LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling

    LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling

    woensdag 6 december 2017 om 19:32

    Feyenoord begint woensdagavond met Kenneth Vermeer en Tyrell Malacia aan de laatste Champions League-wedstrijd van het seizoen. In De Kuip is Napoli de tegenstander.

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst pakt voor de laatste Europese wedstrijd van het seizoen uit met twee verrassingen. Vermeer maakt zijn opwachting onder de lat. Het is waarschijnlijk een 'cadeautje' van Van Bronckhorst: Brad Jones zal komende zondag tegen tegen FC Utrecht terugkeren in de basiself.

    Malacia is woensdagavond de linksback van Feyenoord. De achttienjarige verdediger, die zijn eerste minuten gaat maken in de Rotterdamse hoofdmacht, vervangt de geblesseerde Miquel Nelom. Jean-Paul Boëtius in plaats van Sam Larsson als linksbuiten. Sofyan Amrabat is op tijd fit. Bij Napoli ontbreekt sterspeler Lorenzo Insigne.

    Het laatste Champions League-duel van het seizoen begint voor Feyenoord om 20.45 uur. De Rotterdammers zijn al uitgeschakeld voor Europese overwintering. Napoli moet winnen en hopen op een nederlaag van nummer twee Shakhtar Donetsk tegen Manchester City.

    De opstellingen:

    Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Tapia, Malacia; Amrabat, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Boëtius.

    Napoli: Reina; Maggio, Albiol, Koulibaly, Hysaj; Allan, Diawara, Hamsik; Callejon, Mertens, Zielinski.

    Plaats een reactie

    HansVites +4412
    woensdag 6 december 2017 om 19:49
    Geen Diks ?
    Vind ik leuk
    Sytz +2778
    woensdag 6 december 2017 om 19:49
    Afgezien van Larsson/JP, prima opstelling! Als Malacia een foutje maakt zal niemand het hem kwalijk nemen, als hij het goed doet is het helemaal mooi voor hem. Wat een officieel debuutje zeg. Basis in de CL tegen Napoli.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2628
    woensdag 6 december 2017 om 19:50
    Word eigenlijk wel weer eens tijd dat vermeer een eerlijke kans gaat krijgen jones voor seizoen prima dit seizoen weinig overtuigend
    Vind ik leuk
    maxx4 +329
    woensdag 6 december 2017 om 19:53
    Eindelijk weer een kans voor Vermeer, maar had wel eerder gemogen..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 19:54]
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    woensdag 6 december 2017 om 20:35
    Succes Feyenoord
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    woensdag 6 december 2017 om 20:46
    Echt niet
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 20:47
    yeeees 0-1
    Vind ik leuk
    Nashua +6553
    woensdag 6 december 2017 om 20:49
    Duurde 1:34,droef zooitje
    Vind ik leuk
    Mari +5580
    woensdag 6 december 2017 om 20:48
    Vermeer wat een come bsck .
    Ouderwets.
    Hoge bal angst
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 20:49
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24043
    woensdag 6 december 2017 om 20:50
    Gelukkig is het voorbij na vanavond.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1085
    woensdag 6 december 2017 om 20:52
    Sjonge jonge tis alweer 0-1 hoor....
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    woensdag 6 december 2017 om 20:59
    ik meen te herinneren dat v. Bronckhorst zei dat Feyenoord stappen heeft gemaakt in de CL. En vervolgens binnen 5 minuten 0-1 achter. Die kun je dus ook niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24043
    woensdag 6 december 2017 om 21:09
    Wie is nelom?

    Malacia is een prima back-up voor hapsie.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    woensdag 6 december 2017 om 21:14
    Ik vind berghuis goed spelen
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    woensdag 6 december 2017 om 21:17
    Ok ik zal wel te optimistisch zijn
    Maar malazia 136 x beter als nelom en haps bijelkaar!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    woensdag 6 december 2017 om 21:18
    Malacia , leuk spelertje moet ik bekennen
    Vind ik leuk
    frankn27 +5197
    woensdag 6 december 2017 om 21:21
    verslaggever denkt helemaal dat we mee kunnen met napoli haha napoli weet vermoedelijk al dat sjachtar op 2-0 staat dus dat het zich kan richten op de serie a
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81717
    woensdag 6 december 2017 om 21:21
    Toch zonde dat Amrabat niet voor NLD heeft gekozen, die komt er wel!
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    woensdag 6 december 2017 om 21:35
    Sinds dat die naar mij heb geluisterd en 10 kilo is afgevallen komt die eindelijk eens vooruit
    Want hij was echt veel ste zwaar!
    Vind ik leuk
    poklane +4266
    woensdag 6 december 2017 om 21:39
    Malacia lekker laten staan tot Haps weer fit is. Doet niet onder voor Nelom, heeft nog waarde en als hij een keer in de fout gaan in de competitie maakt het toch geen flikker meer uit.
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    woensdag 6 december 2017 om 21:49
    Prima eerste indruk tenminste beuk er. In en prima snelheid prima uitstraling en niet bang
    Biedt hoop voor toekomst
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    woensdag 6 december 2017 om 22:05
    Zou van bronkhorst nou ook zien dat vermeer de absolute beste keeper is van feyenoord
    Of zit zijn sjaal voor zijn ogen
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:14
    nu het om niks draait en er zit geen druk op kan feyenoord vrij voetballen.. wel een leuke wedstrijden! jammer dat ze niet eerder zijn begonnen met voetballen had er dan misschien meer in gezeten voor feyenoord.. hopelijk nog een geluk goaltje dan kunnen we wat europeese punten erbij schrijven. het ontbreekt wel vaak aan geluk bij de nederlandse teams in europa!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:18
    wat mij opvalt is dat zowel tapia als amrabat in europese wedstrijden altijd goed spelen. en ook fysiek sterk aan de bal zijn. denk dat die het wel ver gaan shopen. vaak zijn dat de jongen die wel stappen kunnen maken naar de top!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:20
    schopen lol *
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:33
    kom op feyenoord misschien een goaltje
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:33
    zou mooi zijn 3 punten
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:33
    jahhhhhh
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:34
    ik voelde het al
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 22:34
    geluk is belangrijk in voetbal..
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    woensdag 6 december 2017 om 22:36
    leuk voor Feyenoord dat ze in de laatste minuten met 10 man toch nog hebben weten te scoren. Gefeliciteerd Feyenoord-supporters !! Dankzij werklust hebben ze de overwinning binnen.
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    woensdag 6 december 2017 om 22:40
    Enige smetje op deze avond komt die
    10 eu op
    Feyenoord
    Besiktas
    Peterbrough
    Man city

    Godver de Godver de godverdomme
    3469 eu pfffff
    Maar ja morgen weer nieuwe dag
    Beetje jmr
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Feyenoord verrast met laatste Champions League-opstelling