Bosz twijfelt over Real Madrid: 'Na vandaag durf ik dat niet te zeggen'

Bosz twijfelt over Real Madrid: 'Na vandaag durf ik dat niet te zeggen'

donderdag 7 december 2017 om 08:14

Borussia Dortmund verloor woensdag van Real Madrid, maar trainer Peter Bosz was niet onder de indruk van de Madrilenen na de 3-2 nederlaag in Santiago Bernabeu.

Real Madrid speelde met vijf wijzigingen omdat het al geplaatst was voor de volgende ronde. "Na de wedstrijd van vandaag weet ik niet of je kunt zeggen dat Real Madrid de favoriet is om de Champions League te winnen", zet Bosz vraagtekens bij de Spanjaarden. "Ze waren niet heel sterk. Al gaven ze natuurlijk wel veel spelers rust."

Desondanks kon Dortmund niet winnen in Madrid en gaat het met twee punten (!) in de groep als derde de Europa League in. "We wilden verder in de Champions League, nu moeten we alles in de Europa League stoppen. Als de geblesseerde spelers terug zijn zullen we beter worden. We moeten nog steeds beter gaan spelen, vandaag was zeer slecht. Maar bij vlagen hebben we ook laten zien dat we goed kunnen voetballen."

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 08:28
Zal je altijd zien, heb je zo een kut Europese campagne gespeeld, eindig je toch weer een puntje boven Bosz en zijn mannen hahaha.
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 09:20
HAHA geniaal!
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 09:47
Geniaal inderdaad...oh wacht even...Bosz en zijn mannen mogen in de herkansing en Feyenoord moet uithuilen en opnieuw beginnen...
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 11:00
Die ene punt doet nog pijn he?
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 11:04
DAT ene punt doet helemaal geen pijn, maar je probeert een sneer uit te delen aan een oud-trainer van Ajax (1 heel seizoen...), terwijl hij nog gewoon in Europa actief is na de winterstop en jouw clubje zich weer lekker op NL mag concentreren...
Gewoon weer een voorbeeld van een 'supporter' waarbij de haat en nijd tegenover de rivaal dieper gaat dan de liefde voor de eigen club...en dat is best zielig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:04]
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 11:07
Uitgehuild nu? frustratie weg?
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 11:09
Bedankt voor je inhoudelijke reactie...
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 11:11
Wat is zo inhoudelijk aan jouw reactie dan? alleen maar bla bla bla. Jij bent degene die gelijk op zn pik is getrapt
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 11:27
Als je iets niet wilt begrijpen of misschien gewoon echt te ingewikkeld voor je is, wil nog niet zeggen dat het 'bla bla bla' is...
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 11:37
Ik vind het een grappige reactie, meer niet. Waarom moet je er zo een drama van maken? Dat vind ik nogal zielig en wat jij mij verwijt dat doe je namelijk zelf. Haat en nijd bij een rivaliserende club dieper is dan liefde voor je eigen club. Lees maar wat je zelf schrijft. Feyenoord moet uithuilen etc etc. haha en dat je continu maar blijft reageren geeft al aan hoe diep jouw frustraties zijn...
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 12:49
Wel mooi dat je uit mijn post denkt op te kunnen maken dat ik Feyenoord haat...

Denk jij niet dat ze veel meer verwacht hadden van de CL??
Volgens mij zeg ik dan niets geks als het voor Feyenoord uithuilen en opnieuw beginnen is?

Ik maak er geen drama van, ik erger me gewoon aan (volwassen) mensen die meer haat tegen een concurrent lijken te hebben dan liefde voor de eigen club...
Dat is net zoiets als praten over '010' en '020'...
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 13:11
Huilebalk... het is een grapje...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:54
Sjonge jonge, alle Ajacieden hebben Feyenoord de gehele campagne uitgelachen (en het was en is ook een kut toernooi haha) en dan nu niet tegen een ludiek grapje kunnen nadat we alsnog een resultaat hebben geboekt, gezien de hoeveelheid en serieusheid in je reacties. Heel laag....
Vind ik leuk
Ryan82 +492
donderdag 7 december 2017 om 13:12
Sommige mensen kunnen niet tegen een leuk grapje.. Volgens mij heeft hij uit frustratie zijn toetsenbord kapot gegooid..
Vind ik leuk
Polleke +784
donderdag 7 december 2017 om 14:05
Oh...een grapje...dan is het goed...

LOL...opnieuw krijg ik het stempel Ajacied...bijzonder...




Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:10
Geen Ajacied dan? Bij deze mijn excuses dan. Kon het me niet voorstellen dat een supporter van een andere club het zo serieus zou opnemen..
Vind ik leuk
Polleke +784
vrijdag 8 december 2017 om 09:37
Vanavond de Brabantse derby in het geel-zwart!!

Maar: ik zal niet ontkennen dat ik van de traditionele top-3 meer met Ajax heb, voor Feyenoord en dan een hele tijd niets tot PSV...

Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 09:48
Ik ben blij voor F en voor Nederland dat F gidteren won
Maar hecht je er enige waarde aan?
Napoli had op een gegeven moment niets meer te winnen

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:12
Natuurlijk hecht je er waarde aan, en natuurlijk weet ik ook wel dat Napoli niks meer te winnen had aan het einde. Maar voor de status van de club, de mentale boost die het geeft aan zowel de supporters als de spelers en de euro's is dit toch een heerlijke overwinning. Plus het is lekker dat alle mensen die Feyenoord uitlachten dat we de slechtste club Europees ooit zouden worden, nu even lekker de mond is gesnoerd. Hetzelfde als heel afgelopen seizoen, iedereen blijven zeiken dat we het nog weg zouden geven. Wij maar rustig blijven en geen gekke arrogante praatjes uitkramen. Toen we uiteindelijk kampioen werden, hebben we lekker de hele zomer alle opgekropte frustratie eruit kunnen gooien. Heerlijk!
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 12:13
Ja, je hebt gelijk. Ik ga een stap verder. Zelf dit seizoen de tegenslagen zijn achteraf geen tegenslagen. Het centrale duo dat er nu staat is beter dan Bottegien en die ex-ajacied/vitesse jongen (naam vergeten).
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:58
Baco-Scharie hahaha. Hij is beest. En zeker waar, door ongeluk toch wat positieve lichtpuntjes (zie Tapia, Van Beek en Malacia). Ik zou ze lekker laten staan, ook als Botje en Arie weer fit zijn. Die jonge gasten hebben veel meer potentie op restwaarde.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:40
Bosz was niet onder de indruk. Ze waren niet heel sterk. En ze gaven wel veel spelers rust. Maar je ben zelf niet in staat om daarvan te winnen. Wat zegt dat over jouw ploeg?!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 08:40]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:53
Real vond het na die 2-0 wel best, als ze volgas hadden gegaan waren ze afgedroogd....
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
donderdag 7 december 2017 om 08:56
Precies, dom he ? van Bosz, zeg dan; " het had niet veel gescheeld of we hadden hier een gelijkspel uitgesleept of i.d. "
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:44
Een zielig mannetje die Peter Bosz
Vind ik leuk
baku +404
donderdag 7 december 2017 om 08:55
want ?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:58
veel zeggend hoe over hoe snel mensen kunnen omdraaien! in de zomer riep iedreen dat peter is van de nederlandse trainers word. en vandaag bakt hij er niks meer van en is niks gek zielig ect.. totaal geen vesie of inzicht! peter veelt veel vooruit zials de nederlandse oude school aanvallen is de beste verdediging.. maar als je zo speelt krijg je vaak tegen goals tegen..ik denk dat als hij zich een beetje aanpast dat hij dan wel meer succesvol word. soms als je voorstaat moet je een wedstrijd dood kunnen gooien en de voorsprong vasthouden. spelers zijn ook mensen als ze te veel blijven gas geven dan raakt hun tank leeg en dan word je overlopen. je moet soms zuinig zijn op de tank van je spelers. of je moet heel hard trainen met de selectie tot ze 3 longen hebben in wedstrijden. hij kan het beter rustig en stuctureel erin slijpen in de selectie.. denk dat peter daar de fout in maakt..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:40
Iedereen ,?Ikke niet ik riep vanaf het begin weg met Petertje ,is gaan lopen bij Ajax omdat de grote mannen verkocht werden ,dat zelfde maak straks weer mee !!!!!!
Vind ik leuk
WTSGD +314
donderdag 7 december 2017 om 09:02
Hoe kan je dit nou zeggen als je zelfs van hun B team verliest?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:06
Het is echt wachten op zijn ontslag op dit punt. Ontmaskerd als een dramatisch overschatte coach. Heracles is zijn top.
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
donderdag 7 december 2017 om 09:08
2 punten en door in de el.echt een vaag seizoen...
Vind ik leuk
Garinsha +2831
donderdag 7 december 2017 om 09:09
En maar klagen over die auba.. maar hij is wel de enige die de doelpunten maakt..
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:10]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:37
Echt he..

Bosz dacht na het behalen van EL finale dat hij dé trainer was.

Hij had zelf ook nog een jaar of 2 bij Ajax moeten rijpen.

Bazoer, Tete, el Ghazi zullen gisteren wel gelachen hebben.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
donderdag 7 december 2017 om 09:51
Precies....

Zelfs een trainer moet rijpen bij een nederlandse topclub om vervolgens naar een buitenlandse topclub te gaan.. 1 jaar ajax en denken dat je dordmund aankan..

Nu zie je het resultaat.. hij begon aardig maar dat was nog maar het begin van het einde...
Vind ik leuk
Bizzy +8628
donderdag 7 december 2017 om 09:56
Bosz moet zich gedeisd houden. De man heeft een patent op gelijkspel en verliezen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:56]
Vind ik leuk
dhrwobo +9744
donderdag 7 december 2017 om 12:21
Bosz, ik mag je echt ontzettend, maar dit soort uitspraken zijn niet slim als je verliest van een B-elftal.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:23
Die Bosz leeft zo in zijn eigen fantasiewereld.

Alsof zidane dit potje uberhaupt serieus nam. En als je dan ook verliest, kan je toch beter gewoon je snuffel houden maar Bosz weet t allemaal t beste natuurlijk. Looser
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz twijfelt over Real Madrid: 'Na vandaag durf ik dat niet te zeggen'