'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'

'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'

donderdag 7 december 2017 om 10:35

Ajax troeft PSV op transfergebied opnieuw af. Perr Schuurs kiest voor een transfer naar Amsterdam, daar waar hij ook voor de koploper uit de Eredivisie had kunnen kiezen. De achttienjarige aanvoerder van Fortuna Sittard heeft PSV echter afgezegd.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De interesse van PSV in Schuurs is niet nieuw, want het jonge talent werd veelvuldig aan de Eredivisie-koploper gelinkt. Volgens het ED heeft was een transfer naar PSV een optie, maar heeft hij uiteindelijk toch voor Ajax gekozen. Dat is niet de eerste keer. Deze week werd bekend dat Hassane Bandé in de zomer naar Ajax gaat, daar waar ook PSV interesse had. In het verleden gebeurde hetzelfde met Frenkie de Jong, die als speler van Willem ll een beter gevoel had bij Ajax dan bij PSV.

PSV hoopte op een toekomst verdedingsduo Obispo-Schuurs. Obispo is net zo oud als Schuurs en verlengde deze week zijn contract in Eindhoven. Ook de verdediger van Jong PSV is aan een indrukwekkende opmars bezig en wordt naar verluidt in de gaten gehouden door diverse Europese clubs. 

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 10:36
Als wij zondag maar winnen:)))
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:41
Ha ha ha er is weer een Pisv'er jaloers, Ajax gaat met 3-0 winnen!
Vind ik leuk
Koeroe +1827
donderdag 7 december 2017 om 10:47
Jezus wat een droevige reactie Bart
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:52
Dat is nou eenmaal t iq van bartje
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:46
Nee jij doet dit nooit!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:47
Klopt, bedankt mandje !
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 15:51
En wat is Bart zijn IQ als Ajax inderdaad wint met 3 - 0 en wat is die van jou dan bij die van hem vergeleken.

Zowel IQ als EQ is met zo'n reactie als die van jou erg laag te noemen.
Vind ik leuk
RDB2402 +3158
donderdag 7 december 2017 om 10:54
Boeien, staat Ajax nog steeds hopeloos achter
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 11:00
heb je hem weer bakker bart

lol
Vind ik leuk
dhrwobo +9724
donderdag 7 december 2017 om 11:03
Bart, niet zo zielig doen jongen. En als je zo graag afzeikt, kom eens met iets originelers dan 'Pisv'er'.
Vind ik leuk
Bobbi04 +829
donderdag 7 december 2017 om 18:54
Pedofielen Sport Vereniging??
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 19:43
Zieke geest als je met dit komt aanzetten!
Vind ik leuk
Bobbi04 +829
vrijdag 8 december 2017 om 21:26
Niet erger dan dat het in jouw eigen kleedkamer afspeelt..... of wil je dat goed praten dat dit bij een sportvereniging afspeelt??
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 21:59
Nog een ziekere opmerking maken is knap.
Vind ik leuk
Bobbi04 +829
zaterdag 9 december 2017 om 06:29
Moeilijk hé om de realiteit onder ogen te zien!!
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 12:00
Nietes, wellus, nietus, wellus, nietus......................sukkeltje!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:33
soms familie van Raymond Verheijen?? Verkoopt net zo'n onzin!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:17
Ajax = Ajakkes :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:10
PSV is politieke seks vereniging
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:09
Gebrekje Bart? Wil je er over praten.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 15:52
Je moet wel erg jaloers zijn op Ajax voor zo'n citaat.
Vind ik leuk
robery +2709
donderdag 7 december 2017 om 13:22
Pisver? Hoe oud ben jij? Zielig en sneu hoor.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:53
Als die jongen liever naar Ajax wil om welke reden (waarschijnlijk beter salaris;zie de jong en bazoer) dan ook .
Prima toch.
Je wil als club alleen spelers die graag voor je club willen spelen.
Niets meer niets minder.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:45
Waarschijnlijk salaris EN kans op doorbraak. Bovendien een club die veel populairder is bij de grote Europese clubs, om er te gaan shoppen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:59
Klopt je krijgt sneller een kans bij Ajax in het eerste. Maar je wordt ook sneller afgeserveerd......waardoor ze afglijden in de anonimiteit......
Want er zijn maar weinig talenten van Ajax de afgelopen jaren bij de Europese top terecht gekomen........ dus een garantie om via Ajax een stap hoger te gaan is ook niet zeker.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
donderdag 7 december 2017 om 14:33
Ja en daar zit het hem in bij ajax. Talent krijgt de kans, maar het volgende talent zit klaar. Presteer je dan even niet ga je naar de bank en mag de ander. En als je pech hebt mag je blijven zitten en vertrekt er wederom een “groot” talent. Blijft altijd lastig inschatten.
Tevens kopen ze nu weer 2 spelers van onder de 20. Dus hij eigen opgeleide spelers zijn op dit moment niet goed genoeg. Ik had op meer ervaring gerekend, misschien in de winterstop. Spelers van 25 of ouder. Die weten wat er in de top gevraagd wordt. Enige speler bij Ajax die daarin ervaring heeft is Huntelaar.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 16:31
Meer kans om door te breken dan bij PSV?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:46
Hahaha ik snap nu dat brands Marc gelul van psvers...

VP EDIT: deel ongepaste reactie verwijderd
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:07
Serieus lekalseenmandje?
Wist ik niet. Bedankt voor de info.
En jij staat er als cameraman bij? Denk je wel aan een ergonomische houding tijdens het filmen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:34
Lees nog eens vooral “ik snap nu”

En probeer het nog eens om grappig te zijn waarschijnlijk niet, maar toch doe eens..
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 18:36
Jij dacht zo grappig te zijn dat het zelfs aangepast werd door VP ivm een ongepaste reactie.
Je bent een naar onnozel figuur. Verder hoef jij mij ook niet grappig te vinden. Vraag ik nergens om.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:55
PSV kampioen maar verliest toch van Ajax met aantrekken top talent.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 7 december 2017 om 15:36
http://www.soccernews.nl/news/387368/lozano-heeft-ajax-al-antwoord-gegeven
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:40
Dat gaat niet gebeuren maar stel dat het wel gebeurt dan verlies je nog, met je third party ownership spelers als Lozano
Vind ik leuk
MojoRisin +1627
donderdag 7 december 2017 om 10:36
Op zich wel logisch, bij Ajax krijg je als talent meer kans om door te breken.. Denk dat ze ook wel wat meer betalen..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:57
Bij Ajax krijg je als talent ook meer de kans om keihard op te rotten en uitgefloten te worden door je eigen supporters als je faalt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:00
Dat krijg je als je de kans krijgt .,. Maar niet naar één wedstrijd. Zie dat regelmatig ook bij psv en Feyenoord gebeuren ... of zullen dat dezelfde supporters zijn (-:
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:01]
Vind ik leuk
Aspers +134
donderdag 7 december 2017 om 11:00
En terecht! Slecht spelen doe je maar ergens anders.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:01
VP EDIT: provocatie
Vind ik leuk
masterpsv +6510
donderdag 7 december 2017 om 11:09
10 10 10
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:08
Ze blijven wel zitten. Kunnen ze niet overal zeggen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:08]
Vind ik leuk
Chucky +130
donderdag 7 december 2017 om 15:50
Bartje toch...
Vind ik leuk
jaja_PSV +19884
donderdag 7 december 2017 om 10:57
Je wordt er alleen geen kampioen :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:45
Ajax: 33. PSV: 23.
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:09
Verschil gaat iig terug naar 9.
13 jaar verschil in oprichtingsdatum dus we hebben nog wat tijd Master ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:28
Noem nou 1 record ven je cluppie......
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12218
donderdag 7 december 2017 om 10:36
Hij vertelde een paar maanden terug al dat zijn voorkeur uit ging naar Ajax..
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 10:38
Ja VP......toch nog een plus punt voor Ajax. Maar ik denk dat ze in Amsterdam op een andere transfer wachten....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:39
Daar breekt het gebrek aan financiële middelen de club uit Eindhoven toch op.
Vind ik leuk
Tyson89 +2802
donderdag 7 december 2017 om 10:44
Onzin, snap Schuurs zeker vanuit perspectief als talent. Dat moet PSV nog veel meer waarmaken.

Zijn op de goede weg, maar daarmee ligt Ajax nog een streepje voor.

