Update: PSV reageert op Brands-geruchten: niets gehoord van Chelsea

Update: PSV reageert op Brands-geruchten: niets gehoord van Chelsea

zaterdag 16 december 2017 om 11:44

Marcel Brands is in beeld om de nieuwe technisch directeur van Chelsea te worden. Dat meldt De Telegraaf zaterdagochtend.

Chelsea is op zoek naar de opvolger van de naar AS Monaco vertrokken Michael Emenalo en heeft Brands inmiddels al benaderd. De Londense club moet overigens nog een keuze maken over de opvolging van Emenalo en de technisch manager van PSV is niet de enige kandidaat. Maar Chelsea is wel onder de indruk van het werk van Brands.

De club heeft de afgelopen jaren vaak te maken gehad met Brands in de transfer van Jeffrey Bruma en het tot drie keer toe huren van Marco van Ginkel. Met zijn ervaring en het slagen in het aantrekken van buitenlandse spelers (zoals Hirving Lozano) heeft Brands een interessant cv voor Chelsea. Bovendien zat de technisch manager al regelmatig met andere Engelse clubs om de tafel in de deals over Memphis Depay, Georginio Wijnaldum en Davy Pröpper. Dries Mertens en Kevin Strootman werden aan de Serie A verkocht.

Update 11.44: PSV heeft tegenover het Eindhovens Dagblad gereageerd op de berichtgeving rondom Brands. Volgens de Eindhovenaren heeft zowel Brands zelf als de club niets vernomen vanuit Londen.

Poll

Is Brands goed genoeg voor de top?

(1355 stemmen)

Plaats een reactie

Butsbal +5166
zaterdag 16 december 2017 om 07:02
Marcel Fires
Vind ik leuk
masterpsv +7595
zaterdag 16 december 2017 om 08:01
Ze moeten met hun poten van onze Marcel afblijven. No way ;)
Vind ik leuk
mcmodd +13245
zaterdag 16 december 2017 om 09:49
Ik kan me je reactie voorstellen.
Vind ik leuk
masterpsv +7595
zaterdag 16 december 2017 om 10:12
lol
Vind ik leuk
cheeks +2212
zaterdag 16 december 2017 om 07:03
Een lijntje naar Chelsea is nooit verkeerd.
Vind ik leuk
Maxidi +2979
zaterdag 16 december 2017 om 08:13
Gunstige zaak voor Marco van G
Vind ik leuk
Butsbal +5166
zaterdag 16 december 2017 om 09:06
Een lijntje naar Colombia ook niet
Vind ik leuk
darmianto +8001
zaterdag 16 december 2017 om 09:32
Een lijntje uit Colombia
Vind ik leuk
Bizzy +9730
zaterdag 16 december 2017 om 09:45
Lijntje uit Peru schijnt beter te zijn
Vind ik leuk
Itsese +2055
zaterdag 16 december 2017 om 07:10
Die is dus volgend seizoen weg
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:28
Waarschijnlijk binnen een week al.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 07:12
Dat zou wel een enorme vooruitgang zijn voor Brands, maar of ze in Engeland echt op Nederlanders zitten te wachten, voor welke functie dan ook, daar heb ik mijn twijfels over.
Vind ik leuk
Bossie020 +1912
zaterdag 16 december 2017 om 07:19
Brands verbetert zich graag. Maar wie doet dat nou niet. Na 8 jaar RKC, 5 jaar AZ en 8 jaar PSV is Chelsea natuurlijk een geweldige uitdaging. Ik kan mij niet voorstellen dat hij nee zou zeggen tegen die functie.
Vind ik leuk
Romario9 +6357
zaterdag 16 december 2017 om 07:46
Zou een prachtige stap zijn voor Brands. Ben benieuwd wie het stokje van ‘m zou overnemen bij PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:08
Van Geel ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:49
Arnesen, en laat die nou net al een functie bekleden binnen PSV en bovendien ervaring hebben als technisch directeur bij onder andere chelsea..
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:00
Gaan voor de uitdaging! Mooi compliment voor Brands!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:17
Dat wordt een tijdje geen nieuwe verdedigers voor Chelsea ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:18
Ernie Stewart voor PSV....haha
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:22
Hij spreekt heel slecht Engelands, dus ik denk niet dat hij toehapt.
Vind ik leuk
zwollie +4344
zaterdag 16 december 2017 om 08:55
Met die hete aardappel in de mond, kun je hem al amper verstaan in het Nederlands.
Vind ik leuk
Eendracht +9315
zaterdag 16 december 2017 om 09:51
"Engelands"....
Laat ik het er op houden dat er mensen zijn die kennelijk slechter Nederlands spreken, dan Brands Engels...
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:59
waarom die komma? nogal onnodig.
Vind ik leuk
Eendracht +9315
zaterdag 16 december 2017 om 11:23
Net zo onnodig als mensen die zinnen zonder hoofdletters beginnen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:24
jij bent te mekkeren over iemand anders zijn nederlands, doe het zelf goed of houd je muil.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 11:24]
Vind ik leuk
Eendracht +9315
zaterdag 16 december 2017 om 11:30
Een komma daar kan wel degelijk. Een komma wordt niet slechts gebruikt om (deel) zinnen te scheiden, maar kan ook worden gebruikt om een "pauze" aan te duiden...
Zo, nog meer??

