Update: NAC reageert via officiële kanalen op boze Verbeek: 'Bloemen gestuurd'

    Update: NAC reageert via officiële kanalen op boze Verbeek: 'Bloemen gestuurd'

    zaterdag 16 december 2017 om 15:36

    Gertjan Verbeek is ontstemd over de manier waarop NAC Breda met de blessure van FC Twente-speler Luciano Slagveer omgaat. Die is twee tot vier maanden geblesseerd vanwege een onbezonnen actie van doelman Nigel Bertrams.

    Verbeek is met name boos om de reactie van de NAC Breda-fans. "Van de trainer (Stijn Vreven, red.) verwacht ik niets, maar we hebben ook niks van de club vernomen. Luciano werd tijdens zijn aftocht bekogeld met ijsballen. Niemand die er wat aan deed. Ongehoord. Dit heeft niets met normen en waarden te maken", zegt Verbeek in Tubantia.

    Door de onbesuisde actie van Bertrams is Slagveer tot diep in het seizoen afwezig en moet NAC het ook lang zonder zijn doelman stellen. Bertrams kreeg een schorsing van zes wedstrijden voor de trap die hij aan de rechtsbuiten van FC Twente uitdeelde.

    Update 15.36: NAC Breda 'kan zich niet vinden in de woorden van Verbeek', zo laat de club zaterdag via de officiële kanalen weten. Er volgt een opsomming van acties die zijn ondernomen na de wedstrijd tegen FC Twente van afgelopen week. 'Bloemen gestuurd naar Slagveer, officieel excuses gemaakt aan directie FC Twente, Bertrams contact gezocht met Slagveer voor excuus en forse schorsing geaccepteerd plus Supporters aangesproken op gedrag'. 

    Plaats een reactie

    Sazzz +11167
    zaterdag 16 december 2017 om 08:42
    Dat is idd schandalig, zeker te druk bezig met Vreven vrijgesproken te krijgen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:42
    Wat is die Verbeek toch een zeikerd !
    Het is toch logisch dat nac supporters sneeuwballen gooiden ze dachten allemaal dat hij het alleen deed om tijd te rekken en waren 2 minuten geleden nog genaaid door de heer mulder doen geen penalty geeft
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4743
    zaterdag 16 december 2017 om 08:44
    Ja je kon gewoon zien dat hij zich aanstelde...
    Niks in de actie van de doelman deed vermoeden dat hij hard was geraakt, hij schampte hem gewoon.
    Dat het uiteindelijk een zware blessure was kon niemand weten toch?
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:46
    een niveautje he? :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:47
    Vanaf tribune ziet 70 procent niet wat er precies gebeurt of Hii nou de bal raakt ofniet
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:45
    als hij zou tijdrekken zou hij na het fluitsignaal wel hebben staan feestvieren ipv per brancard van het veld af.... en überhaupt dat je denkt dat iemand tijd rekt na zo n aanslag... en dan tot slot heb je het over dat nac genaaid is maar twente had in de 1e helft ook al een pingel moeten hebben dus dan had nac al eerder op achterstand gestaan...
    Vind ik leuk
    Muskeklier +172
    zaterdag 16 december 2017 om 15:13
    Eerste helft aanslag van hooiveld op ambrose was van achter, op de achillespezen en gestrekt been

    Dat was ruim voor het penaltymoment met korte

    Omdat slagveer zo op de grond terecht kwam... krijgt bertrams 6 wedstrijden.... komt ie goed terecht... dan maar 2/3!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 16:11
    Je hebt opzich gelijk, maar waarom zou Bertrams niet naar de commissie gaan als hij weet en vind dat de schorsing ten onrechte zo hoog is?
    Vind ik leuk
    Muskeklier +172
    zaterdag 16 december 2017 om 17:07
    Omdat de knvb oordeelt dat dit aggressief was, en zelfs aangiftewaardig bij de politie!

    Als je dus in beroep gaat moet slagveer weer op komen dagen... meestal valt dat niet int voordeel uit van de beroepgaander(bertrams in dit geval)

    Ik zou zeggen 6 wedstrijden.... suares kreeg er 7toen hij expres bakkal beet....
    Keeper nac haalt hem neer op zijn been... maar volgens knvb&verbeek zit je sleutelbeen daar ook ergens in de buurt
    Vind ik leuk
    Stefan311 +283
    zaterdag 16 december 2017 om 08:46
    Deze jongen wordt met een brancard afgevoerd.. Dat doet hij echt niet om wat tijd te rekken hoor. Zo logisch vind ik dat niet. Asociale losers die personen die dat deden.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zaterdag 16 december 2017 om 08:47
    Dus het is logisch om iemand, die net zo gruwelijk onderuit getrapt is, met ijsballen, waarmee je iemand flink kunt beschadigen, te bekogelen? Het is überhaupt niet logisch om zoiets te doen en zeker niet bij iemand die op een brancard ligt en zich dus niet eens kan verdedigen. Het is tevens onlogisch te denken dat Slagveer zich aanstelde, gezien die aanslag en die brancard. Schande!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:14
    Are you serious idiot?? Volgens mij liepen er vrijwillers omheen die de brancard droegen? Vrijwilligers van NAC! Die veel makkelijk te raken waren dan Slagveer op de brancard?

    En jij zegt terecht?! supporters die sneeuwballen gooien in de richting van eigen vrijwilligers met de kans hen nóg beter te kunnen raken??
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:35
    Je hebt het duidelijk niet gezien geef dan ook geen mening erover ze reden met zon karretje
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:45
    Dat van dat karretje klopt...maar reed dat karretje vanzelf dan???

    https://files.voetbalprimeur.nl/news/2017/12/13/v2_large_a4ee95562741539a07e909c5bfcb3c78fba78aa8.jpg
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:52
    Een beetje sneeuwballen gooier raakt zijn doel
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:57
    Heel goed van jou.... Grote jongen. Denk dat je er waarschijnlijk wel in zult 'sucken' en je aan ondoordachte grootspraak doet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:55
    als jij hier de logica van inziet dan vraag ik mij af wat jouw niveau is!. Daarnaast is het al sowieso niet logisch dat er gegooid wordt ( staat daar in ieder stadion geen boete van minimaal 1000 euro op) laat staan op iemand die geblesseerd het veld verlaat. Overigens ging dat sneeuwballen gooien ( richting Twente spelers) ook na de wedstrijd gewoon door! geeft toch weer het niveau van enkele supporters aan. Dit is overigens geen aanval op NAC maar op het kleine percentage randdebielen die er bij iedere club wel rond lopen ( ook bij de mijne).
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:36
    Dat sneeuwballen gooien naar feestvierende Twente spelers kwam vanuit het kindervak van basisschool kinderen. Komop als je daar een probleem van gaat maken dan ben je wel echt heel depressief gestemd. Ik neem aan dat driekwart Nederland vorig weekend heeft sneeuw heeft gehapt.

    Gooien naar geblesseerde speler is inderdaad laf en slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 08:01
    Ik snap dat jij het wilt bagatelliseren. Kindervak? Verder bedankt voor het medeleven, maar je bent bij de verkeerde patiënt, ik ben niet depressief. Snap overigens niet waar je dat op baseert.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:59
    Vak I onder het uitvak worden inderdaad gratis kaarten uitgedeeld aan onder meer basisscholen, jeugdleden van amateurclubs en minder bedeelden die het zelf niet kunnen ophoesten. Dat heeft niks met bagatelliseren te maken, maar met feiten. Volgens mij konden de Twente spelers er zelf ook wel om lachen ;) En inderdaad jammer dat er vanaf Vak G richting de weerloze Slagveer werd gegooid.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:10
    of het nu een kindervak is of welk vak dan ook het blijft de verantwoording van de club. Ik ( maar dat is mijn mening) vind niet dat dat kan, ook niet als het bij mijn clubje gebeurd. Daarnaast gaat het er niet om of de spelers er om konden lachen, het is nu eenmaal een regel van de KNVB en er staan geldboetes en stadionverboden tegen over.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2407
    zaterdag 16 december 2017 om 08:43
    "bekogeld met ijsballen" waarschijnlijk een paar pubers die sneeuwballen gooiden. Verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:43
    Ijsballen gooien is natuurlijk niet goed. Op de beelden heb ik er alleen niks van gezien? maar dat terzijde..

    Verder gaat dit wel tot in extreme door zeg. Je hebt alle geluk van de wereld gehad, Holla die als een idioot een schwalbe maakt etc.. Koester gewoon eens dat het meezit dan iedere keer als een idioot de media op te zoeken.

    Geef me dan maar Vreven die het gewoon recht in je gezicht doet.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:47
    zou het ook zo kunnen zijn dat de media hun opzoekt ipv andersom? :) zodat mensen als jij weer wat hebben om te reageren?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:49
    Nee dat kan bij Verbeek niet hij zoekt altijd de media en de aandacht zie je bij fox sports van het weekend waarschijnlijk alweer
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:49
    Absoluut, maar dan geef je toch gewoon aan dat het eenn gesloten boek is?

    Overigens vraag ik me wel af of Tubantia naar Verbeek toe gaat en even vraagt of NAC nog iets van zich heeft laten horen en wat hij van de vermeende sneeuwballen vind. Of denk jij van wel?
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:51
    denk wel dat ze zoiets vragen als: hoe gaat het nu met slagveer? je kent voetbalprimeur toch Die plaatsen stukjes uit een heel lang veraal
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:55
    Daar heb je zeker een punt, maar dan nog niet nodig om dan dit soort dingen weer bij te halen. Vind het gewoon totaal overbodig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:00
    denk dat als jouw beste vriend of collega iets heftigs overkomt of een familielid dat je ook ergens niet overig gepraat raakt... als de afwikkeling daarvan niet zo gebeurd als je zou mogen verwachten
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:03
    Dat klopt, maar dit is wel topsport en voetbal, daar komen wel iets vaker blessure momenten voorbij.

    Dat wordt wat in Nederland als we elke schop of blessure geval in ten treure gaan herhalen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:38
    volgens mij hebben we niet vaak te maken met schorsingen van 6 wedstrijden hoor dus ik zou hem niet als doorsnee overtreding beschouwen persoonlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:39
    Verbeek krijgt gewoon veel vaker een podium dan andere trainers. Niet omdat hij interessanter is maar omdat hij n kontelikker van de media is. Doet wel alsof hij zelf maar heel normaal is maar stiekem is deze man best verlekkerd op zichzelf.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 12:41
    aldus iemand die zichzelf hansiehansie noemt
    Vind ik leuk
    Muskeklier +172
    zaterdag 16 december 2017 om 15:22
    Bertrams zelf heeft contact opgenomen met slagveer!

    Slagveer zei hoe het was... eerlijk gesprek gehad&bertrams zelf heeft hem geadviseerd richting welke arts!(zelfde blessure gehad int verleden, zoiets)

    Daarmee was het voor slagveer goed... nu komt die jankbal van een verbeek met... we hebben niks gehoord van nac....

    Maargoed fox+ verbeek + twente.... + doorgebroken speler onderuit halen+ mulder = 6wedstrijden.... APPLAUS voor het zeister bondje

    Bovenstaande info op omroep brabant website&youtube!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zaterdag 16 december 2017 om 08:48
    Verbeek doet dat ook wel in je gezicht hoor
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:50
    haha wou zeggen als er iemand recht voor zijn raap is een geen mediatraining antwoorden geeft is het verbeek wel
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zaterdag 16 december 2017 om 08:53
    Hij is zo bot als dat ie groot is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:53
    Ik ken Verbeek ook wel als iemand die het recht in je gezicht zegt, maar om eerlijk te zijn kan ik daar totaal geen recente voorbeelden meer bij halen. Ik vind hem eigenlijk wel een 'mediaman' geworden.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:49
    och wacht utrecht... vreven... Ik snap hem... als het om glusevic of kuyt zou gaan die getorpedeerd werd dan snapte je verbeek volkomen
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 08:52
    @Frankn27

    Hahaha. Zo kan je altijd wel een linkje vinden zeg... Jij bent van Twente en je hebt natuurlijk al bewezen totaal, maar dan ook totaal niet objectief te kunnen kijken.

    Wat heb ik als Utrechtsupporter nou met NAC te maken? Of met Twente?

    Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is wie in deze zaak iets objectiever kan kijken ;)
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 08:56
    en zo bewijs jij maar dat je mij absoluut niet kent... tegen az zuivere goal van boere afgekeurd en makkelijk gegegeven pingel tegen... tegen ajax had hooiveld rood moeten hebben en veltman vervolgens ook en twente een pingel... tegen psv uit kregen we een onterechte ingooi tegen waaruit psv scoorde... tegen ado moest jensen een pingel krijgen ipv 3-2 winst verliezen we 2-3... nac uit de 1e helft zuivere pingel voor twente niet gekregen en laatste minuut moest nac een pingel hebben... is dat vanuit een rode twente bril gezien? of gewoon de waarheid? denk dat je profcoach niet kan winnen als je niet objectief kunt zijn :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:01
    Profcoach winnen? Dat kan toch ook gewoon nog steeds als supporter? Mijn beste prestatie is trouwens 23ste en daar schep ik op elk feestje nog over op. Hahaha

    Verder vind ik het nog steeds niet geheel objectief om eerlijk te zijn. Althans ik heb over bepaalde situaties nog steeds een andere kijk. Tegen NAC had je gewoon echt nog wel meer momenten die echt mee zaten. Verder wil ik trouwens wel benadrukken dat het bij jullie vaker tegen zat dan mee hoor, daarom snap ik niet dat er zo moeilijk wordt gedaan als het eindelijk wel een keer meezit.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:04
    haha ok dat is ook een mooie prestatie... en toen kon je ook naar de rondleiding bij fox?

    het is als twentefan gewoon niet leuk te horen dat de aandacht nu ligt op dat nac genaaid zou zijn terwijl wij al 5 potjes achtereen het allerminst mee hebben gehad en zelfs tegen nac ook in 1e helft... dan denk je van: ja hallo en wij dan? dus dan wil je dat tegengeluid (met perfecte argumenten volgens mij) even laten horen vandaar..
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:15
    Ik heb helaas geen uitnodiging gehad, helemaal niks gewonnen zelfs.. Dus dat was wel jammer, ik dacht eigenlijk dat ik een bal zal winnen, maar blijkbaar niet.

    Perfecte argumenten? Lastig, denk wel dat wat je zegt klopt, maar nog wel wat momenten vergeet (of niet erg genoeg vind). Ik blijf bijvoorbeeld zeggen dat de duwfout bij de 1-2 gewoon afgefloten moet worden, omdat hij de hele wedstrijd voor dit soort dingen floot. Ik ben ook van mening dat als je het hands van Korte vond (vond ik ook) dan was het andere vrije trap moment ook een penalty. Tel daar dus de hands in de slotseconde ook bij op en dan snap ik de frustratie bij NAC volledig. Daarbij heeft NAC van alle eredivisie club bij far het meeste pech qua beslissingen van de scheidsrechters.

    En terug te komen op Verbeek. Hij heeft gelijk in wat hij zegt, laat dat duidelijk zijn, maar het is ook zo ééntonig bericht. Iedere keer (terecht) gezeken op de beslissingen van de arbitrage en nu wanneer het meezit zegt hij er niks over. Daarbij heeft hij dus na afloop van elke wedstrijd tot nu toe alleen nog maar gezeken en gezeurd.

    Dit is gewoon een gesloten boek. Je hebt je punt al veel eerder gemaakt, we weten hoe je erover denkt. De keeper is al extreem lang geschorst.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:40
    welk seizoen was je 23e dan? want ik ben de laatste 5 seizoenen bij de beste 25 geweest :) alleen afgelopen seizoen won top 10 meteen prijs daarvoor was er een voetbalquiz
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    zaterdag 16 december 2017 om 09:00
    Begin steeds minder sympathie voor NAC te krijgen. Maar ja, wat verwacht je qua niveau van een club welke die rare Vlaamse indiaan als trainer hebben rondlopen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19626
    zaterdag 16 december 2017 om 09:01
    Het is raar om een niet gegeven penalty aan dit vreselijke incident te koppelen. Het is en blijft een zeer onnodige overtreding. Maar om dan niets tegen publiek te doen dat met ijsballen gaat gooien? Het lijkt op wat er in oudejaarsnacht overal gebeurt: ambulancebroeders die worden tegengewerkt in hun werk met vuurwerkslachtoffers. Van die mensen, maar ook van de vrijwilligers die voor de plaatselijke EHBO-vereniging werken, blijf je af. Die laat je ongestoord hun werk doen, laat staan dat je ijsballen gooit naar een voetballer op een brancard.
    En dan komt ie: NAC heeft nog geen contact opgenomen met FC Twente. Je zou dat toch zo snel mogelijk doen, al is het maar om te informeren naar de situatie van Slagveer.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:05
    dacht ik ook meteen aan indd soortgelijk als met de ambulancebroeders bij oud en nieuw
    Vind ik leuk
    den-man21 +329
    zaterdag 16 december 2017 om 09:13
    destijds toen rodajc nac via de nacompetitie eruit knikkerde was het ook zon trieste zooi do
    mensen bespugen etcetc. Heb het maar over een avondje nac. Ik heb helemaal niks met die club
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:34
    Oh nee den-man heeft niks met NAC, ik denk dat we onze club beter op kunnen heffen nu.. Gast niemand boeit het wat je zegt dus kun je toch net zo goed niks zeggen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    zaterdag 16 december 2017 om 09:20
    Voor straf terugzetten naar de 3e klasse dat nac. Schande voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:36
    Ik heb ook een paar sneeuwballen meegegooid hoor, we wachten dat hij het heel warm had dus even verkoelen kan geen kwaad dachten. Trouwens, is die vieze zwerver Verbeek nog steeds bezig met NAC, de club zit hem wel hoog zeg. Hij mag gerust een keer een kaartje kopen als hij dat wil.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 09:44
    pijnlijk he dat verbeek geen trainer wilde worden bij je cluppie :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:10
    Nou ik moet er niet aan denken, overal mislukt nee dankje. Gertjan heeft sowieso al een hekel aan nac en wij aan hem dus dat komt goed uit
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 11:41
    met az toch een prijs gewonnen nac dan? is nac dan ook mislukt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:42
    wij zijn sowieso overal en altijd mislukt, maar daar wen je aan
    Vind ik leuk
    Ibo +92
    zaterdag 16 december 2017 om 09:45
    Heel stoer hoor, knap gedaan. En nog trots op ook zeker. Grote jongen hoor!
    Vind ik leuk
    Stefan311 +283
    zaterdag 16 december 2017 om 09:53
    Waarschijnlijk is de reactie van Verbeek een antwoord op een vraag van een journalist. Dus haal het niet te hoog in je bol!
    Vind ik leuk
    Stefan311 +283
    zaterdag 16 december 2017 om 09:53
    Waarschijnlijk is de reactie van Verbeek een antwoord op een vraag van een journalist. Dus haal het niet te hoog in je bol!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2827
    zaterdag 16 december 2017 om 09:57
    En maar zeiken over Tilburg. Tuurlijk was dat vuurwerk schandalig maar het ging vooral om het feit dat spelers werden aangevallen..

    Maar vervolgens is het bekogelen van spelers vd tegenstander met bier en ijsblen natuurlijk volkomen normaal??

    Tzelfde als knokpartij na afloop van derby. Alle bredasupporters janken om branderhorst terwijl noppert begon met slaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11505
    zaterdag 16 december 2017 om 10:25
    Stop nou toch met erover te lullen.. De straffen zijn uitgedeeld, de tijd kan je niet terugdraaien hoor. En Mulder mag gerust ook een kaartje met dankbetuigingen ontvangen, de sukkel.
    Vind ik leuk
    Dicky +16126
    zaterdag 16 december 2017 om 10:35
    Niet netjes natuurlijk. Al zou Slagveer slechts een beetje last van zijn enkel hebben dan hoor je nog steeds niets met sneeuwballen op een speler te gooien die van het veld gedragen wordt. Hier heeft de horrorclown natuurlijk gelijk. Maar om dan gelijk weer even Vreven te benoemen vind ik dan weer typerend voor Verbeek en ook dat is natuurlijk niet netjes. Vreven heeft een hoop kritiek gehad waaronder van de horrorclown. Op een gegeven moment kan je ook een keer iets zeggen zonder deze man te beledigen. Kan je dat niet. Dan ben je gewoon een grotere lul dan Vreven die zwaar emotioneel en onder de stress zat afgelopen Dinsdag.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +502
    zaterdag 16 december 2017 om 10:39
    En iedereen is altijd zo mateloos enthousiast over het gezellige NAC? Dit kan niet waar zijn Gert-Jan.
    Of heeft de gemiddelde zichzelf geweldig vindende Rat ook een scherp randje? Ik kan het me niet voorstellen.

    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:08
    Ik had ook iets verwacht van FC Twente a.g.v. de financiële malversaties. Hierdoor zijn er andere clubs geld misgelopen en er mede daardoor gedegradeerd en veel leed voor supporters en spelers en zelfs ontslagen bij clubs.
    Begrijp me goed; ik wens Slagveer beterschap, sterkte en een goed herstel.
    Maar ben benieuwd, als het moment daar is FC T. ook zo assertief is mbt blessures en/of andere zaken naar andere clubs.....
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    zaterdag 16 december 2017 om 11:23
    Volgens mij hebben jullie net zo goed bloedgeld ontvangen v.w.b. misgelopen tv gelden. Daarvan haalt jouw club een keeper die een speler van Twente half invalide schopt. Denk dat jullie je gram hebben gehaald en hebben nergens meer recht op, ja...degradatie!!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    zaterdag 16 december 2017 om 11:28
    Dat heeft Twente gedaan, dmv compensatie betaald,waar NAC akkoord mee is gegaan.
    NAC heeft zelf niks gedaan toen ze de competitie hebben lopen bedonderen met oa belastingfraude en valsheid in geschrifte.
    Vind ik leuk
    Alibaba +300
    zaterdag 16 december 2017 om 17:57
    Zegt een supporter van de grootste fraude club ooit!!!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    zaterdag 16 december 2017 om 18:06
    Nee hoor, bij FC Twente is er niemand in de cel terechtgekomen zoals oa bij nac.

