Beugelsdijk: Ik zat op de bank en dacht: die gozer moet ik aanpakken

    Beugelsdijk: "Ik zat op de bank en dacht: die gozer moet ik aanpakken"

    vrijdag 15 december 2017 om 20:11

    Tom Beugelsdijk kreeg tegen Roda JC de taak om spits Dani Schahin af te stoppen. De twee kennen elkaar van hun periode bij het Duitse FSV Frankfurt.

    "Ik heb met hem gespeeld en weet wat voor type het is. Ik zat op de bank en dacht: die gozer moet ik aanpakken. Ik moest me maar gelijk even laten zien. Het is een balvaste sterke spits. Maar het is wel een spits die mij in principe ligt", zegt Beugelsdijk tegen Haaglanden Voetbal. Beugelsdijk begon niet in de basis van trainer Alfons Groenendijk. "Ik was honderd procent fit, maar had pas één keer met de groep getraind, dan is het logisch dat je op de bank begint."

    ADO won uiteindelijk met 3-2 van Roda. Beugelsdijk had ook na de achterstand het gevoel dat dat zou gebeuren. "Thomas (Meissner, red.) stond naast me en zei: we gaan deze pot pakken. Hij had gelijk. Het allermooiste vond ik de ontlading. Het waren twee (van Immers en Falkenburg, red.) mooie goals, maar de ontlading was nóg mooier."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 20:19
    Zondag zijn er ook een paar te pakken Tommy, bloed op je kicksen ;)

    VP plaatst het niet maar belangrijk nieuws voor de club!

    https://www.omroepwest.nl/nieuws/3562223/Financiele-situatie-ADO-Den-Haag-voldoende-club-in-categorie-2-gezet

    https://www.omroepwest.nl/nieuws/3562247/Danny-Bakker-tekent-eerdaags-nieuw-contract-en-verlengt-tot-2021-bij-ADO-Den-Haag
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2699
    vrijdag 15 december 2017 om 20:24
    Schandalig dat de categorie 2 niet word vermeld hier!
    Gefeliciteerd het is jullie gegund na al dat Chinese gedonder!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 20:28
    Thanks en ja voor onze club is dat nieuws. Gezien dat de licentiecommissie zo lang op zich liet wachten. Maar eindelijk de kogel is door de kerk. Verder als je het artikel zou lezen kan je zien dat de club hard werkt voor categorie 3. Top nieuws na een aantal jaar onrust, 8e plek ook nog. Geen onrust meer dus ik hoop dat ze nu zaaien om straks te oogsten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 20:29]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    vrijdag 15 december 2017 om 20:40
    Ik heb eerder beide linkjes naar de redactie doorgestuurd maat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 20:44]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 20:42
    Ja ik ook, maar geen artikel maar wel deze. Liever die andere gehad wij als supporters.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 15 december 2017 om 20:45
    Deden ze eerder ook bij mijn club. Maarja het is geen sensatie als er iets positiefs te melden is dus hebben ze het liever over Veltman die bij Wöber naar binnen wilde maar Wöber die dat niet wilde
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 20:47
    Ja helaas maar dit is ook geen sensatieartikel om eerlijk te zijn. Maar het vermelden van de financiën en de verlening van Bakker zou reëel zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 15 december 2017 om 20:49
    Haha het is wel gewoon iets dat op deze site hoort natuurlijk. Maar als het goed is zit er dus geen enkele club meer in categorie 1!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 21:14
    Dat klopt ja, toch ook wel netjes allemaal.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    vrijdag 15 december 2017 om 20:57
    Haha echt he.
    Vind ik leuk
    plato68 +240
    vrijdag 15 december 2017 om 20:34
    Meest overschatte speler die Beugelsdijk. leuke inzet en grote bek. Geluk dat die mag voetballen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 15 december 2017 om 20:46
    Nou met Beugelsdijk ipv Bakker achterin stond het verdedigend wel ineens goed, hij kan dus echt wel wat
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    vrijdag 15 december 2017 om 21:03
    Laat haar lullen ze weet niet waar ze het over heeft. Ze heeft meer verstand van lullen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 20:48
    Vraag maar aan Dani Schahin ;)
    Vind ik leuk
    plato68 +240
    vrijdag 15 december 2017 om 20:59
    Ach gewoon de dag mee. Kan gebeuren...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    vrijdag 15 december 2017 om 21:15
    ADO DEN HAAG INGEDEELD IN VEILIGE CATEGORIE 2

    ADO Den Haag is door de licentiecommissie van de KNVB ingedeeld in de veilige categorie 2. De één-na hoogst haalbare categorie in het financial rating systeem van de KNVB. Deze indeling is vastgesteld op basis van de vastgestelde jaarcijfers over het boekjaar 2016-2017 en op basis van de ingediende prognose voor het boekjaar 2017-2018.

    De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. Door publicatie van de categorie-indeling ontstaat transparantie over de financiële condities van de Nederlandse clubs. De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van de clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmoment ingedeeld in een van de drie categorieën. Doelstelling van het systeem is het waarborgen van de continuïteit van de competities betaald voetbal en in het verlengde daarvan de continuïteit van de clubs.

    Deze categorie-indeling volgt op een roerige periode op financieel gebied bij ADO Den Haag. Een periode die in het teken stond van strijd, geld en aandelen. Het afgelopen kalenderjaar heeft er niet alleen op sportief gebied, maar ook op zakelijk gebied een positieve ontwikkeling plaatsgevonden. De liquiditeitspositie is sterk verbeterd door de steun van de Chinese grootaandeelhouder United Vansen. Daaruit mag de terechte conclusie worden getrokken dat de relatie tussen club en grootaandeelhouder uitstekend is. Overigens hecht ADO Den Haag er waarde aan om te benadrukken dat ook met de Gemeente Den Haag sprake is van een positieve relatie. Ondanks dat vrij onverwacht het prioriteitsaandeel werd teruggeven.

    Algemeen Directeur Mattijs Manders: "De afgelopen twaalf maanden hebben we keihard gewerkt om de situatie bij ADO Den Haag te verbeteren. De tussentijdse rapportage en de indeling in categorie 2 is daar een tastbaar bewijs van. Net als de inmiddels prima relatie met grootaandeelhouder United Vansen. Daar mogen we best trots op zijn. Uiteraard willen en moeten wij nog grote stappen maken. Wij willen in meetmoment 2 of 3 graag onze naam terugzien in categorie 3. Daar zaten we nu al heel dichtbij. Wij hebben een stevig fundament neergezet waarop de komende jaren verder gebouwd kan worden."

    ADO Den Haag kan inmiddels beschikken over een positief werkkapitaal en het garantievermogen is gegroeid naar 4,3 miljoen. Een toename van 2,5 miljoen.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 21:17
    Yeah, op naar een mooie toekomst maat. Word goed werk verricht door de club.

    Haagse trots
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    vrijdag 15 december 2017 om 21:22
    Zijn zeker goed bezig!

    Haagse trots onze trots!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 21:24
    Hell Yeah :p
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 16 december 2017 om 07:03
    ADO-fans, van harte gefeliciteerd. Het gaat nu toch weer heel wat beter. Tommy buigt diep voor zijn tegenstander op deze foto, dat ben ik dan weer niet zo gewend van hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 januari 2018 om 15:25
    Ben je een zakenman of -vrouw? Heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heeft u een lening nodig om uw schuld te betalen of uw rekeningen te betalen of een leuke zaak te starten? Heeft u geld nodig om uw project te financieren? We bieden gegarandeerde leendiensten van elk bedrag en voor elk deel van de wereld voor (particulieren, bedrijven, makelaars en corporate bodies) aan onze buitengewone rente van 2%. Stuur voor de toepassing en meer informatie antwoorden op het volgende e-mailadres: kelvinsmithfunds@yahoo.com
    Bedankt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Beugelsdijk: "Ik zat op de bank en dacht: die gozer moet ik aanpakken"