Manchester United bezig met volgende talent: Denk niet dat we hem behouden

Manchester United bezig met volgende talent: "Denk niet dat we hem behouden"

donderdag 7 december 2017 om 12:56

Manchester United is druk bezig de jeugdopleiding te versterken met talenten die een grote potentie hebben om het eerste elftal te halen. De Zweedse tiener Lucas Gomes is de volgende die moet komen.

Het grote veertienjarige talent speelt voor Malmö, maar heeft al een proefperiode afgelegd op Old Trafford. "Ik denk niet dat we hem gaan behouden", treurt sportief directeur van Malmö Mikael Brandrup in gesprek met Skanesport. "Ik heb begrepen dat hij onder de indruk is van Manchester United."

De afgelopen maanden is Manchester United opvallend actief op de talentenmarkt. De zestienjarige Aliou Traoré werd naar de club gehaald, evenals de vijftienjarige Charlie McCann van Coventry City, de zestienjarige Arnau Puigmal van Espanyol, de zestienjarige Ethan Galbraith uit Noord-ierland en de zestienjarige aanvaller Largie Ramazani.

Plaats een reactie

Bizzy +8627
donderdag 7 december 2017 om 13:07
Die spelers worden opgeleid voor andere clubs. Tzt staan ze allemaal in de etalage. Ook United zal spelers blijven kopen. Ze zullen wel moeten.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:12
Alleen jammer voor de spelers en de andere clubs dat united niet kan opleiden
Vind ik leuk
Bizzy +8627
donderdag 7 december 2017 om 13:18
City en Chelsea doen hetzelfde. Het zijn handelshuizen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:23
Klopt, maar voor het voetbal zou het leuk zijn als die handelshuizen wat beter konden opleiden.
Vind ik leuk
Bizzy +8627
donderdag 7 december 2017 om 17:22
Die clubs zouden eigenlijk intensief moeten samenwerken met de nederlandse top 3 clubs. Win win situatie.
Vind ik leuk
John040 +284
donderdag 7 december 2017 om 13:30
Ajax koopt ook heel veel vooral nu blijkt dat de jeugdopleiding deze lichting te licht is bevonden en er niet veel rondloopt dus kopen kopen kopen. en dat tewijl de scouting niet altijd succesvol.is
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:38
Als je jeugdspelers niet goed genoeg zijn om door te schuiven lijkt een speler kopen me een prima idee
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:08
Lucas Gomes, dan denk ik idd meteen aan Zweden
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 13:24
ja.
Net als bij Zlatan Ibrahimovic of John Guidetti.

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:09
Waarom niet gewoon Viktor Hågelund ofzo..
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
donderdag 7 december 2017 om 13:15
Dacht even dan Emil Forsberg naar Old Trafford kwam....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:38
Wat een onzin 14 jarige kopen. Het voetbal is echt ziek.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 13:39
Hij mag pas over 2 jaar
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 7 december 2017 om 13:56
Niet als zijn ouders mee gaan :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:04
Oh ja tuurlijk. Wat kut. Ik hoop dat zn ouders gelukkig worden met het killen van zn carriere
Vind ik leuk
Truth +2777
donderdag 7 december 2017 om 14:19
United moet gewoon mee ze hebben geen keuze want waar vroeger heel wat lokaal talent naar het grote United kwam , gaan ze nu naar city waar ze handenvol geld kriijgen of naar chelsea ....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:16
Precies hetzelfde dat Ajax al jaren doet......
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:41
Wanneer komt er een keer een maximale aantal contractspelers regel? wie kan de macht van het geld breken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:31
Gerichte aankopen zul je altijd moeten doen om je elftal te versterken maar dat men een jeugdopleiding opzet met talenten is meer dan United ooit heeft gedaan blijven kopen zorgt er alleen maar voor dat mensen afhaken als supporter omdat ze geen feeling meer hebben met de club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Manchester United bezig met volgende talent: "Denk niet dat we hem behouden"