Update: PSV reageert op Brands-geruchten: niets gehoord van Chelsea

    Update: PSV reageert op Brands-geruchten: niets gehoord van Chelsea

    Gepubliceerd: zaterdag 16 december 2017 om 11:44za 16-12-2017 om 11:44

    Marcel Brands is in beeld om de nieuwe technisch directeur van Chelsea te worden. Dat meldt De Telegraaf zaterdagochtend.

    Chelsea is op zoek naar de opvolger van de naar AS Monaco vertrokken Michael Emenalo en heeft Brands inmiddels al benaderd. De Londense club moet overigens nog een keuze maken over de opvolging van Emenalo en de technisch manager van PSV is niet de enige kandidaat. Maar Chelsea is wel onder de indruk van het werk van Brands.

    De club heeft de afgelopen jaren vaak te maken gehad met Brands in de transfer van Jeffrey Bruma en het tot drie keer toe huren van Marco van Ginkel. Met zijn ervaring en het slagen in het aantrekken van buitenlandse spelers (zoals Hirving Lozano) heeft Brands een interessant cv voor Chelsea. Bovendien zat de technisch manager al regelmatig met andere Engelse clubs om de tafel in de deals over Memphis Depay, Georginio Wijnaldum en Davy Pröpper. Dries Mertens en Kevin Strootman werden aan de Serie A verkocht.

    Update 11.44: PSV heeft tegenover het Eindhovens Dagblad gereageerd op de berichtgeving rondom Brands. Volgens de Eindhovenaren heeft zowel Brands zelf als de club niets vernomen vanuit Londen.

    Poll

    Is Brands goed genoeg voor de top?

    (2050 stemmen)

    Plaats een reactie

    Butsbal +14983
    zaterdag 16 december 2017 om 07:02
    Marcel Fires
    Vind ik leuk
    cheeks +3871
    zaterdag 16 december 2017 om 07:03
    Een lijntje naar Chelsea is nooit verkeerd.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3735
    zaterdag 16 december 2017 om 08:13
    Gunstige zaak voor Marco van G
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 16 december 2017 om 09:06
    Een lijntje naar Colombia ook niet
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    zaterdag 16 december 2017 om 09:32
    Een lijntje uit Colombia
    Vind ik leuk
    Bizzy +21396
    zaterdag 16 december 2017 om 09:45
    Lijntje uit Peru schijnt beter te zijn
    Vind ik leuk
    Itsese +5182
    zaterdag 16 december 2017 om 07:10
    Die is dus volgend seizoen weg
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5590
    zaterdag 16 december 2017 om 07:19
    Brands verbetert zich graag. Maar wie doet dat nou niet. Na 8 jaar RKC, 5 jaar AZ en 8 jaar PSV is Chelsea natuurlijk een geweldige uitdaging. Ik kan mij niet voorstellen dat hij nee zou zeggen tegen die functie.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zaterdag 16 december 2017 om 07:46
    Zou een prachtige stap zijn voor Brands. Ben benieuwd wie het stokje van ‘m zou overnemen bij PSV.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1050
    zaterdag 16 december 2017 om 08:08
    Van Geel ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:49
    Arnesen, en laat die nou net al een functie bekleden binnen PSV en bovendien ervaring hebben als technisch directeur bij onder andere chelsea..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27474
    zaterdag 16 december 2017 om 08:00
    Gaan voor de uitdaging! Mooi compliment voor Brands!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:17
    Dat wordt een tijdje geen nieuwe verdedigers voor Chelsea ;)
    Vind ik leuk
    THIJS FC +59
    zaterdag 16 december 2017 om 08:47
    blijf van marcel af!
    Vind ik leuk
    Morris +23188
    zaterdag 16 december 2017 om 08:49
    Perfecte club. Een club zonder identiteit die spelers gebruiken als handel.
    Past Brands enorm goed bij.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6500
    zaterdag 16 december 2017 om 10:03
    Volgens mij gebruikt jou club spelers als handel. Geld is belangrijker dan de speler en de resultaten.
    Vind ik leuk
    Morris +23188
    zaterdag 16 december 2017 om 14:52
    Nee jij ben stom.. Lekker puh ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173951
    zaterdag 16 december 2017 om 12:02
    haha morris zit je nu voor te lezen uit het kleine marc overmars boekje?
    Vind ik leuk
    Morris +23188
    zaterdag 16 december 2017 om 13:34
    Kijk de vaste kliek eens happen..

    Vind ik leuk
    stratumseind +173951
    zaterdag 16 december 2017 om 14:04
    Ik had vanmorgen ook best wel honger
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    zaterdag 16 december 2017 om 09:08
    Altijd doen. Veel hoger kun je niet komen in dat vak, en van die vreselijke Mourinho heb je geen last meer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34043
    zaterdag 16 december 2017 om 09:19
    Denk dat hij het wel aan zou kunnen.