En dank dat je jezelf op de vingers tikt.
Nou nog even leren niet gelijk beginnen te schelden en het komt vast goed.

P.S.
Wat betekent "bent te mekkeren" trouwens?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 11:31]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:44
"spreken, dan Brands Engels"

dit is gewoon foutief en heeft niets met een pauze te maken.

aangezien het deel na de komma bij het deel voor de komma hoort.

en autocorrect vond het nodig om begint in bent te veranderen.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 16 december 2017 om 12:22
Dat met die hoofdletters, is ook wel een dingetje!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:45
vind jij, ben met een 8 voor nederlands geslaagd dus dan moet het ergens wel goed gegaan zijn.
Vind ik leuk
Cappie +5984
zaterdag 16 december 2017 om 13:32
Ergens ging het wel goed. Tijdens je examen blijkbaar. Maar in de praktijk brengen is dan ook nog wel een kunst zo blijkt.

Dit is ongeveer hetzelfde als tegen de politieagent zeggen dat je je rijbewijs in 1x hebt behaald, dus die boete voor het aanrijden van dat oude vrouwtje op het zebrapad is echt niet nodig.
Vind ik leuk
JustH +1801
zaterdag 16 december 2017 om 14:49
Heeft de examinator toch niet gemerkt, dat je de zin niet met een hoofdletter start.
Nog steeds niet.
Vind ik leuk
Eendracht +9315
zaterdag 16 december 2017 om 12:23
Zet je auto correct even dusdanig dat hij ook hoofdletters pakt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:47
blijf van marcel af!
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 08:49
Perfecte club. Een club zonder identiteit die spelers gebruiken als handel.
Past Brands enorm goed bij.
Vind ik leuk
masterpsv +7595
zaterdag 16 december 2017 om 09:45
nou morris een club zonder identiteit? dat valt wel mee hoor

chelsea 10 maart 1905 112 jaar oud heeft volgende prijzen gewonnen. heeft wereldwijd 145 miljoen fans bron: top 10 sport

UEFA Champions League 1x 2012
UEFA UEFA Europa League 1x 2013
Europacup II 2x 1971, 1998
UEFA Super Cup 1x 1998
Nationaal
Premier league landskampioenschap 6x 1955, 2005, 2006, 2010, 2015, 2017
FA Cup 7x 1970, 1997, 2000, 2007, 2009, 2010, 2012
Football League Cup 5x 1965, 1998, 2005, 2007, 2015
FA Community Shield 4x 1955, 2000, 2005, 2009
Second Division 2x 1984, 1989
Full Members Cup 2x 1986, 1990

fijne dag nog
Vind ik leuk
Eendracht +9315
zaterdag 16 december 2017 om 09:53
Als het gaat om een club die puur spelers als handel ziet, kan Brands beter naar een club iets meer naar het noorden van waar hij nu zit..
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 14:52
Dat is niet Chelsea?
Vind ik leuk
MeAgain +4057
zaterdag 16 december 2017 om 10:03
Volgens mij gebruikt jou club spelers als handel. Geld is belangrijker dan de speler en de resultaten.
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 14:52
Nee jij ben stom.. Lekker puh ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:02
haha morris zit je nu voor te lezen uit het kleine marc overmars boekje?
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 13:34
Kijk de vaste kliek eens happen..

Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 14:04
Ik had vanmorgen ook best wel honger
Vind ik leuk
Blindsy +2900
zaterdag 16 december 2017 om 09:08
Altijd doen. Veel hoger kun je niet komen in dat vak, en van die vreselijke Mourinho heb je geen last meer.
Vind ik leuk
Teo Smith +14769
zaterdag 16 december 2017 om 09:19
Denk dat hij het wel aan zou kunnen.

Nuchtere & slimme man.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:24
Ja alcohol maakt meer kapot dan je lief is :)
Vind ik leuk
Mari +2643
zaterdag 16 december 2017 om 09:25
Kansloos. Hij wordt gebruikt om andere te laten denken dat er meer kandidaten zijn
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:32
Houdoe
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 09:36
Marcel heeft toch ook steken laten vallen...gevalletje Maher oa..ook 8 miljoen voor gedokt...en zo zijn er nog wel meer miskleunen van Marcel. In verkopen is hij goed....maar om nou te zeggen dat hij een evenwichtige TD is die jaar in jaar uit een uitgebalanceerd elftal de wei in stuurt....niet echt...ook dit jaar is het achterin weer heel belabberd!
Vind ik leuk
MeAgain +4057
zaterdag 16 december 2017 om 10:05
Elke club heeft wel eens een misstap. Maar wie had dat van maher verwacht??
Vind ik leuk
mcmodd +13245
zaterdag 16 december 2017 om 09:57
Ik denk dat Chelsea voor hem lujkt te zijn gemaakt, dat hij het er geweldig zal doen. Voor PSV echter zou dit een groot verlies zijn en het zou mij niets verbazen dat we dat in de uitslagen terug gaan zien. Misschien dat PSV een beetje Vitesse achterna kan gaan in moeilijke jaren, met Brands in Engeland heb je mooi een vooruitgeschoven post in je netwerk. Kortom, als ik PSV-fan zou zijn zou ik deze oberstap absoluut onwenselijk vinden, maar voor Brands is dit een geweldige uitdaging. En zijn Engels is absoluut goed genoeg hoor, speur maar even op Youtube.nl.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:21
Waardeloze td die de top niet aankan. Hoe haal je het in je AZ-hoofd om spelers als Maher en Lukassen te halen?? En wat dacht je van die alcoholist Lestienne en dat eindeloze gemodder met dat Marokkaanse galbakje Bakkali? Ook het aantrekken van Gerbrands is een blunder eerste klas. Een volleybalcoach bij een voetbalclub. Stuitend!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:04
maar voor de rest heb je wel een beetje plezier in je leven?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:10
Denk dat de touw al hangt zo te lezen.
Vind ik leuk
036 +3504
zaterdag 16 december 2017 om 12:50
Dus Robert Eenhoorn kan er ook niets van?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 13:19
Klopt. Niet het type dat een Nederlandse club laat aansluiten bij de Europese top.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6049
zaterdag 16 december 2017 om 10:26
Dat zal zeker niet voor een hongerloon zijn..
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:41
Van mij mag hij weg. Meer miskopen gehaald dan toppers. De goede resultaten van dit seizoen verbloemen het feit dat dit misschien wel de slechtste selectie is in 20 jaar (wanneer heeft een team als PSV geen één linksback?!)
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 12:19
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het eerder de telegraaf is die bloed ruikt......
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 13:11
Tjah verreweg de beste TD van Nederland, het zou mij niet verbazen als Brands binnen 1 a 2 jaren naar een topclub in Europa gaat.
Vind ik leuk
Iggy +2144
zaterdag 16 december 2017 om 13:56
Oh daar is ze weer! Heb je de kansloze nederlaag van zondag j.l. verwerkt?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 14:20
Hey daar is het weer. heb je de kansloze 5 punten achterstand ondanks de miljoenen investeringen al verwerkt?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:08
En daar is hypocriete Iggy ook weer. Schijnheilige Iggy mag wel reageren c.q. kritiek geven op PSV gerelateerde artikels, maar Iggy duldt het niet wanneer anderen, niet Ajacieden, dit doen op zijn Ajax. Iggy, is een schoolvoorbeeld van het spreekwoord: 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"!
Vind ik leuk
Iggy +2144
zaterdag 16 december 2017 om 16:28
Moet je horen wie het zegt. Ik reageer hier op een door Ajax geobsedeerde malloot, niet op de inhoud van het artikel zelf, maar dat begrijp je vast niet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:41
Het is fijn om te weten dat er hier gelukkig geen PSV geobsedeerde malloten rondlopen, met als favoriete club Ajax. En by the way, wat ik wel of niet begrijp, daar kun je helemaal niet over oordelen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 13:45
Brands moet gewoon blijven hij zit goed en doet het goed Jaap
Vind ik leuk
Iggy +2144
zaterdag 16 december 2017 om 14:08
Bullshit, Brands is also known in England as a bag of hay without any appearance that did several bad deals.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6049
zaterdag 16 december 2017 om 14:11
Fake news!
Vind ik leuk
Cookee +5381
zaterdag 16 december 2017 om 17:03
Chelsea haalde al eens Arnesen van PSV... waar is die nu?
Als die club Brands haalt dan is de kans groot dat er ook een NL-trainer meegaat.
Vind ik leuk
MeAgain +4057
zaterdag 16 december 2017 om 19:32
Geen probleem, neem Cocu maar mee. Nog wel even een afkoopsom betalen aan Psv.

De vervangers staan al klaar.
Vind ik leuk
Cookee +5381
maandag 18 december 2017 om 15:16
Dat klopt, ik ben benieuwd wat Nistel en Bommel voor trainers worden, vooral Mark lijkt mij interessant. Maar op een bank zitten dan heb je minder invloed dan op het veld zoals vroeger. Kan hij dat aan?
Vind ik leuk
MeAgain +4057
maandag 18 december 2017 om 18:25
Denk dat van Bommel een betere trainer is dan Cocu. Op het veld was van Bommel altijd al meer een leider dan Cocu. Van Bommel heeft ook een andere manier van spelen dan dat verdedigende spel van Cocu. Ik hoop dat cocu naar dit seizoen vertrekt.
Vind ik leuk
Cookee +5381
maandag 18 december 2017 om 18:39
Philip was wel een prachtige voetballer.
Ik weet niet of het leiderschap van Mark iets extra's brengt, al zal ook hij respect in de kleedkamer krijgen.
Ik hoop dat als club en Cocu uitelkaar gaan dat het op prettige wijze gebeurt.
Maar ik word niet vrolijk van de vaak defensieve oplossingen van Philip, tegen Groningen een man erbij in de verdediging, vind ik wel treurig. Ben benieuwd wat fris bloed gaat doen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 18:41]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws