vind ik leuk
Pino61 +9261
woensdag 6 december 2017 om 20:46
Echt niet
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:47
yeeees 0-1
Vind ik leuk
Nashua +5726
woensdag 6 december 2017 om 20:49
Duurde 1:34,droef zooitje
Vind ik leuk
Mari +2241
woensdag 6 december 2017 om 20:48
Vermeer wat een come bsck .
Ouderwets.
Hoge bal angst
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:49]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:48
Das een snelle 0-1
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:49
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Vind ik leuk
Teo Smith +13804
woensdag 6 december 2017 om 20:50
Gelukkig is het voorbij na vanavond.
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
woensdag 6 december 2017 om 20:52
Sjonge jonge tis alweer 0-1 hoor....
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 20:55
De opstelling is verrassend, de vroege achterstand als vanouds :-(
Vind ik leuk
Reyhan +80
woensdag 6 december 2017 om 20:59
ik meen te herinneren dat v. Bronckhorst zei dat Feyenoord stappen heeft gemaakt in de CL. En vervolgens binnen 5 minuten 0-1 achter. Die kun je dus ook niet serieus nemen.
Vind ik leuk
Teo Smith +13804
woensdag 6 december 2017 om 21:09
Wie is nelom?

Malacia is een prima back-up voor hapsie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:14
Ik vind berghuis goed spelen
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 21:17
Ok ik zal wel te optimistisch zijn
Maar malazia 136 x beter als nelom en haps bijelkaar!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:18
Malacia , leuk spelertje moet ik bekennen
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 21:18
Het spel van Malacia is een van de weinige positieve dingen aan Feyenoordkant.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:21
verslaggever denkt helemaal dat we mee kunnen met napoli haha napoli weet vermoedelijk al dat sjachtar op 2-0 staat dus dat het zich kan richten op de serie a
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:21
Toch zonde dat Amrabat niet voor NLD heeft gekozen, die komt er wel!
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 21:35
Sinds dat die naar mij heb geluisterd en 10 kilo is afgevallen komt die eindelijk eens vooruit
Want hij was echt veel ste zwaar!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 21:54
Kan je ook niet een keer met mij komen praten dan? Bij mij mag er ook best wel 10 kilo vanaf ;-)
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 22:01
Ja hoor geen enkel probleem
Aardappelen niet meer eten brood niet meer eten
Alleen groenten en vlees en je ken bier zuipen als je wil af en toe een chipi en Mac
En gegarandeerd dat je afval
Dat brood en aardappelen wordt je dikker van als bier echt waar!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 22:03
Oke, dat wist ik niet ;-)

Aardappelen eet ik best wel veel, dus dan laat ik die voortaan staan ;-)
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 21:39
Malacia lekker laten staan tot Haps weer fit is. Doet niet onder voor Nelom, heeft nog waarde en als hij een keer in de fout gaan in de competitie maakt het toch geen flikker meer uit.
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 21:49
Prima eerste indruk tenminste beuk er. In en prima snelheid prima uitstraling en niet bang
Biedt hoop voor toekomst
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 22:05
Zou van bronkhorst nou ook zien dat vermeer de absolute beste keeper is van feyenoord
Of zit zijn sjaal voor zijn ogen
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:14
nu het om niks draait en er zit geen druk op kan feyenoord vrij voetballen.. wel een leuke wedstrijden! jammer dat ze niet eerder zijn begonnen met voetballen had er dan misschien meer in gezeten voor feyenoord.. hopelijk nog een geluk goaltje dan kunnen we wat europeese punten erbij schrijven. het ontbreekt wel vaak aan geluk bij de nederlandse teams in europa!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:18
wat mij opvalt is dat zowel tapia als amrabat in europese wedstrijden altijd goed spelen. en ook fysiek sterk aan de bal zijn. denk dat die het wel ver gaan shopen. vaak zijn dat de jongen die wel stappen kunnen maken naar de top!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:20
schopen lol *
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 22:20
Hoewel ik geen fan van hem ben heeft Tapia deze wedstrijd wel een aantal goede dingen gedaan!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 22:28
Dit had ook best een directe rode kaart mogen zijn...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:33
kom op feyenoord misschien een goaltje
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:33
zou mooi zijn 3 punten
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:33
jahhhhhh
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:34
ik voelde het al
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:34
geluk is belangrijk in voetbal..
Vind ik leuk
Reyhan +80
woensdag 6 december 2017 om 22:36
leuk voor Feyenoord dat ze in de laatste minuten met 10 man toch nog hebben weten te scoren. Gefeliciteerd Feyenoord-supporters !! Dankzij werklust hebben ze de overwinning binnen.
Vind ik leuk
derksen +7154
woensdag 6 december 2017 om 22:40
Enige smetje op deze avond komt die
10 eu op
Feyenoord
Besiktas
Peterbrough
Man city

Godver de Godver de godverdomme
3469 eu pfffff
Maar ja morgen weer nieuwe dag
Beetje jmr
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling