Keizer komt met slecht Ajax-nieuws: 'Definitief kunnen we het nog niet zeggen'

    Keizer komt met slecht Ajax-nieuws: 'Definitief kunnen we het nog niet zeggen'

    donderdag 14 december 2017 om 23:24

    Marcel Keizer bevestigt dat het waarschijnlijk foute boel is met Maximilian Wöber. De Oostenrijkse Ajacied raakte in het duel met Excelsior geblesseerd aan zijn knie. Keizer kan bijna met zekerheid zeggen dat hij Wöber tegen AZ niet kan gebruiken.

    "Ik heb het nog niet teruggezien", zegt Keizer tegen FOX Sports. "Ik zag dat hij met een brace om zijn knieën in de kleedkamer lag. Hij had last van z'n knie en heup. Definitief kunnen we het nog niet zeggen. Een streep door AZ? Dat denk ik wel." Ook Siem de Jong moest worden gewisseld, maar Keizer denkt dat hij over de middenvelder wél kan beschikken. "Ik denk dat het met Siem goed gaat komen. Als ik Max zo zag liggen, denk ik van niet." Keizer vertelde op de persconferentie dat Wöber vrijdag uitgebreid onderzocht wordt.

    Ajax slaagde in de missie om de achterstand op PSV terug te brengen tot vijf punten. "We hebben gedaan wat we moesten doen. Mensen dachten misschien dat het na PSV dertien punten zou worden", aldus Keizer, die van FOX de vraag krijgt of híj zondag tegen AZ geen voetbalschoenen aan kan doen. "Dan gaat het zeker niet lukken, dus laten we dat niet doen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    MojoRisin +10033
    donderdag 14 december 2017 om 23:26
    Dat wordt dus Zeefuik; De Ligt; De Jong; Dijks als verdediging komende zondag.. Tja, taaie sessie dus..
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:28
    gewoon vanuit de cruyff gedachte denken en meer scoren dan je tegenstander.

    en scoren doen we dit seizoen als de beste dus gewoon positief blijven.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10033
    donderdag 14 december 2017 om 23:30
    Mee eens, maar vooral Dijks vs Jahanbakhsh is nogal link.. Maar goed, het is niet anders en idd gewoon op de aanval spelen..
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:31
    gewoon schwalbes maken tegen weghorst en heb proberen kaarten aan te naaien.

    wel jammer dat veltman er niet bij is hij is goed in dat soort dingen.
    Vind ik leuk
    John Noom +415
    vrijdag 15 december 2017 om 00:18
    altijd al gedacht ajaxsupporters dom geboeren niets bijgeleerd wat een onzin schrijf jij
    Vind ik leuk
    Guust +5008
    vrijdag 15 december 2017 om 00:47
    Geboeren? Misschien eens hoofdletters en punten enz. Staat zo dom.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 01:22
    Ja, echt dom. Hoofdletters en punten vergeten? Geboeren?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    donderdag 14 december 2017 om 23:34
    Juist:

    Als je één goal meer maakt dan de ander, dan win je.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:36
    zo werken dat soort dingen inderdaad ;P
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 01:04
    Theorie en praktijk...een wereld van verschil. Ga uit van een verlies dan kan je alleen maar verrast worden. Aangenaam verrast.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    vrijdag 15 december 2017 om 01:14
    ik ga altijd uit van een overwinning en verbaas me af en toe behoorlijk ;-P
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:27
    dijks,bergsma, de ligt, zeefuik

    of

    dijks, de jong, de ligt, zeefuik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 23:29]
    Vind ik leuk
    abraksas +1065
    donderdag 14 december 2017 om 23:28
    Veltman sowieso ook niet
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:29
    ja was een denkfout bedoelde zeefuik
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 23:29]
    Vind ik leuk
    Nashua +6546
    vrijdag 15 december 2017 om 00:28
    Ik hoop zondag op een vreselijk pak sneeuw !!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 01:23
    OK.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:29
    Tragisch nieuws idd. Anderen zullen nu moeten opstaan en dat gaat ook gebeuren: Orejuela en Zeefuik bv.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:30
    volgens mij is orejuela nog steeds geblesseerd. dus dat zal wel zeefuik moeten worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:32
    Orejuela zat vandaag op de bank en was dus in staat om te moeten spelen als Keizer hem zou willen/moeten gebruiken.
    De bank van Ajax was vandaag: Bank Ajax: Lamprou, Orejuela, Zeefuik, Dijks, Eiting, Mazraoui, Huntelaar, Johnsen
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:34
    oh oké. maar aangezien dat keizer de voorkeur gaf aan zeefuik ga ik er ook van uit dan zeefuik gaat spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:36
    Mee eens. Zeefuik zal idd rechtsback staan zondag, maar links ben ik minder zeker van. Het zou Dijks natuurlijk kunnen worden, maar ik hoop op Orejuela. Hij heeft snelheid en ik denk dat dit tegen Az belangrijk is op de linksback.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8088
    donderdag 14 december 2017 om 23:46
    Oftewel matige bank voor een club als ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:47
    Helemaal eens.
    Vind ik leuk
    Marco B. +227
    vrijdag 15 december 2017 om 08:15
    Mwah, Viergever, Sinkgraven, Wober geblesseerd. Denk dat deze 3-tal bij elke eredivisie club in de basis zal staan. Bijkomende schorsing van Veltman...
    Vind ik leuk
    14forever +7908
    vrijdag 15 december 2017 om 04:57
    Die.zat.gewoon bij de selectie toch?
    Vind ik leuk
    Gerro +5448
    donderdag 14 december 2017 om 23:34
    Dat veld is gewoon niet goed als je kijkt hoeveel spelers er op uit staan te glijden en dat is eigenlijk te gek voor woorden als je ziet voor hoeveel miljoenen erop staat te spelen.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1620
    donderdag 14 december 2017 om 23:36
    door de bodem is het moeilijk om een fatsoenlijk velt te laten groeien, en dan heb je ook nog die achterlijke concerten
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:48
    Tsja, heb je een punt ja. Man, die concerten. Gewoon echt voor eeuwig kappuh. Die doen ze maar ergens anders, maar niét in de Amsterdam Arena of het Johan Cruijff stadion.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:58
    Concerten doen ze maar lekker in de naastgelegen Ziggo Dome.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:58
    Dit idd!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:36
    Totaal mee eens. Kan echt niet voor een topclub als Ajax.
    Vind ik leuk
    John Noom +415
    vrijdag 15 december 2017 om 00:19
    schaamhaar is dat groene spul .lopen 11 lullen op
    Vind ik leuk
    Guust +5008
    vrijdag 15 december 2017 om 00:51
    En dan zeg je dat Ajacieden dom geboren zijn, Tsja iets met spiegeltje aan de wand ofzo.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18382
    vrijdag 15 december 2017 om 06:08
    22
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 01:24
    Dat kan zelfs punten gaan kosten op je eigen veld. Aan de andere kant die Veltman kost ook punten. Tsjonge de malloot, gelukkig bleef het niet bij 1-1, dan was het toch echt weer aan hem te wijten geweest
    Vind ik leuk
    14forever +7908
    vrijdag 15 december 2017 om 05:01
    Grapjas... hij ging gewoon voor de bal, maar.tikt in diezelfde beweging.ook de.speler aan. Anders.loopt die speler gewoon door. Maar ja sommige luitjes.zullen hem.altijd blijven.bekritiseren.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22040
    donderdag 14 december 2017 om 23:38
    Waarom wisselde hij Wober niet na een minuut of 11 na die zotte overtreding? Dat zag er gelijk al niet goed uit
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:48
    Tsja, heb ik me dus ook afgevraagd.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6084
    vrijdag 15 december 2017 om 00:05
    Erg zuur dit

    Hopen dat het mee valt

    Vind ik leuk
    myrthewit +1472
    vrijdag 15 december 2017 om 00:46
    Jammer, maar ze moeten verder. Morgenavond eens kijken of Bergsma speelt. Aan de andere kant maakt PSV geen stabiele indruk. Tegen AZ zal het lastig worden, maar wie weet... Bekerwedstrijd en Willem II moet kunnen. Komende winter verdedigers kopen. Want dat is het voordeel wel, dat het transferwindow al snel opent.
    Overigens: kan iemand eens iets aan dat dramatische veld doen? Er is een tijd dat het wel goed ging, wat is er nu veranderd?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 00:48]
    Vind ik leuk
    Guust +5008
    vrijdag 15 december 2017 om 00:53
    Het veld is veranderd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 02:02
    Ja hoor, er zitten meer wormen in dan zondag!
    Vind ik leuk
    Guust +5008
    vrijdag 15 december 2017 om 12:57
    Twee om precies te zijn. Zondag was het veld al niet heel best maar gisteravond was het nog slechter, je ziet wat er met een Wöber gebeurd, dat komt echt wel door het veld, ze klagen vaak over kunstgras maar dit is ook slecht. Heb het wel beter gezien in de JC Arena.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:05
    In drie dagen is het veld niet veranderd, als de bovenlaag los laat zie je groeven in het veld die zag je dus niet.
    Vind ik leuk
    Guust +5008
    zaterdag 16 december 2017 om 15:25
    Zelfde schoeisel en toch veel meer glijders in het veld, denk dat het toch wel zachter is en minder herstel heeft gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 00:51
    Zeefuik hoort thuis op de tribune, ziet er niet uit man....phoe wat valt deze man me tegen....oogt allemaal zo lomp!

    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 02:01
    Is wel behoorlijk balen aangezien Wöber erg goed speelt, het leek op een kruisband die afscheurde kan ook hamstring zijn maar ga uit van knieletsel.

    Sterkte Max.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 13:32
    ik vind dijks niet zoveel minder op dit moment, al zie ik in wöber wel iets meer potentie.

    Zoals ajax nu speelt, in de geest van ‘95, is zoals ik t graag zie. Dominant. Az moet komen. Ajax moet t eerste kwartier vooral goed doorkomen. Dan gaan we gewoon winnen in alkmaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Keizer komt met slecht Ajax-nieuws: 'Definitief kunnen we het nog niet zeggen'