Matchwinner St. Juste: 'Mooi om iets terug te kunnen doen voor de fans'

Matchwinner St. Juste: 'Mooi om iets terug te kunnen doen voor de fans'

donderdag 7 december 2017 om 00:00

Jeremiah St. Juste beleefde woensdagavond het hoogtepunt in zijn voetbalcarrière tot nu toe. De Feyenoord-verdediger viel een kwartier voor tijd in voor Bart Nieuwkoop en kopte in de blessuretijd zelfs de beslissende 2-1 binnen.

"Echt een fantastisch gevoel, heerlijk! Een kippenvelmoment, zoals de supporters dat beleefden", liet St. Juste vanuit de catacomben van De Kuip weten aan de officiële Feyenoord-kanalen. "Het publiek is fantastisch. Hoe ze ons elke wedstrijd supporten, dat laten ze ook elke keer weer horen. Als je dan iets terug kan geven, dan is dat hartstikke mooi."

De verdediger zag vanaf de bank dat Feyenoord, ondanks een snelle achterstand, prima meekon met de nummer twee van de Serie A. "Dat geloof moet je altijd houden. Vooral na die 1-1 voelde ik het geloof bij de spelers terugkomen." Zelfs de rode kaart voor Tonny Vilhena kon Feyenoord niet uit het evenwicht brengen. "Als team zijn we blijven vechten, ook met tien man tegen een fantastisch Napoli. We kunnen het toernooi absoluut met opgeheven hoofd verlaten."

Poll

Is het CL-avontuur van Feyenoord geslaagd na deze overwinning?

(666 stemmen)

Plaats een reactie

Sil95 +5316
donderdag 7 december 2017 om 00:06
Kunnen ze momenteel geen betere poll verzinnen? Het antwoord laat zich raden toch?
Vind ik leuk
JapAZ +143
donderdag 7 december 2017 om 00:16
Hahaha inderdaad, en nog 47% Ja stemmen ook.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 00:16]
Vind ik leuk
poklane +3146
donderdag 7 december 2017 om 00:43
Feyenoord: 3 punten
Monaco: 2 punten
Dortmund: 2 punten
Benfica: 0 punten

Dat je het maar ff weet ;)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 7 december 2017 om 01:34
Als dat de poule was geweest waren we groepswinnaar ;)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 01:39
Pech met de poule feyeniels ;)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:56
Klopt. En de overwinning is vooral belangrijk voor de koppies van de jongens en het geld. En natuurlijk voor ons ;)

Maar geslaagd ga ik het niet noemen. Ben wel trots dat Feyenoord met alle blessures tijdens de cl toch nog met 3 punten is geëindigd.

Mensen moeten niet vergeten dat we Kramer hadden en met middenvelders moesten verdedigen.
Vind ik leuk
Dorzon +2396
donderdag 7 december 2017 om 00:17
Feyenoord haalt meer punten dan Bosz. best knap. alleen dortmund gaat door een Feyenoord niet
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:31
Ja man. Stank voor dank. 3 punten en onderaan eindigen, goed gedaan!
Vind ik leuk
Leffe +970
donderdag 7 december 2017 om 05:14
Ik gun dat die jongen, kijk hoe blij die was!!.,,dat maakt voetbal mooi voor mij!!.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 06:20
Feyenoord van Harte Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
donderdag 7 december 2017 om 07:18
Ah dat vergeet je nooit meer. Die ontlading ook. Heerijk.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:29
Feyenoord heeft nu mooi 7 punten verdiend voor die UEFA coefficientie lijst. Is NL alweer gestegen?
Vind ik leuk
Johan.l +4088
donderdag 7 december 2017 om 09:04
Met opgeheven hoofd!? Hahaha waar haal je het vandaan
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:55
Dit is de zoveelste afgang van het Nederlands voetbal, geen WK en Europees wat zijn we diep gevallen, en dan zegt ook nog zo'n domme verslaggever dat ze met opgeheven hoofd het toernooi kunnen verlaten.
Man ga toch heel Holland bakt presenteren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Matchwinner St. Juste: 'Mooi om iets terug te kunnen doen voor de fans'