Gelukkig op ranglijst andersom ;)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:10
Humorajacied.
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:10
Dat is denk ik absoluut het geval.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:41
Obisbo is beter, misschien dat Schuurs daarom voor Ajax heeft gekozen. En het betere gevoel voor Ajax is meestal van korte duur, dat dan weer wel...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:41
Ach tuurlijk zal wel maxje.
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 7 december 2017 om 10:42
Obisbo?
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:43
ken jij niet tuurlijk... , kenner he..
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 7 december 2017 om 10:46
haha nee die ken ik niet. Waar speelt hij?
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 11:54
och god , slimmerd.. .goed hoor.... , krijg jij plakplaatje ; goed opgelet kleuter..
Vind ik leuk
dhrwobo +9724
donderdag 7 december 2017 om 12:00
Kijk maar eens naar Jong PSV. In Eindhoven verwachten ze veel van deze jongen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:53
Wie wil er nou naar de Pisvee jeugd kijken waar geen talent doorbreekt
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:13
Welke Psv jeugd? Noem er dan eens een paar? Depay is de enige die echt is doorgebroken en voor veel geld is verkocht. En je ziet dat Lyon het hoogst haalbare is voor deze jeugdspeler van Psv.
Vind ik leuk
Degraaf +10293
vrijdag 8 december 2017 om 08:11
Tja als je de naam van een eigen speler al niet kent, ben je ook niet zo slim ;-)
Vind ik leuk
Hyena +20626
donderdag 7 december 2017 om 10:51
Wie is Obisbo?
Vind ik leuk
Degraaf +10293
vrijdag 8 december 2017 om 08:13
Misschien dat ze Obispo bedoelen? ;-)
Vind ik leuk
Hyena +20626
vrijdag 8 december 2017 om 09:20
Zal wel een echte kenner zijn als hij niet eens weet hoe dat gigantische talent werkelijk heet.
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
donderdag 7 december 2017 om 10:41
Niet zo slim , in het Philips stadion zit je met die heaters in ieder geval warm op het bankje!
Vind ik leuk
Degraaf +10293
vrijdag 8 december 2017 om 10:19
En in de Arena droog ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:41
Hij heeft voor de mooiere stad gekozen.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:43
daar is inderdaad alles mee gezegd...
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
donderdag 7 december 2017 om 10:44
Geluk voor jullie dat FC Twente dan geen interesse had!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:44]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:47
Lol
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:13
Mwah.... open rioool en een lading afval op iedere hoek waar je u tegen zegt.
Historisch ja, dat wel.
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 7 december 2017 om 10:45
Komt die jongen in aanmerking voor de basis volgend jaar bij Ajax? En heeft hij snelheid?

Zo niet gelijk weer verhuren. Anders komt hij in Jong Ajax en het niveau van de Jupiler League zal hij ontgroeit moeten zijn. En dan hopen dat hij zich ontwikkelt en later met een snelle verdediger het centrum worden bij Ajax
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:48
hij is beter dan alles wat er nu in die armoedige verdediging staat, maar ja waar je mee omgaat word je mee besmet... , ik heb er een hard hoofd in..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:51
Hahha de Ligt is meer waard dan de complete verdediging van Psv incl. bankzitters. Wat een afgunst weer naar de grootste club van het land.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 11:57
traag, steeds dezelfde fouten, en totaal gehyped niks bijzonders nee..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:19
Klopt want Maxx4 is bekwamer dan alle scouts van Bayer, Barcelona, Real bij elkaar. Wie ben jij?
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:22
scouts zitten er altijd en overal.., is ie al verkocht aan Barca?.. nee joh, maak je nixxxx wijs jackie...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:24
Och een boertje met een minderwaardigheid complexje serieus nemen is ook weer het uiterste. We zullen zien ik denk dat die Lozano een Pereiro 2.0 wordt.,
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:29
jackie das een andere discussie maar als je er toch over begint Lozano wordt inderdaad beter dan Pereiro, maar ook die wordt gewoon met winst verkocht maar het zijn ook niet allemaal zo'n godenzone dan De Ligt.. toch?..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:31
Aan jouw zure reacties te lezen is dat een gevoelige snaar waar jij dagelijks last van hebt. Je kan daar voor best wel terecht bij een professional. Pereiro heeft wederom met rare constructies 12 miljoen gekost vraag me af wie dat bedrag gaat neerleggen,
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:38
Pereiro 12 miljoen....? dasss nog eens nieuws.. Jackie...inside information , hot news
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:41
15 zaakwaarnemers + een oude club, tekengeld ik weet toevallig dat Pereiro veel meer heeft gekost dan jullie fans denken. Toevallig ken ik een Nederlandse zaakwaarnemer die bemiddelt heeft in de zaak Pereiro
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:46
jaja......... Jackie..kent mensen.., no we're talking... , niet je mond voorbij praten Jackie... , nixx over bronnen en zo...
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 14:14
Heel toevallig inderdaad. ;-) blaaskaas
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:00
Denk Lozano 2x bedrag van De Ligt waard is
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:17
Koekkoek jongen, Lozano heeft in nog geen een eredivisie topwedstrijd gespeeld. We zullen zondag zien, ik denk dat het allemaal wel meevalt. De Ligt word door iedereen gevolgd, Lozano komt net kijken. De Ligt heeft al een Europese finale gespeeld, Lozano gaat dat waarschijnlijk nooit van zijn leven bereiken.,
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:32
Let jij maar lekker op zondag, zeker weten dat je maandag hier niet zal zijn... , btw wanneer Lozano as zondag het verschil niet maakt, doet het toch lekker iemand anders. Maar ff jakeisback to the point.... De Ligt is nie goed genoeg .... echt nie.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:35
Okay Maxx4 kun je wel als een kleuter gaan roepen dat Psv eventjes wint in de arena. Ik denk dat Ajax er compleet over heen walst en dat je dan weer een zenuwachtige Luuk voor de camara's ziet verschijnen die er niks van snapt. En de Ligt is nu al verder dan Verthongen en Alderweireld in de tijd dat hun debuteerde. Denk dat Brands de complete verdediging in een hartslag zou ruilen met alleen de Ligt.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:42
tuurlijk wil Brands ruilen; ik denk heel het team zelfs.... , maar Jackie..; van ruilen komt huilen,...maar nogmaals De ligt is matig en wordt de hemel ingeschreven en nie goed genoeg. Kan je blijven janken.. , zo ist en nie anders...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:49
maxx4 De ligt is meer waard dan de complete verdediging van Psv incl. defensieve bankzitters, kun je over janken maar dat is nu eenmaal zo. En iedere topclub zou natuurlijk Schwaabie kiezen voor de Ligt, anders Isimat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:50]
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:53
heyyyy Jackie is back again..; meer waarde Jackie, meer waarde maar dat terzijde en meer waarde is niet perse minder goals tegen of prijzen maar dat hoef ik jou echt nie uit te leggen..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:06
Maxxie 4 Leuk om je weer eens ouderwets op de kast te jagen. Grappig want volgens mij heeft Ajax sinds 2010 veel meer gepresteerd dan jouw clubje. Dus waarom je nu ineens stoer doet om de prijzen van Psv is natuurlijk gewoon zeer dom van je.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:07]
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 14:11
op welke kast jackie..?.. jij bent heeeelemaal weg van De Ligt, idolaat zelfs, het enige wat ik zeg is dat ie niet vooruit te branden valt.. , nie goed genoeg is voor een Europese topclub. , vervolgens heb jij het over waarde of waarden.. what you like.. waarop ik alleen duidelijk maak dat waarde niet bepaalt of je prijzen wint, in ieder geval weer niet dit jaar...
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:55
Schwaabie en Isimat zijn goed genoeg voor eredivisie Jackie en De Ligt ook nog wel.., maar Europese topclub voor mathijske?.. noway....
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 14:06
jackie kom dur maar in of is je late ploegendienst begonnen?..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:15
Ploegendienst? hahah Grapjas ik ben een procesbeheerder voor een internationale organisatie.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 14:18
enkele spellinglessen gemist dan Jackie, Jackie, zoo doorzichtig jij... , doe niet zo sneu...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:50
Maxx4 niet zo stoer doen. Enkele spellinglessen gemist dan Jackie? Wat een prachtige zinnen maak jij dan. Ajax is de grootste club van het land en dat sort jouw zo veel pijn. Zielig voor je
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 15:39
sort mij errug veul pijn jackie... en jij bent hier het sneue menneke... je doet je voor als procesbeheerder maar in werkelijkheid assembly line worker.. , klinkt ook goed Jackie, probeer die eens volgende keer..
Ook geweldig dat voor jou Ajax zo'n fijne club is..., succes ermee, zal je nodig hebben..

Vind ik leuk
Chucky +130
donderdag 7 december 2017 om 15:55
Proces-verbaal voor of bij..?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:57
Haha,Ja als jij dat top vind ben je snel tevreden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:55
Aldus bladzijde 347 van de Fabeltjeskrant
Vind ik leuk
NederBelg +1178
donderdag 7 december 2017 om 18:43
Lozano speelt fatsoenlijk en goed in het Mexicaanse nationale elftal evenals voorlopig aardige cijfers bij PSV.
Spwelt de Ligt ook gied in Oranje?
Vind ik leuk
Hyena +20626
donderdag 7 december 2017 om 10:53
Zal er natuurlijk volledig van afhangen welke transfers nog plaats gaan vinden. Ik vermoed dat De Ligt weggaat en ook Viergever zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken. Daarnaast wilt ook Veltman nog een keer graag naar het buitenland.

Hij zal naar mijn idee dus voldoende mogelijkheden gaan krijgen om het te laten zien in Ajax 1.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:11
Ik denk niet dat De Ligt vertrekt. Als ze spelen lukt het Ajax wel vrij goed om talenten vast te houden volgens mij
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:38
Uitzonderingen als Sanchez daar gelaten.. Mja Matthijs is wel een kind van de club, dat dan weer wel :).
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:58
Daarom dekte ik me in met "vrij goed" :p
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:45
Wie is Opispo als ik vragen mag?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:48
1 van de vele supertalenten van psv alleen mag hij net als al die andere toptalenten nooit spelen.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:49
de betere uitvoering van Schuurs, die jij ook niet kent..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:51
Een speler uit jong PSV....
Aad de mos die heeft gezegd dat het een goede wordt dus daarom is iedere psver hem aan het verheerlijken zonder dat ie 1 wedstrijd in het 1e gespeeld heeft.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:37
Opispo is een wereld talent volgens Aad de Mos,
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 10:52
Mooi man, dat Ajax alweer de handdoek in de ring gooit, voor kerst..
Liefst 2 doekjes voor het bloeden deze week, ... maar toch zal het zondag wel behoorlijk klapje zijn als ze dik op de broek krijgen..
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:56]
Vind ik leuk
derksen +7146
donderdag 7 december 2017 om 10:54
Ja spelers zien zelf heel hun leven dat psv en jeugd geen combinatie is
Misschien dat psv eens bij zichzelf te raden moet gaan
Bergwijn eens 20 wedstrijden laten spelen vertrouwen geven met hem bezig zijn maar nee dan in 2e dan op de bank bij het 1e dan ineens in basis bij het 1e en dan hup weer een maand in het 2e daar wordt je als speler echt niet beter van

En als je als jonge van 18 of 20 bij ajax 2 goede balletjes geef in een wedstrijd dan ben je het aller grootste talent wat ze ooit hebben gezien en willen ze minimaal 40 a50 miljoen voor je en je wordt in de telegraaf en bij studio voetbal helemaal opgehemeld

Dus ja die keuze tussen psv of ajax is dan snel gemaakt voor jonge speler

Pffffffff
Vind ik leuk
pico323 +3455
donderdag 7 december 2017 om 10:55
Mooi voor Ajax, nu op de tijd de selectie rond krijgen voor het komend seizoen. En dan met dertig punten voor op dat laffe PSV eindigen.
Vind ik leuk
jeepee +743
donderdag 7 december 2017 om 10:55
Volgend jaar lekker tegen zijn oude cluppie spelen. Wow!

Of moet ik zeggen "au"?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:55]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:41
jij denkt dat Fortuna promoveert ? lijkt me wel een keer leuk, Fortuna in de eredivisie!
Vind ik leuk
Wouta80 +289
donderdag 7 december 2017 om 10:57
Meer kans als talent bij Ajax om door te breken. PSV koopt vaak toch ervaring... Logische keuze...
Vind ik leuk
ihvmmdk +4199
donderdag 7 december 2017 om 10:59
Logisch, niet veel kinderen slapen in een PSV pyama :D hahahah
Vind ik leuk
Zultkop +2085
donderdag 7 december 2017 om 14:25
De selectie van Ajax slaapt wel in een Ajax kinderpyjama. :D
Vind ik leuk
ihvmmdk +4199
donderdag 7 december 2017 om 15:03
hahahahah HEY! :D
Vind ik leuk
Janjan +337
donderdag 7 december 2017 om 11:00
AJAX gaat winnen. PSV loopt al weken net tegen een overwinning aan.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 11:03
Ajax al weken niet.., klopt helemaal...
Vind ik leuk
Janjan +337
donderdag 7 december 2017 om 11:29
bedoel ermee dat AJAX ruim wint en PSV de laatste weken vooral in de laatste minuten.
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 11:42
ooo, bedoel je tegen Twente of Utrecht?..
Vind ik leuk
Alain2708 +3154
donderdag 7 december 2017 om 11:05
Ajax verkoopt De Ligt komende zomer aan Barcelona, vandaar deze aankoop denk ik..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:14
Er mag sowieso wel een verdediger bij lijkt me :p
Vind ik leuk
Alain2708 +3154
donderdag 7 december 2017 om 12:21
Dat sowieso! :(
Vind ik leuk
chicken +6528
donderdag 7 december 2017 om 18:50
Schuurs is vervanger van viergever...de ligt blijft na de zomer gewoon...veltman ziyech en younes vertrekken...ieder jaar 1 speler uit iedere linie die mag gaan..
Vind ik leuk
Sil95 +5314
donderdag 7 december 2017 om 11:06
Zondag PSV de volgende tik uitdelen!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:22
Zou dan pas de 2e tik zijn dit seizoen.Niet slecht toch
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 13:23
don't be Silly...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:09
Goed bezig VP, lekker provoceren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:48
Wat klopt er niet aan?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:10
En het volgende talent waar niks van terecht komt:)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:22
Aankomend weekend word er door Ajax wéér gewonnen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:34
Als ze nu lang genoeg doorgaan en ze kopen alles wat kan voetballen op kunnen ze misschien wel een keer kampioen worden
Vind ik leuk
North +2222
donderdag 7 december 2017 om 12:57
Spot het jaloerse gloeilampje.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:16
Ik zou als nummer 1 ook jaloers zijn op de nummer 3.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:29
Precies want de prijzen puilen de kastjes uit in Eindhoven afgelopen jaren? Stratumseindje doe niet zo gek.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:36
hey jake ouwe dibbus , was je pctje kapot afgelopen zaterdag???

Goed dat ie weer gemaakt is ik had je al opgegeven bij mafketels vermist
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:59
Helaas ben ik opgenomen in het ziekenhuis kleine ingreep niks om je zorgen over te maken. Heb mijn rust gepakt. Maar ik ben weer terug.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:02
goed man , je was toch niet in shock he?
Vind ik leuk
cheeks +2019
donderdag 7 december 2017 om 11:34
Snap ik. Bij PSV heeft hij meer concurrentie.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:12
Is nu al beter dan die al derderangs verdedigers bij de uitstralingsloze fabrieks club
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:00
Wie Schwaabie, Brenetje? Of eventueel Isimat dan? Nee PSV heeft niet de toekomst Ajax wel dat weet deze jongen maar al te goed.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:02
competitie vervalsing
Vind ik leuk
xaja32 +31
donderdag 7 december 2017 om 12:11
dat mensen de aanhangers van dat pedofielen clubje nog serieus nemen is onbegrijpelijk het is en blijft de Pedo Sport Vereniging
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:13
Bank warm houden in Amsterdam ?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:19
Deze jongen weet natuurlijk wel dat de kans van slagen bij Ajax groter is dan bij PSV. Daar in lampengat krijgt jeugd geen kans, die kopen liever duurdere spelers die al ervaring hebben.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:29
Zoals iedereen gisteren heeft kunnen lezen, heeft Obispo zijn contract bij PSV verlengt tot 2021.
Ajax was ook concreet om hem over te nemen maar Obispo koos voor PSV.
Tja, als Ajax zijnde moet je dan wat anders.....Schuurs dus.
Jammer dat die jongen wel meteen de weet heeft tweede keus te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:39
Logisch, wie zou PSV nou verkiezen boven Ajax?
Niemand!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:43
Iemand die verstand heeft van talent en voetbal die kiezen psv.
En als je van omkoping houd en groot spraak dan kies je voor ajax
Vind ik leuk
Korm +23093
donderdag 7 december 2017 om 13:09
jammer die respectloosheid
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:40
Past in het koorknaap profiel: De Ligt, vd Beek, Dolberg, De Jong, Schuurs: stuk voor stuk brave blondjes. Uitstralingsloze eenheidsworstjes, kun je prima kneden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:40
Volgens mij gelooft ajax ook nog in sinterklaas.
Jullie dromen te teveel.Praten kennen jullie wel.
Maar oordelen en talent zien .Niet echt.Per is leuk maar is echt geen talent.
De amsterdamse media ziet iedereen als talent die ze hebben gekocht.
Maar jullie luisteren teveel naar de media en zijn zelf blind
Vind ik leuk
Mari +2240
donderdag 7 december 2017 om 12:52
Gelukkig hebben wij jou
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:34
Heerlijk, die eeuwige jaloezie
Vind ik leuk
Mari +2240
donderdag 7 december 2017 om 12:51
De Russen hadden afluisterapparatuur geplaatst. Daardoor wist Ajax van te voren wat PSV zou doen
Vind ik leuk
North +2222
donderdag 7 december 2017 om 12:56
Zo zie je maar weer: Liever Ajax dan PSV. Iedere jeugdspeler weet dat.
Zelfs Stratum weet dat.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:01
Slimme zet van deze jongen... goede carriereplanning. Eerst naar de subtop van Nederland alvorens de stap naar de echte top te zetten ;)
Vind ik leuk
Korm +23093
donderdag 7 december 2017 om 13:08
Tja ik snap de talenten wel....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:20
En alweer spelfouten . VP wanneer doen jullie daar wat aan ?
Vind ik leuk
Zultkop +2085
donderdag 7 december 2017 om 14:15
Wat een babykopke weer.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:32
Met dit communicantje wint men de oorlog niet, net zoals dat geldt voor H. Ziyech. M. Overmars is na het nieuwe puntverlies van afgelopen zaterdag wel erg snel in paniek geraakt. Bij Obispo kreeg Marcje nul op zijn request waarna Marcje doorschakelde naar optie 2 of 3. Twee nieuwe aankopen in één week tijd voor het seizoen 2018-2019 dik een half jaar voor dat seizoen begint. Zou Marcje de bui al voelen aankomen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:18
geen cent te makken in Eindhoven!!!
Vind ik leuk
Huomel +516
donderdag 7 december 2017 om 16:13
ik zie een carrière à la Mink Peeters zo maar uit komen voor Perr Schuurs :) met enige kanttekening dat Perr op wat latere leeftijd de overstap gaat maken... dus heel misschien zit daar een klein beetje hoop dat zijn talent wel op top-niveau zal uitkomen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/780896/-supertijd-in-amsterdam-door-m-n-spel-bij-ajax-zag-real-madrid-potentie-in-mij-.html#comment_4726434

Naam: Mink Peters
Geboren: 28 mei 1998 (19 jaar), Nijmegen, Nederland

PSV (2007-2011) 9 jaar - 13 jaar
Ajax (2011-2014) 13 jaar - 16 jaar
Real Madrid (2014-2017) 16 jaar - 19 jaar (contract tot 2020)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:57
En eerst maar zeggen ik blijf bij Fortuna blablablabla Ajax komt en weg is die allemaal loze beloftes voetballers zijn toch allemaal zielig
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:57
En eerst maar zeggen ik blijf bij Fortuna blablablabla Ajax komt en weg is die allemaal loze beloftes voetballers zijn toch allemaal zielig
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:03
Maxx4 Gaat ie lekker? Zwaar leven zeker als orderpicker? Je kan altijd nog gaan studeren. Maakt niet uit jongen in het weekend lekker boereee roepen en alles haten wat uit Amsterdam komt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:07
zegde... Jup
Vind ik leuk
14forever +6886
donderdag 7 december 2017 om 17:48
Maar das logisch, niemand die hier verbaast van opkijkt.
Vind ik leuk
Dezeun +634
donderdag 7 december 2017 om 18:35
2 u20ers centraal is vragen om problemen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:48
Zondag winnen we opnieuw van die Eindhovenaren. Afmaken die gasten.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 03:37
Als PSV met "slecht" voetbal 10 punten los staat op Ajax,,,wat is daar nog van te maken dan ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 03:39]
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 06:09
nu nog zondag winnen
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
zaterdag 9 december 2017 om 00:03
Die twee moeten het ook echt hebben van hun jeugdopleiding.
Vind ik leuk
zaterdag 9 december 2017 om 15:48
Ben je soms een nazi achterlijke balletje mayonaise
Vind ik leuk
zaterdag 9 december 2017 om 16:01
Ben je jaloers Zultkup. morgen houdt jullie geluk op. Ik zeg 3-0. En dan gaat die misselijke kut de Jong weer janken, heerlijk! Who the fuck is Schwaab? Ik kende hem niet eens!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'