'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: Zag een foto voorbijkomen

    'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: "Zag een foto voorbijkomen"

    woensdag 6 december 2017 om 21:28

    Het is een beeld dat vaak discussie oproept: de assistent-trainer legt het nog één keer uit, terwijl de invaller aan de zijlijn staat te trappelen om in te vallen. Siem de Jong 'overkwam' het anderhalve week geleden nog tegen Roda JC.

    Voor zijn invalbeurt stond hij naast keeperstrainer Carlo L'Ami, die zijn multomap erbij pakte voor een paar laatste instructies. De Jong maakte een ongeïnteresseerde indruk. "Ja, ik weet dat het er soms een beetje... Ik zag toevallig ook een foto voorbijkomen", grijnst De Jong in gesprek met AT5.

    "Het is puur waar je moet staan met spelhervattingen", legt de Ajacied uit. "Meestal weet ik wel waar de speler die ik vervang staat, maar meestal wisselt hij dan nog net iets omdat ik wat langer ben." De Jong stelt dat hij zeker wel luistert naar L'Ami. "Maar de meeste dingen weet ik wel. Je ziet het gelijk en ik neem het vrij snel in me op, dus ik weet gelijk wat ik moet doen."

    Plaats een reactie

    #Keizerout +27996
    woensdag 6 december 2017 om 21:34
    Het is 2017 en Carlo L'Ami heeft een fucking multomap.
    Waar kun je in 2017 nog multomappen kopen? Wat is dit voor onzin? Waarom hebben ze niet iets waar je op kunt scrollen? Ben ik de enige die dit heel raar vind?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3453
    woensdag 6 december 2017 om 21:35
    Bij de dichtstbijzijnde HEMA vind je normaliter wel een multomap
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    woensdag 6 december 2017 om 21:51
    Thanks. Ik hoef er geen. Je snapt wel wat ik bedoel toch? Dat er inmiddels handigere manieren zijn om zoiets te doen. Je zou zelfs een kort filmpje kunnen laten zien als voorbeeld. Of als digi-l'ami.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3453
    woensdag 6 december 2017 om 22:02
    Tuurlijk, beetje cynisme kan geen kwaad, toch?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    woensdag 6 december 2017 om 22:06
    Zeker niet. Ik vond het ook leuk. Maar ik ben zo geschokt over het feit dat dit met een multomap gebeurt dat ik bevestiging nodig had of ik niet gek was dat ik hier een punt van maak
    Vind ik leuk
    HanV +4279
    woensdag 6 december 2017 om 22:29
    Zou die boos worden als De Jong het blaadje meeneemt. In het veld kan het misschien wel ongezien lezen, en misschien zelfs wel doorgegeven.
    Vind ik leuk
    Mari +8584
    woensdag 6 december 2017 om 21:41
    Haha.
    Nu je het zegt. Een multomap.
    Ik.wilde vroeger., ja vroeger dat mijn leerlingen ook een multomap hadden.handig voor de kopieen die ik ze gaf.
    Heel lang geleden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    woensdag 6 december 2017 om 21:54
    Ja, ik vind dit echt raar hoor. Heeft nou nooit iemand gedacht "hey, die wervers die me de hele tijd aanspreken voor unicef en kika hebben niet zo'n multomap als carlo"
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 21:37
    Flauwekul die aanwijzingen van die L’Ami! Bij kopduels staan we op twee meter te dekken dan kun je afspraken maken tot je een ons weegt! Ga eerst eens leren dekken!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 21:38]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    woensdag 6 december 2017 om 21:50
    Misschien zijn dat juist de instructies en moet iemand een een multomep op zn hoofd geven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    woensdag 6 december 2017 om 22:21
    Dekken doe je thuis in de slaapkamer.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 21:39
    Flauwekul die aanwijzingen van die L’Ami! Bij kopduels staan we op twee meter te dekken dan kin je afspraken naken tot je een ons weegt! Ga eerst eens leren dekken!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9710
    woensdag 6 december 2017 om 21:44
    Over leren gesproken.....
    Vind ik leuk
    DEWEE +2313
    woensdag 6 december 2017 om 21:46
    Waarom gaat een keeperstrainer een veldspeler iets uitleggen? Die hele bank van Ajax is pure onkunde met Hennie voorop. Hoe kan zo iemand al jaren bij Ajax op de bank zitten..... schandalig
    Vind ik leuk
    JustH +15475
    woensdag 6 december 2017 om 21:54
    Dan zal het geen onkunde zijn, blijkbaar.
    De man heeft zijn sporen wel verdiend in het voetbal.
    In ieder geval meer dan wij met ze allen bij elkaar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27996
    donderdag 7 december 2017 om 07:42
    Omdat Ajax met Spijkerman en L'Ami al jaren op rij haar doelstellingen haalt?
    Ik geloof best dat ze goed genoeg om in het profvoetbal te werken. Maar dat ze niet goed genoeg zijn voor Ajax geloof ik ook. Trek iemand een ajax jas aan, wen er 5-10 jaar aan en je gelooft dat ie erbij hoort
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9710
    woensdag 6 december 2017 om 22:02
    Vrienden voor het leven......
    Vind ik leuk
    Guust +5583
    woensdag 6 december 2017 om 21:54
    Zat stiekem een naaktfoto van Keizer in die map.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    woensdag 6 december 2017 om 22:20
    Die multomap herbergt ook zijn pokemonkaarten collectie, waaronder een glimmende pysduck.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:44
    Lami de grootste kwal van de 020 bank Bah
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ongeïnteresseerd' in Ajax-assistent met multomap: "Zag een foto voorbijkomen"