'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: Zag een foto voorbijkomen

'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: "Zag een foto voorbijkomen"

woensdag 6 december 2017 om 21:28

Het is een beeld dat vaak discussie oproept: de assistent-trainer legt het nog één keer uit, terwijl de invaller aan de zijlijn staat te trappelen om in te vallen. Siem de Jong 'overkwam' het anderhalve week geleden nog tegen Roda JC.

Voor zijn invalbeurt stond hij naast keeperstrainer Carlo L'Ami, die zijn multomap erbij pakte voor een paar laatste instructies. De Jong maakte een ongeïnteresseerde indruk. "Ja, ik weet dat het er soms een beetje... Ik zag toevallig ook een foto voorbijkomen", grijnst De Jong in gesprek met AT5.

"Het is puur waar je moet staan met spelhervattingen", legt de Ajacied uit. "Meestal weet ik wel waar de speler die ik vervang staat, maar meestal wisselt hij dan nog net iets omdat ik wat langer ben." De Jong stelt dat hij zeker wel luistert naar L'Ami. "Maar de meeste dingen weet ik wel. Je ziet het gelijk en ik neem het vrij snel in me op, dus ik weet gelijk wat ik moet doen."

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 21:34
Het is 2017 en Carlo L'Ami heeft een fucking multomap.
Waar kun je in 2017 nog multomappen kopen? Wat is dit voor onzin? Waarom hebben ze niet iets waar je op kunt scrollen? Ben ik de enige die dit heel raar vind?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2426
woensdag 6 december 2017 om 21:35
Bij de dichtstbijzijnde HEMA vind je normaliter wel een multomap
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:51
Thanks. Ik hoef er geen. Je snapt wel wat ik bedoel toch? Dat er inmiddels handigere manieren zijn om zoiets te doen. Je zou zelfs een kort filmpje kunnen laten zien als voorbeeld. Of als digi-l'ami.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2426
woensdag 6 december 2017 om 22:02
Tuurlijk, beetje cynisme kan geen kwaad, toch?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:06
Zeker niet. Ik vond het ook leuk. Maar ik ben zo geschokt over het feit dat dit met een multomap gebeurt dat ik bevestiging nodig had of ik niet gek was dat ik hier een punt van maak
Vind ik leuk
HanV +2228
woensdag 6 december 2017 om 22:29
Zou die boos worden als De Jong het blaadje meeneemt. In het veld kan het misschien wel ongezien lezen, en misschien zelfs wel doorgegeven.
Vind ik leuk
Mari +2241
woensdag 6 december 2017 om 21:41
Haha.
Nu je het zegt. Een multomap.
Ik.wilde vroeger., ja vroeger dat mijn leerlingen ook een multomap hadden.handig voor de kopieen die ik ze gaf.
Heel lang geleden
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:51
Als dat maar niet voor het vak Nederlands was........
Vind ik leuk
Mari +2241
woensdag 6 december 2017 om 22:39
Op de tel is het lastiger
Nee het was voor Eco
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:54
Ja, ik vind dit echt raar hoor. Heeft nou nooit iemand gedacht "hey, die wervers die me de hele tijd aanspreken voor unicef en kika hebben niet zo'n multomap als carlo"
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 06:16
Ik plaats nu voor de derde keer een bericht die iemand al geplaatst heeft. Vandaag blader ik me multomappen maar eens rustig verder door.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:37
Flauwekul die aanwijzingen van die L’Ami! Bij kopduels staan we op twee meter te dekken dan kun je afspraken maken tot je een ons weegt! Ga eerst eens leren dekken!
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 21:38]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:50
Misschien zijn dat juist de instructies en moet iemand een een multomep op zn hoofd geven
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:21
Dekken doe je thuis in de slaapkamer.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:39
Flauwekul die aanwijzingen van die L’Ami! Bij kopduels staan we op twee meter te dekken dan kin je afspraken naken tot je een ons weegt! Ga eerst eens leren dekken!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
woensdag 6 december 2017 om 21:44
Over leren gesproken.....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:45
Kin je afspraken naken is gewoon Rotterdams joh.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
woensdag 6 december 2017 om 22:02
Bedankt voor de spoedcursus !
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:39
Over leren gesproken :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:44
Ik vind dat zo overbodig en irritant. Gasten gaan uitleggen waar je looplijnen zijn etc. Flikker op! Alles is situationeel en kunnen die gasten ook zelf wel bekijken wie waar moet lopen. Of weten die Multomappers ook waar de tegenstanders lopen? Nogmaals; Flikker op met die extra werkplekken.
Vind ik leuk
DEWEE +1777
woensdag 6 december 2017 om 21:46
Waarom gaat een keeperstrainer een veldspeler iets uitleggen? Die hele bank van Ajax is pure onkunde met Hennie voorop. Hoe kan zo iemand al jaren bij Ajax op de bank zitten..... schandalig
Vind ik leuk
JustH +866
woensdag 6 december 2017 om 21:54
Dan zal het geen onkunde zijn, blijkbaar.
De man heeft zijn sporen wel verdiend in het voetbal.
In ieder geval meer dan wij met ze allen bij elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:42
Omdat Ajax met Spijkerman en L'Ami al jaren op rij haar doelstellingen haalt?
Ik geloof best dat ze goed genoeg om in het profvoetbal te werken. Maar dat ze niet goed genoeg zijn voor Ajax geloof ik ook. Trek iemand een ajax jas aan, wen er 5-10 jaar aan en je gelooft dat ie erbij hoort
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
woensdag 6 december 2017 om 22:02
Vrienden voor het leven......
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:46
Een multomap nog wel. Zo'n dure van de Hema denk ik.
Vind ik leuk
Guust +3826
woensdag 6 december 2017 om 21:54
Zat stiekem een naaktfoto van Keizer in die map.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4200
woensdag 6 december 2017 om 22:20
Die multomap herbergt ook zijn pokemonkaarten collectie, waaronder een glimmende pysduck.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:44
Lami de grootste kwal van de 020 bank Bah
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: "Zag een foto voorbijkomen"