    Nuchtere & slimme man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 18:24
    Ja alcohol maakt meer kapot dan je lief is :)
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    zaterdag 16 december 2017 om 09:25
    Kansloos. Hij wordt gebruikt om andere te laten denken dat er meer kandidaten zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:36
    Marcel heeft toch ook steken laten vallen...gevalletje Maher oa..ook 8 miljoen voor gedokt...en zo zijn er nog wel meer miskleunen van Marcel. In verkopen is hij goed....maar om nou te zeggen dat hij een evenwichtige TD is die jaar in jaar uit een uitgebalanceerd elftal de wei in stuurt....niet echt...ook dit jaar is het achterin weer heel belabberd!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6500
    zaterdag 16 december 2017 om 10:05
    Elke club heeft wel eens een misstap. Maar wie had dat van maher verwacht??
    Vind ik leuk
    mcmodd +24218
    zaterdag 16 december 2017 om 09:57
    Ik denk dat Chelsea voor hem lujkt te zijn gemaakt, dat hij het er geweldig zal doen. Voor PSV echter zou dit een groot verlies zijn en het zou mij niets verbazen dat we dat in de uitslagen terug gaan zien. Misschien dat PSV een beetje Vitesse achterna kan gaan in moeilijke jaren, met Brands in Engeland heb je mooi een vooruitgeschoven post in je netwerk. Kortom, als ik PSV-fan zou zijn zou ik deze oberstap absoluut onwenselijk vinden, maar voor Brands is dit een geweldige uitdaging. En zijn Engels is absoluut goed genoeg hoor, speur maar even op Youtube.nl.
    Vind ik leuk
    Fabio AC +705
    zaterdag 16 december 2017 om 10:21
    Waardeloze td die de top niet aankan. Hoe haal je het in je AZ-hoofd om spelers als Maher en Lukassen te halen?? En wat dacht je van die alcoholist Lestienne en dat eindeloze gemodder met dat Marokkaanse galbakje Bakkali? Ook het aantrekken van Gerbrands is een blunder eerste klas. Een volleybalcoach bij een voetbalclub. Stuitend!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173951
    zaterdag 16 december 2017 om 12:04
    maar voor de rest heb je wel een beetje plezier in je leven?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    zaterdag 16 december 2017 om 12:10
    Denk dat de touw al hangt zo te lezen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15866
    zaterdag 16 december 2017 om 10:26
    Dat zal zeker niet voor een hongerloon zijn..
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:41
    Van mij mag hij weg. Meer miskopen gehaald dan toppers. De goede resultaten van dit seizoen verbloemen het feit dat dit misschien wel de slechtste selectie is in 20 jaar (wanneer heeft een team als PSV geen één linksback?!)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173951
    zaterdag 16 december 2017 om 12:19
    Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het eerder de telegraaf is die bloed ruikt......
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2611
    zaterdag 16 december 2017 om 13:11
    Tjah verreweg de beste TD van Nederland, het zou mij niet verbazen als Brands binnen 1 a 2 jaren naar een topclub in Europa gaat.
    Vind ik leuk
    Iggy +3997
    zaterdag 16 december 2017 om 13:56
    Oh daar is ze weer! Heb je de kansloze nederlaag van zondag j.l. verwerkt?
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2611
    zaterdag 16 december 2017 om 14:20
    Hey daar is het weer. heb je de kansloze 5 punten achterstand ondanks de miljoenen investeringen al verwerkt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 16:08
    En daar is hypocriete Iggy ook weer. Schijnheilige Iggy mag wel reageren c.q. kritiek geven op PSV gerelateerde artikels, maar Iggy duldt het niet wanneer anderen, niet Ajacieden, dit doen op zijn Ajax. Iggy, is een schoolvoorbeeld van het spreekwoord: 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"!
    Vind ik leuk
    Iggy +3997
    zaterdag 16 december 2017 om 16:28
    Moet je horen wie het zegt. Ik reageer hier op een door Ajax geobsedeerde malloot, niet op de inhoud van het artikel zelf, maar dat begrijp je vast niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 16:41
    Het is fijn om te weten dat er hier gelukkig geen PSV geobsedeerde malloten rondlopen, met als favoriete club Ajax. En by the way, wat ik wel of niet begrijp, daar kun je helemaal niet over oordelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 13:45
    Brands moet gewoon blijven hij zit goed en doet het goed Jaap
    Vind ik leuk
    Iggy +3997
    zaterdag 16 december 2017 om 14:08
    Bullshit, Brands is also known in England as a bag of hay without any appearance that did several bad deals.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15866
    zaterdag 16 december 2017 om 14:11
    Fake news!
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    zaterdag 16 december 2017 om 17:03
    Chelsea haalde al eens Arnesen van PSV... waar is die nu?
    Als die club Brands haalt dan is de kans groot dat er ook een NL-trainer meegaat.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6500
    zaterdag 16 december 2017 om 19:32
    Geen probleem, neem Cocu maar mee. Nog wel even een afkoopsom betalen aan Psv.

    De vervangers staan al klaar.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    maandag 18 december 2017 om 15:16
    Dat klopt, ik ben benieuwd wat Nistel en Bommel voor trainers worden, vooral Mark lijkt mij interessant. Maar op een bank zitten dan heb je minder invloed dan op het veld zoals vroeger. Kan hij dat aan?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6500
    maandag 18 december 2017 om 18:25
    Denk dat van Bommel een betere trainer is dan Cocu. Op het veld was van Bommel altijd al meer een leider dan Cocu. Van Bommel heeft ook een andere manier van spelen dan dat verdedigende spel van Cocu. Ik hoop dat cocu naar dit seizoen vertrekt.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    maandag 18 december 2017 om 18:39
    Philip was wel een prachtige voetballer.
    Ik weet niet of het leiderschap van Mark iets extra's brengt, al zal ook hij respect in de kleedkamer krijgen.
    Ik hoop dat als club en Cocu uitelkaar gaan dat het op prettige wijze gebeurt.
    Maar ik word niet vrolijk van de vaak defensieve oplossingen van Philip, tegen Groningen een man erbij in de verdediging, vind ik wel treurig. Ben benieuwd wat fris bloed gaat doen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 18:41]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws