Swart gaat los op PSV-supporters: 'Dan nóg staan ze te juichen'

Swart gaat los op PSV-supporters: 'Dan nóg staan ze te juichen'

donderdag 7 december 2017 om 18:22

Sjaak Swart is opnieuw kritisch over het spel van Eredivisie-koploper PSV. Afgelopen maanden uitte Mister Ajax bij 'Alles op Swart' al zijn ongenoegen over de matige optredens van de Eindhovenaren. Donderdag ging de voormalig rechtsbuiten los voor de camera van Telegraaf TV. 

PSV staat na veertien speelrondes liefst tien punten voor op nummer drie Ajax. "Zo sterk speelt PSV niet. Ze hebben de laatste wedstrijden heel veel geluk gehad. Dat hoort bij voetbal, maar een keer zullen ze ook een tik krijgen. Die tik moeten ze nu krijgen door Ajax", blikt Swart vooruit op de kraker van aanstaande zondag. 

"Als je thuis speelt, voor je eigen publiek, op de counter... Dat hoort toch niet bij PSV? Ik hoor altijd een trainer na afloop zeggen dat ze niks hebben weggeven. Het gaat erom dat ze wél wat weggeven en dat ze ook wat pakken. Maar in Eindhoven vinden ze alles best. Hoe ze winnen maakt niet uit. Al is het nog zo slecht, dan nóg staan ze te juichen."

In de eigen Arena móet Ajax over enkele dagen van de titelconcurrent winnen om de strijd om het kampioenschap nog enige spanning in te blazen. "PSV is kwetsbaar, Ajax is kwetsbaar, dus ik verwacht van Ajax heel veel strijd. Misschien soms wel een keer over het randje. Van Ajax wil ik zondag zien dat ze het gras opvreten."

Check ook: Swart: 'PSV speelt zelfs in eigen huis verdedigend...het is echt ongelooflijk'

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-PSV?

(7373 stemmen)

Plaats een reactie

Degraaf +10298
donderdag 7 december 2017 om 18:25
Hahaha, heerlijk Sjakie
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:26
Mmm..geweldige voetballer in zijn tijd maar als supporter zou ik toch denken uit de media houden die man. Stelt zich enorm voor lul en dat is dan weer jammer. Gewoon in zijn sofa in de Arena voetbal kijken en ouwehoeren met zijn buurman of op de afterparty na de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:26
Wordt deze man nou nooit verdrietig van zichzelf. Dat hij s'avonds denkt: "waarom ben ik zo"?
Vind ik leuk
Stranger +1790
donderdag 7 december 2017 om 19:25
Denk jij dat ook vanavond als je in je bedje ligt? Waarom plaats ik zo'n onzin;-)?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:15
Nee nee, ik denk heel goed na voordat ik wat post. Ben tenslotte al 19jaren oud, weet precies wat ik doe!
Vind ik leuk
Pino61 +9256
donderdag 7 december 2017 om 20:36
Steek die maar in je ....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:57
Wat gemeen, beetje lief zijn in de decembermaanden he!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:18
Heb jij dat wel?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:26
Kan deze Sjaak aub tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit gaat helemaal nergens meer over.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:27
Mooie vent en heeft nog gelijk ook
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:39
Mooie kereltje ja, maar hij heeft geen gelijk.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:52
Hij heeft gelijk dat PSV supporters juichen, gaan we zondag ook weer doen!
Vind ik leuk
Bengelino +6694
donderdag 7 december 2017 om 18:28
Klasse Sjaak! maak ze gek
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 19:09
Achterlijkheid is niet besmettelijk hoor ;)
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 19:53
Gelukkig, hebben we van jou niets te vrezen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:28
VP Sjaak niet meer plaatsen AUB
Vind ik leuk
Nashua +5723
donderdag 7 december 2017 om 18:28
Geweldig, nu nog Willy & René
Vind ik leuk
zwollie +3944
donderdag 7 december 2017 om 18:38
Je bedoelt Jut en Jul?
Vind ik leuk
Foebele +35333
donderdag 7 december 2017 om 18:30
Sjaak, pak die knaapies die in de ArenA de scepter zwaaien eens bij de oren ipv je te richten op fans van de concurrent die genoegen nemen met saai, verdedigend voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:40
Effectief voetbal bedoel je. Keizer zoekt van alles en nog wat. Maar die kan het tot op heden nog niet vinden
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:47
Meer dan 40 goals vind jij saai en verdedigend?
Op balbezit spelen en doelloos rond tikken vind ik pas saai.
Vind ik leuk
Dezeun +634
donderdag 7 december 2017 om 18:30
Als je niks weggeeft en zelf scoort win je sjaak
Vind ik leuk
geert x +177
donderdag 7 december 2017 om 18:30
nou blijkbaar toch wel
Vind ik leuk
Dicky +6492
donderdag 7 december 2017 om 18:30
Seniele oude dwaas.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:42
Wat ben je?
Vind ik leuk
Dicky +6492
donderdag 7 december 2017 om 20:52
Wat ben jij? O laat maar, ik zie het al. 1 van de laatste mensen ter wereld met wie ik zou willen ruilen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:00
Nu heb je me, wat een klotezooi zeg. Ik had zo graag met je willen ruilen.
Vind ik leuk
Dicky +6492
donderdag 7 december 2017 om 21:05
Snap ik. Maar ik neem aan dat jij met iedereen zou willen ruilen. Dus zon prestatie is dat niet.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:07
Kutzooi!!! Nu heb je me weer door
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:32
En waarom geen felicitatie van Sjaak van gisteren Feyenoord - Napoli......Foei Sjaak.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:41
Hij had op z'n minst hand in hand kunnen zingen, toch?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:46
Zijn haat naar PSV is zo groot dat Sjakie dat vergeten is. Kan je hem geen begeleider voor hem regelen die hem 24/7 in de gaten houd en onder dwang.
Vind ik leuk
Niels92 +3087
donderdag 7 december 2017 om 19:09
Net zoals de haat van jouw naar Ajax toe, gelukkig heb jij je papa en mama die 24/7 aan het werk zijn als de geestelijk gehandicapt begeleider van jouw :)
Vind ik leuk
Quareck +3358
donderdag 7 december 2017 om 19:53
Hier zeg je eigenlijk dat zijn ouders geestelijk gehandicapt zijn en hem begeleiden..
Vind ik leuk
Niels92 +3087
donderdag 7 december 2017 om 19:55
Verhip je hebt gelijk, ik bedoel het andersom :)
Vind ik leuk
Quareck +3358
donderdag 7 december 2017 om 20:00
Verhip, mooi woord, zou vaker gebruikt mogen worden!
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 19:57
Wil je hem bij jou op de kamer Bien?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:35
Ik hoop dat PSV gaat degraderen, aldus Swart
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:35
Toch wel zielig zo'n man. Alleen, wie verteld hem dat ?
Vind ik leuk
Bizzy +8628
donderdag 7 december 2017 om 18:36
Sjaak zey zich af tegen Psv en haaf supporters. Kan maar 1 dingen betekenen namelijk dat hij gevingerd wordt in zijn open zenuw. Hou vol Sjaak...komt allemaal goed
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:23
Kun je nagaan als Psv nu zeer onverdiend gaat winnen door een eigen goal en 3 zuivere penalty's die Ajax niet kreeg, onterecht rood voor Ajax en een doodschop door Psv die onbestraft blijft. Denk dat ie dan kassie wijle gaat hoor.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:36
Sjaak...in Eindhoven staan de fans wél achter hun club als het minder draait...
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 18:37]
Vind ik leuk
Mr. O +294
donderdag 7 december 2017 om 18:42
Hahaha, lul niet joh. Fluitconcerten zijn daar niet normaal.
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 19:17
Inderdaad is dat in Eindhoven niet normaal, in Amsterdam zijn fluitconcerten wél normaal.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:32
Heb je geluid bij Teletekst dan? Of je hebt je gehoorapparaatjes nooit in? Want er wordt toch echt regelmatig gefloten hoor in Eindje....
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 19:45
En in Amsterdam fluiten die 30% die er een kwartier voor tijd nog zitten zeker niet ???
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:48
Zeker wel, maar daar ging het niet over....jij zegt dat er bij PSV nooit gefloten wordt door het publiek en dat is niet helemaal waar......
Vind ik leuk
Butsbal +4968
donderdag 7 december 2017 om 20:30
Zelfs helemaal niet waar :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:49
Daar denken de broertjes de Jong heel anders over.
Maar ook Narsingh, Hendrix, Labyad, Maher, Engelaar, Berg zijn er zo al een paar die bij psv zijn uitgefloten. Daarbij is trainer Cocu dit seizoen nog aan de buurt geweest.
Vind ik leuk
robery +2720
donderdag 7 december 2017 om 18:36
Toe maar, ga maar verder met haten. Heerlijk dit.
Vind ik leuk
Phoxy75 +253
donderdag 7 december 2017 om 18:37
Waar bemoeit die ouwe gek zich mee? Bepaalt Ajax hoe een andere club moet voetballen? En volgens mij wordt het Ajaxpubliek ook niet vermaakt. Dus waar heeft hij het over? En als Ajax punten verliest, zit Sjaakie weer als klein kind te janken. Deze man is het symbool voor de gemiddelde Ajaxsupporter. Totaal verkeerd beeld van de realiteit.
Vind ik leuk
Dorzon +2396
donderdag 7 december 2017 om 18:37
stel dat psv wint dan roept hij maandag dat hij hoopt dat psv degradeert
Vind ik leuk
Bizzy +8628
donderdag 7 december 2017 om 19:57
Rijp voor Parnassia
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:38
Zoals je vriendje Johan altijd zei: " als je er 1 meer maakt dan de tegenstander dan win je". Of is iedereen die ajax lief heeft Johan vergeten en lopen ze blindelings achter Sjakie aan?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:39
Gun een andere club eens een keer wat man..... Nog even en hij hoopt ook dat AZ degradeert omdat ze boven Ajax staan.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:39
Sjaak lijkt wel een doorsnee supporter hier, de haat naar andere clubs is nog groter dan de liefde voor die van zichzelf.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:43
Lieve man die Sjaak,heeft een mening maar is ook erg vergeetachtig,ik hoor hem noch de vele Ajacieden iets zeggen over de laatste 4 titels ( onder FdB) waarvan er zeker drie niet met het mooiste spel gehaald zijn maar ze tellen wel mee,toch? Ach het is humor. Bij Sjaak moet ik altijd aan die slof en oude voetbalschoen denken.
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 19:12
Ouch! Spot on
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:44
Sjaak blijft toch een grote idioot die niet spoort....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:55
Zegt iemand die verliefd is op C.Ronaldo.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:57
Wat is dat nou voor een domme reactie?
Vind ik leuk
Niels92 +3087
donderdag 7 december 2017 om 19:10
Zelfs Spaanse boer heeft je door :)
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 20:04
Heb jij raakvlakken met hem dus?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 7 december 2017 om 18:47
Is bij Sjaak de haat richting PSV groter dan zijn liefde voor Ajax? Zo lijkt het in ieder geval wel, aangezien hij de laatste tijd alleen maar met uitspraken omtrent PSV in het "nieuws" komt.
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 19:12
Jep
Vind ik leuk
Noudyo. +10442
donderdag 7 december 2017 om 18:48
Bij een doelpunt hoor je te juichen, Sjaakie. Ik weet het, het mag dan een nieuwe trend zijn, maar het is wel echt hip, hoor.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:50
Daar heb je die dorpsgek uit Abcoude Noord weer met zijn Piponeus
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 20:06
Hij komt Amsterdam centrum.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:37
Wie de goede Sint?
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 21:47
Als jij iets wilt schrijven zorg dan dat het correct is.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:14
Mafkees ben jij een zeurpiet?
Vind ik leuk
036 +2851
donderdag 7 december 2017 om 23:28
Wat jij wil..... jongen.
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 7 december 2017 om 18:54
Psv wint mentaliteit is beter.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:54
Echte supporters juichen hun club toe, ook als het spel wat minder is.
Sjaak is volgens mij Ajax-Roda vergeten.
Met 5-1 winnen en dan je beste speler uit fluiten.
Get a life Sjaak of zout gewoon op gek
Vind ik leuk
John040 +284
donderdag 7 december 2017 om 18:55
Die sjaak sSwart geloofd ook in Star Wars en de kerstman wat een zielige ve t. Ajax geeft altijd veel kansen weg en laat daar PSV goed in zijn het afmaken. en snelheid Lozano gaat verschil maken.
Vind ik leuk
fr1963 +1223
donderdag 7 december 2017 om 23:07
Zondag 0-2 en veel huilende en verongelijkte ajaccieden vanwege zeker 1 buitenspel goal en 1 penalty onthouden, slechtste scheids ooit en Keizer die op moet rotten enz enz
Zo voorspelbaar allemaal.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 23:08]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:56
Haha mooi man.... hij heeft nog gelijk ook
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:58
Sjaak is gewoon een supporter die toevallig ook in het eerste van Ajax heeft gespeeld, niet te veel aandacht aan besteden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:01
Bij Ajax loopt dat nep publiek al weg na twee verkeerde passes. Tis maar wat je wil, ouwe zeur.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:04
Tien punten
achter PSV
is de limiet
stop het verlies
maak er een einde aan
ga de strijd in
als een hongerige tijger
maar wees respectabel
je bent immers
de gastheer
de gasten mogen
alles hebben
behalve de punten

Ga elk duel aan
zelf verzekerd
Hou je kop koel
trap niet mis
geniet van elke bal
geniet van elke trapt
vul de linies aan
strak en help elkaar

Laat de Ajacieden juichen
Je eer staat op het spel
verlies hem niet!

We rekenen op jou
als een hecht team!
Vind ik leuk
dhrwobo +9745
donderdag 7 december 2017 om 19:14
Goed verhaal. Lekker kort. Psv gaat winnen!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:13
verder geen andere kneuzingen opgelopen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:06
Laat heer Swart zijn gal nu maar los op zijn clubje dan doet hij al gek zat. Want over de Amsterdammers valt ook niet veel positiefs te melden. Maar iedereen weet dat het allemaal Amsterdams gezwets is.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:08
grappige kerel
Vind ik leuk
Cazaly +28
donderdag 7 december 2017 om 19:17
Heeft zijn pilletje nog niet gehad. Wie neemt die clown nog serieus. Straks begint hij ook weer over de scheidsrechter. Of niet? Blom? Had hij niet een seizoenkaart vroeger?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:21
Gelukkig heb jij niks te willen......of wil hij nu dat ze gaan spelen als Feyenoord, mouwen omhoog en schoffelen maar.
Vind ik leuk
Jur74 +2116
donderdag 7 december 2017 om 19:25
Sjakie, je stond ook te springen met je rollator na de verloren finale!!!!!
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 7 december 2017 om 19:27
Hoe hard Sjakie ook schreeuwt het blijven 10 punten en zondag 13 dan wordt Sjakie helemaal gek.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:44
Jij denkt serieus dat Ajax PSV net zo makkelijk laat lopen als dat jullie hebben gedaan? De enige overwinning van Twente was 4-0 tegen Utrecht en thuis verlies je met 1-7 van PSV!! Utrecht kan zich alleen opladen tegen Ajax, de rest laat je gewoon lopen.....De bekerfinale tegen Feijenoord was ook fantastisch.... Enne, als Ajax zondag wint zijn het nog maar 7 punten hoor, niet 10.....Het gaat echt niet gebeuren dat PSV nog 20 wedstrijden met zoveel mazzel wint zoals bij PEC of Excelsior!
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 7 december 2017 om 19:52
1-2 was het tegen jullie. Wat was dat mooi zeg. Maak alles goed zondag nog een pakslaag. Jullie komen er gewoon niet meer aan. En op plaats 6
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:17
Jullie zijn er op belangrijke momenten ook nooit... Als je beide wedstrijden tegen Ajax punten pakt is jullie seizoen al meer dan geslaagd....
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 7 december 2017 om 20:24
Heerlijk om tegen dat arrogante clubje van je punten te pakken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:33
Laat dat je enige doel zijn....Uit naar PSV wordt het dan denk ik wel 12-0 of zo?? Alles wat nodig is om Ajax geen prijzen te laten winnen......ten koste van je eigen prestaties, mooi man! Ik zou maar hopen dat Frans nog wat miljoentjes wil schuiven om de begroting sluitend te maken....
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 7 december 2017 om 20:58
Zoveel frustaties hebben jullie. Dat het bij dat arrogante clubje niks meer lukt. Heerlijk
Vind ik leuk
DrJ +693
donderdag 7 december 2017 om 21:10
Met de kanttekening dat tegen Excelsior geen mazzel was. PSV stond met 2-0 voor en die 3-0 had goedgekeurd moeten worden. Door PECH bleef het 2-0 en werd het ook nog 2-1. Tegen PEC was echt mazzel.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:37
Volledig eens Sjaak. Keep up the good work!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:40
Bij de titel dagt ik al: dit word weer lachu
En sjakie stelt me niet teleur
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:50
Willy en Rene zijn kerngeleerden in vergelijking met zure Sjakie.
Vind ik leuk
Smash +573
donderdag 7 december 2017 om 19:50
Hoezo nou steeds heel veel geluk? Als PSV in meerdere wedstrijden met rust al ruim voor zou staan, zou niemand dat toch verbazen? Afgelopen zondag bijvoorbeeld; 2 ballen op paal en lat, bal van de lijn, geen pingel, etc. Dan ziet de overwinning met 1-0 heel matig uit en heeft men weer geluk. Had Sparta geen geluk? Dat ze vlak voor tijd alsnog winnen kan je gelukkig noemen, maar ook heel terecht. Daarnaast heeft hij het maar steeds over een counterploeg! Die mogelijkheid hebben ze nog al tegen alle negatieve tegenstanders die vanaf minuut 1 alles dicht timmeren. Hoe kom je dan toch op zoveel doelpunten voor?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:52
Sjakie vergeet voor het gemak effe dat het vietbal van ajax niet om aan te gluren is, er gaat zoveel fout, ook lijkt het veel minder een team te zijn dan Psv dit jaar (dat was vorig jaar veel beter onder Bosz), Ziyech loopt met een sacherijnige kop rond als Schone scoort en het is wachten tot bij hem de bom ontploft.Dit kon je vooraf weten, toen hij het niet met Hake kon vinden was meneer ook te beroerd om nog mee te verdedigen.Hakim is de rotte appel bij Ajax, een speler die alleen voor zichzelf speelt en niets over heeft voor zijn club.
Vind ik leuk
VA1 +262
donderdag 7 december 2017 om 19:54
Ik moet vaak lachen om deze kerel maar hier heeft hij echt 100% gelijk.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:57
Sjakie wordt met de week erger....net als de vele andere gefrusteerden hier. Volgens mij kan PSV er niets aan doen als jullie de punten laten liggen. Hopelijk heeft zure Sjakie maandag weer een hoop te zeuren.
Vind ik leuk
ajax1973 +1470
donderdag 7 december 2017 om 19:59
hij heeft gewoon gelijk en ook het spel van ajax is zeer slecht
wij gingen altijd met 20 man maar er gaan er nu nog 3 elke thuis wedstrijd
ik vind het niet eens meer de moeite maar er loopt ook bij de rest niets wat echt goed is de top 3 moet zich schamen voor wat ze aan spelers hebben
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:01
Sjaak heeft gelijk. De volgende keer dat PSV met 7-1 van Utrecht wint dan zal ik beschaamd, stilletjes en met mijn hoofd naar beneden het stadion verlaten omdat het spel niet zo mooi was. Als Ajax dan met fantastisch spel met 2-1 verliest dan loop juichend en opgetogen het stadion uit omdat Ajax geweldig mooi heeft gespeeld.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:10
hahahahahahahahaha heerlijk wat zit het hoog daar.
Dit is genieten in het kwadraat
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:24
ik vind die Sjaak Zwart echt een geweldige man......heerlijk zijn uitspraken
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 7 december 2017 om 20:39
Als Amsterdam een dorp zou zijn dan was Sjaak de dorpsgek, wat een idioot is dat.
Vind ik leuk
Axim +225
donderdag 7 december 2017 om 20:46
ja idd , laat ze het gras maar opvreten dan kunnen we rustig met de bal naar de goal toelopen :-)
Vind ik leuk
pos +5034
donderdag 7 december 2017 om 20:50
Kortom heel Nederland hoopt weer op net zo'n scenario als Zwolle-PSV.
Wat zou dat mooi zijn zeg. En dan het liefst Luuk de Jong met een extreem lelijk doelpunt .
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:09
Lekker janken opa het gaat om winnen niet om het spel want als je de cup omhoog tilt is iedereen vergeten hoe je dat hebt bereikt.
Blijf jij maar lekker eeuwig tweede met je oubollige nederlandse voetbalschool.
Vind ik leuk
Hammie +647
donderdag 7 december 2017 om 21:14
Daar is tie weer ik dacht dat deze demente seniel al opgeborgen was.

Bahbah wat een zeik wijf
Vind ik leuk
John040 +284
donderdag 7 december 2017 om 21:21
Je kan beter kampioen worden met redelijk voetbal dan de speelstijl vam Akax waar jij zo tevtede mee bent en 4de worden. Een trainer zonder visie, technisch hart kopen om te kopen op plekken wat niet nodig is. Ajax is een paniek club geworden met dit technisch hart en falende trainer.Of ligt dit nog steeds aan wat Nouri is overkomen?
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 21:59
Aan allen die hier Sjaat Swart seniel noemen kan ik , wil en zal ik zeggen: jullie kunnen het weten, waarschijnlijk ouders die seniel zijn? Dan ben je een expert in het herkennen hiervan.
Indien dit niet het geval is, ben je sons zelf seniel, dat je dit meent te roepen. Hoe zielig ben je.
Ga je schamen. Volwassen mensen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:10
Het zit diep hè Sjakie . Duurt lang hè een kampioenschap
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:12
Zing effe het liedje Sjakie .
Hand in hand ...
Vind ik leuk
Gerro +3697
donderdag 7 december 2017 om 23:59
Nou Sjaak ik denk dat ze strak in eindhoven nog gaan roepen dat ze het nieuwe catenaccio hebben uitgevonden maar over de lange termijn blijven ze daar denk ik niet mee winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 00:23
Toen Ajax paar jaar geleden kampioen van de armoede was... Hoe stond Swart er toen bij? Vast niet met een pruillipje en handen langs zijn lichaam.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 00:29
Wie houdt deze bejaarde voor zijn eigen goedwil uit de publiciteit? Hij kan zich Lucky Ajax niet meer herinneren, anders had hij zich wel koest gehouden!
Vind ik leuk
Kubo86 +11
vrijdag 8 december 2017 om 05:11
Wat een droeftoeter. Beetje neerhalen naar collega's toe, als ajax wint door slechte prestaties en of wedstrijden speelt hoor je jou ook nie. Sjaakblaaskaak
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 07:29
Ben blij voor Swart dat zijn clubje momenteel wel de sterren van de hemel speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 08:04
Hij zet zichzelf zo voor schut man... Elk interview weer lopen janken dat iedereen tegen Ajax is en dat er zo fel gespeeld word tegen Ajax. Logisch Sjaak, door hun eigen arrogantie gunt niemand jouw cluppie ook maar een puntje. WZAWZDB, bah wat triest... Ga gewoon voetballen en laat het op het veld zien. Ze eten brood en schijten stront dus niks 'Godenzonen'. Gewoon een NL'se topclub net als PSV en Feyenoord.
Vind ik leuk
mylife +463
vrijdag 8 december 2017 om 08:52
ach... sjaak zn mening maar die doet er niet toe in eindhoven. En aan het einde van het seizoen telt alleen de eerste plek en niet het voetbal. En zo lang men wint is het publiek tevreden tuurlijk zie je liever een mooie wedstrijd maar als dat niet lukt dan wel winnen in iedergeval.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 09:13
Wat is het dat Swart zo negatief maakt naar PSV? Speelt Ajax dan de sterren van de hemel?
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 12:11
Natuurlijk dwong Swart respect af als voetballer, maar volgens mij heeft hij in die tijd teveel ballen gekopt. Iets is er daar bovenin verschoven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Swart gaat los op PSV-supporters: 'Dan nóg staan ze te juichen'