    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 11:43
    je club heeft daar al centen van gehad wat onterecht is trouwens want voor het wanbeleid was twente al een subtopper dus nooit een concurrent van nac... dat jouw club dat geld ook al weer heeft op moeten maken om gaten te dichten kunnen we niets aan doen... als nac zijnde zou ik geld eisen van die degradatie clubs die op kunstgras spelen dan zou je een punt hebben
    Vind ik leuk
    Alibaba +300
    zaterdag 16 december 2017 om 18:02
    Snap niet waar jij het lef vandaan haalt om andere clubs te beschuldigen van fraude. Man man, dat clubje van jou behoort gewoon bij RBC Roosendaal in de klasse te spelen!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    zaterdag 16 december 2017 om 18:09
    Het Openbaar Ministerie heeft met de Bredase voetbalclub een schikkingsvoorstel getroffen n het kader van een onderzoek bij Ajax en NAC, op verdenking van belastingontduiking en valsheid in geschrifte.

    Peek zat samen met een aantal officials van Ajax enige dagen vast.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:38
    Ijsballen, dacht zelf aan massa's plastic bekertjes bier. Gert-Jan speelt het slim NAC zo kwaad mogelijk wegzetten, want is toch helaas voor Twente een concurrent; probeert zeker een wedstrijd zondet publiek te regelen. Hij krijgt te veel aandacht, logisch als je tv analist bijbeunt.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    zaterdag 16 december 2017 om 11:44
    je doet je naam eer aan
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 13:36
    Dit is idd schandalig... Voortaan met stenen.
    Vind ik leuk
    JoefJoef +215
    zaterdag 16 december 2017 om 14:34
    Hypocriet die Naccers, zelf zeuren om een paar fakkels maar een weerloos persoon op een brancard bekogelen met ijsballen ;P
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 14:47
    Fakkels (uiteindelijk meer dan 20 in het uitvak) worden doodleuk naar binnen gesmokkeld, naast fietsbellen, zwaar knalvuurwerk en na de wedstrijd geeft men aan dat ze de beveiliging niet op orde hebben....... sneeuw valt ook in het stadion dus JoefJoef, know the details
    Vind ik leuk
    JoefJoef +215
    zaterdag 16 december 2017 om 15:08
    Hahaha jij ziet dit ‘ ;P ‘ niet in mijn comment? Hebben de fakkels toevallig jou ogen aangetast?

    Nee zonder grappen, is van beide kanten triest, vuurwerk hoor je niet naar mensen te gooien maar ijsballen naar zo’n jongen die al niet voor niks op een brancard ligt ook niet natuurlijk he
    Vind ik leuk
    pos +7522
    zaterdag 16 december 2017 om 15:44
    Heb 1 keer tussen NAC supporters gestaan en het percentage debielen is daar ook wel extreem hoog. Zelfs volwassenen waar echt geen zinnig woord uit komt.
    Vind ik leuk
    Alibaba +300
    zaterdag 16 december 2017 om 17:58
    Lekker de volgende keer wegblijven dan!
    Vind ik leuk
    pos +7522
    zaterdag 16 december 2017 om 21:19
    Het is inderdaad geen aanrader. Pijnlijk gewoon zoveel volwassen stakkers bij elkaar. Kijk ons eens zuipen en blowen terwijl we er niet tegen kunnen. Wees er vooral trots op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 16:25
    Niks aan Verbeek op te merken, dit moeten de clubs goed met elkaar onderling communiceren. Blijkbaar heeft NAC wel de acties gedaan, maar niet naar Twente gecommuniceerd. Tja dan weet Verbeek ook van niks. Maar Twente begint weer langzaam op te krabbelen, hopelijk vanavond een vervolg!!
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    zaterdag 16 december 2017 om 17:12
    Als je iemand opzettelijk blesseert dan net zo lang schorsen totdat het slachtoffer weer ken spelen lijkt mij een gepaste straf.
    Vind ik leuk
    Alibaba +300
    zaterdag 16 december 2017 om 17:52
    wat loopt die verbeek toch te ouwehoeren. hij doet net of er een moord is gepleegd. hij kan zich beter richten op zijn fraude clupje! En nee...het is niet goed te praten wat Betrams heeft gedaan, maar eens is het genoeg geweest!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    zaterdag 16 december 2017 om 18:37
    Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws