'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'

    'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'

    donderdag 7 december 2017 om 10:35

    Ajax troeft PSV op transfergebied opnieuw af. Perr Schuurs kiest voor een transfer naar Amsterdam, daar waar hij ook voor de koploper uit de Eredivisie had kunnen kiezen. De achttienjarige aanvoerder van Fortuna Sittard heeft PSV echter afgezegd.

    Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De interesse van PSV in Schuurs is niet nieuw, want het jonge talent werd veelvuldig aan de Eredivisie-koploper gelinkt. Volgens het ED heeft was een transfer naar PSV een optie, maar heeft hij uiteindelijk toch voor Ajax gekozen. Dat is niet de eerste keer. Deze week werd bekend dat Hassane Bandé in de zomer naar Ajax gaat, daar waar ook PSV interesse had. In het verleden gebeurde hetzelfde met Frenkie de Jong, die als speler van Willem ll een beter gevoel had bij Ajax dan bij PSV.

    PSV hoopte op een toekomst verdedingsduo Obispo-Schuurs. Obispo is net zo oud als Schuurs en verlengde deze week zijn contract in Eindhoven. Ook de verdediger van Jong PSV is aan een indrukwekkende opmars bezig en wordt naar verluidt in de gaten gehouden door diverse Europese clubs. 

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12696
    donderdag 7 december 2017 om 10:36
    Op zich wel logisch, bij Ajax krijg je als talent meer kans om door te breken.. Denk dat ze ook wel wat meer betalen..
    Vind ik leuk
    El_Gaucho +261
    donderdag 7 december 2017 om 10:57
    Bij Ajax krijg je als talent ook meer de kans om keihard op te rotten en uitgefloten te worden door je eigen supporters als je faalt.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11779
    donderdag 7 december 2017 om 11:00
    Dat krijg je als je de kans krijgt .,. Maar niet naar één wedstrijd. Zie dat regelmatig ook bij psv en Feyenoord gebeuren ... of zullen dat dezelfde supporters zijn (-:
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:01]
    Vind ik leuk
    Aspers +488
    donderdag 7 december 2017 om 11:00
    En terecht! Slecht spelen doe je maar ergens anders.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44786
    donderdag 7 december 2017 om 10:57
    Je wordt er alleen geen kampioen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 18:28
    Noem nou 1 record ven je cluppie......
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19153
    donderdag 7 december 2017 om 10:36
    Hij vertelde een paar maanden terug al dat zijn voorkeur uit ging naar Ajax..
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7581
    donderdag 7 december 2017 om 10:38
    Ja VP......toch nog een plus punt voor Ajax. Maar ik denk dat ze in Amsterdam op een andere transfer wachten....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39117
    donderdag 7 december 2017 om 10:39
    Daar breekt het gebrek aan financiële middelen de club uit Eindhoven toch op.
    Vind ik leuk
    Tyson89 +3298
    donderdag 7 december 2017 om 10:44
    Onzin, snap Schuurs zeker vanuit perspectief als talent. Dat moet PSV nog veel meer waarmaken.

    Zijn op de goede weg, maar daarmee ligt Ajax nog een streepje voor.

    Gelukkig op ranglijst andersom ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:10
    Humorajacied.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1531
    donderdag 7 december 2017 om 14:10
    Dat is denk ik absoluut het geval.
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 10:41
    Obisbo is beter, misschien dat Schuurs daarom voor Ajax heeft gekozen. En het betere gevoel voor Ajax is meestal van korte duur, dat dan weer wel...
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:41
    Ach tuurlijk zal wel maxje.
    Vind ik leuk
    HJR +7475
    donderdag 7 december 2017 om 10:42
    Obisbo?
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 10:43
    ken jij niet tuurlijk... , kenner he..
    Vind ik leuk
    HJR +7475
    donderdag 7 december 2017 om 10:46
    haha nee die ken ik niet. Waar speelt hij?
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 11:54
    och god , slimmerd.. .goed hoor.... , krijg jij plakplaatje ; goed opgelet kleuter..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    donderdag 7 december 2017 om 12:00
    Kijk maar eens naar Jong PSV. In Eindhoven verwachten ze veel van deze jongen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16688
    vrijdag 8 december 2017 om 08:11
    Tja als je de naam van een eigen speler al niet kent, ben je ook niet zo slim ;-)
    Vind ik leuk
    Hyena +28760
    donderdag 7 december 2017 om 10:51
    Wie is Obisbo?
    Vind ik leuk
    Degraaf +16688
    vrijdag 8 december 2017 om 08:13
    Misschien dat ze Obispo bedoelen? ;-)
    Vind ik leuk
    Hyena +28760
    vrijdag 8 december 2017 om 09:20
    Zal wel een echte kenner zijn als hij niet eens weet hoe dat gigantische talent werkelijk heet.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2478
    donderdag 7 december 2017 om 10:41
    Niet zo slim , in het Philips stadion zit je met die heaters in ieder geval warm op het bankje!
    Vind ik leuk
    Degraaf +16688
    vrijdag 8 december 2017 om 10:19
    En in de Arena droog ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:41
    Hij heeft voor de mooiere stad gekozen.
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 10:43
    daar is inderdaad alles mee gezegd...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2478
    donderdag 7 december 2017 om 10:44
    Geluk voor jullie dat FC Twente dan geen interesse had!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:47
    Lol
    Vind ik leuk
    NederBelg +1531
    donderdag 7 december 2017 om 14:13
    Mwah.... open rioool en een lading afval op iedere hoek waar je u tegen zegt.
    Historisch ja, dat wel.
    Vind ik leuk
    HJR +7475
    donderdag 7 december 2017 om 10:45
    Komt die jongen in aanmerking voor de basis volgend jaar bij Ajax? En heeft hij snelheid?

    Zo niet gelijk weer verhuren. Anders komt hij in Jong Ajax en het niveau van de Jupiler League zal hij ontgroeit moeten zijn. En dan hopen dat hij zich ontwikkelt en later met een snelle verdediger het centrum worden bij Ajax
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 10:48
    hij is beter dan alles wat er nu in die armoedige verdediging staat, maar ja waar je mee omgaat word je mee besmet... , ik heb er een hard hoofd in..
    Vind ik leuk
    Hyena +28760
    donderdag 7 december 2017 om 10:53
    Zal er natuurlijk volledig van afhangen welke transfers nog plaats gaan vinden. Ik vermoed dat De Ligt weggaat en ook Viergever zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken. Daarnaast wilt ook Veltman nog een keer graag naar het buitenland.

    Hij zal naar mijn idee dus voldoende mogelijkheden gaan krijgen om het te laten zien in Ajax 1.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    donderdag 7 december 2017 om 11:11
    Ik denk niet dat De Ligt vertrekt. Als ze spelen lukt het Ajax wel vrij goed om talenten vast te houden volgens mij
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +906
    donderdag 7 december 2017 om 11:38
    Uitzonderingen als Sanchez daar gelaten.. Mja Matthijs is wel een kind van de club, dat dan weer wel :).
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    donderdag 7 december 2017 om 11:58
    Daarom dekte ik me in met "vrij goed" :p
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 10:52
    Mooi man, dat Ajax alweer de handdoek in de ring gooit, voor kerst..
    Liefst 2 doekjes voor het bloeden deze week, ... maar toch zal het zondag wel behoorlijk klapje zijn als ze dik op de broek krijgen..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:56]
    Vind ik leuk
    derksen +8794
    donderdag 7 december 2017 om 10:54
    Ja spelers zien zelf heel hun leven dat psv en jeugd geen combinatie is
    Misschien dat psv eens bij zichzelf te raden moet gaan
    Bergwijn eens 20 wedstrijden laten spelen vertrouwen geven met hem bezig zijn maar nee dan in 2e dan op de bank bij het 1e dan ineens in basis bij het 1e en dan hup weer een maand in het 2e daar wordt je als speler echt niet beter van

    En als je als jonge van 18 of 20 bij ajax 2 goede balletjes geef in een wedstrijd dan ben je het aller grootste talent wat ze ooit hebben gezien en willen ze minimaal 40 a50 miljoen voor je en je wordt in de telegraaf en bij studio voetbal helemaal opgehemeld

    Dus ja die keuze tussen psv of ajax is dan snel gemaakt voor jonge speler

    Pffffffff
    Vind ik leuk
    pico323 +5554
    donderdag 7 december 2017 om 10:55
    Mooi voor Ajax, nu op de tijd de selectie rond krijgen voor het komend seizoen. En dan met dertig punten voor op dat laffe PSV eindigen.
    Vind ik leuk
    jeepee +781
    donderdag 7 december 2017 om 10:55
    Volgend jaar lekker tegen zijn oude cluppie spelen. Wow!

    Of moet ik zeggen "au"?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:41
    jij denkt dat Fortuna promoveert ? lijkt me wel een keer leuk, Fortuna in de eredivisie!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +805
    donderdag 7 december 2017 om 10:57
    Meer kans als talent bij Ajax om door te breken. PSV koopt vaak toch ervaring... Logische keuze...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 7 december 2017 om 10:59
    Logisch, niet veel kinderen slapen in een PSV pyama :D hahahah
    Vind ik leuk
    Zultkop +4860
    donderdag 7 december 2017 om 14:25
    De selectie van Ajax slaapt wel in een Ajax kinderpyjama. :D
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 7 december 2017 om 15:03
    hahahahah HEY! :D
    Vind ik leuk
    Janjan +430
    donderdag 7 december 2017 om 11:00
    AJAX gaat winnen. PSV loopt al weken net tegen een overwinning aan.
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 11:03
    Ajax al weken niet.., klopt helemaal...
    Vind ik leuk
    Janjan +430
    donderdag 7 december 2017 om 11:29
    bedoel ermee dat AJAX ruim wint en PSV de laatste weken vooral in de laatste minuten.
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 11:42
    ooo, bedoel je tegen Twente of Utrecht?..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16317
    donderdag 7 december 2017 om 11:05
    Ajax verkoopt De Ligt komende zomer aan Barcelona, vandaar deze aankoop denk ik..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    donderdag 7 december 2017 om 12:14
    Er mag sowieso wel een verdediger bij lijkt me :p
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16317
    donderdag 7 december 2017 om 12:21
    Dat sowieso! :(
    Vind ik leuk
    chicken +10929
    donderdag 7 december 2017 om 18:50
    Schuurs is vervanger van viergever...de ligt blijft na de zomer gewoon...veltman ziyech en younes vertrekken...ieder jaar 1 speler uit iedere linie die mag gaan..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    donderdag 7 december 2017 om 11:06
    Zondag PSV de volgende tik uitdelen!
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:22
    Zou dan pas de 2e tik zijn dit seizoen.Niet slecht toch
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    donderdag 7 december 2017 om 13:23
    don't be Silly...
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:09
    Goed bezig VP, lekker provoceren.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:10
    En het volgende talent waar niks van terecht komt:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164741
    donderdag 7 december 2017 om 11:34
    Als ze nu lang genoeg doorgaan en ze kopen alles wat kan voetballen op kunnen ze misschien wel een keer kampioen worden
    Vind ik leuk
    North +2382
    donderdag 7 december 2017 om 12:57
    Spot het jaloerse gloeilampje.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1654
    donderdag 7 december 2017 om 13:16
    Ik zou als nummer 1 ook jaloers zijn op de nummer 3.....
    Vind ik leuk
    cheeks +3571
    donderdag 7 december 2017 om 11:34
    Snap ik. Bij PSV heeft hij meer concurrentie.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:12
    Is nu al beter dan die al derderangs verdedigers bij de uitstralingsloze fabrieks club
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:02
    competitie vervalsing
    Vind ik leuk
    xaja32 +187
    donderdag 7 december 2017 om 12:11
    dat mensen de aanhangers van dat pedofielen clubje nog serieus nemen is onbegrijpelijk het is en blijft de Pedo Sport Vereniging
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:13
    Bank warm houden in Amsterdam ?
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:19
    Deze jongen weet natuurlijk wel dat de kans van slagen bij Ajax groter is dan bij PSV. Daar in lampengat krijgt jeugd geen kans, die kopen liever duurdere spelers die al ervaring hebben.
    Vind ik leuk
    Martin.P +110
    donderdag 7 december 2017 om 12:29
    Zoals iedereen gisteren heeft kunnen lezen, heeft Obispo zijn contract bij PSV verlengt tot 2021.
    Ajax was ook concreet om hem over te nemen maar Obispo koos voor PSV.
    Tja, als Ajax zijnde moet je dan wat anders.....Schuurs dus.
    Jammer dat die jongen wel meteen de weet heeft tweede keus te zijn.
    Vind ik leuk
    Fabio AC +713
    donderdag 7 december 2017 om 12:40
    Past in het koorknaap profiel: De Ligt, vd Beek, Dolberg, De Jong, Schuurs: stuk voor stuk brave blondjes. Uitstralingsloze eenheidsworstjes, kun je prima kneden.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:40
    Volgens mij gelooft ajax ook nog in sinterklaas.
    Jullie dromen te teveel.Praten kennen jullie wel.
    Maar oordelen en talent zien .Niet echt.Per is leuk maar is echt geen talent.
    De amsterdamse media ziet iedereen als talent die ze hebben gekocht.
    Maar jullie luisteren teveel naar de media en zijn zelf blind
    Vind ik leuk
    Mari +8471
    donderdag 7 december 2017 om 12:52
    Gelukkig hebben wij jou
    Vind ik leuk
    Ajax. +715
    donderdag 7 december 2017 om 13:34
    Heerlijk, die eeuwige jaloezie
    Vind ik leuk
    Mari +8471
    donderdag 7 december 2017 om 12:51
    De Russen hadden afluisterapparatuur geplaatst. Daardoor wist Ajax van te voren wat PSV zou doen
    Vind ik leuk
    North +2382
    donderdag 7 december 2017 om 12:56
    Zo zie je maar weer: Liever Ajax dan PSV. Iedere jeugdspeler weet dat.
    Zelfs Stratum weet dat.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3716
    donderdag 7 december 2017 om 13:01
    Slimme zet van deze jongen... goede carriereplanning. Eerst naar de subtop van Nederland alvorens de stap naar de echte top te zetten ;)
    Vind ik leuk
    Korm +35516
    donderdag 7 december 2017 om 13:08
    Tja ik snap de talenten wel....
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 13:20
    En alweer spelfouten . VP wanneer doen jullie daar wat aan ?
    Vind ik leuk
    Zultkop +4860
    donderdag 7 december 2017 om 14:15
    Wat een babykopke weer.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 14:32
    Met dit communicantje wint men de oorlog niet, net zoals dat geldt voor H. Ziyech. M. Overmars is na het nieuwe puntverlies van afgelopen zaterdag wel erg snel in paniek geraakt. Bij Obispo kreeg Marcje nul op zijn request waarna Marcje doorschakelde naar optie 2 of 3. Twee nieuwe aankopen in één week tijd voor het seizoen 2018-2019 dik een half jaar voor dat seizoen begint. Zou Marcje de bui al voelen aankomen?
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +290
    donderdag 7 december 2017 om 15:18
    geen cent te makken in Eindhoven!!!
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    donderdag 7 december 2017 om 16:13
    ik zie een carrière à la Mink Peeters zo maar uit komen voor Perr Schuurs :) met enige kanttekening dat Perr op wat latere leeftijd de overstap gaat maken... dus heel misschien zit daar een klein beetje hoop dat zijn talent wel op top-niveau zal uitkomen.

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/780896/-supertijd-in-amsterdam-door-m-n-spel-bij-ajax-zag-real-madrid-potentie-in-mij-.html#comment_4726434

    Naam: Mink Peters
    Geboren: 28 mei 1998 (19 jaar), Nijmegen, Nederland

    PSV (2007-2011) 9 jaar - 13 jaar
    Ajax (2011-2014) 13 jaar - 16 jaar
    Real Madrid (2014-2017) 16 jaar - 19 jaar (contract tot 2020)
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 16:57
    En eerst maar zeggen ik blijf bij Fortuna blablablabla Ajax komt en weg is die allemaal loze beloftes voetballers zijn toch allemaal zielig
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 16:57
    En eerst maar zeggen ik blijf bij Fortuna blablablabla Ajax komt en weg is die allemaal loze beloftes voetballers zijn toch allemaal zielig
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1519
    donderdag 7 december 2017 om 17:07
    zegde... Jup
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    donderdag 7 december 2017 om 17:48
    Maar das logisch, niemand die hier verbaast van opkijkt.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    donderdag 7 december 2017 om 18:35
    2 u20ers centraal is vragen om problemen
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 19:48
    Zondag winnen we opnieuw van die Eindhovenaren. Afmaken die gasten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 03:37
    Als PSV met "slecht" voetbal 10 punten los staat op Ajax,,,wat is daar nog van te maken dan ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 03:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 06:09
    nu nog zondag winnen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    zaterdag 9 december 2017 om 00:03
    Die twee moeten het ook echt hebben van hun jeugdopleiding.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax wint opnieuw van PSV: gewilde Schuurs zegde Eindhovenaren af'