Toen ik bij Ajax kwam voor een gesprek was het gevoel direct goed

"Toen ik bij Ajax kwam voor een gesprek was het gevoel direct goed"

donderdag 7 december 2017 om 11:04

Marc Overmars vertelt vol trots over de transfer van Perr Schuurs naar Ajax. De directeur spelersbeleid van de Amsterdammers is blij dat hij de concurrentie voor is geweest door de achttienjarige verdediger van Fortuna Sittard naar Amsterdam te halen.

"Perr komt uit een topsportfamilie", vertelt Overmars op de clubsite van de Jupiler League-club. "Hij weet wat er van hem gevraagd wordt om topsport te bedrijven en om de top te kunnen halen. Dat hij op deze jonge leeftijd al aanvoerder is bij Fortuna Sittard, zegt ook iets over zijn persoonlijkheid. Wij zijn blij dat we dit grote Nederlandse talent hebben kunnen contracteren."

Schuurs had het beste gevoel bij Ajax. Hij kon ook naar andere clubs. "Toen ik bij Ajax kwam voor een gesprek was het gevoel direct goed", zegt hij tegen Ajax TV. "Alles was goed. Hoe ik werd ontvangen in het gesprek. De spelers, trainersstaf, hoe ik die ontmoet heb is zoals ik had gehoopt. Ik heb met Keizer gesproken, Overmars, iedereen die je op kunt noemen. Wat het beste is voor mij? Dat is aansluiten bij het eerste, daar gaan we ook vanuit."

Na zijn contractondertekening maakte Schuurs een wandeling door de Johan Cruijff ArenA. "Dat was een kippenvel-momentje. Ik voel me trots dat ik hier mag lopen. Binnenkort als speler? Daar ben ik eigenlijk op aan het wachten."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +12203
donderdag 7 december 2017 om 11:05
Welkom Perr!
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
donderdag 7 december 2017 om 11:42
Warme club he
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
donderdag 7 december 2017 om 11:42
Lekker broeierig ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:17
Nee gewoon een lekker normale temperatuurtje. Alleen die psv’ers lijken het heerlijk te vinden om zich zelf te ruiken. Komt waarschijnlijk door 7 dagen met mest werken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:07
Kom maar op met koopclub, eigen jeugd bla bla

Marc die steekt wel zijn nek uit.. waar is Brands en van Geel??? Die doen geen reet om zulke talenten binnen te halen!! Omdat ze niks te bieden hebben.

Amen en fijne dag
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
donderdag 7 december 2017 om 11:10
Koopclub, eigen jeugd... ;)

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:18
Inkoppertje.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:35
Toch niet jaloers omdat jou club niks te makken heeft
Vind ik leuk
Hoogeveen +4054
donderdag 7 december 2017 om 12:38
In de verste verte niet. Dacht dat de knipoog wel verraadde dat het slechts om Luckies reactie ging
Vind ik leuk
masterpsv +6508
donderdag 7 december 2017 om 11:13
nee deze keer houden we het netjes :) hoop dat snel mijn mede supporters volgen .

fijne dag nog!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:14
In eigen jeugd lopen ze niet blijkbaar
Vind ik leuk
Youri99 +6065
donderdag 7 december 2017 om 11:19
af en toe moet je jeugd kopen aangezien elk talent na 1 succesvol seizoen naar het buitenland gaat, schuurs zal de ligt opvolgen en botman zal schuurs weer opvolgen... zo gaat het al jaren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:19
Botman, Sidoel, Liam van Gelderen(!), Kemper, Solomon, Farcas... Alleen maar centrale verdedigers die er écht wel wat van kunnen in de jeugd.
Vind ik leuk
FSCeara +2804
donderdag 7 december 2017 om 12:13
Iemand als Per loopt bij geen enkele in de jeugd rond.heeft rust aan de bal.en geweldige traptechniek.zonde dat hij niet voor mijn club behouden kan worden maar begrijpelijk.had gedacht dat hij naar gladbach zou verkassen maar hiermee heeft ajax goede zet gedaan.heeft zelfde kwaliteit als Sanchez.hoop dat Fortuna redelijk doorverkooppercentage heeft afgesproken
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:17
Nee ,die kun je totaal niet vergelijken.Hoessen scoorde bv ook veel bij Fortuna maar bij Ajax was t gewoon niets.Spelen in de Jupiler League is geen garantie van slagen in de eredivisie.Dat ie pot kan voetballen is duidelijk maar die jongen moet nog zo veel bewijzen.
Vind ik leuk
FSCeara +2804
donderdag 7 december 2017 om 18:51
Vorig jaar toen jong ajax op maandag met 6 spelers van ajax 1 kwam kregen deze ook geen poot aan de grond.die jongen moet zeker veel bewijzen maar het verschil tussen eerste divisie en eredivisie is echt niet groot.dat was jaar of 10 geleden maar de laatste jaren echt niet meer.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:55
Nou ja we zullen het wel zien al ben ik van mening dat t verschil toch meer is als je denkt.Hoop dat ie een mooie carrière tegen moet gaat .
Vind ik leuk
FSCeara +2804
donderdag 7 december 2017 om 19:15
Ik hoop het ook want is rustige jongen die door zijn familie goed begeleid word. Als die doorgroeien is dat ook goed voor nederlands elftal
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Welke club is geen koopclub, of huurclub?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:09
Dat zijn er meer dan je denk hoor.

https://www.tussendelinies.nl/transferanalyse-eredivisie-laatste-5-seizoenen
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
donderdag 7 december 2017 om 13:18
Alle clubs? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Ja nu na bakken stront, die Overmars over zich heen heeft gekregen is Overmars eindelijk wakker,, de eigen jeugd brengt het niet op een enkeling na dus heeft hij geen andere keuze.
Snap alleen je gebler niet op PSV en Feyenoord? ,
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:25
Allereerst gefeliciteerd met de aankoop. Wat ik niet snap is dat je uithaalt naar v Geel cq Feyenoord en het niks kunnen bieden....volgens mij zijn wij nooit in de race geweest in tegenstelling tot PSV (als ik de media mag geloven). Feyenoord heeft een aantal zeer talentvolle verdedigers in de eigen jeugdopleiding (knoester en Geertruida zijn enkele voorbeelden en daarvoor nog st juste) en voorlopig genoeg cv's.Kortom, wij hebben Perr helemaal niet nodig (wellicht wordt dit over 3 jaar tegen mij gebruikt) en gun hem een prima carriere.
Vind ik leuk
Zultkop +2085
donderdag 7 december 2017 om 11:58
Over 3 jaar weten de zuigertjes hier het echt niet meer. Tekort aan bepaalde cellen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:49
waarom zou Feyenoord hem moeten kopen? Buiten dat Feyenoord al genoeg centrale verdedigers heeft? Tevens voetballen twee centrale verdedigers in de U19 die ook de stap naar het eerst gaan maken. Een daarvan is Geertruida die onlangs zijn devuut heeft mogen maken.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:13
Wie zegt dat Feyenoord en PSV niks te bieden heeft? gaat echt werkelijk nergens over (dan alleen maar gallen)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:29
Brands en Van Geel zijn toch OUD voetballers!!
Vind ik leuk
Sil95 +5302
donderdag 7 december 2017 om 11:08
Welkom bij Ajax!
Vind ik leuk
Bals +139
donderdag 7 december 2017 om 11:11
Onana, Wöber, Schuurs, DeLigt, Orejuela, DeJong, Eiting, Ziyech, Bandé, Dolberg, Kluivert. Geen slecht elftal met een topbank voor variatie.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Enige wat varieert is de stand van de eredivisie voor Ajax, dan 2 en dan weer 3.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:44
Oh en ik maar denken dat Ajax recordkampioen was.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:16
klopt, al zijn de meeste titels lang geleden behaald :p

maar laten we deze deiscussie niet voeren ;)
Vind ik leuk
Koeroe +1825
donderdag 7 december 2017 om 11:26
Echt super goed en zeker een gemiddelde leeftijd van 12 jaar. Daar zullen ze bang voor zijn ja in Europa
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 11:44
Bals.. Ook hier wordt je geen kampioen mee!!! Overmars is slim bezig om jullie allemaal voor de gek te houden......allemaal zoethoudertjes. Maar het werkt want alle ajacieden zijn enthousiast.
Vind ik leuk
Iggy +1942
donderdag 7 december 2017 om 12:48
Piep piep piep piep.....
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 13:11
Effe smeren....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:57
Ik ben inderdaad enthousiast over deze aankoop. Hoop alleen ook op een ervaren man in de verdediging erbij!
Verder gaan er na dit seizoen nog weer een aantal spelers weg. Dus deze 2 aankopen moeten pas een eerste stap zijn. Zo niet? Dan faal je opnieuw en is er geen sprake van een koerswijziging...
Vind ik leuk
Nashua +5717
donderdag 7 december 2017 om 15:30
Ga er maar vanuit dat Orejuela een miskoop is. Nu al een paar keer gezien, heeft zelfs in de Jupiler League niets te zoeken
Vind ik leuk
Bals +139
vrijdag 8 december 2017 om 13:40
Miskoop of Doorverkoop?
Vind ik leuk
Nashua +5717
vrijdag 8 december 2017 om 13:52
Tja, dat is de vraag
Vind ik leuk
Wouta80 +289
donderdag 7 december 2017 om 11:11
Ben toch bang voor Perr dat hij eerst mag aansluiten bij Jong Ajax.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
donderdag 7 december 2017 om 11:14
even wennen aan het ''ajax spel en cultuur'' he...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:20
Als je 18 jaar bent is daar niets mis mee. Deze jongen komt er wel.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:34
Zelfde competitie als wat die nu speelt alleen hoger niveau.
Daarnaast; het ventje is 18. Toen ik 18 was speelde ik in de A1 :')
Vind ik leuk
Youri99 +6065
donderdag 7 december 2017 om 11:37
Is ook vooruitgang, spelen beide bovenin de jupiler league en bij Ajax heb je meer toekomstperspectief + salaris.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
Jens1999 +4561
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Pas geleden zei Ik het nog... dat ie samen met zn pa op de toekomst was.....en dat ie naar Ajax zou komen.... toen werd er gezegd dat zn pa bevriend is met van bommel en schuurs op zeker naar PSV zou gaan... Fortuna en PSV hebben namelijk een geweldige band werd er gezegd haha... hoppaaaaa en nu is ie Ajacied..... welkom bij Ajax....

Overmars goed bezig met al vast bouwen aan de selectie van volgend seizoen...
xD
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 11:49
Perr is idd bevriend met een aantal PSV-ers. Wel toevallig hè dat Obispo gisteren zijn contract tekende (waar Ajax ook in geïnteresseerd was) en dat vandaag het Perr nieuws naar buiten kwam. 1 + 1 = 2
Vind ik leuk
Jens1999 +4561
donderdag 7 december 2017 om 11:58
Geloof je het zelf hahaha....hij wilde gewoon naar Ajax... PSV had maar graag gewild dat schuurs in eindje een contract had ondertekend... het is een groot talent...
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
donderdag 7 december 2017 om 12:04
Het was of Perr of Obispo.....wat moeten wij met twee jonkies achterin???
Vind ik leuk
Niels92 +3087
donderdag 7 december 2017 om 12:12
Te lezen vandaag in het ED!

'' PSV tastte de afgelopen maanden mis in Sittard: Perr Schuurs (18) verkast per 1 januari naar Ajax. Natuurlijk zag PSV het zitten om Schuurs en Armando Obispo snel aan boord te hebben. Dat was waarschijnlijk dé defensie van de toekomst geweest. ''

Je lult dus erg slap Henk :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:19
Wilde eerst Obispo.Perr was 2e keuze
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:19
Perr is een Ajacied, maar niemand geloofde me;) in diezelfde topic schreef Napolitanos dit hahaha

Napolitanos +4532donderdag 19 oktober 2017 om 21:45Hoorde dat zijn pa al een voorcontract had besproken met PSV. Bommel is kind aan huis bij fortuna en heeft de familie al overgehaald . Het zuiden is natuurlijk veel warmer voor zon gevoelig menneke uit Limburg waar ook carnaval wordt gevierd. Maar de Duitsers zullen ook wel op de loer liggen gladbach ligt om de hoek
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:15
Lekker bezig. 7 december en al 2 spelers binnen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:17
Goede aankoop al zal ie zich nog moeten bewijzen.Nu nog de punten.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:57
Mee eens. En punten moeten ook komen. Voorlopig ben ik echter heel gelukkig dat niemand Overmars in de weg loopt
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:08
Ja ze moeten ook wel hè.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:19
Nu nog een linksback in de winterstop aantrekken
Vind ik leuk
Zultkop +2085
donderdag 7 december 2017 om 12:04
Pak je kans! Nelom mag weg!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:20
Mooi dat we hem hebben vastgelegd
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
donderdag 7 december 2017 om 11:22
Whahahahaa, serieus, vandaag 20 topics over deze transfer?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:24
Toch zonde van zo'n jongen komende jaren moet hij eerst bij jong ajax spelen zal hij ook niet echt beter van worden.

Had beter bij een sub topper kunnen gaan spelen.
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 13:23
Ja want De Ligt moet ook wachten tot zijn 20ste? Haha wat een onzin! Wat goed is komt snel! en krijgt kansen bij Ajax! Dat wennen bla bla verhaal is vanwege Zivkovic dat mensen dat steeds aanhalen, maar had Ajax daar geen gelijk in? Want ja Zkvko laat het nu ook echt zien he......
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:06
De ligt komt uit de opleiding en dus kent het "ajax" voetbal al. Spelers van buitenaf moeten altijd eerst rijpen in jong als ze zelf nog jong zijn.
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 14:14
Ja want het ging allemaal heel langzaam met bijvb Sanchez he, of Dolberg. Wat goed is komt bij Ajax snel.
Vind ik leuk
Janjan +337
donderdag 7 december 2017 om 11:25
Rare opmerkingen dat AJAX direct een koop club is.
Elke club mag ook verder kijken als zijn eigen club en opleiding en juist die jongens die er boven uit springen proberen ze te halen. Wat is daar mis mee.
Wellicht heeft hij al in eerdere landelijke selecties gezeten en hebben ze destijds zijn ontwikkeling bijgehouden.

Je ziet maar dat elk talent op dit moment voor AJAX kiest om dat iedereen weet dat daar de beste opleiding gegeven word.

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:32
Als daar de beste opleiding was dan was er niets te kiezen dan liepen ze er al.Dus dat gedeelte ben ik niet met je eens
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
donderdag 7 december 2017 om 11:42
De reacties over koopclub met een korreltje zout nemen joh, welke club is tegenwoordig geen koop/huurclub?

Ik stoor mij er iig niet aan, laat maar lullen.. ;-D
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 11:27
kippenvel-momentje ? zal best ja bij die koude club in die betonnen bak.. ..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:36
Top gedaan Ajax!

Hier zit natuurlijk ook een idee achter.

Zomer 2018 de Ligt naar Barcelona en Perr Schuurs naar Ajax.
Net als Younes die in de zomer weg gaat en Bandé die komt

Snap ook wel dat spelers zoals Perr Schuurs voor Ajax kiezen
Bij Ajax krijg je tenminste een kans in de basis voor langere tijd.
Kijk naar Donny, Frenkie, De Ligt, Kluivert.
Bij Feyenoord is er het laatste jaar geen jeugdspeler meer doorgekomen. Bij PSV ook maar weinig.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:39
Je wordt er alleen geen kampioen mee...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:46
zondag is het verschil 7 pnt.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:09
Tussen de nr 2 en 3
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:20
is nog steeds een gat ;)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:47
Lukte nog maar ruim 30x inderdaad.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:20
VERLEDEN TIJD!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:48
Onze laatste 4 kampioenschappen zijn toch echt vrij recentelijk en mét fors jeugdige spelers. Evenals de EL finale.
Laat dat nu net het punt zijn wat hier gemaakt werd.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:56
jij had het over ruim 30x nou dat is niet recentelijk hoor :) het is ook geen garantie voor de toekomst...
je tweede verhaal heb ik niks op tegen :)
Maar laten we aub stoppen met wedstrijdje ver pissen want het gaat werkelijk nergens over :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 13:58]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:13
Potje verpissen? Iemand maakte hier het punt dat je met jeugd geen kampioen kon worden. Ik reageerde daar gewoon op.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 15:01
ja met iets wat verleden tijd is, tijden zijn veranderd
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:07
Als iemand hier stelt dat je met jeugd geen kampioen kan worden, wijst ie toch naar het verleden?
En als je nog maar recentelijk in de EL finale zat en 4x kampioen wordt met diezelfde jeugd, hoe kan je dan van veranderde tijden spreken?

En wat heeft een potje verpissen daar dan mee te maken?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:47
tja je kunt wel jeugdspelers opstellen maar dan moet je wel een keer een prijs winnen. ter info, gisteren speelde Feyenoord voor de CL, 2-1 winst, basisspelers; Nieuwkoop, van Beek, Malacia, Vilhena, Boetius....iets uit de eigen jeugd
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
donderdag 7 december 2017 om 11:45
wie is dit?
Vind ik leuk
BigBoi +2397
donderdag 7 december 2017 om 11:58
Perfect. Nu nog even die Teun Koopmeiners halen eind van het seizoen en bij voorkeur een links en rechtsback die daar wel kunnen voetballen en je hebt een vrij complete selectie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:59]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:02
Competitie vervalsing
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:10
Het is natuurlijk altijd mooi om voor een topclub uit te komen, of het nou Ajax, Feyenoord of PSV is.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:36
Deze aankoop bevestigd eigenlijk zoveel meer, Mathijs de Ligt gaat komende zomer naar Barca verkassen dat lijkt mij nu wel duidelijk. Younes zal ook verkocht gaan worden.Tjerk Smeets zal ook wel vervangen worden door een kleuterleidster met zo'n jonge ploeg volgend seizoen !!!!!.
Vind ik leuk
Korm +22960
donderdag 7 december 2017 om 13:56
weet niet of barca hem gaat halen
Vind ik leuk
Foebele +35328
donderdag 7 december 2017 om 13:58
Het gaat alleen om poen, dus ja, de Ligt gaat gewoon weg komende zomer. Dat ze nu deze jongen halen is leuk, maar lost helemaal niets op, want we hebben nu al zwaar behoefte aan een goede centrale verdediger en een linksback.

De ploeg is al veel te jong en ze zijn inderdaad nog steeds bezig het alleen maar verder te verjongen, puur omdat de jeugd geld oplevert en een ervaren speler veel minder potentie heeft om nog wat op te leveren... Althans, als je kort door de bocht redeneert zoals de heren bij Ajax, want een paar goede ervaren spelers in je elftal zorgen er voor dat die talenten ook beter tot hun recht komen waardoor we niet een hele waslijst talenten verbruiken en voor +/- 10 miljoen verkopen, maar dat we ze wel zien slagen waardoor ze voor =/- 25 miljoen vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:15
Schone, Huntelaar, Siem en Veltman mag je inmiddels behoorlijk ervaren noemen toch?
Zelfs Ziyech is voor eredivisiebegrippen bovengemiddeld ervaren.
Vind ik leuk
Foebele +35328
donderdag 7 december 2017 om 14:23
Je noemt 2 mee voetballers, namelijk Schone en Veltman, 2 spelers die al jaren aan tonen niet de kar te kunnen trekken, maar die vorig jaar alleen goed mee voetbalde met 3 kanjers om hun heen.

Huntelaar is de beste spits die we hebben en die speelt ineens niet meer voor de immer falende Dolberg (gevalletje Fischer, Bazoer, El Ghazi, enz, te snel gebracht).

Ziyech is de enige top aankoop die ze ooit gedaan hebben en die vonden ze eigenlijk helemaal niet nodig, tot ze uit nood toch maar overstag gingen na een pakslaag van het altijd lastige Rostov.

Viergever had je ook kunnen noemen, dat is ook niets meer dan een mee voetballer .

De reden dat het vorig jaar wel liep was, omdat we 3 kanjers hadden, ervaren spelers Ziyech en Klaassen en top uitzondering Sanchez.

Nu 2 van die 3 vertrokken zijn zien we gelijk de gevolgen, het is allemaal net niet, net zoals voorheen.

Je kunt 11 talenten halen die zo goed zijn als Messi was op zijn 18e maar zolang je niet zorgt dat je minimaal 3 a 4 van die topspelers hebt ga je nooit wat winnen als Ajax zijnde.

We mogen dan wel niet meer in de top voetballen, buiten het niveau is Ajax in alles nog wel een topclub en jochies van 18-20 kun je die verantwoordelijkheid niet in de schoenen schuiven, zoals ze al jaren doen!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:30
Interessant verhaal, maar aan ervaring dus duidelijk geen gebrek. Das dus niet echt het euvel nu.
Vind ik leuk
Foebele +35328
donderdag 7 december 2017 om 15:15
Je doelt waarschijnlijk op meevoetballers Veltman, Schone en Viergever, spelers die vorig jaar het goed deden toen we 3 toppers hadden, maar die nooit de kar hebben kunnen trekken.

Huntelaar is zeker een ervaren speler die ook nog kwaliteit heeft, alleen die zit nu ineens weer op de bank.

Het gaat niet om het woord, dus of je nu ervaring of kwaliteit gebruikt doet er niet toe, het gaat er om dat je bepalende spelers moet hebben die al wat mee hebben gemaakt en beslissende dingen doen. Spelers die anderen ook neer kunnen zetten, dat kun je niet van jeugd vragen, die zijn vooral met hun eigen spel bezig.

Als alles wat ik zeg niet waar zou zijn en Ajax goed bezig zou zijn de afgelopen jaren dan hadden we dit in het resultaat terug gezien ipv dat we ieder jaar weer met lede ogen moeten toekijken hoe we de boel vergooien tegen matige clubsjes waar je gewoon van moet winnen!
Vind ik leuk
Foebele +35328
donderdag 7 december 2017 om 13:54
Leuk, weer een talent, maar wanneer gaan we nu eens kwaliteit halen zodat we ook wat winnen ipv dat we alleen maar winnen op de balans?
Vind ik leuk
Dorzon +2396
donderdag 7 december 2017 om 14:04
Een gesprek met Keizer is zonde van zijn tijd geweest want als hij volgend jaar komt dan kan ik met niet voorstellen dat deze onzekere, twijfelachtige, tactisch niet al te sterkt coach nog coach van ajax is
Vind ik leuk
14forever +6883
donderdag 7 december 2017 om 17:45
Gehaald voor Viergever, dus eigenlijk wel begrijpelijk dat die geen.contract aangeboden heeft gekregen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:39
Goede aankoop nu nog een topper als linksback halen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Toen ik bij Ajax kwam voor een gesprek was het gevoel direct goed"